quote:ja maar 1600 euro?? lijkt me sterk...
Op woensdag 6 augustus 2003 12:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
TS zat fout met zijn illegale activiteiten, buurman heeft alle recht de rekening te presenteren...
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 11:05 schreef Mkleinman64 het volgende:[..]
Geen idee of het een klerebende was.. maken zo nog een brief voor de buren wat we gedaan hebben en waarom, en dat we evt kosten aan die deur die we hebben gelicht gewoon vergoeden.
Overigens belde me vriendin net weer. Er stonden ineens 3 wouten bij het huis, vermoedelijk hebben die zeikburen gebeld. gelukkig waren ze net klaar en hebben ze niets kunnen constateren.
* Mkleinman64
op de buren.
quote:Ja idd, die willen nu vast wel meebetalen.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:53 schreef MikeyMo het volgende:
daarentegen had hij ook allemaal berichten gelezen van Fokkers die dat beest allang gered zouden hebben; "SCHIJT AAN DE BUURMAN" was het motto.Nou dat kost je 1600,-
quote:zat op de slaapkamer boven, daar stonden wellicht geen planten
Op woensdag 6 augustus 2003 12:54 schreef ray_nl het volgende:[..]
Hij had inderdaad best een briefje op de deur kunnen doen met vraag of ze ff bji hem langs wilden komen! Trouwens wel vreemd dat het die mensen die de planten water kwamen geven niet opgevallen is dat er een vreemde kat rondliep
quote:Dat klopt.. De eerste keer dat er iemand kwam was het vrijdag.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:51 schreef Flaman het volgende:[..]
ik dacht dat die niet op kwamen dagen? Nou ja heb ik verkeerd gelezen waarschijnlijk
quote:waar zijn ze nu allemaal met hun geweldige ideeen?
Op woensdag 6 augustus 2003 12:56 schreef Sambal het volgende:[..]
Ja idd, die willen nu vast wel meebetalen.
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Raam ingooien, kat redden, glazenzetter bellen.
quote:
ik hou niet van katteneigenaren die hun beest niet in de gaten houden... die beesten kunnen zelf best lief zijn... helaas worden ze aangeschaft door mensen die een huisdier willen waar ze niet naar om hoeven te kijken...
Ben je nou echt zooooo stom man? Wat denk je dat ik de hele tijd mijn kat achterna loopt om te kijken waar ie zit ofzo? De deur staat gewoon open hier en ze kunnen komen en gaan waneer ze willen. Idioot NIEMAND doet dat. Je kan je kat toch niet voor altijd binnen houden zodat je weet waar ie altijd is? SJEES MAN!
je buurman is een #$%^$#%&^*(&%^mar je had eik niet moeten inbreken..
of op een minder opvallende manier..
Als ik mijn auto uit 1990 aan iemand uitleen en die rijd hem in de prak, dan verwacht ik natuurlijk ook niet de nieuwste porsche terug.
quote:Subtiel verschil hier is dat al het kunststof van die deur nog geen 2 maanden oud is.. Dus de reactie van de buurman is begrijpelijk. Ik heb met die 1600 euro ook niet zo'n probleem. wel met de houding van de buurman. Alsie IETS coulanter was geweest en dan de rekening had gepresenteerd was het al een heel ander verhaal geweest..
Op woensdag 6 augustus 2003 13:01 schreef eXistence het volgende:
Het is natuurlijk ook niet helemaal terecht dat de buurman meteen een nieuwe duur, en misschien nog wel een betere (duurdere) laat zetten en jou de rekening ervan presenteert. Ik zou ff informeren wat het kost om een nieuwe vleugel op de deur te laten monteren van dezelfde kwalitieit als dat er voorheen opzat, en gewoon dat bedrag aan de buurman te vergoeden.Als ik mijn auto uit 1990 aan iemand uitleen en die rijd hem in de prak, dan verwacht ik natuurlijk ook niet de nieuwste porsche terug.
quote:Nou ik zag laatst iemand zijn kat uitlaten, dat kan dus heel goed...
Op woensdag 6 augustus 2003 13:00 schreef Vampz het volgende:[..]
Ben je nou echt zooooo stom man? Wat denk je dat ik de hele tijd mijn kat achterna loopt om te kijken waar ie zit ofzo? De deur staat gewoon open hier en ze kunnen komen en gaan waneer ze willen. Idioot NIEMAND doet dat. Je kan je kat toch niet voor altijd binnen houden zodat je weet waar ie altijd is? SJEES MAN!
quote:Katten zijn geen honden hoor.. Ik heb 4 van die lieve kattepluizebeesten rondlopen en die hou ik niet 24/7 in de gaten.. Alleen die grote rooie kater die dit alles veroorzaakt heeft loopt af en toe bij vreemde mensen naar binnen.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:05 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nou ik zag laatst iemand zijn kat uitlaten, dat kan dus heel goed...
Overigens lijkt het me wel vervelend als er van die hufters om je heen wonen. En of ik dan TS bedoel of niet dat laat ik in het midden.
quote:moet je dus wel doen, andere huisdieren worden ook niet de vrije hand gegeven qua in en uitlopen.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:07 schreef Mkleinman64 het volgende:[..]
Katten zijn geen honden hoor.. Ik heb 4 van die lieve kattepluizebeesten rondlopen en die hou ik niet 24/7 in de gaten.. Alleen die grote rooie kater die dit alles veroorzaakt heeft loopt af en toe bij vreemde mensen naar binnen.
quote:Die schade betaal ik gewoon, is het de verzekering niet dan uit eigen portemonee (ruim 1 maand salaris. argl).
Op woensdag 6 augustus 2003 13:09 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ben het met MikeyMo eens. Dat is de schade die je miet betalen als je niet op je katje let.Overigens lijkt het me wel vervelend als er van die hufters om je heen wonen. En of ik dan TS bedoel of niet dat laat ik in het midden.
quote:Ja, zoiets heet Onverantwoordelijkheid
Op woensdag 6 augustus 2003 13:00 schreef Vampz het volgende:[..]
quote:ik denk dat er een bepaalde reden is waarom alle buren die ter sprake komen zo negatief reageren op de topicstarter en zijn katjes...
Op woensdag 6 augustus 2003 13:09 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ben het met MikeyMo eens. Dat is de schade die je miet betalen als je niet op je katje let.Overigens lijkt het me wel vervelend als er van die hufters om je heen wonen. En of ik dan TS bedoel of niet dat laat ik in het midden.
quote:Prima.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:11 schreef Mkleinman64 het volgende:[..]
Die schade betaal ik gewoon, is het de verzekering niet dan uit eigen portemonee (ruim 1 maand salaris. argl).
Ik zou het trouwens niet zo tof vinden als de kat van de buren in m'n huis zou lopen. Nou heeft mijn Rottweiler daar altijd wel een inventieve oplossing voor.
quote:En als eigenaar ben jij verantwoordelijk.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:07 schreef Mkleinman64 het volgende:[..]
Katten zijn geen honden hoor.. Ik heb 4 van die lieve kattepluizebeesten rondlopen en die hou ik niet 24/7 in de gaten.. Alleen die grote rooie kater die dit alles veroorzaakt heeft loopt af en toe bij vreemde mensen naar binnen.
En wees blij dat ik je buurman niet ben.
quote:Aha, je suggereert dat de buurt waarin TS woont een respectabele nette wijk is maar dat TS zelf het schuim van de buurt is.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik denk dat er een bepaalde reden is waarom alle buren die ter sprake komen zo negatief reageren op de topicstarter en zijn katjes...
Interessante stelling, ik ben benieuwd hoe TS zich hier tegen gaat verweren !
quote:1600 euro schade om een huis binnen te komen?
Op woensdag 6 augustus 2003 13:11 schreef Mkleinman64 het volgende:[..]
Die schade betaal ik gewoon, is het de verzekering niet dan uit eigen portemonee (ruim 1 maand salaris. argl).
quote:Zoals je in het vorige topic hebt gelezen waren alleen deze buren en degene die de politie hebben gewaarschuwd negatief
Op woensdag 6 augustus 2003 13:12 schreef MikeyMo het volgende:
ik denk dat er een bepaalde reden is waarom alle buren die ter sprake komen zo negatief reageren op de topicstarter en zijn katjes...
quote:nieuwe deur, arbeidskosten, voorrijkosten ...
Op woensdag 6 augustus 2003 13:14 schreef sig000 het volgende:[..]
1600 euro schade om een huis binnen te komen?
quote:Simpel.. Niet..
Op woensdag 6 augustus 2003 13:14 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Aha, je suggereert dat de buurt waarin TS woont een respectabele nette wijk is maar dat TS zelf het schuim van de buurt is.
Interessante stelling, ik ben benieuwd hoe TS zich hier tegen gaat verweren !
@Moderator.. Knal er maar slot op, topic gaat nergens meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |