ik moet toch zeggen dat het niet echt representatief is voor ons bedrijf dit. (jah je kunt er ook gewoon niet naar kijken maar dat is nogal lastig aangezien je moeilijk om haar heen kunt)
Edit: Taalgebruik aangepast aangezien een aantal mensen zich er nogal aan ergerde
Bij deze mijn excuses daarvoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Komakie op 06-08-2003 13:25]
quote:Pics!
Op woensdag 6 augustus 2003 12:51 schreef Komakie het volgende:
gatver, er loopt bij ons op het werk een wijf rond van iets van 35 en die is me toch een partij dik!!!! Je wil het niet weten.... en dan heeft ze gewoon een rokje aan dat maar halverwege haar knieën komt
Ik ben bezig met een wetsvoorstel om vrouwen boven de maat 45 te verbieden dit aan ons mannen aan te doen
Zullen we ff beoordelen of het mag of niet!
quote:Grow up
gatver, er loopt bij ons op het werk een wijf rond van iets van 35 en die is me toch een partij dik!!!! Je wil het niet weten.... en dan heeft ze gewoon een rokje aan dat maar halverwege haar knieën komt
Ik ben bezig met een wetsvoorstel om vrouwen boven de maat 45 te verbieden dit aan ons mannen aan te doen
quote:Flikker jij eens een end op met je kut vooroordeel
[Dit bericht is gewijzigd door Raissa op 06-08-2003 12:54]
quote:Foto??
En als het jouw niets aanstaat, dan kijk je toch niet...
quote:lekker toch man volle vrouwen in korte rokjes:P
wij willen jou ook niet zien in een zwembroek op het strand maar daar lopen wij ook niet over te zeiken !!
Maar het ziet er echt gewoon niet uit.
Ik normaal gesproken vrij open over hoe mensen eruit zien (zoek maar es wat topics van me op) en hoe ze zich gedragen maar dit is echt niet normaal. Sorry horen....
quote:You go girl
Op woensdag 6 augustus 2003 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ben jij een ongelooflijke eikel. Ikop jou!!!!! Wat een vooroordelen zeg. Dus zij moet maar in een hobbezak gaan lopen omdat jij dat fijn vindt? Je kan ook de andere kant op kijken, hoor! En ik ben ook bezig met een wetsvoorstel: alle kortzichtige EIKELS van Fok! af. Het is trouwens geen wijf, maar mevrouw! Zeker voor zo'n jochie als jij, dat niet eens droog is achter de oren! Gelukkig val ik, met maatje 40, nog binnen jouw criteria: ja, ik loop nu in een minirok rond. Ben blij dat ik me niet hoef te verkleden.
quote:Ssssst, zeg dat nou niet, straks wordt ie nog slim...
Op woensdag 6 augustus 2003 12:57 schreef Ripley het volgende:
Maat 45 bestaat niet eens
quote:helemaal niks volle vrouwen zijn
Op woensdag 6 augustus 2003 12:58 schreef pro_jeex het volgende:
Wat is er mis aan met een dikke vrouw
quote:Count me in for that one
Op woensdag 6 augustus 2003 13:00 schreef martijntie het volgende:[..]
helemaal niks volle vrouwen zijn
quote:ik ben het met je eens dat je iig een beetje rekening moet houden met wat je wel en niet kunt hebben. Maar als zij vindt dat ze het aankan en ze er zich fijn in voelt So what?
Op woensdag 6 augustus 2003 12:59 schreef Komakie het volgende:
ok ok het is mevrouw daar heb je gelijk inMaar het ziet er echt gewoon niet uit.
Ik normaal gesproken vrij open over hoe mensen eruit zien (zoek maar es wat topics van me op) en hoe ze zich gedragen maar dit is echt niet normaal. Sorry horen....
quote:Niet normaal??
Op woensdag 6 augustus 2003 12:59 schreef Komakie het volgende:
ok ok het is mevrouw daar heb je gelijk inMaar het ziet er echt gewoon niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |