Mijn hond heeft de deur bij mijn moeder eens op slot gedaan (knip er op getrapt) De politie is gekomen om het raam in te gooien, ik heb een glasbedrijf gebeld en later betaald en die rekening heb ik doorgespeeld naar mijn WA verzekering. Ik heb alles vergoed gekregen.
dat vind ik een enorme foute instelling, maar wel de instelling die men vaak heeft bij het aanschaffen van zo'n kleine pluizebol...
quote:Zelfs appels met peren vergelijken verwoordt dit nog niet goed genoeg...
Op woensdag 6 augustus 2003 13:49 schreef Najra het volgende:
Ik neem geen 4 kinderen en stuur ze dan de straat op met de verwachting dat alles goed gaat.Aangezien een kat nog minder verstand heeft dan een kind....you do the math.
volgens jou kan een kind zich dus beter alleen op straat redden dan een kat
flinke rekening hoor........ sinds wanneer betaal je 1600 euro voor een compleet nieuwe deur incl. associares
quote:de gespecificeerde rekening staat een pagina terug geloof ik
Op woensdag 6 augustus 2003 15:47 schreef onlogisch het volgende:
stormram gebruikt ofzo.............. ??????flinke rekening hoor........ sinds wanneer betaal je 1600 euro voor een compleet nieuwe deur incl. associares
quote:Vergis je daar niet in aub....
Op woensdag 6 augustus 2003 15:47 schreef onlogisch het volgende:
stormram gebruikt ofzo.............. ??????flinke rekening hoor........ sinds wanneer betaal je 1600 euro voor een compleet nieuwe deur incl. associares
We hebben hier foks over de vloer gehad voor een offerte voor kunstoffen kozijnen en dubbele beglazing.
Voor, even denken hoor, 2 beneden ramen, 1 keukenraam, 3 niet zulke hele grote slaapkamerramen en 1 klein badkamer raampje en een echt klein overloopraampje, kosten 45.000 gulden......
Dat is echt heel duur spul bij de wat duurdere fabrikanten(die dan ook wel gelijk de echt goede op kunstof gebied zijn).
Dus die prijs is zo gek nog niet, ik weet dat wij deuren al uit de offerte gelaten hebben toen omdat die echt megaduur zijn...
quote:En dat allemaal voor een kat die je gewoon had kunnen laten zitten met die andere katten daar in het huis
Op woensdag 6 augustus 2003 20:25 schreef erodome het volgende:[..]
Vergis je daar niet in aub....
We hebben hier foks over de vloer gehad voor een offerte voor kunstoffen kozijnen en dubbele beglazing.
Voor, even denken hoor, 2 beneden ramen, 1 keukenraam, 3 niet zulke hele grote slaapkamerramen en 1 klein badkamer raampje en een echt klein overloopraampje, kosten 45.000 gulden......
Dat is echt heel duur spul bij de wat duurdere fabrikanten(die dan ook wel gelijk de echt goede op kunstof gebied zijn).
Dus die prijs is zo gek nog niet, ik weet dat wij deuren al uit de offerte gelaten hebben toen omdat die echt megaduur zijn...
quote:als hij nou gewoon 2 dagen gewacht had had de politie het gedaan en koste het hem nix, of iig veel minder...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:33 schreef ook_gek het volgende:[..]
En dat allemaal voor een kat die je gewoon had kunnen laten zitten met die andere katten daar in het huis
maar ja, iedereen liep hier te fokken...
quote:ALs iemand dat zou doen bij mijn huis zou ik hem aan klagen wegens inbraak. En gewoon zeggen dat er geld weg is.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:38 schreef MikeyMo het volgende:[..]
als hij nou gewoon 2 dagen gewacht had had de politie het gedaan en koste het hem nix, of iig veel minder...
maar ja, iedereen liep hier te fokken...
Je bent een achterlijke kutmongool en ik hoop dat je je middenvoetsbeentje breekt. Helaas dwing je me met je achterlijke geblaat om op deze manier te reageren. Ik ben er zelfs speciaal voor ingelogd.
Het spijt me,
Niels
quote:Zooo heee jij moet je wel heel goed voelen zeker.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:40 schreef Censere het volgende:
Beste MikeyMo,Je bent een achterlijke kutmongool en ik hoop dat je je middenvoetsbeentje breekt. Helaas dwing je me met je achterlijke geblaat om op deze manier te reageren. Ik ben er zelfs speciaal voor ingelogd.
Het spijt me,
Niels
quote:je logt speciaal in om iemand uit te schelden, wie is er dan de achterlijke kutmongool.
Beste MikeyMo,Je bent een achterlijke kutmongool en ik hoop dat je je middenvoetsbeentje breekt. Helaas dwing je me met je achterlijke geblaat om op deze manier te reageren. Ik ben er zelfs speciaal voor ingelogd.
Het spijt me,
Niels
quote:wanker
Het spijt me,
Niels
quote:neem op z'n minst dan wel ff de moeite om me te feliciteren, daarna mag je me uitschelden wat je wilt
Het spijt me,
Niels
en dat enkel omdat ik een andere mening heb
En ik zou als ik jou was zelf om een extra offerte/inschatting van een ander bedrijf vragen. Wellicht kan het (veel) goedkoper. Mocht je het nog bij je eigen verzekering willen claimen, is het toch aardig om te laten zien dat je niet zomaar 1600 euro hebt gegeven om een kras op de deur te laten verwijderen!
quote:De laatste die dat had kreeg opeens kogels opgestuurd
Op woensdag 6 augustus 2003 20:44 schreef MikeyMo het volgende:
en dat enkel omdat ik een andere mening heb
quote:volgens mij kreeg hij ze letterlijk naar z'n hoofd
Op woensdag 6 augustus 2003 20:46 schreef ook_gek het volgende:[..]
De laatste die dat had kreeg opeens kogels opgestuurd
quote:Lezen het ging maar over een paar dagen. Er waren andere katten in dat huis dus eten en drinken was er genoeg.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:46 schreef bruut het volgende:
Een paar weken een dooie kat in je huis geeft ook een hoop rotzooi. De plantjesverzorger kwam blijkbaar erg laat, dus daar had je buurman het niet van hoeven hebben. Ik denk dat hij erg blij mag zijn dat je het zo hebt opgelost.En ik zou als ik jou was zelf om een extra offerte/inschatting van een ander bedrijf vragen. Wellicht kan het (veel) goedkoper. Mocht je het nog bij je eigen verzekering willen claimen, is het toch aardig om te laten zien dat je niet zomaar 1600 euro hebt gegeven om een kras op de deur te laten verwijderen!
quote:Ja maar dat durfde ik niet te zeggen. Was bang dat je te erg zou schrikken
Op woensdag 6 augustus 2003 20:47 schreef MikeyMo het volgende:[..]
volgens mij kreeg hij ze letterlijk naar z'n hoofd
quote:Nou dat kan ook wel vriendelijker
Op woensdag 6 augustus 2003 20:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Lezen het ging maar over een paar dagen. Er waren andere katten in dat huis dus eten en drinken was er genoeg.
quote:hij had naar je moeten luisteren in het vorige topic he
Op woensdag 6 augustus 2003 20:53 schreef MikeyMo het volgende:
ach ja, die beesten zijn inventief hoor... die overleven wel een paar dagen.
quote:
Het spijt me,
Niels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |