Zijn er meer mensen met scheerolie ervaring?
Van welk merk is het?
quote:SHELL
Op donderdag 10 april 2003 09:39 schreef Lois het volgende:
Ik ook niet.Van welk merk is het?
Een beschrijving afkomstig van hun site....
Van origine is de The Total Shaving Solution voor de heren op de markt gebracht. De scheerolie bestaat geheel uit plantaardige oliën en voorkomt daarmee de bekendste irritaties zoals scheerbrand en rode vlekken, dat een gevolg is van het doorgloeien van de huid. In The Total Shaving Solution zit menthol-olie. Dit heeft tot gevolg dat de huid direct afkoelt en daarmee op termijn de schrale rode huid laat verdwijnen.
Ook vrouwen scheren zich, dikwijls op plekken die al snel geïrriteerd raken. Rode vlekken, pukkeltjes en bultjes zijn meestal het gevolg. Ook als de eerste haartjes na een paar dagen weer terugkomen is de The Total Shaving Solution een uitkomst. Twee druppels op de jeukende plekken geeft weer verkoeling. De huid zal daardoor sneller genezen. Voor vrouwen is er inmiddels ook een scheerolie ontwikkeld die wat milder is als de scheerolie voor de heren.
Door zijn natuurlijke plantaardige oliën is dit product nog beter voor de huid dan scheerproducten op basis van gels, zepen of alcohol. The Total Shaving Solution bevat geen water en is sterk geconcentreerd. Een paar druppels is meer dan voldoende.
quote:De scheerolie bestaat geheel uit plantaardige oliën
Op donderdag 10 april 2003 09:44 schreef Tombias het volgende:
Het merk is Compax(www.compax.nl) wat ik heb maar er zijn meer merken oa. te koop bij Beversport.Een beschrijving afkomstig van hun site....
Van origine is de The Total Shaving Solution voor de heren op de markt gebracht. De scheerolie bestaat geheel uit plantaardige oliën en voorkomt daarmee de bekendste irritaties zoals scheerbrand en rode vlekken, dat een gevolg is van het doorgloeien van de huid. In The Total Shaving Solution zit menthol-olie. Dit heeft tot gevolg dat de huid direct afkoelt en daarmee op termijn de schrale rode huid laat verdwijnen.Ook vrouwen scheren zich, dikwijls op plekken die al snel geïrriteerd raken. Rode vlekken, pukkeltjes en bultjes zijn meestal het gevolg. Ook als de eerste haartjes na een paar dagen weer terugkomen is de The Total Shaving Solution een uitkomst. Twee druppels op de jeukende plekken geeft weer verkoeling. De huid zal daardoor sneller genezen. Voor vrouwen is er inmiddels ook een scheerolie ontwikkeld die wat milder is als de scheerolie voor de heren.
Door zijn natuurlijke plantaardige oliën is dit product nog beter voor de huid dan scheerproducten op basis van gels, zepen of alcohol. The Total Shaving Solution bevat geen water en is sterk geconcentreerd. Een paar druppels is meer dan voldoende.
Ik geef toch maar de voorkeur aan scheerschuim
Iemand vertelt over zijn ervaringen met het te gekke nieuwe product "Tampax" .
p.s Ik heb trouwens scheerolie geprobeerd. Svheert wel oke en is heel zuinig in gebruik, maar schuimscheren is nog steeds lekkerder!!
quote:Je kunt olie ook uit dierlijk materiaal halen, olien zijn eigenlijk gewoon vetten met een lager smeltpunt.
Op donderdag 10 april 2003 09:47 schreef Neo007 het volgende:[..]
De scheerolie bestaat geheel uit plantaardige oliën
Volgens mij is olie altijd plantaardig
quote:Geen idee.
Op donderdag 10 april 2003 10:07 schreef Cheiron het volgende:
Beversport ken ik niet, maar ik ben wel erg geinteresseerd, is het ook te koop bij etos ofzo?
quote:Visolie niet hoor
Op donderdag 10 april 2003 09:47 schreef Neo007 het volgende:[..]
Volgens mij is olie altijd plantaardig
quote:Weet je toevallig een prijs?
Op donderdag 10 april 2003 14:00 schreef schatje het volgende:
Scheerolie is al een tijdje op de markt hoor, onder de naam Somerset, en te koop bij o.a. de Etos.
Scheert echt ideaal!
Kost ¤ 4,55 en zou zo'n 90 scheerbeurten mee moeten gaan
tegenwoordig in een iets ander flesje, trouwens
quote:Bedankt!. Is wel een ander merk dan dat ik nu heb.
Op donderdag 10 april 2003 20:00 schreef Soep v/d Dag het volgende:
De scheerolie die bij Bever Zwerfsport te koop is heet "Somerset's Shaving Oil"Scheert echt ideaal!
Kost ¤ 4,55 en zou zo'n 90 scheerbeurten mee moeten gaan
[afbeelding]
tegenwoordig in een iets ander flesje, trouwens
quote:heb ook de sample besteld. Als ik het binnen heb laat ik het weten
Op donderdag 10 april 2003 10:25 schreef Tombias het volgende:[..]
Geen idee.
Maar het is online te bestellen bij www.compax.nl daar heb ik het ook gedaan. een paar proefflaconnetjes gratis alleen de verzendkosten (2 euro) moest ik betalen.
quote:Ik zou zeggen probeer het eens. Laat ons dan wel ff weten hoe het gegaan is.
Op zaterdag 12 april 2003 15:27 schreef jessie het volgende:
Zou een beetje babyolie niet hetzelfde werken?
quote:Zou kunnen.
Op zaterdag 12 april 2003 15:27 schreef jessie het volgende:
Zou een beetje babyolie niet hetzelfde werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |