edit: ff een overdosis smilies erbij anders ziet niemand dat het een grapje was:
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 06-08-2003 22:55]
quote:sixflags
Op woensdag 6 augustus 2003 22:54 blaatte MarkyB het volgende:
Madurodam!
quote:das opzich wel een leuk idee
Op woensdag 6 augustus 2003 22:54 schreef MarkyB het volgende:
Madurodam!
Zaanse Schans: veel oude Zaanse huizen, een stuk of 5/6 molens, een klompenmakerij, een kaasmakerij en nog wat andere dingen waar ik zo gauw niet op kan komen
[Dit bericht is gewijzigd door Vectra op 06-08-2003 22:58]
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:54 schreef MikeyMo het volgende:
aspergesteken?edit: ff een overdosis smilies erbij anders ziet niemand dat het een grapje was:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:daar is het nu wel het weer voor ja
Op woensdag 6 augustus 2003 22:58 schreef Juustopaa het volgende:
Efteling, dat is wel een vrij typisch nederlands pretpark, zo midden in de bossen. Verder Den Haag en Scheveningen natuurlijk, kun je meteen een beetje relaxen op t strand
Trouwens, vraag aan d'r of ze een fles Zubrowka wodka voor je mee neemt, een soort graswodka, zeker goed te drinken, met en zonder appelsap
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 07-08-2003 12:42]
quote:And you know it, verslinden drank bij het leven, maar hele gezellige mensen.
Op woensdag 6 augustus 2003 23:14 schreef jcdobber het volgende:
ben dr ook geweestweet dat ze daar echt veel drinken
De meeste buitenlanders vinden Amsterdam natuurlijk geweldig, maar laat haar in elk geval ook een aantal andere steden/plaatsen zien. Amsterdam vind ik (en nu krijg ik ruzie ) namelijk door de bergen toeristen weinig Hollands meer!
Persoonlijk vind ik Rotterdam steeds leuker worden, ook qua uitgaan en eten. Een beetje afhankelijk van de interesses van je gast zijn er ook hele mooie musea en moderne architectuur. Andere leuke steden (wat mij betreft): Utrecht, Maastricht, Delft....
Nu ze in de zomer komt zijn buitendingen natuurlijk het meest ideaal: Fietsen of een roeibootje huren in Kinderdijk om de molens te gaan zien (en onderweg stoppen bij een buurtkroeg voor een biertje en wat bitterballen ), een zeilbootje huren in Friesland, op de Kralingse Plas of... (er zijn vast nog wel andere mogelijkheden om mooi te zeilen bij jou in de buurt). Zeker nu is Nederland vanaf het water ideaal. In dat kader heb je in Rotterdam op iedere woensdag de Havenschemertoer (ook nog eens romantisch wellicht). Zoek je wat meer adrenaline dan kun je tegenwoordig abseilen vanaf de Euromast!
Je vindt van alles op: http://www.rtl.nl/programma/rotterdamlife/agenda.xml
quote:Amsterdam weinig hollands?
Op donderdag 7 augustus 2003 01:41 schreef Hik het volgende:
Leuk zeg! Ik heb al een heel lijstje klaarliggen voor als ik bezoek krijg...![]()
De meeste buitenlanders vinden Amsterdam natuurlijk geweldig, maar laat haar in elk geval ook een aantal andere steden/plaatsen zien. Amsterdam vind ik (en nu krijg ik ruzie
) namelijk door de bergen toeristen weinig Hollands meer!
Persoonlijk vind ik Rotterdam steeds leuker worden, ook qua uitgaan en eten. Een beetje afhankelijk van de interesses van je gast zijn er ook hele mooie musea en moderne architectuur. Andere leuke steden (wat mij betreft): Utrecht, Maastricht, Delft....
Nu ze in de zomer komt zijn buitendingen natuurlijk het meest ideaal: Fietsen of een roeibootje huren in Kinderdijk om de molens te gaan zien (en onderweg stoppen bij een buurtkroeg voor een biertje en wat bitterballen
), een zeilbootje huren in Friesland, op de Kralingse Plas of... (er zijn vast nog wel andere mogelijkheden om mooi te zeilen bij jou in de buurt). Zeker nu is Nederland vanaf het water ideaal. In dat kader heb je in Rotterdam op iedere woensdag de Havenschemertoer (ook nog eens romantisch wellicht). Zoek je wat meer adrenaline dan kun je tegenwoordig abseilen vanaf de Euromast!
Je vindt van alles op: http://www.rtl.nl/programma/rotterdamlife/agenda.xml
Oh en ga effe langs de kust of zo. Weet ik veel wat ze leuk vind. Ben je zelf niet creatief genoeg om wat te bedenken
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 07-08-2003 12:48]
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 07-08-2003 12:44]
Leuk zeg, als jij je vriendin weer gaat zien na een lange tijd en iedereen suggereert direct dat het een hoer zal zijn puur omdat ze uit een bepaald land komt.
Bah, kinderachtige pubers!
Voor de topicstarter: Kijk ook eens na wat voor leuke evenementen er allemaal gaande zijn. Zeker in de zomer is er ieder weekend wel een festival of (dorps-)markt.
http://www.rotterdamsezomerfestivals.nl/
En nee, ik vind Amsterdam dus niet Hollands. Ik vind het een meer metropolistische uitstraling hebben. Das ook leuk, maar niet Hollands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |