quote:Uiteindelijk wordt het wel omgezet naar GHB en heb je wel voordelen, maar eer het zo ver is moet je eerst dat zure goedje drinken... en dat is nogal slecht voor de ingewanden e.d.
Op maandag 18 augustus 2003 20:18 schreef Sir_Mj het volgende:[..]
Ok! Thanx... Dus niet echt een aanrader... Dan toch maar even proberen om zelf GHB te maken.
BD\GBL is dus in geen enkel opzicht gezond voor je zoals GHB..?
Bij GHB is dat niet het geval want de GBL en NaOH (die beide zeer bijtend zijn) reageren met elkaar en leveren uiteindelijk een totaal ander goedje op (GHB) dat Ph neutraal is.
quote:Waar koop je de GBL dan??
Op maandag 18 augustus 2003 19:17 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
De enige mogelijke conclusie is dat de GBL verdunt is met water.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 19-08-2003 19:52]
quote:Hier kan je GBL bestellen. http://www.qualitygrade.com/ Heb je geloof ik wel een creditcardje voor nodig. Heb hier van de week ook 1,4B besteld (maar hoor ik dus net van Dr_Gonzo dat dat eigenlijk troep is). Ik zal nog wel mijn reactie plaatsen over het ontvangst.
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:49 schreef schatje het volgende:[..]
Waar koop je de GBL dan??
quote:http://www.alphalabs.tk
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:49 schreef schatje het volgende:[..]
Waar koop je de GBL dan??
quote:Ik heb er ook veel slechte verhalen over gehoord.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:55 schreef Sir_Mj het volgende:[..]
Hier kan je GBL bestellen. http://www.qualitygrade.com/ Heb je geloof ik wel een creditcardje voor nodig. Heb hier van de week ook 1,4B besteld (maar hoor ik dus net van Dr_Gonzo dat dat eigenlijk troep is). Ik zal nog wel mijn reactie plaatsen over het ontvangst.
Zelfde mensen: http://www.chem4u.nl/Shop/enter.html
Zitten in Den Haag.
quote:Hij doet het niet
Op woensdag 20 augustus 2003 19:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
http://www.alphalabs.tk
Een betrouwbare site, doe er al meer dan een jaar zaken mee.
quote:Wat voor slechte verhalen dan..? Want volgens hunzelf is het spul 99,92% puur...
Op woensdag 20 augustus 2003 22:11 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb er ook veel slechte verhalen over gehoord.
Zelfde mensen: http://www.chem4u.nl/Shop/enter.html
Zitten in Den Haag.
quote:
Hier kan je GBL bestellen. http://www.qualitygrade.com/ Heb je geloof ik wel een creditcardje voor nodig. Heb hier van de week ook 1,4B besteld (maar hoor ik dus net van Dr_Gonzo dat dat eigenlijk troep is). Ik zal nog wel mijn reactie plaatsen over het ontvangst.
quote:Whoops sorry net iets te snel
Je kan echt beter ghb nemen ipv bdo. Dit goedje is enkel op de markt gekomen toen ghb illegaal werd en deze op dat moment een goeie (lees legale) vervanging was. Over de langetermijneffecten was hier nog niks over bekend maar dit is nu wel anders. Beter niet doen dus...
quote:mmm bij mij het werkt de site wel gewoon. Thanx Gonzo. zou te gek zijn als deze goed spul leveren. Heb namelijk echt slechte ervaringen met de meeste gbl-aanbieders op internet. Ga hier gelijk maar iets bestellen
Op woensdag 20 augustus 2003 23:19 schreef schatje het volgende:[..]
Hij doet het niet
.
quote:Hmm.. wat een kutlamers... Heb gelukkig maar het kleinste potje besteld.
Op donderdag 21 augustus 2003 10:54 schreef Gman2003 het volgende:[..]
Whoops sorry net iets te snel
Zou als ik jou was maar beter niks bij qualitygrade bestellen. Heb er al eens eerder bdo en gbl besteld en die laatste bleek gewoon verontreinigd te zijn.
Hun antwoord hierop was dat er iets mis was met hun nieuwe badge maar de verontreinigingen zo klein waren dat dit het effect niet zou veranderen.
Heb er wel de hele dag erna van op de pot gezetenJe kan echt beter ghb nemen ipv bdo. Dit goedje is enkel op de markt gekomen toen ghb illegaal werd en deze op dat moment een goeie (lees legale) vervanging was. Over de langetermijneffecten was hier nog niks over bekend maar dit is nu wel anders. Beter niet doen dus...
quote:Nu bij mij ook
Op donderdag 21 augustus 2003 11:11 schreef Gman2003 het volgende:[..]
mmm bij mij het werkt de site wel gewoon. Thanx Gonzo. zou te gek zijn als deze goed spul leveren. Heb namelijk echt slechte ervaringen met de meeste gbl-aanbieders op internet. Ga hier gelijk maar iets bestellen
Gaat het effe checken allemaal
.
Of gewoon asperine, bijv. een hoofdpijn tabletje van te voren icm alcohol kan ook die uitwerking hebben. maar als het GHB was geweest dan had je dat wel geproefd hoor, of je moet echt HEEEEEEEEEEEEEEEL zat zijn geweest, maar dan hadden ze je ook gelijk naar het ziekehuis kunnen brengen.
quote:Het hele .tk domein heeft er uit gelegen, maar zijn nu weer online.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:03 schreef schatje het volgende:[..]
Nu bij mij ook
.
Gaat het effe checken allemaal
.
quote:Van te voren testen is lastig, daar heb je analytische laboratorium spullen voor nodig.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:58 schreef Sir_Mj het volgende:[..]
Hmm.. wat een kutlamers... Heb gelukkig maar het kleinste potje besteld.
Kan ik trouwens ook testen (behalve door te proberen) of het spul goed is??
Een ander signaal is de vloeibaarheid, (onverdunde) GHB hoort namelijk ongeveer de viscositeit van olie hebben.
Nog een signaal, van slechte componenten, is de Ph waarde.
Als je GHB maakt dan vermeng je een bepaalde verhouding GBL met NaOH.
Is de verhouding goed dan heeft alle GBL met de NaOH gereageerd en is de Ph neutraal.
Valt de Ph te hoog uit (b.v. Ph 14) terwijl je 100% zeker weet dat de verhoudingen kloppen dan weet je dat er te weinig GBL in zit... en dus waarschijnlijk verdunt was met water o.i.d.
Wat deze methodes betreft, ik ga er wel vanuit dat de GHB onder goede omstandigheden en op de juiste manier gemaakt wordt.
Het is namelijk ook mogelijk om de Ph, de kleur of de viscositeit te verknoeien door fouten in het productie process.
Helaas is het vinden van een goede leverancier een process van vallen en opstaan.
Ik heb er ook een hele tijd over gedaan eer ik een goede leverancier vond.
Eer het zo ver was heeft het mij ook enkele honderden euro's gekost aan mensen die je proberen te bezeiken.
quote:Nou zolang het alleen maar bij die 125 ml blijft valt het wel mee. Dat is te weinig om eventuele schadelijke gevolgen ervan te merken.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:58 schreef Sir_Mj het volgende:[..]
Hmm.. wat een kutlamers... Heb gelukkig maar het kleinste potje besteld.
Kan ik trouwens ook testen (behalve door te proberen) of het spul goed is??
BDO heb ik nooit vaak genomen en schijnt op zich al niet 100% natuurlijk afbreekbaar voor je lichaam zijn.
Dus wat betreft kun je het sowieso al als verontreinigd beschouwen. ![]()
Heb nu een flesje bij Alphalabs in bestelling staan.
Ze zijn wel iets duurder dan de voorheen genomende maar ik weet wel dat dit ongeveer normale prijzen als je echt zuiver spul wilt dus ben benieuwd.
Laat wel wat weten zodra ik me bestelling binnen krijg.
quote:Yup, het oxydatieprocess is niet zo schoon..
Op donderdag 21 augustus 2003 19:57 schreef Gman2003 het volgende:[..]
BDO heb ik nooit vaak genomen en schijnt op zich al niet 100% natuurlijk afbreekbaar voor je lichaam zijn.
Dus wat betreft kun je het sowieso al als verontreinigd beschouwen.
quote:Laat maar weten wat je ervan vind.
Laat wel wat weten zodra ik me bestelling binnen krijg.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Gonzo op 21-08-2003 22:37]
quote:De verhouding GBL : NaOH is bekend, kan je zo op internet vinden.
Op donderdag 21 augustus 2003 19:59 schreef schatje het volgende:
Dr_Gonzo, mijn vent moest er soms wel witte natuurazijn bijgooien om de Ph waarde op peil te brengen.Maar goed, je zei al dat de GBL die verkocht wordt door Flex waarschijnlijk verdund wordt met water.Dus het is dan een bevestiging dat het niet zuiver is.
Zou de GHB te base zijn dan kan je beter nog wat extra GBL erbij doen totdat de vloeistof Ph neutraal is.
GBL brengt de Ph omlaag, NaOH maakt de Ph hoger.
Daarna nog 30 minuten laten pruttelen op het vuur om zeker te zijn dat alle NaOH gereageerd heeft.
Na het afkoelen nog een keer de Ph meten om zeker te zijn en dan is de GHB klaar.
Zo lang je er voor zorgt dat er af en toe een beetje demi-water bij wordt gedaan kan je de vloeistof eigenlijk nooit te lang laten koken.
Als de GBL verdunt is met water dan kan je dat vrij gemakelijk destileren want het kookpunt van GBL ligt bij 206 graden celsius.
Sinds water al kookt bij 100 graden C lijkt me dat niet zo moeilijk.
Azijn is ook een manier om de Ph te regelen, maar zelf vond ik dat erg smerig smaken.
Een beetje citroenzuur werkt beter en dan nog het liefst uit die kleine flesjes (niet vers geperst) want die bevatten geen vruchtvlees e.d.
Dan krijgt de GHB ook een heel interessante, bijna limonade achtige, kleur ![]()
Maar als je nog GBL over zou hebben dan kan je die beter gebruiken.
Liever te veel GBL dan te veel NaOH.
quote:Dus echt troep??
Op donderdag 21 augustus 2003 22:02 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
Yup, het oxydatieprocess is niet zo schoon..
Er blijven nog rest producten achter die vooral de nieren tot last zijn.
Langdurig BDO gebruik kan dan ook lijden tot nierklachten.
quote:Ach, je kan het gerust eens-in-de-zo-veel-tijd BDO nemen, zal je niet veel kwaad doen.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:40 schreef schatje het volgende:[..]
Dus echt troep??
quote:Thanx... Ga er binnenkort dan ook maar mee aan de slag, eerst toch ff die vieze-slechte-goedkope BDO proberen
Op donderdag 21 augustus 2003 18:35 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
... heel verhaal
...
quote:Succes, en doe wel voorzichtig.
Op vrijdag 22 augustus 2003 01:12 schreef Sir_Mj het volgende:[..]
Thanx... Ga er binnenkort dan ook maar mee aan de slag, eerst toch ff die vieze-slechte-goedkope BDO proberen
.
Als ik dus maar goede instrumenten, GBL en NoAH heb kan er dus weinig mis gaan (zolang je je koppie er maar bij houdt natuurlijk). Dan moet deze scheikunde leek het dus nog wel lukken.
quote:GBL, NaOH, gedistileerd water, pyrex glazen pan/pot o.i.d., Ph papiertjes en een lepel (niet van hout of plastic!) is alles wat je nodig hebt.
Op vrijdag 22 augustus 2003 01:12 schreef Sir_Mj het volgende:[..]
Thanx... Ga er binnenkort dan ook maar mee aan de slag, eerst toch ff die vieze-slechte-goedkope BDO proberen
.
Als ik dus maar goede instrumenten, GBL en NoAH heb...
quote:De eerste paar keer gaat er meestal wel iets mis, na een paar keer oefenen gaat het bijna iedere keer meteen goed.
...kan er dus weinig mis gaan (zolang je je koppie er maar bij houdt natuurlijk). Dan moet deze scheikunde leek het dus nog wel lukken.
De eerste keer je eigen brouwsel testen is trouwens altijd wel spannend. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Gonzo op 22-08-2003 19:00]
Het gedestilleerd water moet je rustig aan in kleine beetjes toevoegen opdat de reactie goed op gang kan komen. Het gedestilleerd water dient ook om de opgelost stoffen tijdens het verhitten opgelost te houden.
Het mengsel kun je verhitten tot 100 graden Celsius. Het beste is natuurlijk als je hiervoor een geschikte thermometer gebruikt, maar hoeft niet perse. De NaOH rustig toevoegen, want dit kan afhankelijk van de temperatuur behoorlijk gaan pruttelen. Het is in ieder geval wel goed als het behoorlijk gaat pruttelen, dus dan weet je gelijk hoeveel je het goedje ongeveer mag verhitten. ![]()
Op het oog kun je niet echt zien of alles gereageerd heeft, want de NaOH lost ook gewoon op in water. Bedenk dus van tevoren dat 120 ml GBL reageert met 63 gram NaOH!
De oplossing na reactie nog 1/2 uurtje zachtjes laten pruttelen, onder af en toe toevoegen van kleine beetjes gedestilleerd water.
Vervolgens de pH checken. Is deze te hoog dan een beetje GBL of azijn- of citroenzuur toevoegen tot de pH neutraal is (pH 7,5). Het is heel belangrijk dat de pH neutraal is, want dat is een indicatie voor hoe zuiver je eindresultaat is wat betreft GHB. Als hij niet neutraal is, geen ramp, maar voeg dan wel ff wat zuur toe tot ie wel neutraal is, of tenminste onder de 9, dat is een stuk gezonder voor je maag. Een te lage pH zal je niet gauw meemaken, maar dat zou betekenen dat je wat meer NaOH nodig hebt om te neutraliseren (opnieuw verhitten om alles goed te laten reageren).
Pas op het laatst de rest van het gedestilleerd water toevoegen zodat je in totaal op ongeveer 500 ml zit.
De oplossing laten afkoelen en overbrengen in een schone glazen fles. Een plastic flesje is voor de afgekoelde oplossing ook geen probleem.
Om de sterkte te testen begin je het beste met een dosering van 1/2 tot 2/3 eetlepel, mede afhankelijk van hoe ervaren je bent in het gebruik van GHB. Voor mij als 'ervaren' gebruiker ligt een normale dosering meestal tussen 2/3 en 3/4 eetlepel, maar soms is 1/2 eetlepel al genoeg en soms heb ik een hele nodig voor hetzelfde effect. Dit is iets wat je na een tijdje vanzelf aan kunt voelen en heeft te maken heeft met een aantal externe factoren die van invloed zijn op het effect.
Tot slot een advies dat ik een ieder op het hart wil drukken.
GHB is - mits bij verantwoord gebruik - een wonderlijk aangenaam en gezond goedje zoals je o.a. in dit topic hebt kunnen vernemen. Het is echter niet moeilijk om er misbruik van te maken, dus als je anderen introduceert met GHB, zorg er dan absoluut voor dat ze goed geinformeerd zijn en weten hoe ze op een prettige en verantwoorde manier gebruik kunnen maken van dit spul!! Dit voorkomt een hoop onnodige zorgen en problemen van zowel gebruiker als eventuele omstanders en helpt de GHB weer in een beter licht te brengen!!
Enjoy!!! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Escaflowne op 22-08-2003 21:42]
quote:Gedistileerd water..? Is gewoon kraanwater (evt. gekookt) niet goed genoeg..? In Groningen hebben we schoon water...
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:53 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
GBL, NaOH, gedistileerd water, pyrex glazen pan/pot o.i.d., Ph papiertjes en een lepel (niet van hout of plastic!) is alles wat je nodig hebt.
[..]
quote:Thanx, maar dat is wel iets anders dan op deze site staat: http://www.khemical.com/chemistry.html. Hier gooien ze er pas op het laatst water bij (of begrijp ik het niet goed?). En zij gooien er ook gewooon 1 liter (iets minder 990ml) bij (zal waarschijnlijk alleen de sterkte van de GHB bepalen).
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:21 schreef Escaflowne het volgende:
Tips voor een geslaagd resultaat..[Heel mooi verhaal]
quote:In gedestilleerd water zitten niet ook nog eens allemaal vrije ionen e.d. die zich in het reactieproces kunnen mengen. Ionen in oplossing zijn nl. per definitie positief of negatief geladen en kunnen dus interfereren met de reactie (een zuur-base ractie is mede gebaseerd op + en - ladingen).
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:48 schreef Sir_Mj het volgende:
Gedistileerd water..? Is gewoon kraanwater (evt. gekookt) niet goed genoeg..? In Groningen hebben we schoon water...Moet het water kokend zijn als je het erbij gooit?
Bovendien is gedestilleerd zo zuiver als wat, dus kun je het lang bewaren zonder dat het slecht wordt voor consumptie!
Je kunt een fles gedestilleerd water gewoon kopen bij een bouwmarkt of bij sommige tankstations en je hoeft het niet te verhitten voor je het toevoegt.
quote:Ja, dat viel me ook op. Ik weet niet waarom ze het daar tot 990 ml aanvullen, maar het lijkt me wel een beetje veel..
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:48 schreef Sir_Mj het volgende:
Thanx, maar dat is wel iets anders dan op deze site staat: http://www.khemical.com/chemistry.html. Hier gooien ze er pas op het laatst water bij (of begrijp ik het niet goed?). En zij gooien er ook gewooon 1 liter (iets minder 990ml) bij (zal waarschijnlijk alleen de sterkte van de GHB bepalen).
Wat het toevoegen van het water betreft. Dat staat niet zo uitvoerig beschreven op die site van khemical.com, maar de achterliggende gedachte is dat door toevoeging van een beetje water de NaOH korrels goed oplossen. Bij dit oplossen komt weer extra warmte vrij(!) en dit bevordert weer een vlotte reactie met de GBL! ![]()
Er staat in het recept ook niets over dat je het een tijdje moet laten pruttelen, in sommige andere recepten wel meen ik mij te herinneren (maar is alweer een tijdje geleden dat ik me daarin verdiept heb). Het is i.m.o. niet echt nodig, maar als je het een tijdje laat pruttelen weet je iig zeker dat alles wat potentieel kon reageren goed gereageerd heeft. Tijdens dit pruttelen zal wel wat water verdampen en om te voorkomen dat de actieve bestanddelen ook verdampen voeg je af en toe een beetje gedestilleerd water toe, zodat alles zo goed mogelijk opgelost blijft. Een deel van de actieve bestanddelen zal echter altijd wel verdampen, dus kijk er niet van op als er een eigenaardig luchtje boven het pruttelpotje gaat hangen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Escaflowne op 22-08-2003 22:32]
quote:Het is echt beter als je demi-water gebruikt, dat is veel schoner.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:48 schreef Sir_Mj het volgende:[..]
Gedistileerd water..? Is gewoon kraanwater (evt. gekookt) niet goed genoeg..? In Groningen hebben we schoon water...
Moet het water kokend zijn als je het erbij gooit?
quote:Het recept van Escaflowne is beter.
[..]Thanx, maar dat is wel iets anders dan op deze site staat: http://www.khemical.com/chemistry.html. Hier gooien ze er pas op het laatst water bij (of begrijp ik het niet goed?). En zij gooien er ook gewooon 1 liter (iets minder 990ml) bij (zal waarschijnlijk alleen de sterkte van de GHB bepalen).
Wat het verdunnen betreft.
Als ik GHB maak op basis van 125ml GBL dan houd ik ~250ml pure GHB over, dit vul ik aan met een gelijke hoeveelheid water.
Dit levert 500ml GHB op dat goed te doseren is.
2/3, 3/4 a 1 eetlepel is een goede dosering (afhankelijk van de lepel en externe omstandigheden).
Zou het niet verdunt zijn dan is de GHB zo sterk dat het moeilijker te doseren is.
[..]
Je kunt een fles gedestilleerd water gewoon kopen bij een bouwmarkt of bij sommige tankstations en je hoeft het niet te verhitten voor je het toevoegt.
[..]
Of gewoon bij de Albert Heyn voor 75 cent ![]()
Ja, dat viel me ook op. Ik weet niet waarom ze het daar tot 990 ml aanvullen, maar het lijkt me wel een beetje veel..
Ik baseer me dus op de eigen ervaring dat ik met een eindvolume van 500ml wel goed zit en prima kan doseren. ![]()
Maakt ook eigenlijk niks uit hoeveel water je erbij gooit. Tis maar net hoe sterk je m wilt maken.
Zolang het totaal maar minimaal 250 ml is (gebaseerd op een reactie 125ml gbl) anders heb je kans dat het 1 klomp zout wordt zodra het is afgekoelt. Kun je er zoutsculpturen van gaan maken.
quote:Ik raad toch zeker aan aan te vullen tot 500 ml, want dan kun je alles afmeten t.o.v. 1 eetlepel. 1/2 en 2/3 en max.1 eetlepel is makkelijk te doseren. 1/4 of 1/3 en max.1/2 eetlepel is toch lastiger en het blijft nu eenmaal een goedje waar de dosering nauw bij komt kijken, ook voor de 'ervaren' gebruiker, dus laat staan voor een 'beginner'!!
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:08 schreef Gman2003 het volgende:
Zolang het totaal maar minimaal 250 ml is (gebaseerd op een reactie 125ml gbl) anders heb je kans dat het 1 klomp zout wordt zodra het is afgekoelt.
btw. mocht het reactiemengsel een harde klomp worden, gewoon wat water toevoegen en verhitten, vervolgens roeren.
[Dit bericht is gewijzigd door Escaflowne op 23-08-2003 12:28]
quote:Gedestilleerd water is waar te koop??
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:31 schreef Escaflowne het volgende:[..]
Uhm.. nee, doorgekookt water is niet hetzelfde als gedestilleerd water hoor!
Als je water hebt doorgekookt blijven nl. nog steeds een hoop ionen in oplossing zitten en ook andere stofjes. Het doorkoken van water helpt wel om ziekteverwekkende stofjes te doden, maar gedestilleerd water is niets anders dan het destillaat van gekookt water, ofwel het pure verdampte water dat weer opgevangen is in een ander reservoir!
edit: antwoord al gezien
.
quote:De dosis eerst maar laag houden, voor het geval dat
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:39 schreef Gman2003 het volgende:
Mooi. Mijn bestelling bij Alphalabs is net bezorgd geworden.
Zo te proeven is het ieder geval gbl wat erin zit
Benieuwd of die echt zo zuiver is als dr_gonzo beweert.
Ga er gelijk maar mee beginnen.
Ik ben benieuwd in ieder geval
.
quote:In welk land is dat bedrijf gevestigd en hoe lang duurde het voordat je de GBL in ontvangst mocht nemen??
quote:Laat ons maar weten hoe het gegaan is, ben wel benieuwd.
quote:Ze zitten hier gewoon in Nederland. Moet ook wel want het was donderdag pas besteld.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:44 schreef schatje het volgende:[..]
In welk land is dat bedrijf gevestigd en hoe lang duurde het voordat je de GBL in ontvangst mocht nemen??
quote:Misschien ligt hij nu wel in een heel diepe slaap
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:37 schreef schatje het volgende:
En is er al resultaat??
quote:Dan is het iig goeie shit!
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:41 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
Misschien ligt hij nu wel in een heel diepe slaap
(ervan uitgaand dat ie om een uur of 4 genomen heeft
)
[Dit bericht is gewijzigd door Escaflowne op 23-08-2003 19:54]
quote:Sorry dat ik niet eerder kon antwoorden moest nog even weg tussendoor heeft ook nog een tijdje staan doorpruttelen hiero
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:37 schreef schatje het volgende:
En is er al resultaat??
Op de kwaliteit is niks aan te merken echt perfect.
Laatste tijd moest ik bij de mijne vaker een dosis citroensap erbij gooien voor het goedje op de goeie ph te laten komen. Met deze ging het gelukkig meteen goed. Blijkt wel dat ie zuiver is. ![]()
Heb er net wat van genomen en begin m al goed voelen moet ik zeggen.
Super bedankt voor de tip gonzo !
quote:Niet teveel nemen hè??
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:53 schreef Gman2003 het volgende:[..]
Sorry dat ik niet eerder kon antwoorden moest nog even weg tussendoor heeft ook nog een tijdje staan doorpruttelen hiero
Laatste tijd moest ik bij de mijne vaker een dosis citroensap erbij gooien voor het goedje op de goeie ph te laten komen. Met deze ging het gelukkig meteen goed. Blijkt wel dat ie zuiver is.
Super bedankt voor de tip gonzo !![]()
quote:Alleen het fijnste voor de patienten van Dr Gonzo
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:53 schreef Gman2003 het volgende:[..]
Sorry dat ik niet eerder kon antwoorden moest nog even weg tussendoor heeft ook nog een tijdje staan doorpruttelen hiero
Laatste tijd moest ik bij de mijne vaker een dosis citroensap erbij gooien voor het goedje op de goeie ph te laten komen. Met deze ging het gelukkig meteen goed. Blijkt wel dat ie zuiver is.
Super bedankt voor de tip gonzo !![]()
Potverdomme al die posts over GHB... nu krijg ik zelf zin om wat te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |