abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 08:49:35 #1
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12296067
Wachten op een tweede streepje....

Hier verder
Sugar.. wat jammer dat je toch negatief getest heb, ook al was het wel een beetje de verwachting. In ieder geval heeeeeeeele fijne vakantie en succes met een kindje maken in Frankrijk
Klussen Voor Kinderen goes Frankrijk

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2003 @ 12:08:43 #2
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12299474
Wauwsers, wachten op een tweede streepje twee alweer? Ik wilde alleen even zeggen hoe fijn ik het vind om hier te mogen babbelen met jullie allemaal. Het doet me echt heel goed om ervaringen te wisselen, herkenbaarheden te delen, goede raad en steunbetuigingen te ontvangen etc etc.

Ik zit vaak op het forum van Babybrabbel te lezen, maar heb nooit de neiging gehad om daar iets te posten omdat het voornamelijk een hoop mutsen zijn daar die niet veel verder komen dan haaaaaaaai hoe is het. Daarom ben ik gewoon extra blij met jullie tweede streepjes dames, gewoon mutsen en dozen op hetzelfde niveau

P.S. Bright, dank je wel voor de tip. Nu we het officiele startschot hebben gegeven, lijkt Slaapvriendje ineens immuun voor de warmte De klusperiode zit er weer op en nu is het SAMEN op naar de volgende NOD. Heel fijn gevoel deze keer.

P.S. Catootje, sommige mannen hebben inderdaad af en toe een duwtje in de goede richting nodig, ik weet er inmiddels ook alles van. Wat ik denk dat nog belangrijker is, is duidelijkheid. Gelukkig is dat er nu met Slaapvriendje en daar ben ik zoooooo blij mee.

P.S. Sugar, heel veel plezier tijdens je vakantie. Geniet maar lekker van elkaar en ik hoop dat het klussen voor kinderen in ieder geval even van je af kan zetten. Na de vakantie gewoon lekker naar de dokter en ik weet zeker dat je je een stuk beter voelt als er wat meer duidelijkheid is.

P.S. LadyS, dank je wel voor het aanmaken van deeltje 2! Ik weet helemaal niet meer in welke periode jij nu eigenlijk zit; rooie duivels, tussenfase, klusperiode, wachtruimte? Misschien wordt het binnenkort tijd om eens een lijstje te maken van onze NODs?

Iedereen die ik nu even vergeten ben krijgt gewoon een vette knuffel en veel liefs. Tjonge wat ben ik toch in een sentimentele bui en dat met dit warme weer

[Dit bericht is gewijzigd door Slaapmeisje op 08-08-2003 12:31]

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:02:31 #3
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12301882
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wauwsers, wachten op een tweede streepje twee alweer? Ik wilde alleen even zeggen hoe fijn ik het vind om hier te mogen babbelen met jullie allemaal. Het doet me echt heel goed om ervaringen te wisselen, herkenbaarheden te delen, goede raad en steunbetuigingen te ontvangen etc etc.

P.S. LadyS, dank je wel voor het aanmaken van deeltje 2! Ik weet helemaal niet meer in welke periode jij nu eigenlijk zit; rooie duivels, tussenfase, klusperiode, wachtruimte? Misschien wordt het binnenkort tijd om eens een lijstje te maken van onze NODs?

Het is inderdaad fijn om erachter te komen dat ik niet de enige muts ben Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik er nog niet zo heel erg mee bezig ben, waarschijnlijk omdat we er ook nog niet zo heel lang mee bezig zijn

Ik weet eigenlijk niet in welke periode ik zit eignelijk, Slaapmeisje.
29 juli was de eerste dag van mijn ongesteldheid, dus dag 1 van mijn cyclus (zelfs dat weet ik niet zeker, kan je nagaan hoe kort ik er nog maar mee bezig ben ) Dat maakt dat ik nu op dag 11 zit. Binnekort dus de klusperiode. Maar mijn menstruatie is altijd heel onregelmatig, maar de laatste keren zit ik rond de 5 a 6 weken.
Ik zit dus te twijfelen of ik dan dag 14 zal beginnen met klussen, of een weekje later. Want ik zal om zoveel mogelijk kans op een bevruchting te hebben een behoorlijke tijd om de dag moeten gaan klussen. (zeker anderhalve week ofzo ).
Ik heb nog 3 dagen om er over na te denken

Je zou dus kunnen zeggen dat ik nu in een tussenfase zit

vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:04:58 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_12301924
Klinkt misschien een beetje vreemd, maar is er ook een lijstje wat al die klus-termen betekenen?

Dan kan ik me wat beter inleven want ik heb ook geen flauw idee wat een NOD is

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:06:43 #5
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12301968
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:04 schreef Troel het volgende:
Klinkt misschien een beetje vreemd, maar is er ook een lijstje wat al die klus-termen betekenen?

Dan kan ik me wat beter inleven want ik heb ook geen flauw idee wat een NOD is

NOD= Niet Ongesteld Dag
Dus als je dan niet ongesteld bent ben je overtijd.. een lekkere spannende dag

zaterdag 9 augustus 2003 @ 10:23:14 #6
37692 Bonkie
Als je haar maar goed zit!
pi_12318085
Hallo meiden/mutsen/dozen.......

Zo het is effe wat koeler nu hier, zal wel niet lang duren want het zonnetje zou nog wel door gaan komen denk ik. Alweer het 2de deel.... Poeh eeh....... Kunnen we weer even vooruit.

Is het misschien een idee om regelmatig je invoer af te sluiten met een regeltje zoals:

Cyclus 16, dag 30, NOD op dag 32 (11 augustus)

Zoiets doen ze bij 9maand.com ook. Ik heb daar een hele tijd geleden ook effe meegekletst, maar voelde me daar niet echt op mijn gemak. Hier gelukkig wel en daar doen we het uiteindelijk ook voor.
Ik zal ook weer wat meer proberen om hier wat te typen. Ik moet weer even in een ritme komen, omdat ik sinds afgelopen maanag pas weer volledig werk en uit de ziektewet ben. Vandaar dat ik hier dus wat minder ben geweest. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nu ook even niet meer weet wie hoe ver in de cyclus is en waar iedereen zich verder mee bezig houd. Dus.......... Ik kom later vandaag nog wel even langs!

Liefs Kitty

zaterdag 9 augustus 2003 @ 10:49:12 #7
37692 Bonkie
pi_12318305
Zoals jullie zien, ben ik het een en ander aan het wijzigen. Dit ivm het beeindigen van onze hobby: Mini cooper. Zoals ik het kan zien is het dus niet mogelijk om je gebruikersnaam te veranderen, zo wel, laat het mij dan even weten.

Liefs Kitty

pi_12320544
Deze maand hier alleen maar gekookte eitjes denk ik

Nee, serieus, sinds gisteren weet ik het zeker: eitje valt op dag 12. En die hebben we deze maand perféct weten te missen . Tjee, ik hoef niet eens op de NOD te wachten dit keer
aan de andere kant, nu hoef ik me ook niet suf te piekeren waarom het over ruim twee weken niet raak blijkt te zijn, scheelt me bovendien weer geld voor een test

zaterdag 9 augustus 2003 @ 17:54:08 #9
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12323915
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:45 schreef Nausicaa het volgende:
Deze maand hier alleen maar gekookte eitjes denk ik

Nee, serieus, sinds gisteren weet ik het zeker: eitje valt op dag 12. En die hebben we deze maand perféct weten te missen . Tjee, ik hoef niet eens op de NOD te wachten dit keer
aan de andere kant, nu hoef ik me ook niet suf te piekeren waarom het over ruim twee weken niet raak blijkt te zijn, scheelt me bovendien weer geld voor een test

Maar dan kan je volgende maand gericht klussen zeg maar
Succes!
  zondag 10 augustus 2003 @ 11:24:24 #10
37692 Bonkie
pi_12332861
Nausicaa, jammer meid, maar dan weet je wel wanneer volgende maand HET juiste moment is. Ik zal voor je duimen...........

Het is buiten weer eens erg warm en hier op fokforum erg rustig.....
Aan de ene kant erg jammer aan de andere kant: GROOT GELIJK!
Het is perfect weer voor het strand ofzo.
Helaas moet ik vandaag het een en ander in huis doen en is mijn vriend tot half 6 aan het werk. Misschien gaan we vanavond nog even van het weer en elkaar genieten.

Hier beginnen de spanningen weer op te lopen naar mijn NOD van morgen. Voel me een beetje onrustig, kan het niet echt uitleggen...
Verder sta ik momenteel gigantisch onder de puistjes en heb af en toe wat last van mijn borsten. Rond de afgelopen NOD's had ik veel meer last van kwaaltjes zoals veel plassen, hele pijnlijke borsten, misselijkheid en 2 dagen voor NOD bruine afscheiding. Dus wat dat betreft mag ik nu niet klagen en begint mijn lichaam wat rustiger te worden. Ik ben daarom eigenlijk ook best bang dat het deze maand weer niet raak zal zijn............
Begin best wel het gevoel te krijgen dat het helemaal niet gaat lukken ofzo. We zijn al sinds april 2002 bezig, waarvan we in november 2002 een bbzwangerschap van 8 weken hadden. Ze hebben toen ook mijn rechter eileider moeten verwijderen. Voel me steeds onzekerder worden........ BAH, ik haat dat gevoel, maar kan er niets tegen doen.....
Ook komt die drang om te testen weer naar boven, want dan heb ik tenminste zekerheid, maar ik ga deze maand echt proberen om er in ieder geval mee te wachten tot ik daadwerkelijk over tijd ben. Ik denk zelf aan woensdag, als dat dan nog nodig is.

Meiden, fijne dag en tot snel.

Groetjes Kitty

zondag 10 augustus 2003 @ 16:53:49 #11
37692 Bonkie
pi_12337805
Zo.... nog steeds erg rustig hier!

Ik heb inmiddels alles in huis en tuin aan de kant en ga straks lekker mossels koken. Mjammie

Verder heb ik net weer wat rare steekjes onderin mijn buik gevoeld. Gisteren dacht ik dat rechts te voelen, vondt het een beetje raar omdat ik daar geen eileider meer heb. Heb er verder ook geen aandacht meer aan gegeven. Maar daarnet voelde ik het aan de linkerkant. Zal mijn ongi toch in aantocht zijn, of.................. Ik wordt langzaam aan een beetje gek denk ik.

pi_12338894
Oe, rot gevoel he Bonkie? Elke keer meen ik vanalles te voelen wat ik daarvoor nog niet gevoeld heb, en denk ik "zou het dan toch? zou het dan toch?" Maar elke keer blijkt de ongesteldheid zich anders aan te kondigen. Grrr!
Ben op een bepaalde manier zo nieuwsgierig of ik een zwangerschap dit keer wel voel aankomen voordat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden, maar niks wat daar op lijkt. Hoe het was met Jordens zwangerschap weet ik het dus gek genoeg niet meer, ik was er - o cliché cliché - even niet zo hard mee bezig. Het enige wat ik me herinner is dat ik tegen een vriendin zei dat ik het zo warm had, en dat zij toen dacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn (vertelde ze later). Maar goed, het was toen september, dus echt heel vreemd dat ik het warm had vond ik het niet.
Volgens mij kwamen de echte zwangerschapsverschijnselen (heel erg pijnlijke borsten) pas later.

Eet smakelijk Bonkie! Klinkt goed hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 10-08-2003 21:42]

pi_12351283
Hoi dames, hier meldt zich een nieuweling. Mijn man en ik zijn pas sinds een maand aan het klussen maar ook ik heb al mijn eerste test versleten zonder resultaat. Ik zou op 4 augustus ongesteld moeten worden maar het kwam maar niet. Dus op woensdagnacht om 02.00 uur (kon er niet van slapen) een test gedaan (had ik al in huis) maar geen stip te bekennen die zou zeggen dat het raak was. En ja hoor, op donderdag verloor ik wat bloed en inmiddels verga ik van de buikpijn en verlies ik in mijn ogen liters (veel meer dan toen ik nog aan de pil was). Maar goed nieuwe ronde, nieuwe kansen. Nog tips die handig zijn bij het klussen?
  † In Memoriam † maandag 11 augustus 2003 @ 16:09:27 #14
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12358936
Hoi 2e streepjesdames!

Poe poe, ik plof van de hitte, ik ben zwaar vermoeid en de was die op zolder hangt is ook al twee dagen droog, maar ik heb geen puf om het op te vouwen en een nieuwe was op te starten. Regen, waar blijf je?

Sinds 1 augustus ben ik officieel werkloos en dus druk op zoek naar een baan. Wil helaas niet echt lukken omdat ik toch een beetje kritisch ben en niet alles maar wil aanpakken. Verder maak ik me zorgen over onze babyplannen gecombineerd met een nieuwe baan. Hoe zit dat nou als ik nu zwanger blijk te zijn. Lekker handig in de proeftijd.... Nou ja, ik ben er ook al achter gekomen dat je een babietje niet kan plannen en die baan komt ook wel goed (hoop ik).

Mijn NOD is pas a.s. zondag, maar in mijn lijf wordt weer eens een polonaise gedansd. Mijn buik is weer behoorlijk hard en opgeblazen. De steekjes, pijntjes en plopjes gaan zowat de hele dag door. Mijn borsten en zeker mijn tepels doen raar, ze lijken wel van vorm veranderd en verder vooral aan de zijkanten zijn ze pijnlijk. Snachts kan ik niet slapen en ik werd vanmorgen om 5 uur zelfs wakker met een hongergevoel. Ik heb maar even een Liga noten-honing genomen om de ergste honger te stillen. Gisteravond aten we pasta en het leek me wel een goed idee om er wat knoflooksaus overheen te gooien voor de smaak. Slaapvriendje viel zowat van zijn stoel van verbazing... wat doe je nou? Leuke poging weer van mijn lichaam om me te foppen met zwangerschapsverschijnselen. Ik trap er niet in hoor, hou er maar mee op

Zo zie je maar weer, de laatste week voor de NOD is het in ieder geval nooit saai

Bonkie? Morgen is toch jouw NOD? Ik steek alvast een paar kaarsjes voor je op. Het moet een traditie worden om in elk deel van Wachten op het tweede streepje minimaal 1 zwangere te kunnen feliciteren (vinden jullie ook niet?), dussssss....

Nausicaa, hoe weet je zo zeker dat je eitje op dag 12 springt? Jammer trouwens dat het deze maand alleen maar gekooktje eitjes zijn (met peper en zout mjammie oeps ik heb alweer honger geloof ik) , maar een regelmatige cyclus is ook al heel wat en dat biedt weer perspectief!

O ja, en voor ik het vergeet, Little-Angel welkom hier!

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_12359553
Ik had ook last van pijnlijke tepels en zo waar leek mijn buik iets opgezet. Ik was een paar dagen 's avonds misselijk en had een enorme dorst en trek. Je voelt je dan echt raar want ik had zelf zo iets van "het zal nu toch al niet raak zijn". En gewoon gewacht tot mijn nod en die ging voorbij zonder kramp en bloed. Maar moeder natuur heeft me in de maling genomen en alle verschijnsellen zijn te verklaren. Ik wil het wel heel graag (zwanger worden) maar ben wel zo realistisch dat ik weet dat het nog wel even op zich kan laten wachten. Tenslotte heb ik 8 jaar de pil geslikt en voor die periode was ik onregelmatig ongesteld. Zal nu ook vast wel weer onregelmatig worden.

Maar ik ben in ieder geval wel ongesteld geworden. Ik lees steeds vaker dat dat ook niet van zelfsprekend is. Ik merk trouwens ook dat ik meer buik en rugpijnheb nu ik de pil niet slik dan toen ik dat wel deed. Hebben jullie dat ook?

Ik hoorde van mijn schoonmoeder dat ik bita moet drinken dat zuivert je baarmoeder, nieren en je bloed. Dat schijnt erg goed te zijn voor als je zwanger wilt worden of juist net bevallen bent. Mijn man is van surinaamse afkomst en dit plantje dus ook. Weet geen nederlandse benaming en of dat ook hier te krijgen is. Mijn zwager heeft het voor me meegenomen uit suriname. Maar het is werkelijk smerig, zo bitter.
Doen jullie nog extra dingen om zwanger te worden?

Mijn collega vertelde me dat haar zus een kussen onder haar bekken legde nadat ze sex hadden gehad om het zaad binnen te houden. Is dit een fabeltje of is dit waar?

† In Memoriam † maandag 11 augustus 2003 @ 16:42:09 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12359802
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:31 schreef Little-Angel het volgende:
Ik had ook last van pijnlijke tepels en zo waar leek mijn buik iets opgezet. Ik was een paar dagen 's avonds misselijk en had een enorme dorst en trek. Je voelt je dan echt raar want ik had zelf zo iets van "het zal nu toch al niet raak zijn". En gewoon gewacht tot mijn nod en die ging voorbij zonder kramp en bloed. Maar moeder natuur heeft me in de maling genomen en alle verschijnsellen zijn te verklaren. Ik wil het wel heel graag (zwanger worden) maar ben wel zo realistisch dat ik weet dat het nog wel even op zich kan laten wachten. Tenslotte heb ik 8 jaar de pil geslikt en voor die periode was ik onregelmatig ongesteld. Zal nu ook vast wel weer onregelmatig worden.

Maar ik ben in ieder geval wel ongesteld geworden. Ik lees steeds vaker dat dat ook niet van zelfsprekend is. Ik merk trouwens ook dat ik meer buik en rugpijnheb nu ik de pil niet slik dan toen ik dat wel deed. Hebben jullie dat ook?

Ik hoorde van mijn schoonmoeder dat ik bita moet drinken dat zuivert je baarmoeder, nieren en je bloed. Dat schijnt erg goed te zijn voor als je zwanger wilt worden of juist net bevallen bent. Mijn man is van surinaamse afkomst en dit plantje dus ook. Weet geen nederlandse benaming en of dat ook hier te krijgen is. Mijn zwager heeft het voor me meegenomen uit suriname. Maar het is werkelijk smerig, zo bitter.
Doen jullie nog extra dingen om zwanger te worden?

Mijn collega vertelde me dat haar zus een kussen onder haar bekken legde nadat ze sex hadden gehad om het zaad binnen te houden. Is dit een fabeltje of is dit waar?

Hoi Little-Angel! Ik ben 17 jaar aan de pil geweest (Diane 35) en bij mij duurde het nogal een tijd voordat ik weer op gang kwam. Nu zijn gelukkig de laatste 3 maanden min of meer regelmatig met een cyclus van 5 weken. Fijn voor je dat je in ieder geval weer ongesteld bent geworden, een goed begin is het halve werk Verder merk ik ook dat mijn ongesteldheid veel langer en heviger is dan toen ik nog aan de pil was. Mijn humeur schommelt ook nogal sinds ik niet meer aan de pil ben en ik heb dan ook al uitgebreid kennisgemaakt met PMS (terwijl ik voorheen dacht dat mensen dat nog wel eens konden overdrijven).

Bita ken ik niet, maar ik heb wel een tijdje Monnikspeper van Vitelle geslikt. Dit is een kruidenpreparaat die ervoor zorgt dat je cyclus (zeker na lang pilgebruik) weer een beetje op orde komt. In het begin van het jaar ben ik 3 maanden niet ongesteld geweest en door de Monnikspeper heb ik het idee dat het weer een beetje gereguleerd is. Nu ben ik er wel mee gestopt omdat ik ook vind dat mijn lichaam het nu zelf moet regelen en dat is de afgelopen paar maanden dus goed gelukt. Ik heb in ieder geval weer een eisprong en daar ben ik al heeeeel blij mee.

Over dat kussen onder je bekken: daar moet ik niets van hebben. Verder schijnt het goed te zijn om na de sex 15 minuten met je benen in de lucht te blijven liggen of het op zijn hondjes doen... sorry, maar daar ben ik nog niet desperate genoeg voor geloof ik (Even tussen ons gezegd en gezwegen: op zijn hondjes kan trouwens geen kwaad maar dat is gewoon een persoonlijke voorkeur en heeft niets te maken met een grotere kans op bevruchting).

maandag 11 augustus 2003 @ 17:25:33 #17
37692 Bonkie
pi_12360622
Hallo, daar ben ik weer. Net thuis van het werk........Puf, wat is het warm he, ik heb ook helemaal geen fut om nog iets te moeten doen, maar helaas......... ik moet echt nog boodschappies doen en de was moet ook effe gedaan worden.
Hier nog steeds geen ongi, wel wat rare steekjes die niet echt op een ongi duiden voor mijn gevoel. Maar goed, effe afwachten maar weer....
Welkom Little-Angel en heel veel klusplezier!!
Slaapmeisje, ook voor jou wordt het spannend he! Ik zal ook zeker veel duimen en heel veel kaarsjes aansteken voor je! Het zou inderdaad erg leuk zijn als er elke keer in ieder geval iemand onder ons een echte NOD dag heeft. Wie zal het deze maand zijn???
Ik ga nu echt effe iets doen, kom vanavond nog wel effe langs.

Cyclus 16 dag 32, laatste cyclus 32 dagen, NOD dag vandaag

Liefs Kitty

pi_12360774
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:09 schreef Slaapmeisje het volgende:

Poe poe, ik plof van de hitte, ik ben zwaar vermoeid en de was die op zolder hangt is ook al twee dagen droog, maar ik heb geen puf om het op te vouwen en een nieuwe was op te starten. Regen, waar blijf je?

hier geen zin om de was überhaupt op te hangen Which reminds me, twee dagen de machien is vast niet goed. Naja, zometeen maar.
quote:
Sinds 1 augustus ben ik officieel werkloos en dus druk op zoek naar een baan. Wil helaas niet echt lukken omdat ik toch een beetje kritisch ben en niet alles maar wil aanpakken. Verder maak ik me zorgen over onze babyplannen gecombineerd met een nieuwe baan. Hoe zit dat nou als ik nu zwanger blijk te zijn. Lekker handig in de proeftijd.... Nou ja, ik ben er ook al achter gekomen dat je een babietje niet kan plannen en die baan komt ook wel goed (hoop ik).
Tja, banen en kinderen is altijd moeilijk, zucht. En dat terwijl het om een verlof van 16 weken gaat, is dat nou zo'n tijd? Ik vond van niet, en toen ik terug was had iedereen ook zoiets van: hee, ben je d'r al weer. Ik bedoel, als je door je rug gaat, dan kan je ook best drie maanden uit de running zijn, maar geen man die daarvoor niet van baan kan wisselen.
quote:
Ik trap er niet in hoor, hou er maar mee op
Good for you! Nog geen test halen he?
quote:
Nausicaa, hoe weet je zo zeker dat je eitje op dag 12 springt?
Omdat ik het gevoeld heb, precies exact 48 uur nadien, en dat is te laat (ik geloof niet in zwemmers van 72 uur). Hubbie was niet in de buurt, want die zat bij de dokter met een gebroken teen. En toen-ie terugkwam was-ie natuurlijk niet in de stemming
Overigens was het toen al te laat geweest natuurlijk. Ik moet gewoon beter leren rekenen (ik dacht dat het pas dag 11 was).
quote:

O ja, en voor ik het vergeet, Little-Angel welkom hier!
Inderdaad!
  maandag 11 augustus 2003 @ 17:40:08 #19
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12360858
Spannend Bonkie! Ik hoop dat de Red Devil wegblijft. Ik duim voor je.

Het zou inderdaad leuk zijn als er in ieder deeltje minimaal 1 zwanger is geworden, maar meer mag natuurlijk altijd!

Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 11 augustus 2003 @ 17:51:26 #20
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12361053
Bonkie, spannend hoor, vandaag je NOD!!!! Ben wel heel benieuwd!

Little-Angel, van harte welkom hier!!!! Dat je maar gauw zwanger mag worden!
Ik doe nog geen bijzondere dingen op zwanger te worden. Voorlopig ben ik aan het kijken hoelang mijn cyclussen zijn. Want ik ben ook heel onregelmatig ongesteld. De laate paar maanden om de 5 a 6 weken, dus ik probeer dat allemaal een beetje "in kaart te brengen" zeg maar. Ik zit nu op dag 13, dus voor de zekerheid gaan we morgen maar beginnen met de klus periode . En dan is het maar afwachten

Over dat kussen onder je heupen leggen heb ik ook wel eens gehoord. Dan loopt het zaad goed je baarmoeder in zeggen ze.
Ik heb ook gehoord dat het orgasme van de vrouw heeel belangrijk is. Want dan zuigt de baarmoedermond het zaad als het ware naar binnen. Wie weet in hoeverre dat waar is? lekkere praatjes allemaal weer

Jambo hoe is het met jou? Hang je al dagenlang boven de wc? En ben je al een beetje aan het idee gewend?

maandag 11 augustus 2003 @ 17:58:27 #21
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12361167
Met mij is alles prima LadyS. Ik hang, godzijdank, niet boven de pot! Op wat darmkrampen na heb ik eigenlijk nergens last van. Dus mij hoor je niet klagen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 11 augustus 2003 @ 18:00:03 #22
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12361195
Heerlijk dat je nergens last van hebt! Je lijkt mijn schoonzusje wel! He-le-maal nergens had ze last van. Het is dat ze een dikke toeter kreeg, want anders had ze niet gemerkt dat ze zwanger was
  maandag 11 augustus 2003 @ 19:04:14 #23
37692 Bonkie
pi_12362286
Ik loop inmiddels best te bibberen dames. Ben helemaal niet meer mezelf. Er gaat van alles door mijn hoofd. Hebben jullie wel eens gehoord dat iemand zwanger bleek en rare steekjes in haar buik voelde? Ik weet niet wat ik er exact van moet denken, maar het voelt helemaal niet als een aankomende ongi.......... Krijg ook hoofdpijn nu, waarschijnlijk vanwege het weer en/of het stressen...........
Ben benieuwd als ik morgen nog niet ongi ben of ik het voor elkaar kan krijgen om nog te wachten met testen. Is dan namelijk wel erg voreg om al te testen he, 1 dag over tijd is wel genoeg om te testen, maar ben bang dat het vanwege stress en de warmte weg blijft...... Alhoewel, ik heb dan wel meteen zekerheid..........
  maandag 11 augustus 2003 @ 19:26:38 #24
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12362775
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:04 schreef Bonkie het volgende:
Ik loop inmiddels best te bibberen dames. Ben helemaal niet meer mezelf. Er gaat van alles door mijn hoofd. Hebben jullie wel eens gehoord dat iemand zwanger bleek en rare steekjes in haar buik voelde? Ik weet niet wat ik er exact van moet denken, maar het voelt helemaal niet als een aankomende ongi.......... Krijg ook hoofdpijn nu, waarschijnlijk vanwege het weer en/of het stressen...........
Ben benieuwd als ik morgen nog niet ongi ben of ik het voor elkaar kan krijgen om nog te wachten met testen. Is dan namelijk wel erg voreg om al te testen he, 1 dag over tijd is wel genoeg om te testen, maar ben bang dat het vanwege stress en de warmte weg blijft...... Alhoewel, ik heb dan wel meteen zekerheid..........
Owww Bonkie... wat spannend....!!!
Ik heb geen idee of die steekjes een zwangerschap kunnen betekenen!En als je normaal wel een regelmatige cyclus hebt, dan kan je morgen denk ik wel testen. Als het negatief is, kun je het 1 of 2 dagen erna alsnog een keertje doen natuurlijk. Als het positief is, dan is het positef en ben je meteen van de onzekerheid af!
Wat ik dus bedoel te zeggen is dat je nu 2 dagen kan wachten met testen en dus nog 2 dagen in onzerheid zitten, of morgen testen en dan ook nog 2 dagen in onzekerheid zitten als je negatief test.

Het kan zijn dat ik er misschien te makkelijk over denk en het is niet mijn bedoeling om daarmee de stress te bagataliseren ofzo, dit is voor ons ook maar de eerste maand dat we serieus bezig zijn. Wie weet piep ik volgende maand wel anders

† In Memoriam † maandag 11 augustus 2003 @ 20:37:11 #25
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12364286
Heee Bonkie, ik begrijp precies wat je bedoelt joh. Nu mijn NOD er toch stilletjesaan aankomt wordt ik ook met de dag onzekerder. Ik heb echter een sterk voorgevoel dat het deze maand wel raak is bij mij, raar maar waar.

Je HCG verdubbelt geloof ik elke 3 dagen, dus dat betekent gewoon een dubbelverpakking kopen en dan morgen testen, is tie negatief, dan over 3 dagen gewoon nog een keer. Ik heb nu wel gemerkt dat het toch beter is te testen als je overtijd bent, dan in spanning te zitten. Wel raad ik je aan een huismerk (DA, Kruidvat oid) te kopen zodat het niet zo in de papieren gaat lopen. Is de test dan licht positief, dan kun je er altijd nog een Clear Blue ofzo tegenaan gooien voor de zekerheid Ik heb gelukkig nog een test in huis liggen die ik waarschijnlijk meteen op mijn NOD (a.s. zondag) ga gebruiken.

Aan de andere kant..... we zeggen tegen elkaar dat we sterk moeten zijn en niet constant een test te doen en daar zit ook wel wat in. Ach, ik weet het even niet meer vandaag. Had ik al gezegd dat ik naast die kwaaltjes die ik boven omschreven heb ook nog misselijk ben en lage rugpijn heb? Geen een vrouw is hetzelfde, dus ook de eventuele zwangerschapskwaaltjes verschillen nogal.

Meissie, heel veel sterkte de komende uren en ik denk aan je

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')