Dat kuiltje is ook een kwestie van belichting. Ik vind die foto's wel een goed beeld geven van hem. Als je goed kijkt zie je tal van overeenkomsten tussen de jonge en oude Paul.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:39 schreef NB_TD het volgende:
Moeten jullie deze ns zien
http://xoomer.virgilio.it/james_paul_mccartney/others.html
Op die site gaan ze dr al vanuit dat hij niet meer leeft.....
Je kunt daar wel goed vergelijken. Die ogen vind ik wel overeenkomen eigenlijk, alleen dat kuiltje in zn kin verdwijnt na een paar foto's opeens![]()
Ja je hebt gelijk. Het klopt voor geen meter. Al die wenkbrauwen komen helemaal overeen en de oogstand ook. Nah, misschien was het gewoon een publicitystunt van ze, alhoewel ik het toch vreemd blijf vinden dat Mccartney de deadman moest spelen.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:42 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat kuiltje is ook een kwestie van belichting. Ik vind die foto's wel een goed beeld geven van hem. Als je goed kijkt zie je tal van overeenkomsten tussen de jonge en oude Paul.
En de nummerplaat van die Kever: 28 IFquote:Op donderdag 8 april 2004 18:04 schreef webfreak het volgende:
Nog een paar aanwijzingen:
-White Album:
Als je "I'm So Tired" achterstevoren draait zou je "Paul's dead man, miss him" moeten horen..
-Abbey Road:
[afbeelding]
Op deze hoes zouden de kleding van the Beatles verdacht zijn.
Lennon gaat voorop, gekleed als priester, gevolgd door Ringo als kistdrager of iets dergelijks.
Daarna Paul op blote voeten (zoals een lijk dus), met een sigaret in de rechtse hand (terwijl hij links is),
en daarna Harrison, gekleed als lijkgraver
Ook zouden er bij deze plaat nog wat aanwijzingen in de lyrics zitten.
Ach, ik heb er nog tientallen anderen gelezen, sommige zijn erg ver gezocht, maar er zitten d'r ook een paar tussen die best wel eens met opzet zouden kunnen zijn bedacht.
Sylvester Stallone??quote:
mja ik dacht, "laat ik eens een aparte wending aan het verhaal geven"quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:39 schreef Rasing het volgende:
[..]
Sylvester Stallone??
Als je geen belangstelling kunt tonen....zoek dan ff een ander topicquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef MokroKees het volgende:
[..]
mja ik dacht, "laat ik eens een aparte wending aan het verhaal geven"
Precies.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:50 schreef Elvi het volgende:
Je kan de stem toch analyseren... Of die hetzelfde is vóór het ongeluk als ná het ongeluk? Iedere stem is toch uniek?
Op de vraag of er écht boodschappen zijn te horen als je de platen achterstevoren draait, zei Lennon in een interview: "No. That was bullshit, the whole thing was made up."quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Wat vindt Paul McCartney er zelf eigenlijk van??
Is dat hem nooit gevraagd???
dat vraag ik mezelf dus ook af.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Die is dus dood, duh!quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Heb je daar harde bewijzen vanquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:17 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Die is dus dood, duh!
pff, twijfel je nou echt? is echt dikke bullshit joh.quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb je daar harde bewijzen van
Dus niet de zogenaamde clues op de covers en liedjes.
Het zal altijd een welles nietes spel blijven
Nee ... ik geloof er ook geen bal vanquote:Op zaterdag 10 april 2004 03:51 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
pff, twijfel je nou echt? is echt dikke bullshit joh.
Hij heeft er ook 'ns over gezegd: "If I was dead, I'd be the first to know".quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2004 19:51 schreef Oblivion het volgende:
http://www.turnmeondeadman.net/grfx/listen.gif
Luister en huiver...![]()
ik dacht dat het nummer "let it be "in reactie daarop geschreven/gezongen isquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Maar wat IK me dan afvraagquote:Op zondag 13 juni 2004 09:35 schreef rickywilliams het volgende:
op zich zijn er best sterke bewijzen voor maar wat IK me dan afvraag
Hoe hebben ze dat gedaan met live concerten?
De man die (zogenaamd) Pauls dubbelganger na diens dood speelde, en de man die de nummers voor Paul inzong zijn 2 verschillende personen![]()
m.i. is dat ook de bedoeling, indien je nog wat te zeggen hebt op een dergelijke topic. beter toch dan een nieuwe in z'n geheel openen..........vervuilt de database zoquote:Op zondag 13 juni 2004 10:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar wat IK me dan afvraag
Waarom schop je dit topic weer omhoog??? Het is een jaar geleden al doodgebloed, moet je het dan nu weer ophalen?????
stel je anders ff niet aan meidquote:Op zondag 13 juni 2004 10:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar wat IK me dan afvraag
Waarom schop je dit topic weer omhoog??? Het is een jaar geleden al doodgebloed, moet je het dan nu weer ophalen?????
The Beatles hebben in 1966 hun laatste live-concert gegeven, mét (volgens het verhaal dan) de echte Paul. Later dat jaar zou hij zijn omgekomen bij een ongeluk. De mensen die beweren dat McCartney dood is, zien in het feit dat ze niet meer optraden dan ook een aanwijzing dat ze zonder de echte Paul niet meer wilden/konden optreden.quote:Op zondag 13 juni 2004 09:35 schreef rickywilliams het volgende:
op zich zijn er best sterke bewijzen voor maar wat IK me dan afvraag
Hoe hebben ze dat gedaan met live concerten?
De man die (zogenaamd) Pauls dubbelganger na diens dood speelde, en de man die de nummers voor Paul inzong zijn 2 verschillende personen![]()
Maar wat wordt er gezegd???quote:Op zondag 13 juni 2004 11:05 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
m.i. is dat ook de bedoeling, indien je nog wat te zeggen hebt op een dergelijke topic . beter toch dan een nieuwe in z'n geheel openen..........vervuilt de database zo
anywayz, lijkt me wel cool als je dat jaren zo vol kunt houden en de hele wereld doen geloven dat jij de echte mcCartney ben. Vin het nog steeds gek dat mensen geloven dat er werkelijk nog nooit iets in de wereld is gebeurd waar ze jaren en jaren mee voor de gek zijn gehouden. hoezo ondenkbaar?? cool & interesting juist
Enige argumentatie, of????quote:De man die (zogenaamd) Pauls dubbelganger na diens dood speelde, en de man die de nummers voor Paul inzong zijn 2 verschillende personen![]()
Paul is rechtshandig, maar bespeelt zijn bas linkshandig. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 8 augustus 2003 12:41 schreef Sidekick het volgende:
Laat ik een gedeelte als onzin bestempelen:
[..]
Voor de hoes was het noodzakelijk dat hij rechtshandig die peuk vasthield, anders was ie iet te zien op de cover.
Nou ja, zoals ik hierboven ergens al geschreven heb kan het geen vooropgezet plannetje van de Beatles zelf zijn. Tenminste, dat is wel erg onwaarschijnlijk, omdat de geruchten pas ontstonden na de release van Abbey Road, toen de band eigenlijk al uit elkaar was. Toen pas ging men oudere LP's naspitten en werden er vanaf Sgt. Pepper aanwijzingen gevonden. Als publiciteitsstunt of iets dergelijks was het dan geen erg succesvolle, als het ruim 2 jaar geduurd heeft voordat mensen het oppikten.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:49 schreef Billengezicht het volgende:
of ze willen er zon soort spanning mee opbouwen dat mensen zoals hier gaan discussieren en dat ze dus doen alsof hij dood is.
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Paul is rechtshandig, maar bespeelt zijn bas linkshandig. Probleem opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |