abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:00:46 #51
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12304497
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:40 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

de waarheid is niet perse niet misselijk.

ok, back to voetbal.

vi: beste aankoop ajax
Wie vind jij de beste aankoop die Ajax deze zomer deed?

4% Sander Boschker
37% Julien Escudé
28% Zdenek Grygera
1% Nicolae Mitea
3% Tom Soetaers
25% Wesley Sonck
-> 8012 antwoorden

Waarom zien zoveel mensen Escudé als dè aankoop

* Doezelhaar stemde Grygera
pi_12304572
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:00 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

* Doezelhaar stemde Grygera

Ik Boschker geloof ik..
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_12304595
* Dylan Dog stemt niks maar zou Grygera hebben gestemd.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_12305053
* sqlsmurft zou Nicolae Mitea hebben gestemd.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_12305202
Gaat weer nergens over geloof ik........
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12305280
* Da_Sandman stemt niet op zulke onzinnige dingen

we zullen zien wie de beste wordt...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_12305518
Aan de ene kant gun ik Trabelsi wel een transfer naar de echte Europese top. Ik geloof niet dat je Ajax nog mag vergelijken met Man Utd. Als zo'n club komt, zou je voor een goed bedrag je speler eigenlijk niet tegen mogen houden. Nadeel: het is erg laat en het is een belangrijke speler.

Begrijp me goed: ik wil hem niet kwijt, maar ik zou het hem wel gunnen.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12305667
Hatem Trabelsi lijkt zich volledig te richten op een transfer naar Manchester United. De Tunesiër is samen met FC Barcelona's Carlos Puyol kandidaat om de verdediging bij de Engelse kampioen te komen versterken.

Ajax heeft weinig interesse om mee te werken aan een transfer, maar Trabelsi zegt in een interview met The Guardian dat hij het daar niet zo maar maar bij neerlegt. "Als het aan mij lag, zou ik meteen naar Manchester gaan en een contract tekenen", aldus Trabelsi.

Hij hoopt dat hij een beetje medewerking krijgt van de Amsterdamse club. "Alles hangt nu van Ajax af en ik zou hen willen vragen zich een beetje flexibel op te willen stellen. Het is een kans die niet iedere dag zal komen."

"Dat United is geïnteresseerd in een Afrikaanse speler als ik vind ik al sensationeel. Ik ben veelzijdig in de verdediging en dat is goed voor een club die zoveel wedstrijden in een seizoen afwerkt. Ik ben niet bang om op de bank te belanden, bij Ajax moest ik mijzelf in het begin ook bewijzen."

"Voor het Tunesische en Afrikaans voetbal zou het historisch zijn als ik een contract zou tekenen bij Manchester United."

Ook Carlos Puyol is nog kandidaat om de verdediging te komen versterken. De Spanjaard zou rond de € 22 miljoen moeten gaan kosten, maar vanwege de torenhoge schulden waarmee FC Barcelona kampt, zou het weleens water bij de wijn moeten gaan doen. Volgens de Engelse media zou Trabelsi rond de € 9 miljoen moeten kosten.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_12305754
iemand al op een internetsite de stropdas van ome R. Koeman kunnen vinden???
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_12306198
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:51 schreef superjoden het volgende:

"Voor het Tunesische en Afrikaans voetbal zou het historisch zijn als ik een contract zou tekenen bij Manchester United."

voor het tunesische voetbal was z'n contract bij Ajax ook al historisch...

hij moet gewoon blijven sorry, Chivu, Andy en Mido waren eerst volgend jaar beter

Life is what happens while you're busy making other plans
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 17:22:55 #61
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_12306332
Het heeft geen zin om spelers tegen in hun wil in te laten blijven, dat is zo klaar als een klontje

In principe is niemand onvervangbaar, Ajax moet gewoon blijven focussen op de eigen jeugopleiding en zo nu en dan een "Trabelsi" ergens uit de wereld vandaan plukken en de procedure voor tewerkstellingsvergunningen versneld laten doorlopen.

Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
pi_12306399
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:22 schreef PhatRabbit het volgende:
Het heeft geen zin om spelers tegen in hun wil in te laten blijven, dat is zo klaar als een klontje

In principe is niemand onvervangbaar, Ajax moet gewoon blijven focussen op de eigen jeugopleiding en zo nu en dan een "Trabelsi" ergens uit de wereld vandaan plukken en de procedure voor tewerkstellingsvergunningen versneld laten doorlopen.

1. Als je Grygera in het centrum plaatst is er geen vervanger voor Trabelsi, zeker niet iemand die in de buurt van dat niveau komt.

2. Hoe zit het met de aanvallende impuls over rechts? geen Trabelsi, geen VD Meyde... Pienaar is toch al geen rechtsbuiten dus die houdt het veld ook niet breed Wamberto is te licht (en vertrekt) VD Gun? Dan zou die erin komen voor Pienaar, vindt ik ook weer niet echt een optie... Met Trabelsi heb je gewoon een back en vleugelspeler in een (je speelt gewoon met 12 spelers )

pi_12306446
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:26 schreef robinvdt het volgende:

[..]

1. Als je Grygera in het centrum plaatst is er geen vervanger voor Trabelsi, zeker niet iemand die in de buurt van dat niveau komt.

De Jong en Heitinga kunnen prima rechtsback spelen.

Ook nog eigen jeugd.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12306507
Als Hatem vertrekt moet Grygera gewoon naar rechts, dat is zijn favoriete plek ook, hoewel hij ook prima centraal kan spelen. Dan kunnen de Jong, Heitinga en Pasanen voor die centrale plek spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_12306550
en de aanvallende impuls? de drie genoemde namen kunnen deze niet verzorgen?
pi_12306591
Heb je Grygera nooit zien spelen met Tsjechië? Die kan ook echt wel aanvallend meedoen. De Jong, Heitinga en Pasanen moeten centraal spelen, daar hoef je niet aan te vallen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 17:37:24 #67
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12306611
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:36 schreef methodmich het volgende:
Heb je Grygera nooit zien spelen met Tsjechië? Die kan ook echt wel aanvallend meedoen. De Jong, Heitinga en Pasanen moeten centraal spelen, daar hoef je niet aan te vallen.
Grygera scoorde toch die flut goal tegen de Fransen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12306661
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Grygera scoorde toch die flut goal tegen de Fransen?

Ja, die mazzelbal.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 20:13:07 #69
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_12309435
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:37 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Lekker mannetje is die Uche dan.
Stel dat ie bij Ajax doorgroeit en er allemaal clubs uit Engeland en Italie aan hem gaan lopen trekken, dan flikt ie Ajax dit kunstje dalijk ook.
Ben je lekker mee.

echter, als het waar is, dat hij zo'n clausule zou hebben, dan is die volkomen in zijn recht, dat hij dit allemaal heeft gedaan
Ik denk dat hij niet voor niets FIFA wilde inschakelen inzake die clausule (daar lieg je toch niet over?)
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_12309741
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:13 schreef G1Ace het volgende:

[..]

echter, als het waar is, dat hij zo'n clausule zou hebben, dan is die volkomen in zijn recht, dat hij dit allemaal heeft gedaan
Ik denk dat hij niet voor niets FIFA wilde inschakelen inzake die clausule (daar lieg je toch niet over?)

Idd, als het namelijk niet waar is, dan sta je flink voor lul.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:59:33 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12312016
Arie van Eijden bij VoetbalInsite:
quote:
"Er zeggen mensen tegen me dat Trabelsi al weg is. Maar met wie heb ik gesproken? Met Peter Kenyon heb ík geen contact gehad, en met Ferguson ook niet. Ik ga ervanuit dat er geen speler meer vertrekt, maar je weet het nooit."
quote:
"Een vertrek van Maxwell is onbespreekbaar, hij wordt de revelatie van het seizoen".
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:02:34 #72
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12312085
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:59 schreef twi het volgende:
Arie van Eijden bij VoetbalInsite:
[..]

[..]

Tsja,ze hadden ook niet met Sonck en Escude gesproken...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:05:24 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12312156
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tsja,ze hadden ook niet met Sonck en Escude gesproken...

Inderdaad. Wat Maxwell betreft geloof ik 'm, je slaat niet zomaar een bod van 7 miljoen euro op Maxwell af als 'ie eigenlijk pas nét een beetje opvalt bij een soortvan simpel tournooitje met wat rare regels. Maar bij Trabelsi hield 'ie z'n handen toch wel vrij enthousiast in de lucht, terwijl 'ie zei dat je het nooit weet in het voetbal. Ik ga er dan dus ook vanuit dat Trabelsi gewoon naar Man Utd. vertrekt. Wie weet zitten we straks met een Landzaatje...
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 23:17:13 #74
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_12313713
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:37 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Lekker mannetje is die Uche dan.
Stel dat ie bij Ajax doorgroeit en er allemaal clubs uit Engeland en Italie aan hem gaan lopen trekken, dan flikt ie Ajax dit kunstje dalijk ook.
Ben je lekker mee.

Nee hoor , bij AJAX zit die clausule niet in het contract
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_12314659
Ik ga er gewoon vanuit dat Trabelsi blijft. Al dat gespeculeer over een eventueel vertrek...........
Als ManU hem echt had willen hebben dan hadden ze um al. Ze kunnen, als ze echt willen, makkelijk met een enorme zak geld gaan rammelen.
Ook kan ik mij niet voorstellen dat AJAX hem zo vlak voor de start vd competitie en het belangrijke CL kwalificatie duel zal laten gaan.

........wishfull thinking.......

Let yourself go and enjoy the bassline...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')