quote:Hangt er vanaf.. Het AD bijvoorbeeld gebruikt wel degelijk statistieken en ook VI en andere sportbladen en kranten gebruiken ze. Niet alles echter, VI neemt vooral persoonsgegevens als gespeelde duels en gemaakte goals af.
Op maandag 11 augustus 2003 10:43 schreef Qi het volgende:[..]
Ja, de reactie van methodmich heb ik gelezen, en ik twijfel er niet aan, maar ik ben toch nog steeds benieuwd waarom die gegevens niet naar buiten worden gebracht. Waarom zie ik nooit dergelijke statistieken in de VI staan, en waarom zijn deze statistieken nooit op internet te vinden? Ze hebben duidelijk een amusements en informatieve waarde, en zodoende zijn ze bijvoorbeeld interessant voor o.a. Voetbal International. Moet voor deze statistieken zoveel betaald worden dan?
Maar bijvoorbeeld AD heeft eind vorig jaar via Infostrada een aardige pagina gemaakt over het afgelopen seizoen, met veel statistieken.
quote:In Nederland is John Frederikstadt de voorloper geweest inderdaad, maar in Engeland en de VS wordt dit nog veel meer gedaan, in de VS natuurlijk niet voor voetbal maar voor andere sporten.
En geef toe, zo vanzelfsprekend is het niet dat die gegevens bij worden gehouden. Ik heb er wat over opgezocht, en voordat John Fredrikstadt er mee begon deed niemand het. Als het zo logisch, en vanzelfsprekend, zou zijn geweest dan zouden wel meer mensen voetbalstatistieken bijhouden.
quote:
Favoriet Ajax arriveert in Graz
Amsterdam, 11 augustus 2003
Ajax landde na een vlucht die zo'n anderhalf uur in beslag nam, op de kleine internationale luchthaven van Graz. Al op de landingsbaan wachtte een groepje Oostenrijkse journalisten de Amsterdamse helden op. Want Ajax is de grote favoriet voor de voorronde Champions League van morgenavond tegen Grazer AK. Dat vindt Rafael van der Vaart niet meer dan een terechte constatering. ,,Eitje toch?", grijnsde Van der Vaart.
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 17:50 schreef DaMayan het volgende:[..]
Kaartverkoop niet-eigen plaatsen was inderdaad al zaterdag begonnen trouwens.. Zuid zat al vol dus heb nu kaarten voor 410.. Redelijk alternatief dan nog en mooie prijzen (10 eur - zuid, 12,50 eur - 410)
Heb er weer super zin in, laat het nieuwe seizoen beginnen!
quote:Geloof me,ik zit in het voetbalverzamelaarswereldje en ik kan je zo al 10 namen geven van mensen die zich met statistieken bezig houden
Op maandag 11 augustus 2003 10:43 schreef Qi het volgende:[..]
, En geef toe, zo vanzelfsprekend is het niet dat die gegevens bij worden gehouden. Ik heb er wat over opgezocht, en voordat John Fredrikstadt er mee begon deed niemand het. Als het zo logisch, en vanzelfsprekend, zou zijn geweest dan zouden wel meer mensen voetbalstatistieken bijhouden.
quote:Wie gaan er nog meer dan de 27e? Ik heb iig al een kaartje voor m eigen plek. 10 euro is wel een mooi prijsje
Op maandag 11 augustus 2003 18:11 schreef devv05 het volgende:
Kaartverkoop niet-eigen plaatsen was inderdaad al zaterdag begonnen trouwens.. Zuid zat al vol dus heb nu kaarten voor 410.. Redelijk alternatief dan nog en mooie prijzen (10 eur - zuid, 12,50 eur - 410)
quote:Vak en prijs?
Op maandag 11 augustus 2003 19:43 schreef Doezelhaar het volgende:
* Doezelhaar gaat ook...
Morgen 0-3 gok ik..
quote:
11/8/2003 - Meespelen Tomas Galasek twijfelachtig
(Van onze verslaggever P., met dank aan forumlid Gogme)BRON: Nu.nl
Het meespelen van Tomas Galasek in de morgenavond op het programma staande kwalificatiewedstrijd voor de Champions League tegen Grazer AK is twijfelachtig geworden. De middenvelder ging op de training van vandaag door zijn rechterenkel. Mocht hij morgen niet kunnen spelen, dan is Yakubu zijn vervanger.
"Natuurlijk is het zonde dat dit op dit moment gebeurt. Aan de andere kant kan Yakubu prima uit de voeten op die positie. Het is een tegenvaller, maar je weet dat dit kan gebeuren. Ook deze dingen horen nu eenmaal bij voetbal", aldus Ronald Koeman
quote:Zijn dat mensen die alles bijhouden? Want daar heb ik het over. John Frederikstadt hield het aantal goals per speler bij tot het aantal foute passes per speler. Dit ook vele jaren, totdat hij zijn archief verkocht aan Infostrada.
Op maandag 11 augustus 2003 18:32 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Geloof me,ik zit in het voetbalverzamelaarswereldje en ik kan je zo al 10 namen geven van mensen die zich met statistieken bezig houden
quote:Dito!
Op maandag 11 augustus 2003 19:41 schreef keeper het volgende:
Wie gaan er nog meer dan de 27e? Ik heb iig al een kaartje voor m eigen plek.
quote:27ste ben dan op vakantie maar voor de rest van het seizoen op mijn eigen plek.... vak 401...rij 27...
Op maandag 11 augustus 2003 19:41 schreef keeper het volgende:[..]
Wie gaan er nog meer dan de 27e? Ik heb iig al een kaartje voor m eigen plek. 10 euro is wel een mooi prijsje
.
[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 12-08-2003 10:49]
quote:*meldt*
Wie gaan er nog meer dan de 27e? Ik heb iig al een kaartje voor m eigen plek. 10 euro is wel een mooi prijsje
.
Ik heb er nu al zin in
quote:Ik ook geloof ik, moet alleen nog kaarten halen en mensen vinden die mee gaan
.
quote:* Againzender gaat ook
.
quote:Ik denk het niet, Koeman riep al een paar keer dat hij voor de toekomst gehaald is en vooral in de A1 en Jong Ajax zal spelen. Als ie debuteert in Ajax 1 gok ik echter op nummer 29. Of 30.
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:29 schreef methodmich het volgende:
Mitea is nog nummerloos. Weet iemand misschien wel al of ie al een rugnummer heeft?
quote:die nummers worden toch ingedeeld naar positie? Mitea is een 7 of 11 dus dan zou hij euh... 37 of 41 krijgen... (als ik het goed heb dan)
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:53 schreef keeper het volgende:[..]
Ik denk het niet, Koeman riep al een paar keer dat hij voor de toekomst gehaald is en vooral in de A1 en Jong Ajax zal spelen. Als ie debuteert in Ajax 1 gok ik echter op nummer 29. Of 30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |