abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12267623
M'n vriendin, die in polen woont komt binnenkort een paar weken op bezoek hebben jullie mischien een aantal leuke ideen over dingen wat ik met haar kan gaan doen hier in nederland wat ik haar kan laten zien enzo?
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:54:11 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12267638
aspergesteken?

edit: ff een overdosis smilies erbij anders ziet niemand dat het een grapje was:

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 06-08-2003 22:55]

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:54:32 #3
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_12267651
De walletjes.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_12267658
Madurodam!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:56:07 #5
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_12267701
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:54 blaatte MarkyB het volgende:
Madurodam!
sixflags
efteling
amsterdam (coffee-shop?)
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_12267702
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:54 schreef MarkyB het volgende:
Madurodam!
das opzich wel een leuk idee
pi_12267732
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:54 schreef MarkyB het volgende:
Madurodam!
pi_12267765
Efteling, dat is wel een vrij typisch nederlands pretpark, zo midden in de bossen. Verder Den Haag en Scheveningen natuurlijk, kun je meteen een beetje relaxen op t strand
"Bier is het bewijs dat God van ons houdt en wil dat we gelukkig zijn. (Benjamin Franklin)"
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:58:39 #9
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_12267781
Ok nog even zo'n standaard attractie:

Zaanse Schans: veel oude Zaanse huizen, een stuk of 5/6 molens, een klompenmakerij, een kaasmakerij en nog wat andere dingen waar ik zo gauw niet op kan komen

[Dit bericht is gewijzigd door Vectra op 06-08-2003 22:58]

pi_12267783
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:54 schreef MikeyMo het volgende:
aspergesteken?

edit: ff een overdosis smilies erbij anders ziet niemand dat het een grapje was:

Ligt er een beetje aan waar je woont natuurlijk, als je een beetje in het zuiden zit, kan je naar Maastricht gaan of zo. Zoek gewoon een leuke stad uit, en ga daar een beetje terrasje pakken en zo.
In het zuiden Mijnstreek Limburg) zitten trouwens veel ouwe Polen, ivm de mijnen en zo.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_12267790
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:58 schreef Juustopaa het volgende:
Efteling, dat is wel een vrij typisch nederlands pretpark, zo midden in de bossen. Verder Den Haag en Scheveningen natuurlijk, kun je meteen een beetje relaxen op t strand
daar is het nu wel het weer voor ja , en om nou 2 weken met haar in almere rond te hangen lijkt me nou ook voor haar niet echt leuk
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:59:25 #12
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_12267802
Allereerst uiteraard een bos bloemen kopen!
daarna uit eten (hollandsche pot)
dan uit in amsterdam! coffeeshop enzo!
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 23:04:36 #13
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12267954
Je hoeft niet proberen dr dronken te voeren om dr mee in bed te belanden want die polen drinken alcohol als water. Het water is daar zo slecht dat ze eerder alcohol drinken
aka Man-Mountain
pi_12268149
Fat chance dat ze inderdaad naar een coffeeshop wil, dat schijnt erg cool te zijn als je in Nederland naar een coffeeshop bent geweest. Ik had zelf dit jaar een uitwisseling met Polen via een studievereniging, en ik schat dat van de 22 polen er 18 naar de coffeeshop zijn geweest. Die Pool die mij sliep was een echte stoner, zelfs een voorraadje mee terug naar Polen genomen...

Trouwens, vraag aan d'r of ze een fles Zubrowka wodka voor je mee neemt, een soort graswodka, zeker goed te drinken, met en zonder appelsap

"Bier is het bewijs dat God van ons houdt en wil dat we gelukkig zijn. (Benjamin Franklin)"
pi_12268223
ben dr ook geweest weet dat ze daar echt veel drinken
pi_12268259
-offtopic verdere offtopic reacties zijn verwijderd-

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 07-08-2003 12:42]

X
X
X
pi_12270703
Hellendoorn ! ... Maar daar mag je alleen heen als je durft
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 01:34:20 #18
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_12270821
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:14 schreef jcdobber het volgende:
ben dr ook geweest weet dat ze daar echt veel drinken
And you know it, verslinden drank bij het leven, maar hele gezellige mensen.
Madurodam is boring, ben je in een kwartiertje doorheen, gewoon een beetje stadsjes kijken, duinlandschap enzo.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  donderdag 7 augustus 2003 @ 01:41:00 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_12270895
Leuk zeg! Ik heb al een heel lijstje klaarliggen voor als ik bezoek krijg...

De meeste buitenlanders vinden Amsterdam natuurlijk geweldig, maar laat haar in elk geval ook een aantal andere steden/plaatsen zien. Amsterdam vind ik (en nu krijg ik ruzie ) namelijk door de bergen toeristen weinig Hollands meer!

Persoonlijk vind ik Rotterdam steeds leuker worden, ook qua uitgaan en eten. Een beetje afhankelijk van de interesses van je gast zijn er ook hele mooie musea en moderne architectuur. Andere leuke steden (wat mij betreft): Utrecht, Maastricht, Delft....

Nu ze in de zomer komt zijn buitendingen natuurlijk het meest ideaal: Fietsen of een roeibootje huren in Kinderdijk om de molens te gaan zien (en onderweg stoppen bij een buurtkroeg voor een biertje en wat bitterballen ), een zeilbootje huren in Friesland, op de Kralingse Plas of... (er zijn vast nog wel andere mogelijkheden om mooi te zeilen bij jou in de buurt). Zeker nu is Nederland vanaf het water ideaal. In dat kader heb je in Rotterdam op iedere woensdag de Havenschemertoer (ook nog eens romantisch wellicht). Zoek je wat meer adrenaline dan kun je tegenwoordig abseilen vanaf de Euromast!

Je vindt van alles op: http://www.rtl.nl/programma/rotterdamlife/agenda.xml

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 02:04:27 #20
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_12271116
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 01:41 schreef Hik het volgende:
Leuk zeg! Ik heb al een heel lijstje klaarliggen voor als ik bezoek krijg...

De meeste buitenlanders vinden Amsterdam natuurlijk geweldig, maar laat haar in elk geval ook een aantal andere steden/plaatsen zien. Amsterdam vind ik (en nu krijg ik ruzie ) namelijk door de bergen toeristen weinig Hollands meer!

Persoonlijk vind ik Rotterdam steeds leuker worden, ook qua uitgaan en eten. Een beetje afhankelijk van de interesses van je gast zijn er ook hele mooie musea en moderne architectuur. Andere leuke steden (wat mij betreft): Utrecht, Maastricht, Delft....

Nu ze in de zomer komt zijn buitendingen natuurlijk het meest ideaal: Fietsen of een roeibootje huren in Kinderdijk om de molens te gaan zien (en onderweg stoppen bij een buurtkroeg voor een biertje en wat bitterballen ), een zeilbootje huren in Friesland, op de Kralingse Plas of... (er zijn vast nog wel andere mogelijkheden om mooi te zeilen bij jou in de buurt). Zeker nu is Nederland vanaf het water ideaal. In dat kader heb je in Rotterdam op iedere woensdag de Havenschemertoer (ook nog eens romantisch wellicht). Zoek je wat meer adrenaline dan kun je tegenwoordig abseilen vanaf de Euromast!

Je vindt van alles op: http://www.rtl.nl/programma/rotterdamlife/agenda.xml

Amsterdam weinig hollands?
Wat zijn dat voor grappen?
Amsterdam is holland in a nutshell, tuurlijk, de toeristen overspoelen het, maar het is nogsteeds een oerhollands gat
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_12272309
De deltawerken is ook altijd cool. Steek je zelf ook nog wat van op
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 7 augustus 2003 @ 09:09:18 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12273043
-offtopic-

Oh en ga effe langs de kust of zo. Weet ik veel wat ze leuk vind. Ben je zelf niet creatief genoeg om wat te bedenken

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 07-08-2003 12:48]

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12274966
-lees de policy-

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 07-08-2003 12:44]

I will serve no false gods!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:20:10 #24
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_12275212
Mensen moeten echt even héél hard kappen met die belachelijke opmerkingen over Poolse meiden!

Leuk zeg, als jij je vriendin weer gaat zien na een lange tijd en iedereen suggereert direct dat het een hoer zal zijn puur omdat ze uit een bepaald land komt.

Bah, kinderachtige pubers!

Voor de topicstarter: Kijk ook eens na wat voor leuke evenementen er allemaal gaande zijn. Zeker in de zomer is er ieder weekend wel een festival of (dorps-)markt.
http://www.rotterdamsezomerfestivals.nl/

En nee, ik vind Amsterdam dus niet Hollands. Ik vind het een meer metropolistische uitstraling hebben. Das ook leuk, maar niet Hollands

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:36:29 #25
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_12275608
Naar Antwerpen...of naar het Strand...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')