Who buried Paul McCartney? denk ik? Die is vorig jaar ook nog op tv uitgezonden, bij de NPS.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:26 schreef Mike het volgende:
Ik heb net een documentaire gekeken, gemaakt door Nederlandse studenten, die de oorsprong van het gerucht onderzocht.
Yep, die was het.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Who buried Paul McCartney? denk ik? Die is vorig jaar ook nog op tv uitgezonden, bij de NPS.
In de Free As A Bird-clip worden (op een prachtige manier trouwens) scenes uit Beatlesnummers uitgebeeld. Dat ongeluk in de clip is natuurlijk een uitbeelding van deze passage uit A Day In The Life:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 05:31 schreef hardcorehooligans het volgende:
in free as a bird clip is ook een auto ongeluk te zien.
ze zeggen dat paul is dood gegaan door een auto ongeluk.
kan je die toevallig nog terug zien op internet??quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Who buried Paul McCartney? denk ik? Die is vorig jaar ook nog op tv uitgezonden, bij de NPS.
die ook nog eens linkshandig is zoals Paulquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:34 schreef Jane het volgende:
[..]
En inderdaad, als de echte Paul dood zou zijn, dan hebben ze niet alleen een topzanger terug gekregen, maar ook een topcomponist, topmuzikant, enz. enz.. Grote aanwijzing dus dat het allemaal niet waar is.![]()
Jeps: http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zmbcxCsHEbGcZtHjIembB&refered=czwhLsHEbGcZtHnSopBfqBquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:15 schreef satecl het volgende:
[..]
kan je die toevallig nog terug zien op internet??
Ontario Police Department, heb ik ooit eens gehoord dat het zou betekenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:39 schreef ReadMe het volgende:
OPD heeft in ieder land wel een andere betekenis, daar is zoveel op te vinden.
bijna, de letters zijn niet OPD, maar OPP en zou staan voor Ontario Provincial Police.. door de hoek van de badge tijdens het nemen van de foto lijkt de laatste P een D..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:44 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ontario Police Department, heb ik ooit eens gehoord dat het zou betekenen.
bron: http://www.turnmeondeadman.net/IBP/SgtPepper.htmlquote:On the inside photo, Paul is wearing a patch with the letters "O.P.D.", interpreted as "Officially Pronounced Dead." According to John Neary, this phrase is the equivalent of "Dead On Arrival" in British police jargon.
In the Life magazine article Paul stated, "It is all bloody stupid. I picked up the O.P.D. badge in Canada. It was a police badge. Perhaps it means Ontario Police Department or something."(2) This explanation didn't help to clarify anything, however, because there is no such thing is the Ontario Police Department. The badge Paul was wearing actually reads "O.P.P.", which stands for the Ontario Provincial Police. The angle of the photograph makes the final "P" look like a "D".
idd, daarom is het ook een beetje ongeloofwaardig,,,quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef _Arual_ het volgende:
Nog nooit zo geboeid een topic zitten lezen!
Wat dan weer heel nuchter in mij opkomt: de familie van degene die Paul vervangen heeft, die zou toch e-norm in opstand moeten zijn gekomen? Die herkennen hun zoon / broer / neef toch ook? En daar hoor je dus ook niks over.
ongeloofwaardig? nou bewijs jij maar het tegendeel maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:08 schreef satecl het volgende:
[..]
idd, daarom is het ook een beetje ongeloofwaardig,,,
Ah, de welbekende TRU drogredeneringquote:Op vrijdag 1 september 2006 06:36 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
ongeloofwaardig? nou bewijs jij maar het tegendeel maar.
nee, de mensen die het geloven moeten met bewijzen komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 06:36 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
hoe is het nou mogelijk dat als er een beatle plotseling overleed, dat er dan precies van die beatle:quote:Op vrijdag 1 september 2006 06:36 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
Dat wordt wel eens gezegd ja, maar dat lijkt mij eerlijk gezegd zéér onwaarschijnlijk. Het gerucht dat hij dood zou zijn kwam namelijk pas in 1969, na de release van Abbey Road, in de wereld. Toen de Beatles dus al bijna uit elkaar waren. Maar dan zouden ze dus wel al een jaar of 3 bezig zijn geweest met die aanwijzingen op de albums te zetten...? Is dan wel 's werelds langszaamste puliciteitsstunt geweest dan! Als het publiek er 3 jaar voor nodig heeft om het door te hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:17 schreef satecl het volgende:
Ze zeggen ook wel eens dat het een publiciteit-stunt was omdat de mensen LP's achteruit gingen draaien en dat die LP's daarom stuk gingen en daarom moest de consument weer nieuwe kopen, dat is toch een fantastische truck om je platen te verkopen.......
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:00 schreef satecl het volgende:
misschien dachten ze: nee heb je, en ja kun je krijgen
Die heb ik, maar dan in het Nederlands.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |