Iemand meer info hierover ?
Waar kan ik de kaartjes bestellen?
quote:ja i know
Op woensdag 6 augustus 2003 17:31 schreef damienfromhell het volgende:
Xzibit zal ff eentijdje niet meer kunnen rappen, nadat hij is gemolesteerd door een stel mexicanen die hem met een fles zijn gezicht hebben opengehaald. Hij heeft iets van 60 hectingen nodig gehad dus dat duurt ff met herstellen.
quote:Oh? Da's nie fijn voor X. Copycat blij dat ze tijdens Werchter helemaal naar voren is gelopen tijdens het concert van Xzibit
Op woensdag 6 augustus 2003 17:31 schreef damienfromhell het volgende:
Xzibit zal ff eentijdje niet meer kunnen rappen, nadat hij is gemolesteerd door een stel mexicanen die hem met een fles zijn gezicht hebben opengehaald. Hij heeft iets van 60 hectingen nodig gehad dus dat duurt ff met herstellen.
quote:ja baas
Op woensdag 6 augustus 2003 18:29 schreef Seborik het volgende:
Over 50 Cent dus.
Misschien komen D12 en Obie Trice ook mee.
Bron: www.aftermathmusic.com
Tzou alleen wel vet als Obie Trice ook mee zou komen, maar das ons dan weer niet gegund
quote:ik ook
Op woensdag 6 augustus 2003 22:20 schreef Timo20 het volgende:![]()
* Steve-O is gonna be there!!!!
Tzou alleen wel vet als Obie Trice ook mee zou komen, maar das ons dan weer niet gegund
quote:boeier jij weet beter
Op woensdag 6 augustus 2003 23:51 schreef H4ze het volgende:jeeej 50 cent naar NL. Dat wordt dan lekker staan tussen de 14 jarige breezahs die mee staan te bouncen op in da club jongens!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 07-08-2003 00:13]
quote:Ja dus?? kben ook naar Eminem geweest. Ben wel wat gewend. Bovendien: kvind de meeste van zn tracks wel ok dus zo`n kans om hem (nog es) live te zien laat ik niet lopen
Op woensdag 6 augustus 2003 23:51 schreef H4ze het volgende:jeeej 50 cent naar NL. Dat wordt dan lekker staan tussen de 14 jarige breezahs die mee staan te bouncen op in da club jongens!!!
quote:Begint aanstaande zaterdag 9 augustus, kdenk om 10 uur
Op donderdag 7 augustus 2003 00:33 schreef Steve-O het volgende:
Wanneer is voorverkoop
quote:Als je bij eminem bent geweest, dan moet je toch toegeven dattie het "live" (want hij rapte gewoon mee op zn eigen stem) verschrikkelijk slecht deed. Zn stem versprong telkens. Het klonk gewoon voor geen ene meter.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:00 schreef Timo20 het volgende:[..]
Ja dus?? kben ook naar Eminem geweest. Ben wel wat gewend. Bovendien: kvind de meeste van zn tracks wel ok dus zo`n kans om hem (nog es) live te zien laat ik niet lopen
Jaja ik ben dus ook naar dat concert geweest en blij toe, want nou weet ik dat de volgende keer als Em naar NL komt, ik absoluut NIET ga. Publiek was dus zwaar fokked, ik bedoel tussen de kindertjes van 9 en hun pappies en mammies staan is niet cool. Ook waren er mensen die zich kennelijk een paar maanden hadden vergist, want ze waren te vroeg voor Sensation.
Verder vond ik dat concert die 40 of 45 euro absoluut niet waard. Ik had zo erg gehoopt dat Em nog wat van zn oude nummers zou doen, maar ik hoorde alleen maar tracks van die nieuwe (en tevens de slechtste) cd van hem. Dan nog 45 minuten wachten op een decor die helemaal opgebouwd moest worden (man fok dat decor, spitt gewoon je lines zonder al die poespas erbij!). En ja hoor 50 cent moest ook nog zonodig wat nummers doen
En dan nog in het voorprogramma Cypress Hill (wat dus zowat het enige pluspunt was van dat hele concert). Sommige mensen (die cypress hill geeneens kenden..."huh wie zijn dat nou weer") zeiden dat ze op moesten flikkeren en dat ze slecht waren. Ik kon wel weer zien dat ik tussen de mensen met wat hiphop kennis stond Klote dat ik op het moment dat ik het kaartje voor eminem kocht, nog niet wist dat cypress hill 13 dagen later een eigen concert in 013 zou geven. Daar had ik het geld liever aan besteed, nog 15 euro bespaard, en een veel mooiere act kunnen zien.
Allemaal beetje offtopic, maar het moest er ff uit 50 cent concert zou btw wel vergelijkbaar zijn met dat eminemconcert...
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:17 schreef stretch_0012 het volgende:
Het is bevestigd dat ook Fabolous mee komt bij de europese tour van 50 Cent/G-Unit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |