quote:* Doezelhaar stemde Grygera
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:40 schreef ChAoZ het volgende:[..]
de waarheid is niet perse niet misselijk.
ok, back to voetbal.
vi: beste aankoop ajax
Wie vind jij de beste aankoop die Ajax deze zomer deed?
4% Sander Boschker
37% Julien Escudé
28% Zdenek Grygera
1% Nicolae Mitea
3% Tom Soetaers
25% Wesley Sonck
-> 8012 antwoordenWaarom zien zoveel mensen Escudé als dè aankoop
quote:Ik Boschker geloof ik..
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:00 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
* Doezelhaar stemde Grygera
we zullen zien wie de beste wordt...
Begrijp me goed: ik wil hem niet kwijt, maar ik zou het hem wel gunnen.
Ajax heeft weinig interesse om mee te werken aan een transfer, maar Trabelsi zegt in een interview met The Guardian dat hij het daar niet zo maar maar bij neerlegt. "Als het aan mij lag, zou ik meteen naar Manchester gaan en een contract tekenen", aldus Trabelsi.
Hij hoopt dat hij een beetje medewerking krijgt van de Amsterdamse club. "Alles hangt nu van Ajax af en ik zou hen willen vragen zich een beetje flexibel op te willen stellen. Het is een kans die niet iedere dag zal komen."
"Dat United is geïnteresseerd in een Afrikaanse speler als ik vind ik al sensationeel. Ik ben veelzijdig in de verdediging en dat is goed voor een club die zoveel wedstrijden in een seizoen afwerkt. Ik ben niet bang om op de bank te belanden, bij Ajax moest ik mijzelf in het begin ook bewijzen."
"Voor het Tunesische en Afrikaans voetbal zou het historisch zijn als ik een contract zou tekenen bij Manchester United."
Ook Carlos Puyol is nog kandidaat om de verdediging te komen versterken. De Spanjaard zou rond de € 22 miljoen moeten gaan kosten, maar vanwege de torenhoge schulden waarmee FC Barcelona kampt, zou het weleens water bij de wijn moeten gaan doen. Volgens de Engelse media zou Trabelsi rond de € 9 miljoen moeten kosten.
quote:voor het tunesische voetbal was z'n contract bij Ajax ook al historisch...
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:51 schreef superjoden het volgende:"Voor het Tunesische en Afrikaans voetbal zou het historisch zijn als ik een contract zou tekenen bij Manchester United."
hij moet gewoon blijven
sorry, Chivu, Andy en Mido waren eerst volgend jaar beter
In principe is niemand onvervangbaar, Ajax moet gewoon blijven focussen op de eigen jeugopleiding en zo nu en dan een "Trabelsi" ergens uit de wereld vandaan plukken en de procedure voor tewerkstellingsvergunningen versneld laten doorlopen.
quote:1. Als je Grygera in het centrum plaatst is er geen vervanger voor Trabelsi, zeker niet iemand die in de buurt van dat niveau komt.
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:22 schreef PhatRabbit het volgende:
Het heeft geen zin om spelers tegen in hun wil in te laten blijven, dat is zo klaar als een klontjeIn principe is niemand onvervangbaar, Ajax moet gewoon blijven focussen op de eigen jeugopleiding en zo nu en dan een "Trabelsi" ergens uit de wereld vandaan plukken en de procedure voor tewerkstellingsvergunningen versneld laten doorlopen.
2. Hoe zit het met de aanvallende impuls over rechts? geen Trabelsi, geen VD Meyde... Pienaar is toch al geen rechtsbuiten dus die houdt het veld ook niet breed Wamberto is te licht (en vertrekt) VD Gun? Dan zou die erin komen voor Pienaar, vindt ik ook weer niet echt een optie... Met Trabelsi heb je gewoon een back en vleugelspeler in een (je speelt gewoon met 12 spelers
)
quote:De Jong en Heitinga kunnen prima rechtsback spelen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:26 schreef robinvdt het volgende:[..]
1. Als je Grygera in het centrum plaatst is er geen vervanger voor Trabelsi, zeker niet iemand die in de buurt van dat niveau komt.
Ook nog eigen jeugd.
quote:Grygera scoorde toch die flut goal tegen de Fransen?
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:36 schreef methodmich het volgende:
Heb je Grygera nooit zien spelen met Tsjechië? Die kan ook echt wel aanvallend meedoen. De Jong, Heitinga en Pasanen moeten centraal spelen, daar hoef je niet aan te vallen.
quote:Ja, die mazzelbal.
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:37 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Grygera scoorde toch die flut goal tegen de Fransen?
quote:echter, als het waar is, dat hij zo'n clausule zou hebben, dan is die volkomen in zijn recht, dat hij dit allemaal heeft gedaan
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:37 schreef Denni5 het volgende:[..]
Lekker mannetje is die Uche dan.
Stel dat ie bij Ajax doorgroeit en er allemaal clubs uit Engeland en Italie aan hem gaan lopen trekken, dan flikt ie Ajax dit kunstje dalijk ook.
Ben je lekker mee.
quote:Idd, als het namelijk niet waar is, dan sta je flink voor lul.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:13 schreef G1Ace het volgende:[..]
echter, als het waar is, dat hij zo'n clausule zou hebben, dan is die volkomen in zijn recht, dat hij dit allemaal heeft gedaan
Ik denk dat hij niet voor niets FIFA wilde inschakelen inzake die clausule (daar lieg je toch niet over?)
quote:
"Er zeggen mensen tegen me dat Trabelsi al weg is. Maar met wie heb ik gesproken? Met Peter Kenyon heb ík geen contact gehad, en met Ferguson ook niet. Ik ga ervanuit dat er geen speler meer vertrekt, maar je weet het nooit."
quote:
"Een vertrek van Maxwell is onbespreekbaar, hij wordt de revelatie van het seizoen".
quote:Tsja,ze hadden ook niet met Sonck en Escude gesproken...
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:59 schreef twi het volgende:
Arie van Eijden bij VoetbalInsite:
[..]
[..]
quote:Inderdaad. Wat Maxwell betreft geloof ik 'm, je slaat niet zomaar een bod van 7 miljoen euro op Maxwell af als 'ie eigenlijk pas nét een beetje opvalt bij een soortvan simpel tournooitje met wat rare regels. Maar bij Trabelsi hield 'ie z'n handen toch wel vrij enthousiast in de lucht, terwijl 'ie zei dat je het nooit weet in het voetbal. Ik ga er dan dus ook vanuit dat Trabelsi gewoon naar Man Utd. vertrekt. Wie weet zitten we straks met een Landzaatje...
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:02 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Tsja,ze hadden ook niet met Sonck en Escude gesproken...
quote:Nee hoor , bij AJAX zit die clausule niet in het contract
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:37 schreef Denni5 het volgende:[..]
Lekker mannetje is die Uche dan.
Stel dat ie bij Ajax doorgroeit en er allemaal clubs uit Engeland en Italie aan hem gaan lopen trekken, dan flikt ie Ajax dit kunstje dalijk ook.
Ben je lekker mee.
........wishfull thinking.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |