Vraag beantwoord in Huidverzorging voor de heren (deeltje 3)quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:17 schreef River-X het volgende:
[..]
ik gebruik nu een andere creme gewoon voor me gezicht, anders kan ik me mond bijna niet bewegen(zo droog is me huid na het douche)
Dat heb ik ook altijd wel, maar dat is niet omdat ik uitschiet ofzo, maar gewoon door een pukkeltje ofzo wat ik open scheer, vooral met een nieuw mesje , verschijnen opeens allemaal bloedende stipjes op me gezichtquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:43 schreef ConQuestador het volgende:
Verder heb ook altijd wel ergens een klein wondje die ervoor zorgt dat ik bloed(niet pijnlijk, wel irritant)
ach gutsieputsie, krijgtie geïrriteerde huid van, wat sielugquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:51 schreef River-X het volgende:
van aftershave krijg ik helemaal een geiriteerde rode huid
jij weet echt niet waar je over praat?! ik heb niet over het brandige gevoel nee, ik heb het over die een kop vol rode vlekken die ik ervan krijg en over Bobbels en bulten. En het gaat me helemaaal niet om aftershave. Ik heb NU nergens last van. BEHAVLE als ik aftershave zou gebruiken, of ALS ik tegen de haargroei in scheer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ach gutsieputsie, krijgtie geïrriteerde huid van, wat sielug
ben je nou een vent of niet?of wacht, zeker zo'n metrosexueel?
![]()
ros dat ding langs je kop en je bent in een minuut klaar; die alcohol "brandt" je huidporien schoon van vuil, juist dát voorkomt huidinfecties (puistjes e.d.).
kortom: je gebruikt slechte aftershave met te weinig alcohol en/of gaat daar consequent te spaarzaam mee om, waardoor je huidinfecties ontwikkelt als logisch gevolg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:10 schreef River-X het volgende:
[..]
jij weet echt niet waar je over praat?! ik heb niet over het brandige gevoel nee, ik heb het over die een kop vol rode vlekken die ik ervan krijg en over Bobbels en bulten. En het gaat me helemaaal niet om aftershave. Ik heb NU nergens last van. BEHAVLE als ik aftershave zou gebruiken, of ALS ik tegen de haargroei in scheer.
Het enigste waar ik WEL last van heb is dat het NIET glad is.
Etosquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*schop*
En waar kan je dat spul halen, gewoon bij de doorsnee drogist?
heb ik gedaan, maar ik kom daar alleen dingen tegen die ik al geprobeerd heb, of topics zonder echte oplossing.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:34 schreef mister_popcorn het volgende:
jezus man doe 's zoeken lui varken!!!
ook geprobeerd inderdaad, geeft hetzelfde resultaat helaas...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:39 schreef phunkk het volgende:
Wat bij mij goed werkt, is scheren als je onder de douche staat. Heb je dat al eens geprobeerd?
ik heb dat allemaal al geprobeerd, behalve vitamine E, ik zal daar eens naar gaan kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:41 schreef NorthernStar het volgende:
- scheermesjes gebruiken (apparaten 'rafelen' de haartjes af)
- heel weinig druk uitoefenen (desnoods 2 of drie keer scheren)
- vooraf met lauw water natmaken of neem een douche (zodat de haartjes zacht worden)
- geen smeerseltjes met veel geurtjes of chemische rommel gebruiken (irriteert alleen maar)
- achteraf met koud water afspoelen (zodat de huid samentrekt)
- je huid rust geven (geen scrubs, geen aftershaves, niet gaan krabben etc.)
- neem extra vit. e (verkrijgbaar bij apotheek en drogist)
Da wast :')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |