Waarom word de TS niet beschuldicht van inbraak. Ik zou dat echt aan geven.
quote:Denk het niet.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:25 schreef Mkleinman64 het volgende:
Nu hopen dat m'n verzekeringsagent er wat mee kan ..
Man, je moet je grenzen kennen, en jij bent der gewoon over gegaan...
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:23 schreef Mkleinman64 het volgende:
Oplossing is nabij glashandel is onderweg.. gaan t raam eruit lichtten.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:25 schreef Mkleinman64 het volgende:
Vervangen van een deurvleugel, de en montage van bestaande en nieuwe vleugel,,
quote:heb je die reactie op mijn soortgelijke betogen op een v/d vorige pagina's gelezen:
Op donderdag 7 augustus 2003 09:17 schreef Skempi het volgende:
Ik ga me hier niet populair mee maken, maar als hij zo inzit met zijn katten moet hij ze binnen houden in geen geval breek je in in iemand zijn huis omdat je eigen kat daar binnen kruipt, moest je dat bij mij flikken zou ik ook met een serieuze rekning komen en een klacht wegens inbraak.Man, je moet je grenzen kennen, en jij bent der gewoon over gegaan...
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:40 schreef Censere het volgende:
Beste MikeyMo,Je bent een achterlijke kutmongool en ik hoop dat je je middenvoetsbeentje breekt. Helaas dwing je me met je achterlijke geblaat om op deze manier te reageren. Ik ben er zelfs speciaal voor ingelogd.
Het spijt me,
Niels
Trouwens, er waren meer katten in huis, had gewoon afgewacht totdat de verzorger kwam.
Als je in mijn huis had ingebroken had je ook 1600 euro + een procesverbaal aan je broek gehad.
Trouwens wel een fantastisch topic, hoe je je laat opnaaien door andere Fokkers.
quote:dan zat ie nu in het asiel of had ik hem vrijgelaten in de duinen ofzo... Ik heb nix tegen katten, alleen tegen bezitters die het beestje zien als iets waar je nauwelijks naar hoeft om te kijken (het argument waar ze vaak mee worden aangeschaft)
Op donderdag 7 augustus 2003 09:21 schreef SunChaser het volgende:
Ja, wat moet je kat in hemelsnaam in het huis van iemand anders? Doet ie dat vaker soms? Hou ze dan gewoon binnen, voor hetzelfde geld was ie bij iemand als MikeyMo binnengelopen en was ie nu dood.
....
Het zijn ook altijd die kattenbezitters die hun dieren kwijt zijn, heb je wel eens foto van een hond + telefoonnummer op een paal geplakt gezien?
quote:Ja.
Op donderdag 7 augustus 2003 09:24 schreef MikeyMo het volgende:heb je wel eens foto van een hond + telefoonnummer op een paal geplakt gezien?
quote:mjah, maar katten staan wel met stip op 1: vooral in de grote steden
Op donderdag 7 augustus 2003 09:30 schreef sig000 het volgende:[..]
Ja.
. En valkparkieten,cavia's,marmotten,konijnen,fretten,slangen(alhoewel dat meestal stil gehouden wordt), ezels,geiten,bokken,kangaroo's,krokodillen(ook in de slangen catagorie),varkens,kippen, etc,etc......
Sommige mensen vergeten dat het maar een kat is... die beesten hebben toch 7 levens dus je had echt niet zo'n extreme houding moeten innemen.
quote:Oh is niet erg hoor. Ik zeg precies het zelfde en nu is het altijd wachten op mij met katten topics
Op donderdag 7 augustus 2003 09:17 schreef Skempi het volgende:
Ik ga me hier niet populair mee maken, maar als hij zo inzit met zijn katten moet hij ze binnen houden in geen geval breek je in in iemand zijn huis omdat je eigen kat daar binnen kruipt, moest je dat bij mij flikken zou ik ook met een serieuze rekning komen en een klacht wegens inbraak.Man, je moet je grenzen kennen, en jij bent der gewoon over gegaan...
Ik zou zeggen dat er ingebroken was en ik zou serieus zeggen dat er spullen weg waren.
quote:9 levens toch?
Op donderdag 7 augustus 2003 09:50 schreef Skempi het volgende:
Sommige mensen zijn zo schijnheilig eh, eerst liggen janken omdat een kat ingesloten zit voor ocharmkes 2 dagen en s'avonds eten ze biefstuk...Sommige mensen vergeten dat het maar een kat is... die beesten hebben toch 7 levens dus je had echt niet zo'n extreme houding moeten innemen.
Het zal mij niet verbazen als je dan alleen een schadevergoeding voor die krassen moet betalen, ipv voor de hele deur.
quote:Kunnen jullie daar niet een apart topic (of liever: een apart forum)voor openen ofzo, lekker alle kattenhaters bij elkaar, kunnen jullie elkaar lekker opfokken: Wie is de grootste kattenhater?
Op donderdag 7 augustus 2003 09:51 schreef MikeyMo het volgende:[..]
9 levens toch?
want dit was volgens mij niet echt de bedoeling van de TS!
quote:Ja zou ik zeker doen. En dan kan die buurman meteen een klacht in dienen wegens inbraak
Op donderdag 7 augustus 2003 09:53 schreef bankrupcy het volgende:
Ik zou dit gewoon voor de rechter laten komen. Want 1300 E voor een deur in deze situatie vind ik belachelijk veel geld. Het lijkt me sterk dat de rechter jou dan alles laat betalen. Tenslotte had de buurman ook wel even kunnen kijken of niemand was achtergebleven voor hij op vakantie ging.Het zal mij niet verbazen als je dan alleen een schadevergoeding voor die krassen moet betalen, ipv voor de hele deur.
quote:Hoezo? Hij is toch niet verantwoordelijk voor een binnengeslopen kat? Of kijk jij voor je op vakantie gaat of er geen katten van je buren zijn binnengelopen.
Tenslotte had de buurman ook wel even kunnen kijken of niemand was achtergebleven voor hij op vakantie ging.
De rechter zal de inbrekende partij alles laten betalen.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 07-08-2003 09:57]
quote:
Tenslotte had de buurman ook wel even kunnen kijken of niemand was achtergebleven voor hij op vakantie ging.
quote:Wat is dat nou weer voor idiote theorie 'dat het maar een kat is'... Je neemt als mens toch bewust een kat in huis? Dan commit je jezelf toch ook om voor dat beest te zorgen. Alsof een kat zelf een keuze heeft?
Op donderdag 7 augustus 2003 09:50 schreef Skempi het volgende:
Sommige mensen zijn zo schijnheilig eh, eerst liggen janken omdat een kat ingesloten zit voor ocharmkes 2 dagen en s'avonds eten ze biefstuk...Sommige mensen vergeten dat het maar een kat is... die beesten hebben toch 7 levens dus je had echt niet zo'n extreme houding moeten innemen.
Ik zeg: inmetselen die boer...
quote:volgens mij ben ik geen kattenhater
Op donderdag 7 augustus 2003 09:55 schreef Petracev het volgende:[..]
Kunnen jullie daar niet een apart topic (of liever: een apart forum)voor openen ofzo, lekker alle kattenhaters bij elkaar, kunnen jullie elkaar lekker opfokken: Wie is de grootste kattenhater?
quote:Jij hebt zeker een kat. En vind het dood normaal dat iemand in een huis in breekt om zijn kat te redden. Als wij naar een apart topic moeten. Ga jij dan lekker spelen in F&F bij die andere katten freaks die niet meer normaal kunnen nadenken.
Op donderdag 7 augustus 2003 09:55 schreef Petracev het volgende:[..]
Kunnen jullie daar niet een apart topic (of liever: een apart forum)voor openen ofzo, lekker alle kattenhaters bij elkaar, kunnen jullie elkaar lekker opfokken: Wie is de grootste kattenhater?
Feit is en blijft. Jou die kut beesten binnen zorg dat er niemand anders last van heeft. En dit soort dingen zullen niet meer gebeuren
quote:je weet t niet zeker?
Op donderdag 7 augustus 2003 09:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
volgens mij ben ik geen kattenhater
quote:ik ook niet
Op donderdag 7 augustus 2003 09:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
volgens mij ben ik geen kattenhater
quote:Precies en de TS zorgt er blijkbaar niet genoeg voor want dat beest gaat andermans huis in. Dus is zij/hij verantwoordelijk voor die kat en ook voor de schade die met de reddingsoperatie is gemoeid.
Op donderdag 7 augustus 2003 09:57 schreef wroofIQwroof het volgende:Je neemt als mens toch bewust een kat in huis? Dan commit je jezelf toch ook om voor dat beest te zorgen.
De buurman staat dus in zijn recht.
quote:Ja, 5 ja
Op donderdag 7 augustus 2003 09:58 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jij hebt zeker een kat. En vind het dood normaal dat iemand in een huis in breekt om zijn kat te redden. Als wij naar een apart topic moeten. Ga jij dan lekker spelen in F&F bij die andere katten freaks die niet meer normaal kunnen nadenken.
Feit is en blijft. Jou die kut beesten binnen zorg dat er niemand anders last van heeft. En dit soort dingen zullen niet meer gebeuren
En ja, ik hou die beesten binnen, dus er is niemand die last heeft van mijn katten.
Kijk je nog even naar het nestje van Tara
http://members.chello.nl/akrul/
quote:Heel goed dat jij je katten binnen houd zo moet het ook
Op donderdag 7 augustus 2003 10:03 schreef Petracev het volgende:[..]
Ja, 5 ja
Tuurlijk vind ik dat niet doodnormaal,
t was gewoon een kutsituatie. Het was te verwachten dat ie problemen met de buurman zou krijgen, maar een kat 5 dagen zonder eten en drinken in een snikhete kamer te laten zitten, nee, dat zou ik ook niet doen.En ja, ik hou die beesten binnen, dus er is niemand die last heeft van mijn katten.
Als je het verhaal gelezen had. Wist je dus dat er andere katten binnen waren en dus ook eten en drinken. En dat de politie gezegt heeft dat ze minimaal 2 dagen moeten wachten tot ze over gaan tot actie.
Echt geloof me als zo iets bij mij zou gebeuren zou die gene er echt aan hangen. Inbraak diefstal noem maar op. Ik zal hem zo flink te grazen nemen. Dat die 1600 euro het minst erge zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |