laat 't me weten
quote:explain 'dingest'
Op 14 maart 2001 15:15 schreef speknek het volgende:
Als je met mensen 'dingest' zonder om ze te geven en vaak ook alleen maar om je avond leuk te maken.
[Dit bericht is gewijzigd door Vrieskist op 14-03-2001 15:52]
quote:levensgeniet(st)er?
Op 14 maart 2001 15:15 schreef speknek het volgende:
Als je met mensen 'dingest' zonder om ze te geven en vaak ook alleen maar om je avond leuk te maken.
Dus als de maatschapij zou vinden dat als je als gast niet minstens 1 keer per dag sex hebt met een vrouw dan ben je homo. Nou dan kan je hier een hele hoop mensen gaan uitschelden voor homo....
dit gaat weer nergens over
quote:ook dat vind ik heel interessant ja.. Mannen mogen met de meest enthousiaste verhalen komen dat ze 'die' en 'die' hebben 'gepakt' maar zodra een vrouwelijk persoon dat doet is 't een hoer/slet/snol weet ik veel wat
Op 14 maart 2001 15:40 schreef oelie het volgende:
Waarom mag een vrouw idd niet "dingessen" met iemand zonder een slet genoemd te worden terwijl een man daar niet op afgerekend word??
quote:inderdaad nee, dit was namelijk helemaal niet mijn vraag. Ik vraag alleen maar de mening van andere mensen over wanneer iemand sletterig gedrag vertoont
Op 14 maart 2001 15:41 schreef mpost het volgende:dit gaat weer nergens over
ik denk dat iedereen z'n eigen mening heeft en die wil ik graag horen
quote:Hoe noem je een jongen die dit doet dan
Op 14 maart 2001 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Je bent een slet als je:
* Alleen met een jongen naar bed gaat voor de status/auto/geld die die jongen heeft.
* Met jan en allemaal geilt en neukt terwijl je al een vriendje hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door Vrieskist op 14-03-2001 15:52]
quote:Omdat mannen vaak niet geinteresseerd zijn in andere mannen. Het is nooit leuk om te horen dat degene waar je interesse in hebt het al met de halve wereld gedaan heeft (of wel, dat hangt van je soort interesse af). Als vrouw zul je het vast ook niet leuk vinden om te weten dat de jongen waar je verliefd op bent een onwijse player is, terwijl als een vrouw tegen jou zegt dat ze het is, het je niet zo uitmaakt.
Op 14 maart 2001 15:42 schreef hunnybeezzz het volgende:
ook dat vind ik heel interessant ja.. Mannen mogen met de meest enthousiaste verhalen komen dat ze 'die' en 'die' hebben 'gepakt' maar zodra een vrouwelijk persoon dat doet is 't een hoer/slet/snol weet ik veel wat
quote:Ook een slet.
Op 14 maart 2001 15:48 schreef oelie het volgende:
Hoe noem je een jongen die dit doet dan
quote:ik snap dit niet helemaal, volgens mij ging dit niet over verliefdheid, ik vind het ook niet leuk om te horen dat een meisje die ik leuk vind met jan en alleman naar bed gaat, ik denk dat dat niet echt een goeie vergelijking is...
Op 14 maart 2001 15:53 schreef speknek het volgende:
Omdat mannen vaak niet geinteresseerd zijn in andere mannen. Het is nooit leuk om te horen dat degene waar je interesse in hebt het al met de halve wereld gedaan heeft (of wel, dat hangt van je soort interesse af). Als vrouw zul je het vast ook niet leuk vinden om te weten dat de jongen waar je verliefd op bent een onwijse player is, terwijl als een vrouw tegen jou zegt dat ze het is, het je niet zo uitmaakt.
quote:Een player & een slet zijn niet perse hetzelfde. Als een jongen met veel vrouwen is geweest dan vind ik dat totaal geen punt, als ie maar wel oprecht is. Een player zou ik niet moeten, play ik nog liever zelf!
Op 14 maart 2001 15:53 schreef speknek het volgende:
Omdat mannen vaak niet geinteresseerd zijn in andere mannen. Het is nooit leuk om te horen dat degene waar je interesse in hebt het al met de halve wereld gedaan heeft (of wel, dat hangt van je soort interesse af). Als vrouw zul je het vast ook niet leuk vinden om te weten dat de jongen waar je verliefd op bent een onwijse player is, terwijl als een vrouw tegen jou zegt dat ze het is, het je niet zo uitmaakt.
quote:Uh-uh, meiden die met heel veel jongens tegelijk 'dingessen' (houwen we erin) worden vooral door andere meiden en daardoor dus vaak ook door jongens uitgemaakt voor slet.
Op 14 maart 2001 16:02 schreef sataN het volgende:
Wie zegt er dat een jongen daar niet op aangekeken wordt?
Ik vind een jongen die zo doet ook een slet.
Jongens die veel andere meiden tegelijk hebben doen 't vaak goed voor andere jongens (= wat IK heb vernomen hoor, weet niet of dat altijd zo is dus) en meeste meiden vinden 't nog leuker ook als een jongen vaker meiden heeft gehad
Dus ik denk dat 't meiden meer gaat om hun reputatie (de jongen = dus populair, dus die moet je hebben) (ofzo )
quote:denk dat je idd wel gelijk hebt, gaat jongens denk ik meer om het lichaam als om de reputatie
Op 14 maart 2001 16:07 schreef hunnybeezzz het volgende:
Uh-uh, meiden die met heel veel jongens tegelijk 'dingessen' (houwen we erin) worden vooral door andere meiden en daardoor dus vaak ook door jongens uitgemaakt voor slet.Jongens die veel andere meiden tegelijk hebben doen 't vaak goed voor andere jongens (= wat IK heb vernomen hoor, weet niet of dat altijd zo is dus) en meeste meiden vinden 't nog leuker ook als een jongen vaker meiden heeft gehad
Dus ik denk dat 't meiden meer gaat om hun reputatie (de jongen = dus populair, dus die moet je hebben) (ofzo
)
quote:ehm nou dat weet ik niet, denk eerlijk gezegd dat jongens gewoon veel makkelijker en vooral veel minder jaloers zijn?
Op 14 maart 2001 16:10 schreef oelie het volgende:
denk dat je idd wel gelijk hebt, gaat jongens denk ik meer om het lichaam als om de reputatie
quote:Zou ej ook wel gelijk in kunnen hebben, ik merk dat idd wel eens, het intresseert mij ook niet als ik moet "dingessen" met een meid die ook al wat met een vriend van me gedaan heeft. Terwijl vriendinnen van me daar idd wel moeite mee lijken te hebben
Op 14 maart 2001 16:11 schreef hunnybeezzz het volgende:
ehm nou dat weet ik niet, denk eerlijk gezegd dat jongens gewoon veel makkelijker en vooral veel minder jaloers zijn?
quote:Als je mijn ex bent.
wanneer kan je oprecht een 'slet' genoemd worden?
quote:jij beweerd dus dat er geen sletten zijn
Op 14 maart 2001 16:30 schreef Rat het volgende:
Als je mijn ex bent.
quote:dat z'n ex een slet is
Op 14 maart 2001 16:39 schreef oelie het volgende:
jij beweerd dus dat er geen sletten zijn
quote:Een ex van jou? Of heb je het over een ex in het bijzonder
Als je mijn ex bent.
quote:
Als je mijn ex bent.
Was dat die ene met die dikke reet?
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 14-03-2001 17:03]
quote:ROFL
Op 14 maart 2001 17:27 schreef Roché het volgende:
*wacht op reactie van missX
Maar ik denk dat je oprecht een slet genoemd kan worden als je MissX heet Volgens sommige hier op Fok tenminste
quote:Ik ben niet getrouwd en heb wel sex... ben ik nu een slet?
Op 14 maart 2001 17:36 schreef IsahMujahid het volgende:
je bent een "slet" als je sex bedrijft buitenhet huwelijk.
(zeg ja zeg ja zeg ja zeg ja....)
Overigens kan de dubbele moraal idd voor een heel groot deel op het conto van de vrouwens geschreven worden: Vrouwen vinden immers niets fijner dan elkaar de grond in trappen en ziek praten, zeker wanneer het gaat om lichamelijk aantrekkelijker exemplaren. Kerels kijken eerder tegen elkaar op en willen van elkaar leren, die praten elkaar dus niet de grond in. tel hier bij op de onzekerheid van onervaren jongetjes en je hebt je dubbele moraal. Let maar op, kerels die zeker van zichzelf zijn en van een lekkere neukpartij houden van tijd tot tijd praten niet denigrerend over vrouwens die dezelfde instelling hebben, dat vinden ze namelijk alleen maar handig. Jongetjes die dat succes niet hebben en zich met de hand moeten behelpen doen dat wel, er is immers niets leuker dan iemand de grond in praten die het met iedereen (dwz met iedereen behalve voornoemde jongetjes) doen.
De schuldigen aan de dubbele moraal zijn dan dus de vrouwen en een deel van de mannen. maar het blijft natuurlijk veel makkelijker om gewoon alle mannen de schuld te geven :-)
Casey
quote:Jongens mogen vanaf hun 16e volgens de wet seks hebben en pas op hun 18e trouwen.
Op 14 maart 2001 17:36 schreef IsahMujahid het volgende:
je bent een "slet" als je sex bedrijft buitenhet huwelijk.
Ik vind het trouwens onzin dat je een slet zou zijn als je het doet als je niet getrouwd bent. Als een persoon (man of vrouw) zijn partner bedriegt kan ik me er nog wel iets bij indenken dat je dan daarvoor uitgemaakt kunt worden.
Dat betekent niet dat ik haar veroordeel als persoon, ik wil er alleen geen relatie mee. Zo voel ik dat nu eenmaal.
quote:Ik neem aan dat dit aantal even hoog als het aantal vrouwen dat jij gehad hebt
Op 14 maart 2001 19:12 schreef Aernout het volgende:
Ik vind niet snel een meisje een slet ofzo, maar ik hou wel van een beetje exclusiviteit. Als een meisje meer dan een bepaald aantal jongens heeft 'gehad' verlies ik mijn belangstelling om een vaste relatie met haar te hebben.Dat betekent niet dat ik haar veroordeel als persoon, ik wil er alleen geen relatie mee. Zo voel ik dat nu eenmaal.
quote:dat wilde ik nou net zeggen
Als je mijn ex bent.
Simpel.
Als je met jan en alleman in bed duikt.
vrouw is dan een slet, man is een dog.
Verdient aanbeveling beiden als de pest te mijden.
quote:
Op 14 maart 2001 19:22 schreef Larissa het volgende:
Of heb je steeds vriendinnen die jaren jonger zijn zodat jouw aantal steeds hoger wordt en hun aantal gelijk?
quote:Ik had het tegen Aernout. Jouw aantal zullen we maar niet meetellen.
Op 15 maart 2001 13:22 schreef Herald het volgende:
quote:hihi
Op 15 maart 2001 13:16 schreef Hawk het volgende:
Wanneer is iemand een slet?Simpel.
Als je met jan en alleman in bed duikt.
vrouw is dan een slet, man is een dog.Verdient aanbeveling beiden als de pest te mijden.
quote:Dat klinkt meer als een koosnaampje!
Op 15 maart 2001 13:47 schreef Lot het volgende:
hihi
Me vriend noemt me vaak "slettebakkie" tijdens onze vrijpartijen en geloof me: hij is de enige met wie ik ut bed deel
Ik denk dat het ook veel met kleding te maken heeft,
als je een meisje opstap ziet met goude kettingen om met daarop ROSIE, dik opgemaakt, van die foute witte korte rokjes(of tijgerprint ) hoge laarzen en een heel klein topje aan, dat je dan ook al de neiging hebt om die slet te noemen..
Het is inderdaad precies wat al eerder gezegd is, de maatschappij bepaald dat..
Ik vind een meisje pas een sletje als ze idd dingest met andere jongens terwijl ze al een vriend heeft...
Een meid die veel andere jongens gehad heeft vind ik geen slet, deed ik ook
Zouden ze me daarom slettebak en manhoer noemen?
[Dit bericht is gewijzigd door UNDERTAKER op 15-03-2001 22:11]
quote:Die heet 'stoere man'
Op 14 maart 2001 18:55 schreef BooBooSan het volgende:
Hoe heet een mannelijke slet eigenlijk?
quote:bij ons op school noemen we dat een 'sloert'. Het is een soort samenvoeging van slet en ploert.
Op 14 maart 2001 18:55 schreef BooBooSan het volgende:
Hoe heet een mannelijke slet eigenlijk?
Ik zal niet zo gauw iemand een slet noemen, maar als je elke week een nieuw vriendje hebt, en op 1 avond met 3 jongens zoent, dan kom je er wel in de buurt. Ook een smerige streek is, dat je ervoor zorgt dat je vriendje letterlijk *alles* deelt met zijn vrienden (lees: je n**kt zijn maten).
Ook zoals je je kleedt kan "sletterig" zijn, zoals bv. Undertaker beschrijft.
Het verschil, denk ik - pin me er dus NIET op vast -, dat nog steeds enigzins het principe geldt: "Meisjes versieren passief, jongens actief".
Dus heel bot gesteld is het zo, dat als een jongen een meisje probeert te versieren, het meisje de "beperkende" factor is; en als een meisje veel jongens heeft gehad, komt het er dan op neer dat ze al die jongens hun gang heeft laten gaan/alles toestaat.
En dus vandaar de benaming slet. En daarom is het stoer voor een jongen als ie veel meisjes heeft gehad, dan gaat het om het feit dat zijn kunde (kunst van het versieren in dit geval) geprijst wordt.
(LET OP, dit is mijn visie op hoe de maatschappij redeneert of een meisje al dan niet een 'slet' is of niet)
Ik heb gezegd.
Een slet is voor mij iemand (man of vrouw) die schaamteloos probeert mijn man te versieren waar ik bij ben.
* w.o.r. voorziet vraag: oh dus als je er niet bij bent is dat geen sletterig gedrag?
Nee. Kan het versieren van andermans partner niet goedkeuren, maar ik kan het andere mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze zich - net als ik - aangetrokken voelen tot (in dit geval) mijn vriendje. Is dus menselijk en ik kan er dan niet 100% van uitgaan dat zij onze relatie op waarde schatten. Als ik erbij ben vervalt deze 'voordeel van de twijfel'-regel en wordt een versierpoging tegelijkertijd teken van geen respect voor mij. Sletterig dus.
En ik persoonlijk vind dat 'slet' van toepassing is op een persoon die met iedereen en nog een paar naar bed gaat, zonder gevoelens. En dan boeit het mij echt niet of het een hij of een zij is. Het is in beide gevallen wat mij betreft nogal gaar.
Noem me ouderwets, maar da's wat ik vind
quote:euh...mag het voor vrouwen ook gewoon om de sex gaan?
Op 14 maart 2001 16:07 schreef hunnybeezzz het volgende:
Dus ik denk dat 't meiden meer gaat om hun reputatie (de jongen = dus populair, dus die moet je hebben) (ofzo)
Ze zeggen wel eens:
Een meid die met veel jongens slaapt is een ho**
En jongen die met een hoop meisjes slaapt is stoer
quote:Hmm.. jouw visie hoe de maatschappij reageert
Op 16 maart 2001 11:56 schreef Tha_Butcha het volgende:
Hmmm.Ik zal niet zo gauw iemand een slet noemen, maar als je elke week een nieuw vriendje hebt, en op 1 avond met 3 jongens zoent, dan kom je er wel in de buurt. Ook een smerige streek is, dat je ervoor zorgt dat je vriendje letterlijk *alles* deelt met zijn vrienden (lees: je n**kt zijn maten).
Ook zoals je je kleedt kan "sletterig" zijn, zoals bv. Undertaker beschrijft.
Het verschil, denk ik - pin me er dus NIET op vast -, dat nog steeds enigzins het principe geldt: "Meisjes versieren passief, jongens actief".
Dus heel bot gesteld is het zo, dat als een jongen een meisje probeert te versieren, het meisje de "beperkende" factor is; en als een meisje veel jongens heeft gehad, komt het er dan op neer dat ze al die jongens hun gang heeft laten gaan/alles toestaat.
En dus vandaar de benaming slet. En daarom is het stoer voor een jongen als ie veel meisjes heeft gehad, dan gaat het om het feit dat zijn kunde (kunst van het versieren in dit geval) geprijst wordt.(LET OP, dit is mijn visie op hoe de maatschappij redeneert of een meisje al dan niet een 'slet' is of niet)
Ik heb gezegd.
In mijn ogen is iemand een slet zoals je aan het begin van je post schrijft als je je partner bedriegt met een ander.
Maar een meisje dat 3 jongens alleen maar zoent terwijl ze geen vriend heeft. Hmm... bij een jongen is het zeker experimenteel ineens dan?
Ook sletterig gedrag vind ik actief (zowel voor mannen als vrouwen) iemand versieren, ermee naar bed gaan en vervolgens dumpen. Niet serieus bezig zijn dus en alleen je eigen genot najagen.
quote:Een homo natuurlijk!!!
Op 14 maart 2001 15:48 schreef oelie het volgende:
Hoe noem je een jongen die dit doet dan
[Dit bericht is gewijzigd door Sixie op 20-03-2001 21:58]
quote:in een maand tijd met hun alle 3?
Op 20 maart 2001 21:56 schreef Sixie het volgende:
Je bent een slet als je in een maand tijd met Stijn, Jeroen en Tonnie hebt gehad![]()
en als je met mensen flirt en ze valse hoop geeft (ik noem geen namen, omdat het over sander gaat)
voordat je denkt iets slims te zeggen waarmee je mij hebt zal ik als ik jou was je toch maar iets meer in mijn leven verdiepen (je vind't blijkbaar toch al interessant
)
quote:oh uhm nog wat, flirten vind ik niet sletterig
Op 20 maart 2001 21:56 schreef Sixie het volgende:
Je bent een slet als je in een maand tijd met Stijn, Jeroen en Tonnie hebt gehad![]()
en als je met mensen flirt en ze valse hoop geeft (ik noem geen namen, omdat het over sander gaat)
doen alsof je iemand heel leuk vind en naderhand zeggen 'maar had je niet door dan dat dat nep was? '
quote:Dat is inderdaad wat minder ja..
Op 21 maart 2001 08:45 schreef Sixie het volgende:
flirten is opzich niet sletterig, maar als je met iedereen te pas en te onpas loopt te flirten, en ze allemaal valse hoop geeft, om ze vervolgens af te wijzen... DAT is wel sletterigdoen alsof je iemand heel leuk vind en naderhand zeggen 'maar had je niet door dan dat dat nep was?
'
Niet je mening over mijn leven
quote:ik geef mijn mening over wat een slet precies is.. dat dat nou lijkt op jouw leven kan ik verder ook nix aan doen...
Bovendien word met dit topic bedoeld dat je je mening geeft over wat een slet precies is.
Niet je mening over mijn leven
quote:Nou je noemt nogal namen enzo. Beetje zwak. En daarbij geef je wel je mening, maar durf je er niet voor uit te komen wie je bent, door je voor te doen als 'sixie'. (terwijl dat nogal doorzichtig is, ik weet toch wel wie je bent
Op 21 maart 2001 12:34 schreef Sixie het volgende:
ik geef mijn mening over wat een slet precies is.. dat dat nou lijkt op jouw leven kan ik verder ook nix aan doen...
[Dit bericht is gewijzigd door hunnybeezzz op 21-03-2001 12:56]
quote:hahaha ja denk 't ook wel ja
Op 21 maart 2001 14:14 schreef Sixie het volgende:
Oké "slet"Ik ben Dinesh
probeer iets beters
[Dit bericht is gewijzigd door hunnybeezzz op 21-03-2001 14:33]
quote:neej tuurlijk ben ik t niet...
Op 21 maart 2001 13:07 schreef hunnybeezzz het volgende:
En nee stijn ik denk niet dat jij 't bentik hoop niet dat jij 't bent tenminste
jij was boos op mij remember, ik niet op jou...
quote:Mja
Op 21 maart 2001 14:36 schreef iroQuai het volgende:
neej tuurlijk ben ik t niet...jij was boos op mij remember, ik niet op jou...
quote::r is kotsen... zo ziet dat er uit
Yeah right
Durf je niet te zeggen wie je bent ofzo.. zwak.. wel zo'n grote bek over wat IK allemaal doe maar niet zeggen wie je bent BLEHHHHH om te kotsen is 't
maja, dat je dom was wisten we al
quote:nou dan
Op 21 maart 2001 14:38 schreef hunnybeezzz het volgende:
Mja
quote:ik heb geen poging gewaagd om dat smiletje te doen, en ik snap ook niet wat je nou wil bereiken met mij constant proberen naar beneden te halen. Maar ga lekker je gang, als je niks nuttigs te doen hebt...
Op 21 maart 2001 14:38 schreef Sixie het volgende:
:r is kotsen... zo ziet dat er uit... is dat soms een beetje te moeilijk voor je?
haha
maja, dat je dom was wisten we al
on topic:
zoals iemand het al eerder beschreef. Dat mannen actief versieren en vrouwen passief trefd dat precies hoe ik er ook over denk. Een meisje kan veel makkelijker een jongen versieren vergeleken met andersom.
quote:ja joh ga lekker op ICQ verder ruzie maken
Op 21 maart 2001 14:48 schreef Morpheu$ het volgende:
euhhh, kunnen de 2 slowchatters ICQ gaan installeren misschien??? straks wordt deze thread gesloten omdat jullie hem aan het vern**ken zijn.
xx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |