abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20618862
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 20:50 schreef BillyOcean het volgende:
Ai... Waar kan ik daar info over vinden??? Vind ik ook wel interessant...
je kan ff met google zoeken dan rollen er genoeg satriani DVDs uit
pi_20618908
deze kwam ik tegen op een ander forum:

http://streams.planet.nl/(...)net&banner=adsl_high

link naar een 2½ uur durend concert van satriani !!

ik heb 'm zelf nog niet gekeken maar hij schijnt erg goed te zijn !
  maandag 15 januari 2007 @ 17:25:41 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45377963
Ben net terug van de bibliotheek en toen ik de cd van Joe Satriani in de cd-rom speler stopte en op play drukte kwam er toch een vuurwerk uit mijn koptelefoon Wie weet ben ik niets gewend en moet ik nog het echte vuurwerk gaan vinden in de muziek, maar metallica is er even niets bij, en dan kan dat natuurlijk komen omdat ik te vaak naar Metallica geluisterd hebt. Het spettert en is lekker snel en het geluid zit goed in elkaar

Geweldig

Zulk soort muziek zoek ik dus. De cd " Engines of Creation" heb ik dus geleend op basis van de cd hoes en titel van cd. Cd-hoes zag er spetterend uit in mijn ogen en toen besloten op een poging te wagen van luisteren.

En zo te horen geen slechte keuze

Zulk soort muziek zou ik dus ook op kunnen sporten zonder moe te worden. Energie komt eruit.

Volgende keer bibliotheek ga ik op zoek naar de rest van de cd's mocht de hele cd bevallen.

Nu staat dus op.

Devil's slide van dat album

Nummer 1 dus.

HIerna Flavor Crystal en dan hopen dat het hele album inslaat als een bom

Topic heb ik even via de search gezocht omdat ik niet iedere keer een nieuw topic wil openen, de search is er niet voor niets.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45379444
Kijk eens naar de nummers: The Souls of Distortion, Just look up en If I could fly. Geweldig
pi_45380603
Je hebt zojuist Joe's creatiefste album geleend. Het is niet mijn favoriete album, maar er staan wel een paar toppertjes op.
Het album Crystal Planet is wel een echte aanrader van hem. Maar zijn andere cd's zijn ook goed, vandaar dat ik ze ook allemaal heb
Zijn andere albums zijn overigens veel minder techno en wat meer rock,virtuoos georienteerd.

De nummers die Kevin hierboven opperd staan trouwens op het album: Is there love in space.
Een wat Rock georienteerd album.
  woensdag 2 april 2008 @ 19:21:15 #106
206382 MrReElmo
In A Bar, Under The Sea
pi_57786176
Wie heeft er de nieuwe cd van satch al gehoord?
Hij heet "Professor Satchafunkilus & The Musterion Of Rock" en is gisteren uitgebracht.

Tracklist:
1 "Musterion"
2 "Overdriver"
3 "I Just Wanna Rock"
4 "Professor Satchafunkilus"
5 "Revelation"
6 "Come On Baby"
7 "Out of the Sunrise"
8 "Diddle-y-a-doo-dat"
9 "Aşık Veysel"
10 "Andalusia"
pi_57837094
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:21 schreef MrReElmo het volgende:
Hij heet "Professor Satchafunkilus & The Musterion Of Rock" en is gisteren uitgebracht.
*knip*
Ik wist niet dat hij een nieuwe cd had uitgebracht. Die titel klinkt trouwens als een 1-aprilgrap .
pi_57838885
Kan iemand hier een goed album aanraden? Ben enkel bekend met een the very best of collection..
Burning bridges gives you so much more
pi_57845491
Joe geweldige nummers als je éven geen zin hebt in zang maar wel in prachtig beheerst gitaarspel
pi_57865343
Vind het nieuwe album niet echt goed, te commerciele insteek. Ik luister ook alleen naar de volgende nummers:

5 "Revelation"
6 "Come On Baby"
7 "Out of the Sunrise"
pi_57883587
http://media.putfile.com/Joe-Satriani---The-Extremist

http://media.putfile.com/(...)-With-a-stratocaster

ik heb ff 2 covertjes gemaakt van Joe Satriani mocht je het wat vinden let me know, of niet

Groeten

DTmaster

PS: mocht die link niet werken dan hoor ik het wel probbeer het dan in 2 stappen http://www.putfile.com/dtmaster/media en dan een van die nr's
pi_57883595
het is mischien niet allemaal gelijk aan het orgineel maar ik heb dat express gedaan omdat ik anders zoveel noten moest leren
pi_57892105
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:13 schreef Gatenkaas het volgende:
Kan iemand hier een goed album aanraden? Ben enkel bekend met een the very best of collection..
Je zou bijvoorbeeld Not of this earth,
Surfing with the alien,
Flying in a blue dream,
The extremist
kunnen proberen. Allemaal uitstekende albums. Ook een leuke vind ik Strange beautiful music, met een donkerder gitaartoon en meer rock georienteerde arrangementen.
pi_57892213
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:26 schreef DTmaster het volgende:
http://media.putfile.com/Joe-Satriani---The-Extremist

http://media.putfile.com/(...)-With-a-stratocaster

ik heb ff 2 covertjes gemaakt van Joe Satriani mocht je het wat vinden let me know, of niet

Groeten

DTmaster

PS: mocht die link niet werken dan hoor ik het wel probbeer het dan in 2 stappen http://www.putfile.com/dtmaster/media en dan een van die nr's
He DTmaster, goeie covers ! Uitstekend gitaarspel, en je hebt de tone van Joe goed weten te benaderen. Dat het niet exact hetzelfde is als het origineel vind ik helemaal geen probleem, integendeel. Dat maakt een cover juist persoonlijker. Bovendien is het noot voor noot uitpluizen van Satriani's solo's veel te veel werk . Ga zo door
pi_57899144
Thanx ga je oook naar hem toe in Paradiso!!
pi_57904170
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:21 schreef MrReElmo het volgende:

[ afbeelding ]

Tracklist:
1 "Musterion"
2 "Overdriver"
3 "I Just Wanna Rock"
4 "Professor Satchafunkilus"
5 "Revelation"
6 "Come On Baby"
7 "Out of the Sunrise"
8 "Diddle-y-a-doo-dat"
9 "Aşık Veysel"
10 "Andalusia"
Ja Geweldig album Ik ben groot fan van het laatste nummer trouwens. Staat nu ook op Errug gaaf. En 12 juni ga ik naar de Rijnhal in Arnhem voor een concert
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_58007937
Paradiso was al erg snel uitverkocht. Dan maar naar de 013
pi_58008269
013 is ook uitverkocht volgens mij Alleen voor Arnhem zijn er nog kaartjes te krijgen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_58009032
013 is inderdaad uitverkocht, maar ik ben er wel bij .
pi_58606751
Gister geweest bij het concert van Joe in de 013 en ik heb wat filmpjes gemaakt. De kwaliteit van de audio is niet al te best alleen. Volgens mij kon mijn telefoon (n95) de lage tonen niet goed aan. Maar als iemand ze wilt zien wil ik ze best uploaden .
pi_59393645
Ik ben afgelopen donderdag naar de rijnhal in arnhem geweest voor de liefhebbers Crying en Surfing with the Alien!

en Bekijk deze YouTube-video
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_59394819
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 20:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik ben afgelopen donderdag naar de rijnhal in arnhem geweest voor de liefhebbers Crying en Surfing with the Alien!

en Bekijk deze YouTube-video
Geweldig optreden was dat Ik was er ook Echt fantastisch. Moest daarna nog wel 2 uur in de auto terug, maar goed.....het was het waard
pi_59496138
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geweldig optreden was dat Ik was er ook Echt fantastisch. Moest daarna nog wel 2 uur in de auto terug, maar goed.....het was het waard
Lol ja ik ook 2 uur, maar het was het zeker waard zo vaak zit hij niet in nederland
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:00:01 #124
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_59510921
Die nieuwe cd is niet zijn beste werk, maar vind het toch wel een hele verbetering ten opzichte van "Super Colossal"
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_81569588
Satriani komt weer naar NL!
29 oktober in de HMH en 1 november in de 013!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')