quote:jha
Op donderdag 7 augustus 2003 11:09 schreef SunChaser het volgende:
Maar de buurt belde de politie dus toen de kraak werd gezet? Meesterlijk
En die kat was geen enkel moment in levens gevaar
quote:Een ruit inpleuren was idd genoeg geweest.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:10 schreef ook_gek het volgende:[
Ik zie een mooi huis waar bij ik denk dat er wel iets te halen is.
Ik zet een leuke kraak ik ben binnen. Plots politie om me heen je zou denken dat m,n kraak dan mislukt is. Maar nee ik grijp naar m,n tas en haal daar een klein poesje uit. En verklaar tegen over de politie dat m,n kat daar al dagen alleen zat. En ik mag zo weer naar huis
En dan stug vol houden dat sommige mensen niet naief zijn
quote:dat was nou grotendeels de insteek in deel 1:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
jha
groep 1 liep te miepen: redt die kat anders gaat hij dood
groep 2 liep te miepen: dit kan je niet maken en die kat redt zich wel nog een dag of 2...
quote:Ja, dat was echt fantastisch
Op donderdag 7 augustus 2003 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
groep 1 liep te miepen: redt die kat anders gaat hij dood
"Gooi een steen door dat raam"
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 07-08-2003 11:17]
Ga me hier waarschijnlijk niet populair mee maken, maar ik moet zeggen dat ik het eens ben met MikeyMo
Als je niet goed op zo'n beest kan letten, neem het dan niet.
4 katten hebben, 1 gaat wil er nog weleens bij vreemde naar binnen lopen.. Waarom niets doen als het probleem al bekend is?
Stel nou dat die kat door iemand was gedood toen hij in HUN huis liep?
Hetzij express (rotschop geven), hetzij per ongeluk (tussen de deur )
Hoe zouden jullie er dan over denken?
Dus dokken, niet mokken
Oh en MikeyMo er komen wel elke keer meer mensen die zich voegen bij onze punten betreft katten. Dalijk krijgen we twee grote groepen. Katten haters en katten freaks. Dat kan nog leuk worden
quote:Dat is dus ook min of meer wat ik zeg. Maar wij hebben 2 honden en de "houden" wel van katten. Dus als die dan ons huis zou binnenlopen, dan denk ik dat ik een aan stukken gescheurde kat kan terug geven.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:15 schreef FilmFanaat het volgende:
Wat een leuke discussie is hier aangehaaldGa me hier waarschijnlijk niet populair mee maken, maar ik moet zeggen dat ik het eens ben met MikeyMo
Als je niet goed op zo'n beest kan letten, neem het dan niet.
4 katten hebben, 1 gaat wil er nog weleens bij vreemde naar binnen lopen.. Waarom niets doen als het probleem al bekend is?Stel nou dat die kat door iemand was gedood toen hij in HUN huis liep?
Hetzij express (rotschop geven), hetzij per ongeluk (tussen de deur)
Hoe zouden jullie er dan over denken?Dus dokken, niet mokken
quote:Boerderijdieren
Op donderdag 7 augustus 2003 11:21 schreef NhImF het volgende:Ga anders op een boerderij met 10 hectare grond wonen :/
quote:Precies.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:21 schreef NhImF het volgende:[..]
Dat is dus ook min of meer wat ik zeg. Maar wij hebben 2 honden en de "houden" wel van katten. Dus als die dan ons huis zou binnenlopen, dan denk ik dat ik een aan stukken gescheurde kat kan terug geven.
Sorrie niet mijn schuld, let dan op je kan en hou hem binnen, zoals je met een huisdier hoort te doen. Ga anders op een boerderij met 10 hectare grond wonen :/
quote:we kunnen een best of van de adviezen maken... overigens vond ik de opmerkingen in de trend van "als ik wist waar hij woonde was ik er nu al heen gereden en had ik zelf dat beest gered" terwijl asl puntje bij paaltje komt niemand het zou doen...
Op donderdag 7 augustus 2003 11:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, dat was echt fantastisch
"Gooi een steen door dat raam"
![]()
quote:Held.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:57 schreef Skempi het volgende:[..]
WTF ?!? Tuurlijk is dat maar een kat, wat is dat dan soms voor jouw? Ik laat er geen traan over als zo'n ding voor mijn auto springt, maybe dak zelf een beetje mik dat er nie teveel bload aan m'n auto blijft plakken.
quote:Je kan ook van ze houden met in gedachten hebbend dat het beesten zijn. Je klinkt als een liefdevol vriendelijk persoon
Als mens neem je een kat in huis omdat je jezelf eenzaam voelt en je genegenheid van die kat verwacht, sommige mensen beginnen dan van die beesten te houden en vergeten dat het gewoon beesten zijn.
quote:Tjah, een vriendin en een kat kan dus niet? En die beesten tjah.. per ongeluk in iemand anders z'n huis. Gemiddelde jeugd red dat ook regelmatig, om iemand anders z'n heus te bezoeken, of in de tuin te schijten/pissen - net beesten.
Ze zouden beter een persoon zoeken waarmee die genegenheid kunnen delen ipv die katten te kopen, los te laten rondlopen en dan in mensen hun woningen te gaan inbreken als die rotbeesten nie uit ander mensen hun huizen kunnen blijven.
quote:Goh, jou slimheid zal de gemiddelde tafelpoot ook niet overstijgen. Zijn we weer lekker subtiel allemaal. Volgens mij weet jij niet eens hoe het is om iemand te hebben die van je houd, laat staan om zelf van iemand of iets te houden (een kat
Enneuh, met je commentaar van die boer in te metselen, bewiojs je nogmaals wat voor een achterlijk persoon je bent!
Dat je die deur licht snap ik. Dat die kerel boos is snap ik ook. Dat je moet dokken is logisch, mits het in verband staat met de aangebrachte schade.
quote:Want katten zijn huisdieren die je kennelijk geen enkele beperking in hun vrijheid mag opleggen.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
Precies.
Zorg er voor dat niemand anders last heeft van je huisdieren. Gek genoeg loopt dit dan altijd weer uit op katten
quote:Hee dat is mijn zin hoor met dat HUISdieren. Dat zeg ik altijd. Krijg je een antwoord terug dat het zo genoemd is
Op donderdag 7 augustus 2003 11:32 schreef Halinalle het volgende:[..]
Want katten zijn huisdieren die je kennelijk geen enkele beperking in hun vrijheid mag opleggen.
quote:oh de gemiddelde jeugd gaat regelmatig het huis van vreemden binnen en zitten bij vreemden in de tuin te schijten
Op donderdag 7 augustus 2003 11:31 schreef NiGeLaToR het volgende:
...
Tjah, een vriendin en een kat kan dus niet? En die beesten tjah.. per ongeluk in iemand anders z'n huis. Gemiddelde jeugd red dat ook regelmatig, om iemand anders z'n heus te bezoeken, of in de tuin te schijten/pissen - net beesten.
[..]Goh, jou slimheid zal de gemiddelde tafelpoot ook niet overstijgen. Zijn we weer lekker subtiel allemaal. Volgens mij weet jij niet eens hoe het is om iemand te hebben die van je houd, laat staan om zelf van iemand of iets te houden (een kat
).
...
jouw slimheid overstijgt ook niet echt een gemiddelde tafelpoot als dit de beste argumenten zijn die je kan aanleveren...
quote:Totaal correct.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
Precies.
Zorg er voor dat niemand anders last heeft van je huisdieren.
quote:Nopez, mensen die hun hond hun behoefte laten doen in mijn voortuin zijn ook wel f*cking irritant, zeker als je het gras dan afdoet en de hondenstront naar alle kanten vliegt... GRRRRRR
Gek genoeg loopt dit dan altijd weer uit op katten
quote:Jij let niet goed op. Want het loopt altijd uit op katten hoor. En ik kan het weten heb nu al de naam
Op donderdag 7 augustus 2003 11:37 schreef Skempi het volgende:[..]
Totaal correct.
[..]Nopez, mensen die hun hond hun behoefte laten doen in mijn voortuin zijn ook wel f*cking irritant, zeker als je het gras dan afdoet en de hondenstront naar alle kanten vliegt... GRRRRRR
quote:jij niet alleen...
Op donderdag 7 augustus 2003 11:38 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jij let niet goed op. Want het loopt altijd uit op katten hoor. En ik kan het weten heb nu al de naam
quote:Vind ik dus ook vervelend. Zeker hier in almere heb je genoeg openbaar plantsoen voor de behoeften van een hond (je betaald er toch belasting voor). Laat hem dan niet in iemand ander zijn tuin scheiten. Of op de stoep.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:37 schreef Skempi het volgende:[..]
Totaal correct.
[..]Nopez, mensen die hun hond hun behoefte laten doen in mijn voortuin zijn ook wel f*cking irritant, zeker als je het gras dan afdoet en de hondenstront naar alle kanten vliegt... GRRRRRR
Het probleem is eigenlijk dat veel mensen niet weten waar ze aan beginnen als ze een huisdier nemen. Maar bij katten is het heel "normaal" om te zeggen dat een kat de ruimte nodig heeft en dat het natuurlijk is om ze buiten te laten. (klopt, maar zelfde geld voor een hond en mijn hond banjert niet door de tuin van de buren en haalt niet de vijver leeg en graaft niet de bloembollen op)
quote:Wij zijn wat dat betreft een goed team.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
jij niet alleen...
quote:Beetje boerderijsyndroom. Ik vind het dus totaal niet normaal om in een residentaal gebied je kat buiten te laten lopen. Ik schraap regelmatig met de dierenambulance katten van de straat, of ik moet gevonden beestjes ophalen die zo gehavend zijn omdat ze de weg terug nooit meer hebben gevonden... Als je op een boerderij woont, ok, maar in de stad.. hou die kat lekker binnen.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:43 schreef NhImF het volgende:
Maar bij katten is het heel "normaal" om te zeggen dat een kat de ruimte nodig heeft en dat het natuurlijk is om ze buiten te laten.
quote:hoor ik dat dan?
Op donderdag 7 augustus 2003 11:46 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wij zijn wat dat betreft een goed team.
Hoor ik nu bij de harde kern van fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |