abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12887143
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 00:41 schreef m0w9li het volgende:
ik weet zeker dat ik de ware ben tegengekomen. maar nu zij afkapt, denk ik: ik weet zeker dat ik nooit meer zo heftig iets voor iemand zal voelen=mooi/lief/leuk vinden enzo. als je bv een ander ontmoet zal je altijd vergelijken=tegenvallen enzo dus. plus der is der maar 1 de enigste, anders waren het er wel 2 (ipv 1igste).
Zo denk ik er ook over. Iemand vroeg mij laatst of ik mijn ex erg miste of het feit dat er 'iemand' is die je een beschermd gevoel geeft, een arm om je schouder legt, enz. Ik heb er een tijdje over nagedacht en kan (helaas voor mezelf) niets anders toegeven dat ik HEM mis. Ik moet er niet aan denken om een relatie te hebben met iemand anders. Ik zou toch het gevoel hebben vreemd te gaan, hoe raar dat ook klinkt. Ik ga dan niet vreemd jegens hem, maar jegens mijn eigen gevoel.
Ook ik denk dat er niet meer iemand zal zijn bij wie ik me zo goed en compleet zal voelen, wat mensen ook zeggen. En ik WEET dat er nog hele lieve jongens/mannen rondlopen (toch???), maar voor mijn gevoel was hij nou eenmaal die ware en dat zal hij blijven ook denk ik. Ik hoop aan de andere kant dat ik ernaast zit, want het lijkt me erg frustrerend om te weten wie je ware is, dat je weet dat hij/zij daar en daar woont, maar dat jij niet de ware voor hem/haar bent.

Ik ben nu bezig een lijst te maken om erachter te komen 'wie ben ik'?
Het is raar om daar diep over na te denken, maar ik kom er zo wel achter dat ik me altijd heel erg afhankelijk van anderen heb opgesteld. Ik merk dat ik niet echt een eigen mening heb en dat ik de mening van anderen heel belangrijk vind (zo belangrijk dat die van mezelf er vaak door wordt overstemd).
En ik had zonder dat ik er erg in had twee keer op mijn lijst geschreven dat ik vooral met mezelf wilde leren leven. Niet dat ik daar zelf zo'n behoefte aan heb, maar ik weet dat dat nodig is om door te gaan.

Nu nog normaal eten en je zou denken dat ik er weer zin in heb... (is nog niet zo, ik ben er vooral mee bezig hoe ik een normale werkdag doorkom en hoe ik als ik 'thuis' kom de tijd doorkom).

We zouden inderdaad eens moeten kijken of we een meet zouden kunnen houden. (WIE WIL???)
Hebben we allemaal iets om naar uit te kijken en een beetje steun aan elkaar. Ik merk dat ik erg veel aan de visie van anderen heb (thx leonard_jaag + friend, carlito_brigante). Sommige dingen neem ik in mij op en probeer het ook zo te zien, bij andere dingen ben ik er (nog) niet aan toe om ze op die manier te bekijken.

Maar het feit dat je niet alleen bent met je (sombere) gedachten helpt al ontzettend veel.

Iedereen succes gewenst...

Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_12888210
Dat je ex ergens in een huis woont is niet zo erg, maar pijnlijk is het als der iemand anders bij der woont ooit..... En je hebt gelijk, als zij mij nou met een ander zag, zou ze ook anders doen, niet dat ik daar behoefte aan heb hoor, maar ik snap dat vreemdgaan gevoel van je. Gek eigenlijk, want uit is uit, maar toch....
pi_12888313
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 10:21 schreef m0w9li het volgende:
Dat je ex ergens in een huis woont is niet zo erg, maar pijnlijk is het als der iemand anders bij der woont ooit..... En je hebt gelijk, als zij mij nou met een ander zag, zou ze ook anders doen, niet dat ik daar behoefte aan heb hoor, maar ik snap dat vreemdgaan gevoel van je. Gek eigenlijk, want uit is uit, maar toch....
Dat er iemand anders komt...daar durf ik niet eens aan te denken! Dat hij met iemand zoent/vrijt zoals hij dat met mij deed...ik zou het ook niet willen weten als hij dat gedaan zou hebben...ik word er gewoon misselijk van...
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_12888376
hoelang had je wat?!(....)En hoelang al niet meer dan?!
  woensdag 3 september 2003 @ 12:02:44 #130
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_12912387
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 09:09 schreef Blinky het volgende:

[..]

We zouden inderdaad eens moeten kijken of we een meet zouden kunnen houden. (WIE WIL???)

Kan altijd een keer. Ben tenslotte niet bang voor mensen en misschien is het juist wel goed.
Ik vrees alleen dat ik iets ouder ben (32) dan jullie, maar maakt voor mij niets uit.
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_12912796
Gelukkig is er dit forum (na 7 jaar is het nu alweer bijna 5 maanden uit) en ik herken het helemaal, de eenzaamheid/twijfel/angst etc. Godzijdank ben ik niet de enige, mijn leven is helemaal overhoop gehaald. Ik ben 30, hopelijk ook niet te oud voor de MEET.
enibas
pi_12913800
quote:
Op woensdag 3 september 2003 12:24 schreef enibas het volgende:
Gelukkig is er dit forum (na 7 jaar is het nu alweer bijna 5 maanden uit) en ik herken het helemaal, de eenzaamheid/twijfel/angst etc. Godzijdank ben ik niet de enige, mijn leven is helemaal overhoop gehaald. Ik ben 30, hopelijk ook niet te oud voor de MEET.
Absoluut niet. Ik ben 26. Heb geen idee hoe oud de andere gebruikers mensen die hier op hebben gereageerd, zijn.
Ik kan alleen maar vanuit mezelf zeggen dat ik het verdriet niet relateer aan een bepaalde leeftijd. Verdriet is verdriet en als we elkaar kunnen helpen met verwerken, waarom niet? Ik heb nu met een aantal mensen erover gesroken (ouder en jonger dan ik) en ik ben al wel tot een aantal inzichten gekomen, waar ik zelf misschien uiteindelijk ook wel achter gekomen zou zijn, maar dat zou heel veel langer geduurd hebben.
pi_12913844
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 10:34 schreef m0w9li het volgende:
hoelang had je wat?!(....)En hoelang al niet meer dan?!
Ik heb een jaar lang met hem gehad en sinds een half jaar woonden we samen. Het is nu sinds eind juni uit. Ik ben gelukkig de datum vergeten.
  woensdag 3 september 2003 @ 13:13:34 #134
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12913863
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 10:29 schreef Blinky het volgende:

[..]

Dat er iemand anders komt...daar durf ik niet eens aan te denken! Dat hij met iemand zoent/vrijt zoals hij dat met mij deed...ik zou het ook niet willen weten als hij dat gedaan zou hebben...ik word er gewoon misselijk van...

Daar kan ik me ook in vinden.. heb dat ook wel een beetje! Maar er is niets aan te doen en life goes on (ookal heb je daar soms helemaal geen zin in als je begrijpt wat ik bedoel.. heeft geen r**t met zelfmoord te maken (urg alleen de gedachte al, ik heb juist zin in het leven cause that's why I'm here )...
...That makes kinda two of us...
pi_12914083
Om dan maar meteen met de deur in huis te vallen:
er zijn momenteel drie mensen geinteresseerd in een meet.
Ik stel voor dat we in een stad (Eindhoven???) afspreken. Ik ken jullie agenda's natuurlijk niet, maar de eerstvolgende datum dat ik zelf zou kunnen is het weekend van 11-12 oktober. Door de week is het wat lastiger voor mij in elk geval, aangezien ik gewoon werk. En door het wat verder weg te zetten, hebben meer mensen de mogelijkheid om erover na te denken en zich 'aan' te melden via dit topic(?)
Het lijkt mij gezelllig om in de eerste instantie iets met elkaar te drinken en misschien wat te eten? Als ik groter zou wonen zou het bij mij thuis kunnen, maar helaas heb ik niet zo'n grote studio.
Als jullie andere ideeen/wensen hebben, ga gerust uw gang uiteraard...
  woensdag 3 september 2003 @ 13:32:31 #136
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_12914208
Eindhoven vind ik best, tien minuten fietsen voor mij.
Anders maken we eerst effe een lijstje van deelnemers en woonplaats, dan kiezen we daarna een centraal gelegen plaats.

Alleen 11/12 oktober is wel ver weg. Ik kan de 11e wel overdag, 's avonds moet ik werken. De 12e kan wel.

pi_12914274
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:10 schreef Blinky het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik ben 26. Heb geen idee hoe oud de andere gebruikers mensen die hier op hebben gereageerd, zijn.
Ik kan alleen maar vanuit mezelf zeggen dat ik het verdriet niet relateer aan een bepaalde leeftijd. Verdriet is verdriet en als we elkaar kunnen helpen met verwerken, waarom niet? Ik heb nu met een aantal mensen erover gesroken (ouder en jonger dan ik) en ik ben al wel tot een aantal inzichten gekomen, waar ik zelf misschien uiteindelijk ook wel achter gekomen zou zijn, maar dat zou heel veel langer geduurd hebben.

Je weet niet wie je allemaal nog niet kent en wie je allemaal gaat tegenkomen. Er zijn zoveel leuke mensen, misschien nog wel bijzonderder dan je ex.

Op het moment dat het uitgaat, heb je nog gevoelens voor die ander. Daarom heb je het gevoel dat het nooit met een ander hetzelfde of beter zal worden. Pas als het verdriet en de gevoelens gesleten zijn (en dat gebeurt, weet ik uit ervaring) kun je weer open staan voor die optie. Bovendien moet je oppassen voor idealisatie. Het is niet voor niks uit gegaan en het is heel makkelijk om een soort ideaalbeeld van het verleden te creeren.

Mijn methode van afstand nemen met een ex is rigoreus de knoop doorhakken: ik snij die persoon totaal uit mijn leven. Foto's de kast in, ik vermijd plekken waar ik hem kan tegenkom, nummer uit mijn telefoon en ga zo maar door.Het direct in 1 keer aftrekken van een pleister is minder pijnlijk dan met kleine stukjes tegelijk. Vervolgens zorg ik dat ik doordrongen ben van wat er fout is gegaan en van de slechte eigenschappen van de ander. Verder verwacht ik in een lange periode daarna geen gelijksoortige relatie te hebben, maar sluit ik me niet af van romantische contacten.

Dan is het nog niet altijd even makkelijk, maar voor mij wel iig de makkelijkste manier.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_12914328
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:32 schreef Hihat het volgende:
Eindhoven vind ik best, tien minuten fietsen voor mij.
Anders maken we eerst effe een lijstje van deelnemers en woonplaats, dan kiezen we daarna een centraal gelegen plaats.

Alleen 11/12 oktober is wel ver weg. Ik kan de 11e wel overdag, 's avonds moet ik werken. De 12e kan wel.

Ook prima.
Ik woon dus zelf in Eindhoven...
Stel jij jezelf kandidaat om een lijstje op te stellen ????
pi_12914388
Ik kan ook de 12e vanuit Het Gooi naar Eindhoven komen, geen probleem. Lotgenoten onder mekaar, staat genoteerd.
enibas
pi_12914752
ik ken het verhaal, ik heb ook weleens gehad dat ik gewoon een paar jaar niet meer verliefd werd omdat ik nog teveel aan een ex-vriendin dacht.

het beste is om je er gewoon bij neer te leggen en doorgaan met je leven, totdat je iemand anders tegenkomt die leuker is.

klinkt makkelijk gezegd, maar zolang je blijft treuren om je ex zal je geen/weinig moeite doen om iemand die je ontmoet beter te leren kennen, zodat je de conclusie kunt trekken dat je liever met die persoon verder wilt dan met je ex.

probleem dat ik vaak heb is dat ik nog met die ex om blijf gaan, en dat werkt al helemaal niet als ze het alleen vriendschappelijk wil houden en jij wil hem/haar terug.

waar ik me ook vaak op betrap is, dat ik overal zo'n meisje denk te zien, en dan draait ze zich om en dan is het iemand anders, heel erg. op het gegeven moment zoek je ook nieuwe vriendinnen uit die er net zo uit zien of die je aan haar doen denken.

houden jullie een meeting in eindhoven? ik heb jarenlang in eindhoven gewoond en ben nu verhuisd naar geldrop. ik wil ook mijn "leed kunnen delen met lotgenoten" dus geef me hierbij ook op als dat nog kan

woensdag 3 september 2003 @ 14:25:36 #141
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_12915306
Oké dan, zetten we 'm op zondagmiddag 12 oktober in Eindhoven.
Exacte tijd en lokatie nog nader te bepalen (als we met veel zijn kunnen we er misschien een leuke flash-mob van maken: op de Markt 1 minuut lang heel hard huilen om je ex en daarna verder gaan met leven ofzo )

Tot nu toe zijn aangemeld:

- Blinky
- Enibas
- DJRoberto1978
- Hihat

Who's next?

[Dit bericht is gewijzigd door Hihat op 04-09-2003 00:06]

woensdag 3 september 2003 @ 15:19:06 #142
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_12916338
By the way, vond nog een site met artikelen die voor sommigen van ons wel eens interessant kunnen zijn.
Lees dit artikel maar eens.
Onderaan het artikel staan trouwens verwijzingen naar andere artikelen die soms ook wel de moeite waard zijn.
  woensdag 3 september 2003 @ 15:39:48 #143
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12916736
Haha lachen idee, zo'n flashmob hierom.... Ik vind 't voor mijzelf niet zo toepasselijk (potje huilen om m'n ex op een plein ergens in Nederland ) maar het idee van de f.m. is geinig

Wie weet.... plaats hier vanaaf wel ff of ik mee doe OK?
Houdt mijn aanmelding maar optioneel!

woensdag 3 september 2003 @ 20:07:42 #144
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12923042
Ik doe niet mee.... een andere flashmob daarentegen via Fok! kan wel op mijn medewerking rekeken!

Bij deze

woensdag 3 september 2003 @ 21:03:17 #145
21059 leonard_jaag
Van mij mag het lente worden!!
pi_12924330
quote:
Op woensdag 3 september 2003 15:19 schreef Hihat het volgende:
By the way, vond nog een site met artikelen die voor sommigen van ons wel eens interessant kunnen zijn.
Lees dit artikel maar eens.
Onderaan het artikel staan trouwens verwijzingen naar andere artikelen die soms ook wel de moeite waard zijn.
Thnx voor de link!!! Herkenbaar en leuk leesbaar

PS leonard meeting (wellicht)!!

Leef nu!! Waarom doet iedereen toch zo moeilijk?!?!?
Ajax kampioen 2003-2004
  woensdag 3 september 2003 @ 21:12:59 #146
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12924575
Goed artikel

Is i.d.d. hèt verhaal achter liefdesverdriet!

donderdag 4 september 2003 @ 00:04:19 #147
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_12929147
quote:
Op woensdag 3 september 2003 20:07 schreef ElCriz het volgende:
Ik doe niet mee.... een andere flashmob daarentegen via Fok! kan wel op mijn medewerking rekeken!

Bij deze

ElCriz, kijk eens op http://www.dutchmobbing.com

Het was ook niet echt de bedoeling om er een flashmob van te maken.
Was meer een beetje zelfspot voor de lijdende voorwerpen in dit topic...

pi_12929594
quote:
Op maandag 1 september 2003 00:53 schreef Hihat het volgende:
- Mijn vrouw heeft een maand geleden opgebiecht dat ze me al anderhalf jaar voor de gek gehouden heeft. Een buitenechtelijke relatie dus.
Hihat...
Wat klote voor je.
Weet niet wat te zeggen.
Heel veel sterkte...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 4 september 2003 @ 09:20:54 #149
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_12932019
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hihat...
Wat klote voor je.
Weet niet wat te zeggen.
Heel veel sterkte...

Thanx Moonah. Je kent degene trouwens om wie het gaat.
Hij was er ook bij toen met carnaval in Den Bosch....
pi_12932068
een meeting lijkt me leuk, een flashmob misschien ook, maar ik ga daar niet "en publique" staan janken, ik heb jaren in eindhoven gewoond dus ken daar veel mensen die mij niet hoeven te zien janken (stel je voor dat t weer in de krant komt!)

ik ben dus pas verhuisd naar geldrop, en ik heb de foto's meegenomen van mijn ex, maar ik twijfel nu sterk of ik ze op moet hangen. eigenlijk is het gewoon tijd dat er na bijna 3 jaar iemand anders komt te hangen denk ik

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')