Dat kuiltje is ook een kwestie van belichting. Ik vind die foto's wel een goed beeld geven van hem. Als je goed kijkt zie je tal van overeenkomsten tussen de jonge en oude Paul.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:39 schreef NB_TD het volgende:
Moeten jullie deze ns zien
http://xoomer.virgilio.it/james_paul_mccartney/others.html
Op die site gaan ze dr al vanuit dat hij niet meer leeft.....
Je kunt daar wel goed vergelijken. Die ogen vind ik wel overeenkomen eigenlijk, alleen dat kuiltje in zn kin verdwijnt na een paar foto's opeens![]()
Ja je hebt gelijk. Het klopt voor geen meter. Al die wenkbrauwen komen helemaal overeen en de oogstand ook. Nah, misschien was het gewoon een publicitystunt van ze, alhoewel ik het toch vreemd blijf vinden dat Mccartney de deadman moest spelen.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:42 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat kuiltje is ook een kwestie van belichting. Ik vind die foto's wel een goed beeld geven van hem. Als je goed kijkt zie je tal van overeenkomsten tussen de jonge en oude Paul.
En de nummerplaat van die Kever: 28 IFquote:Op donderdag 8 april 2004 18:04 schreef webfreak het volgende:
Nog een paar aanwijzingen:
-White Album:
Als je "I'm So Tired" achterstevoren draait zou je "Paul's dead man, miss him" moeten horen..
-Abbey Road:
[afbeelding]
Op deze hoes zouden de kleding van the Beatles verdacht zijn.
Lennon gaat voorop, gekleed als priester, gevolgd door Ringo als kistdrager of iets dergelijks.
Daarna Paul op blote voeten (zoals een lijk dus), met een sigaret in de rechtse hand (terwijl hij links is),
en daarna Harrison, gekleed als lijkgraver
Ook zouden er bij deze plaat nog wat aanwijzingen in de lyrics zitten.
Ach, ik heb er nog tientallen anderen gelezen, sommige zijn erg ver gezocht, maar er zitten d'r ook een paar tussen die best wel eens met opzet zouden kunnen zijn bedacht.
Sylvester Stallone??quote:
mja ik dacht, "laat ik eens een aparte wending aan het verhaal geven"quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:39 schreef Rasing het volgende:
[..]
Sylvester Stallone??
Als je geen belangstelling kunt tonen....zoek dan ff een ander topicquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef MokroKees het volgende:
[..]
mja ik dacht, "laat ik eens een aparte wending aan het verhaal geven"
Precies.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:50 schreef Elvi het volgende:
Je kan de stem toch analyseren... Of die hetzelfde is vóór het ongeluk als ná het ongeluk? Iedere stem is toch uniek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |