abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_822925
ik ben gewoon erg benieuwd hoe iedereen over het begrip 'slet' denkt. Wat voor persoonlijkheid verstaat iedereen hier onder, wanneer komt iemand over als een 'slet'? ik heb hierover al talloze discussies met vrienden gehad, en steeds zijn beide partijen het niet met elkaar eens (zal wel door m'n eigenwijsheid komen)

laat 't me weten

-xxx-
  woensdag 14 maart 2001 @ 15:15:05 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_822933
Als je met mensen 'dingest' zonder om ze te geven en vaak ook alleen maar om je avond leuk te maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_822938
quote:
Op 14 maart 2001 15:15 schreef speknek het volgende:
Als je met mensen 'dingest' zonder om ze te geven en vaak ook alleen maar om je avond leuk te maken.
explain 'dingest'
-xxx-
pi_823018
...

[Dit bericht is gewijzigd door Vrieskist op 14-03-2001 15:52]

There's a frood who really knows where his towel is.
pi_823026
quote:
Op 14 maart 2001 15:15 schreef speknek het volgende:
levensgeniet(st)er?
A man doesn't stop playing when he grows old, he grows old when he stops playing.
  woensdag 14 maart 2001 @ 15:38:37 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_823029
Met dingest bedoel ik zo'n beetje alles wat enigzins opwindend genoemd kan worden (exclusief geil praten en films kijken natuurlijk)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 14 maart 2001 @ 15:40:07 #7
8071 oelie
very unloveable person
pi_823039
Waarom mag een vrouw idd niet "dingessen" met iemand zonder een slet genoemd te worden terwijl een man daar niet op afgerekend word??
maar iig GEEN kloon van Rat
pi_823048
Waar gaat dit nu helemaal over?? Wanneer kan je oprecht uitgescholden worden. Naja. De maatschapij maakt iemand tot een slet. Mensen zoals jij met oude denkbeelden van dingen die niet mogen.
Wat vind jij een slet?? Iemand die met iedereen naar bed gaat?? Laat ze lekker!!!
Alleen maar omdat "de maatschapij" dit niet normaal vindt is er dus een slet??

Dus als de maatschapij zou vinden dat als je als gast niet minstens 1 keer per dag sex hebt met een vrouw dan ben je homo. Nou dan kan je hier een hele hoop mensen gaan uitschelden voor homo....

dit gaat weer nergens over

pi_823052
quote:
Op 14 maart 2001 15:40 schreef oelie het volgende:
Waarom mag een vrouw idd niet "dingessen" met iemand zonder een slet genoemd te worden terwijl een man daar niet op afgerekend word??
ook dat vind ik heel interessant ja.. Mannen mogen met de meest enthousiaste verhalen komen dat ze 'die' en 'die' hebben 'gepakt' maar zodra een vrouwelijk persoon dat doet is 't een hoer/slet/snol weet ik veel wat
-xxx-
  woensdag 14 maart 2001 @ 15:45:20 #10
8071 oelie
very unloveable person
pi_823067
Ik denk dat dat voor vrouwen niet geaccepteerd is door de toch nog heel sterke oerneigingen die bij de gemiddelde man aanwezig zijn..
pi_823072
Je bent een slet als je:
* Alleen met een jongen naar bed gaat voor de status/auto/geld die die jongen heeft.
* Met jan en allemaal geilt en neukt terwijl je al een vriendje hebt.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_823076
quote:
Op 14 maart 2001 15:41 schreef mpost het volgende:

dit gaat weer nergens over

inderdaad nee, dit was namelijk helemaal niet mijn vraag. Ik vraag alleen maar de mening van andere mensen over wanneer iemand sletterig gedrag vertoont

ik denk dat iedereen z'n eigen mening heeft en die wil ik graag horen

-xxx-
  woensdag 14 maart 2001 @ 15:48:35 #13
8071 oelie
very unloveable person
pi_823080
quote:
Op 14 maart 2001 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Je bent een slet als je:
* Alleen met een jongen naar bed gaat voor de status/auto/geld die die jongen heeft.
* Met jan en allemaal geilt en neukt terwijl je al een vriendje hebt.

Hoe noem je een jongen die dit doet dan
pi_823086
...

[Dit bericht is gewijzigd door Vrieskist op 14-03-2001 15:52]

There's a frood who really knows where his towel is.
  woensdag 14 maart 2001 @ 15:53:45 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_823099
quote:
Op 14 maart 2001 15:42 schreef hunnybeezzz het volgende:
ook dat vind ik heel interessant ja.. Mannen mogen met de meest enthousiaste verhalen komen dat ze 'die' en 'die' hebben 'gepakt' maar zodra een vrouwelijk persoon dat doet is 't een hoer/slet/snol weet ik veel wat
Omdat mannen vaak niet geinteresseerd zijn in andere mannen. Het is nooit leuk om te horen dat degene waar je interesse in hebt het al met de halve wereld gedaan heeft (of wel, dat hangt van je soort interesse af). Als vrouw zul je het vast ook niet leuk vinden om te weten dat de jongen waar je verliefd op bent een onwijse player is, terwijl als een vrouw tegen jou zegt dat ze het is, het je niet zo uitmaakt.
  woensdag 14 maart 2001 @ 15:54:12 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_823101
quote:
Op 14 maart 2001 15:48 schreef oelie het volgende:
Ook een slet.
  woensdag 14 maart 2001 @ 15:58:12 #17
8071 oelie
very unloveable person
pi_823120
quote:
Op 14 maart 2001 15:53 schreef speknek het volgende:
Omdat mannen vaak niet geinteresseerd zijn in andere mannen. Het is nooit leuk om te horen dat degene waar je interesse in hebt het al met de halve wereld gedaan heeft (of wel, dat hangt van je soort interesse af). Als vrouw zul je het vast ook niet leuk vinden om te weten dat de jongen waar je verliefd op bent een onwijse player is, terwijl als een vrouw tegen jou zegt dat ze het is, het je niet zo uitmaakt.
ik snap dit niet helemaal, volgens mij ging dit niet over verliefdheid, ik vind het ook niet leuk om te horen dat een meisje die ik leuk vind met jan en alleman naar bed gaat, ik denk dat dat niet echt een goeie vergelijking is...
  woensdag 14 maart 2001 @ 16:00:54 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_823129
Dat zeg ik, dat vind je niet leuk. Dus noem je haar een slet.
  woensdag 14 maart 2001 @ 16:02:06 #19
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_823136
Wie zegt er dat een jongen daar niet op aangekeken wordt?
Ik vind een jongen die zo doet ook een slet.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_823146
quote:
Op 14 maart 2001 15:53 schreef speknek het volgende:
Een player & een slet zijn niet perse hetzelfde. Als een jongen met veel vrouwen is geweest dan vind ik dat totaal geen punt, als ie maar wel oprecht is. Een player zou ik niet moeten, play ik nog liever zelf!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_823160
quote:
Op 14 maart 2001 16:02 schreef sataN het volgende:
Wie zegt er dat een jongen daar niet op aangekeken wordt?
Ik vind een jongen die zo doet ook een slet.
Uh-uh, meiden die met heel veel jongens tegelijk 'dingessen' (houwen we erin) worden vooral door andere meiden en daardoor dus vaak ook door jongens uitgemaakt voor slet.

Jongens die veel andere meiden tegelijk hebben doen 't vaak goed voor andere jongens (= wat IK heb vernomen hoor, weet niet of dat altijd zo is dus) en meeste meiden vinden 't nog leuker ook als een jongen vaker meiden heeft gehad

Dus ik denk dat 't meiden meer gaat om hun reputatie (de jongen = dus populair, dus die moet je hebben) (ofzo )

-xxx-
  woensdag 14 maart 2001 @ 16:10:34 #22
8071 oelie
very unloveable person
pi_823182
quote:
Op 14 maart 2001 16:07 schreef hunnybeezzz het volgende:
Uh-uh, meiden die met heel veel jongens tegelijk 'dingessen' (houwen we erin) worden vooral door andere meiden en daardoor dus vaak ook door jongens uitgemaakt voor slet.

Jongens die veel andere meiden tegelijk hebben doen 't vaak goed voor andere jongens (= wat IK heb vernomen hoor, weet niet of dat altijd zo is dus) en meeste meiden vinden 't nog leuker ook als een jongen vaker meiden heeft gehad

Dus ik denk dat 't meiden meer gaat om hun reputatie (de jongen = dus populair, dus die moet je hebben) (ofzo )

denk dat je idd wel gelijk hebt, gaat jongens denk ik meer om het lichaam als om de reputatie
pi_823189
quote:
Op 14 maart 2001 16:10 schreef oelie het volgende:
denk dat je idd wel gelijk hebt, gaat jongens denk ik meer om het lichaam als om de reputatie
ehm nou dat weet ik niet, denk eerlijk gezegd dat jongens gewoon veel makkelijker en vooral veel minder jaloers zijn?
-xxx-
  woensdag 14 maart 2001 @ 16:22:53 #24
8071 oelie
very unloveable person
pi_823250
quote:
Op 14 maart 2001 16:11 schreef hunnybeezzz het volgende:
ehm nou dat weet ik niet, denk eerlijk gezegd dat jongens gewoon veel makkelijker en vooral veel minder jaloers zijn?
Zou ej ook wel gelijk in kunnen hebben, ik merk dat idd wel eens, het intresseert mij ook niet als ik moet "dingessen" met een meid die ook al wat met een vriend van me gedaan heeft. Terwijl vriendinnen van me daar idd wel moeite mee lijken te hebben
  woensdag 14 maart 2001 @ 16:30:50 #25
6979 Rat
Wel zo gezellig!
pi_823297
quote:
wanneer kan je oprecht een 'slet' genoemd worden?
Als je mijn ex bent.
Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.
  woensdag 14 maart 2001 @ 16:39:52 #26
8071 oelie
very unloveable person
pi_823341
quote:
Op 14 maart 2001 16:30 schreef Rat het volgende:
Als je mijn ex bent.
jij beweerd dus dat er geen sletten zijn
pi_823395
quote:
Op 14 maart 2001 16:39 schreef oelie het volgende:
jij beweerd dus dat er geen sletten zijn
dat z'n ex een slet is
-xxx-
  woensdag 14 maart 2001 @ 16:53:57 #28
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_823408
quote:
Als je mijn ex bent.
Een ex van jou? Of heb je het over een ex in het bijzonder
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 14 maart 2001 @ 16:59:21 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_823428
Overigens word ik wel stinkend jaloers als een vriend van me zou opscheppen over hoeveel lekkere wijven hij wel niet genomen heeft.
pi_823432
quote:
Als je mijn ex bent.

Was dat die ene met die dikke reet?

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 14-03-2001 17:03]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_823544
*wacht op reactie van missX
pi_823569
quote:
Op 14 maart 2001 17:27 schreef Roché het volgende:
*wacht op reactie van missX
ROFL

Maar ik denk dat je oprecht een slet genoemd kan worden als je MissX heet Volgens sommige hier op Fok tenminste

pi_823597
je bent een "slet" als je sex bedrijft buitenhet huwelijk.
Bismillahirahmanirahim
  woensdag 14 maart 2001 @ 18:14:22 #34
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_823805
quote:
Op 14 maart 2001 17:36 schreef IsahMujahid het volgende:
Ik ben niet getrouwd en heb wel sex... ben ik nu een slet?

(zeg ja zeg ja zeg ja zeg ja....)

Overigens kan de dubbele moraal idd voor een heel groot deel op het conto van de vrouwens geschreven worden: Vrouwen vinden immers niets fijner dan elkaar de grond in trappen en ziek praten, zeker wanneer het gaat om lichamelijk aantrekkelijker exemplaren. Kerels kijken eerder tegen elkaar op en willen van elkaar leren, die praten elkaar dus niet de grond in. tel hier bij op de onzekerheid van onervaren jongetjes en je hebt je dubbele moraal. Let maar op, kerels die zeker van zichzelf zijn en van een lekkere neukpartij houden van tijd tot tijd praten niet denigrerend over vrouwens die dezelfde instelling hebben, dat vinden ze namelijk alleen maar handig. Jongetjes die dat succes niet hebben en zich met de hand moeten behelpen doen dat wel, er is immers niets leuker dan iemand de grond in praten die het met iedereen (dwz met iedereen behalve voornoemde jongetjes) doen.

De schuldigen aan de dubbele moraal zijn dan dus de vrouwen en een deel van de mannen. maar het blijft natuurlijk veel makkelijker om gewoon alle mannen de schuld te geven :-)

Casey

woensdag 14 maart 2001 @ 18:24:05 #35
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_823860
quote:
Op 14 maart 2001 17:36 schreef IsahMujahid het volgende:
Jongens mogen vanaf hun 16e volgens de wet seks hebben en pas op hun 18e trouwen.
Dus hoezo nou "je bent etc"
Zeg dan gewoon dat het je eigen mening is.

Ik vind het trouwens onzin dat je een slet zou zijn als je het doet als je niet getrouwd bent. Als een persoon (man of vrouw) zijn partner bedriegt kan ik me er nog wel iets bij indenken dat je dan daarvoor uitgemaakt kunt worden.

pi_823976
Hoe heet een mannelijke slet eigenlijk?
pi_824043
Ik vind niet snel een meisje een slet ofzo, maar ik hou wel van een beetje exclusiviteit. Als een meisje meer dan een bepaald aantal jongens heeft 'gehad' verlies ik mijn belangstelling om een vaste relatie met haar te hebben.

Dat betekent niet dat ik haar veroordeel als persoon, ik wil er alleen geen relatie mee. Zo voel ik dat nu eenmaal.

woensdag 14 maart 2001 @ 19:22:47 #38
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_824079
quote:
Op 14 maart 2001 19:12 schreef Aernout het volgende:
Ik vind niet snel een meisje een slet ofzo, maar ik hou wel van een beetje exclusiviteit. Als een meisje meer dan een bepaald aantal jongens heeft 'gehad' verlies ik mijn belangstelling om een vaste relatie met haar te hebben.

Dat betekent niet dat ik haar veroordeel als persoon, ik wil er alleen geen relatie mee. Zo voel ik dat nu eenmaal.

Ik neem aan dat dit aantal even hoog als het aantal vrouwen dat jij gehad hebt
Of heb je steeds vriendinnen die jaren jonger zijn zodat jouw aantal steeds hoger wordt en hun aantal gelijk?
pi_824197
quote:
Als je mijn ex bent.
dat wilde ik nou net zeggen
pi_826419
Wanneer is iemand een slet?

Simpel.
Als je met jan en alleman in bed duikt.
vrouw is dan een slet, man is een dog.

Verdient aanbeveling beiden als de pest te mijden.

-------Practice Mindfulness-------
  donderdag 15 maart 2001 @ 13:22:45 #41
3767 Herald
Come get some
pi_826449
quote:
Op 14 maart 2001 19:22 schreef Larissa het volgende:
Of heb je steeds vriendinnen die jaren jonger zijn zodat jouw aantal steeds hoger wordt en hun aantal gelijk?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 15 maart 2001 @ 13:42:56 #42
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_826537
quote:
Op 15 maart 2001 13:22 schreef Herald het volgende:

Ik had het tegen Aernout. Jouw aantal zullen we maar niet meetellen.
  donderdag 15 maart 2001 @ 13:47:24 #43
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_826567
quote:
Op 15 maart 2001 13:16 schreef Hawk het volgende:
Wanneer is iemand een slet?

Simpel.
Als je met jan en alleman in bed duikt.
vrouw is dan een slet, man is een dog.

Verdient aanbeveling beiden als de pest te mijden.

hihi
Me vriend noemt me vaak "slettebakkie" tijdens onze vrijpartijen en geloof me: hij is de enige met wie ik ut bed deel
Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
  donderdag 15 maart 2001 @ 13:51:01 #44
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_826581
quote:
Op 15 maart 2001 13:47 schreef Lot het volgende:
hihi
Me vriend noemt me vaak "slettebakkie" tijdens onze vrijpartijen en geloof me: hij is de enige met wie ik ut bed deel
Dat klinkt meer als een koosnaampje!
pi_828733
LOL !

Ik denk dat het ook veel met kleding te maken heeft,
als je een meisje opstap ziet met goude kettingen om met daarop ROSIE, dik opgemaakt, van die foute witte korte rokjes(of tijgerprint ) hoge laarzen en een heel klein topje aan, dat je dan ook al de neiging hebt om die slet te noemen..

Het is inderdaad precies wat al eerder gezegd is, de maatschappij bepaald dat..

Ik vind een meisje pas een sletje als ze idd dingest met andere jongens terwijl ze al een vriend heeft...

Een meid die veel andere jongens gehad heeft vind ik geen slet, deed ik ook

Zouden ze me daarom slettebak en manhoer noemen?

[Dit bericht is gewijzigd door UNDERTAKER op 15-03-2001 22:11]

Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
pi_828775
Neuh, eerder een ouwehoer. Slap...
  donderdag 15 maart 2001 @ 22:25:43 #47
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_828785
quote:
Op 14 maart 2001 18:55 schreef BooBooSan het volgende:
Die heet 'stoere man'
For great justice!
  FOK!fossiel donderdag 15 maart 2001 @ 22:32:59 #48
1455 Keroppi
kool kikker
pi_828811
quote:
Op 14 maart 2001 18:55 schreef BooBooSan het volgende:
bij ons op school noemen we dat een 'sloert'. Het is een soort samenvoeging van slet en ploert.
Chick on a mission
pi_830180
Hmmm.

Ik zal niet zo gauw iemand een slet noemen, maar als je elke week een nieuw vriendje hebt, en op 1 avond met 3 jongens zoent, dan kom je er wel in de buurt. Ook een smerige streek is, dat je ervoor zorgt dat je vriendje letterlijk *alles* deelt met zijn vrienden (lees: je n**kt zijn maten).

Ook zoals je je kleedt kan "sletterig" zijn, zoals bv. Undertaker beschrijft.

Het verschil, denk ik - pin me er dus NIET op vast -, dat nog steeds enigzins het principe geldt: "Meisjes versieren passief, jongens actief".
Dus heel bot gesteld is het zo, dat als een jongen een meisje probeert te versieren, het meisje de "beperkende" factor is; en als een meisje veel jongens heeft gehad, komt het er dan op neer dat ze al die jongens hun gang heeft laten gaan/alles toestaat.
En dus vandaar de benaming slet. En daarom is het stoer voor een jongen als ie veel meisjes heeft gehad, dan gaat het om het feit dat zijn kunde (kunst van het versieren in dit geval) geprijst wordt.

(LET OP, dit is mijn visie op hoe de maatschappij redeneert of een meisje al dan niet een 'slet' is of niet)

Ik heb gezegd.

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  vrijdag 16 maart 2001 @ 13:58:39 #50
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_830734
Iedere dag met een ander naar bed maakt je voor mij geen slet, of je nou man of vrouw bent. Moet iedereen lekker zelf weten.

Een slet is voor mij iemand (man of vrouw) die schaamteloos probeert mijn man te versieren waar ik bij ben.

* w.o.r. voorziet vraag: oh dus als je er niet bij bent is dat geen sletterig gedrag?

Nee. Kan het versieren van andermans partner niet goedkeuren, maar ik kan het andere mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze zich - net als ik - aangetrokken voelen tot (in dit geval) mijn vriendje. Is dus menselijk en ik kan er dan niet 100% van uitgaan dat zij onze relatie op waarde schatten. Als ik erbij ben vervalt deze 'voordeel van de twijfel'-regel en wordt een versierpoging tegelijkertijd teken van geen respect voor mij. Sletterig dus.

vrijdag 16 maart 2001 @ 16:42:35 #51
7469 voh
Now without pants!
pi_831681
Goede instelling rat

En ik persoonlijk vind dat 'slet' van toepassing is op een persoon die met iedereen en nog een paar naar bed gaat, zonder gevoelens. En dan boeit het mij echt niet of het een hij of een zij is. Het is in beide gevallen wat mij betreft nogal gaar.

Noem me ouderwets, maar da's wat ik vind

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_831894
Ik ben het tot op zekere hoogte wel eens met wat Tha_Butcha schrijft. Een man versieren voor een avondje, daar is dus echt geen kunst aan. Bijna elke vrouw kan in de kroeg een goeduitziende vent oppikken en er sex mee hebben, die vent wil toch wel neuken (voor een avondje dan). Maar niet elke man krijgt zomaar een (aantrekkelijke) vrouw mee naar huis.
  vrijdag 16 maart 2001 @ 19:22:18 #53
9718 GelaarsdeKat
icq-addict beyond help
pi_832461
quote:
Op 14 maart 2001 16:07 schreef hunnybeezzz het volgende:
euh...mag het voor vrouwen ook gewoon om de sex gaan?
"I'm not addicted to men, I just happen to meet them (a lot)"
pi_833690
De meeste mensen vinden een meisje een slet als ze met jan en alleman naar bed gaat zonder een relatie daar mee te hebben.
Ik vind dit nogal krom want wat is een jongen dan als hij met een helehoop meisjes naar bed gaat?

Ze zeggen wel eens:
Een meid die met veel jongens slaapt is een ho**
En jongen die met een hoop meisjes slaapt is stoer

zaterdag 17 maart 2001 @ 10:40:29 #55
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_833711
quote:
Op 16 maart 2001 11:56 schreef Tha_Butcha het volgende:
Hmmm.

Ik zal niet zo gauw iemand een slet noemen, maar als je elke week een nieuw vriendje hebt, en op 1 avond met 3 jongens zoent, dan kom je er wel in de buurt. Ook een smerige streek is, dat je ervoor zorgt dat je vriendje letterlijk *alles* deelt met zijn vrienden (lees: je n**kt zijn maten).

Ook zoals je je kleedt kan "sletterig" zijn, zoals bv. Undertaker beschrijft.

Het verschil, denk ik - pin me er dus NIET op vast -, dat nog steeds enigzins het principe geldt: "Meisjes versieren passief, jongens actief".
Dus heel bot gesteld is het zo, dat als een jongen een meisje probeert te versieren, het meisje de "beperkende" factor is; en als een meisje veel jongens heeft gehad, komt het er dan op neer dat ze al die jongens hun gang heeft laten gaan/alles toestaat.
En dus vandaar de benaming slet. En daarom is het stoer voor een jongen als ie veel meisjes heeft gehad, dan gaat het om het feit dat zijn kunde (kunst van het versieren in dit geval) geprijst wordt.

(LET OP, dit is mijn visie op hoe de maatschappij redeneert of een meisje al dan niet een 'slet' is of niet)

Ik heb gezegd.

Hmm.. jouw visie hoe de maatschappij reageert Het meisje de beperkende factor Je vergeet op dat moment het initiatief van die man. Het feit dat hij het bij meerdere vrouwen "probeert" maakt hem net zo veel (of net zo weinig) slet als een vrouw die veel mannen "heeft".
En als zo'n man haar dan weer dumpt omdat hij alweer naar de volgende fladdert dan is de vrouw volgens je "redenering hoe de maatschappij denkt" vervolgens een slet als zij ook een ander zoekt, waar haar misschien hetzelfde weer gebeurt.
Ik vind het nogal kromme redeneringen allemaal, sorry.

In mijn ogen is iemand een slet zoals je aan het begin van je post schrijft als je je partner bedriegt met een ander.
Maar een meisje dat 3 jongens alleen maar zoent terwijl ze geen vriend heeft. Hmm... bij een jongen is het zeker experimenteel ineens dan?

Ook sletterig gedrag vind ik actief (zowel voor mannen als vrouwen) iemand versieren, ermee naar bed gaan en vervolgens dumpen. Niet serieus bezig zijn dus en alleen je eigen genot najagen.

pi_840148
quote:
Op 14 maart 2001 15:48 schreef oelie het volgende:
Een homo natuurlijk!!!
"The greatest wisdom is written by idiots...so listen to me!!"
pi_846114
Je bent een slet als je in een maand tijd met Stijn, Jeroen en Tonnie hebt gehad
en als je met mensen flirt en ze valse hoop geeft (ik noem geen namen, omdat het over sander gaat)

[Dit bericht is gewijzigd door Sixie op 20-03-2001 21:58]

pi_846260
quote:
Op 20 maart 2001 21:56 schreef Sixie het volgende:
Je bent een slet als je in een maand tijd met Stijn, Jeroen en Tonnie hebt gehad
en als je met mensen flirt en ze valse hoop geeft (ik noem geen namen, omdat het over sander gaat)
in een maand tijd met hun alle 3?

voordat je denkt iets slims te zeggen waarmee je mij hebt zal ik als ik jou was je toch maar iets meer in mijn leven verdiepen (je vind't blijkbaar toch al interessant )

-xxx-
pi_846291
quote:
Op 20 maart 2001 21:56 schreef Sixie het volgende:
oh uhm nog wat, flirten vind ik niet sletterig
-xxx-
pi_847125
flirten is opzich niet sletterig, maar als je met iedereen te pas en te onpas loopt te flirten, en ze allemaal valse hoop geeft, om ze vervolgens af te wijzen... DAT is wel sletterig

doen alsof je iemand heel leuk vind en naderhand zeggen 'maar had je niet door dan dat dat nep was? '

pi_847144
quote:
Op 21 maart 2001 08:45 schreef Sixie het volgende:
flirten is opzich niet sletterig, maar als je met iedereen te pas en te onpas loopt te flirten, en ze allemaal valse hoop geeft, om ze vervolgens af te wijzen... DAT is wel sletterig

doen alsof je iemand heel leuk vind en naderhand zeggen 'maar had je niet door dan dat dat nep was? '

Dat is inderdaad wat minder ja..
Maar ik ben van mening dat dit niet op mij slaat. Bovendien word met dit topic bedoeld dat je je mening geeft over wat een slet precies is.

Niet je mening over mijn leven

-xxx-
pi_847638
Ik vind iemand die heel gemakkelijk iemand verleidt, valse hoop meegeeft, en het bed induikt met die persoon, om de volgende dag ijskoud weer weg te gaan (dus gewoon puur alleen om het verzetje), de ander achterlatend (die wellicht in de hoop was een relatie eraan over te houden ofzo?) een slet. Of dat nou een man of een vrouw is boeit me geen ruk.
Iemand die ijskoud met andermans gevoelens 'naait'.
pi_847812
quote:
Bovendien word met dit topic bedoeld dat je je mening geeft over wat een slet precies is.
Niet je mening over mijn leven
ik geef mijn mening over wat een slet precies is.. dat dat nou lijkt op jouw leven kan ik verder ook nix aan doen...
pi_847883
quote:
Op 21 maart 2001 12:34 schreef Sixie het volgende:
ik geef mijn mening over wat een slet precies is.. dat dat nou lijkt op jouw leven kan ik verder ook nix aan doen...
Nou je noemt nogal namen enzo. Beetje zwak. En daarbij geef je wel je mening, maar durf je er niet voor uit te komen wie je bent, door je voor te doen als 'sixie'. (terwijl dat nogal doorzichtig is, ik weet toch wel wie je bent )

[Dit bericht is gewijzigd door hunnybeezzz op 21-03-2001 12:56]

-xxx-
pi_847919
En nee stijn ik denk niet dat jij 't bent

ik hoop niet dat jij 't bent tenminste

-xxx-
pi_848185
Oké "slet"

Ik ben Dinesh

pi_848293
quote:
Op 21 maart 2001 14:14 schreef Sixie het volgende:
Oké "slet"

Ik ben Dinesh

hahaha ja denk 't ook wel ja

probeer iets beters

[Dit bericht is gewijzigd door hunnybeezzz op 21-03-2001 14:33]

-xxx-
pi_848335
quote:
Op 21 maart 2001 13:07 schreef hunnybeezzz het volgende:
En nee stijn ik denk niet dat jij 't bent

ik hoop niet dat jij 't bent tenminste

neej tuurlijk ben ik t niet...

jij was boos op mij remember, ik niet op jou...

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_848344
quote:
Op 21 maart 2001 14:36 schreef iroQuai het volgende:
neej tuurlijk ben ik t niet...

jij was boos op mij remember, ik niet op jou...

Mja
-xxx-
pi_848348
quote:
Yeah right
Durf je niet te zeggen wie je bent ofzo.. zwak.. wel zo'n grote bek over wat IK allemaal doe maar niet zeggen wie je bent BLEHHHHH om te kotsen is 't
:r is kotsen... zo ziet dat er uit ... is dat soms een beetje te moeilijk voor je? haha

maja, dat je dom was wisten we al

pi_848349
quote:
Op 21 maart 2001 14:38 schreef hunnybeezzz het volgende:
Mja
nou dan
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_848381
EUY!

gekkie

pi_848388
quote:
Op 21 maart 2001 14:38 schreef Sixie het volgende:
:r is kotsen... zo ziet dat er uit ... is dat soms een beetje te moeilijk voor je? haha

maja, dat je dom was wisten we al

ik heb geen poging gewaagd om dat smiletje te doen, en ik snap ook niet wat je nou wil bereiken met mij constant proberen naar beneden te halen. Maar ga lekker je gang, als je niks nuttigs te doen hebt...
-xxx-
  woensdag 21 maart 2001 @ 14:48:53 #74
2546 Morpheu$
sweet dreams
pi_848407
euhhh, kunnen de 2 slowchatters ICQ gaan installeren misschien??? straks wordt deze thread gesloten omdat jullie hem aan het vern**ken zijn.

on topic:
zoals iemand het al eerder beschreef. Dat mannen actief versieren en vrouwen passief trefd dat precies hoe ik er ook over denk. Een meisje kan veel makkelijker een jongen versieren vergeleken met andersom.

If you cry by having lost the Sun, you won't be able to see the stars
  woensdag 21 maart 2001 @ 15:21:01 #75
10916 Tokjah
Ciao Leute!©
pi_848566
quote:
Op 21 maart 2001 14:48 schreef Morpheu$ het volgende:
euhhh, kunnen de 2 slowchatters ICQ gaan installeren misschien??? straks wordt deze thread gesloten omdat jullie hem aan het vern**ken zijn.
ja joh ga lekker op ICQ verder ruzie maken

xx

See you in Vegas 8-) We'll meet again :) See you in Vegas :D If you still love me then...
pi_848577

En als Dinesh geen icq heeft mag je met mij ruzie maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')