abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2003 @ 12:51:14 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12254996
gatver, er loopt bij ons op het werk een vrouw rond van iets van 35 en die is me toch een partij dik!!!! Je wil het niet weten.... en dan heeft ze gewoon een rokje aan dat maar halverwege haar knieën komt.

ik moet toch zeggen dat het niet echt representatief is voor ons bedrijf dit. (jah je kunt er ook gewoon niet naar kijken maar dat is nogal lastig aangezien je moeilijk om haar heen kunt)

Edit: Taalgebruik aangepast aangezien een aantal mensen zich er nogal aan ergerde
Bij deze mijn excuses daarvoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Komakie op 06-08-2003 13:25]

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12255009
mm waar werk jij?
  woensdag 6 augustus 2003 @ 12:52:01 #3
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_12255015
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:51 schreef Komakie het volgende:
gatver, er loopt bij ons op het werk een wijf rond van iets van 35 en die is me toch een partij dik!!!! Je wil het niet weten.... en dan heeft ze gewoon een rokje aan dat maar halverwege haar knieën komt

Ik ben bezig met een wetsvoorstel om vrouwen boven de maat 45 te verbieden dit aan ons mannen aan te doen

Pics!

Zullen we ff beoordelen of het mag of niet!

pi_12255019
quote:
gatver, er loopt bij ons op het werk een wijf rond van iets van 35 en die is me toch een partij dik!!!! Je wil het niet weten.... en dan heeft ze gewoon een rokje aan dat maar halverwege haar knieën komt

Ik ben bezig met een wetsvoorstel om vrouwen boven de maat 45 te verbieden dit aan ons mannen aan te doen

Grow up
Babe In Totale Control of Herself
pi_12255021
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2003 @ 12:52:41 #6
47213 ArmaniMania
pi_12255031
quote:

Flikker jij eens een end op met je kut vooroordeel
pi_12255032
onder
pi_12255037
ik vind jou niet aardig

i'm not crying
i'm not crying

sschhwwuuuuullllluussssssgggggg

*chop*

pi_12255050
Als de betreffende persoon er zich nou lekker in voelt?
Je hoeft er ook niet naar te kijken..

[Dit bericht is gewijzigd door Raissa op 06-08-2003 12:54]

pi_12255055
quote:

Foto??
Je kunt ook gewoon je ogen bij je houden
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12255061
tsja..
en jij moet minder gel in je haar doen want dat vind IK er goor uitzien.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 6 augustus 2003 @ 12:54:27 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12255068
Het ergste is dan nog dat de dijen langs elkaar schuren, en het zweten veroorzaakt dan zo'n soort lijn lang de rand van het schuurvlak, waar het stof en troep zich afzet als een vloedlijn die troep op het strand legt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_12255087
Ga toch lekker in een hoekje zitten bleren over onnuttige zaken zoals dit..
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2003 @ 12:57:01 #14
43556 miss_dynastie
pi_12255117
Wat ben jij een ongelooflijke eikel. Ik op jou!!!!! Wat een vooroordelen zeg. Dus zij moet maar in een hobbezak gaan lopen omdat jij dat fijn vindt? Je kan ook de andere kant op kijken, hoor! En ik ben ook bezig met een wetsvoorstel: alle kortzichtige EIKELS van Fok! af. Het is trouwens geen wijf, maar mevrouw! Zeker voor zo'n jochie als jij, dat niet eens droog is achter de oren! Gelukkig val ik, met maatje 40, nog binnen jouw criteria: ja, ik loop nu in een minirok rond. Ben blij dat ik me niet hoef te verkleden.
pi_12255122
Pffffff laat iedereen zich toch gewoon kleden zoals hij/zij wil.
Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
pi_12255141
Maat 45 bestaat niet eens
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_12255149
Waren de jongere vrouwen met een maatje meer maar eens zo.

En als het jouw niets aanstaat, dan kijk je toch niet...

pi_12255161
Wat is er mis aan met een dikke vrouw
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12255167
quote:

lekker toch man volle vrouwen in korte rokjes:P

wij willen jou ook niet zien in een zwembroek op het strand maar daar lopen wij ook niet over te zeiken !!

MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 12:59:54 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12255180
ok ok het is mevrouw daar heb je gelijk in

Maar het ziet er echt gewoon niet uit.
Ik normaal gesproken vrij open over hoe mensen eruit zien (zoek maar es wat topics van me op) en hoe ze zich gedragen maar dit is echt niet normaal. Sorry horen....

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12255181
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ben jij een ongelooflijke eikel. Ik op jou!!!!! Wat een vooroordelen zeg. Dus zij moet maar in een hobbezak gaan lopen omdat jij dat fijn vindt? Je kan ook de andere kant op kijken, hoor! En ik ben ook bezig met een wetsvoorstel: alle kortzichtige EIKELS van Fok! af. Het is trouwens geen wijf, maar mevrouw! Zeker voor zo'n jochie als jij, dat niet eens droog is achter de oren! Gelukkig val ik, met maatje 40, nog binnen jouw criteria: ja, ik loop nu in een minirok rond. Ben blij dat ik me niet hoef te verkleden.
You go girl
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:57 schreef Ripley het volgende:
Maat 45 bestaat niet eens
Ssssst, zeg dat nou niet, straks wordt ie nog slim...
pi_12255184
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:58 schreef pro_jeex het volgende:
Wat is er mis aan met een dikke vrouw
helemaal niks volle vrouwen zijn
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_12255200
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:00 schreef martijntie het volgende:

[..]

helemaal niks volle vrouwen zijn

Count me in for that one
pi_12255221
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:59 schreef Komakie het volgende:

Ik normaal gesproken vrij open over hoe mensen eruit zien (zoek maar es wat topics van me op) en hoe ze zich gedragen maar dit is echt niet normaal. Sorry horen....

ik ben het met je eens dat je iig een beetje rekening moet houden met wat je wel en niet kunt hebben. Maar als zij vindt dat ze het aankan en ze er zich fijn in voelt So what?
pi_12255232
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:59 schreef Komakie het volgende:

Niet normaal??
De mussen vallen dood van het dak en deze collega mag geen rokje dragen?
Dan kijk je er toch niet naar.
Respectloos ben je.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')