quote:Doe me een lol zeg
Op donderdag 7 augustus 2003 10:03 schreef Petracev het volgende:[..]
Kijk je nog even naar het nestje van Tara
http://members.chello.nl/akrul/
quote:Ja ik heb het gelezen, jij blijkbaar niet...
Op donderdag 7 augustus 2003 10:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heel goed dat jij je katten binnen houd zo moet het ook
Als je het verhaal gelezen had. Wist je dus dat er andere katten binnen waren en dus ook eten en drinken. En dat de politie gezegt heeft dat ze minimaal 2 dagen moeten wachten tot ze over gaan tot actie.
quote:Ja.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:03 schreef SunChaser het volgende:
dat beest gaat andermans huis in.De buurman staat dus in zijn recht.
quote:anderen weten dat anders zo goed voor mij te bepalen hier lijkt wel
Op donderdag 7 augustus 2003 09:58 schreef Petracev het volgende:[..]
je weet t niet zeker?
quote:ik, maar niet op de thumbs gedrukt overigens...
Op donderdag 7 augustus 2003 10:09 schreef Petracev het volgende:
En... wie van jullie heeft er toch even stiekem op t linkje geklikt????
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:10 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik, maar niet op de thumbs gedrukt overigens...
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 09:56 schreef ook_gek het volgende:
quote:Ik denk dus dat dat allemaal wel meevalt. Ook een rechter zal inzien dat de kat gered moest worden. TS heeft datgene gedaan wat hij moest doen, en niet meer dan dat. Inbraak en huisvredebreuk is IMHO gerechtvaardigd als er (katten)levens op het spel zijn, en ik denk dat een rechter dat allemaal zal meenemen in zijn vonnis.
Op donderdag 7 augustus 2003 09:56 schreef SunChaser het volgende:
quote:Je zou ns moeten tellen hoeveel reacties ik er op terugkrijg waarin nare verwensingen staan...
Op donderdag 7 augustus 2003 10:12 schreef Petracev het volgende:[..]
Je zou ns moeten tellen hoeveel berichten je hebt gepost die over katten gaan...
Vind je dat geen tijdverspilling MikeyMo?
en nee, dan is het geen tijdverspilling
quote:Jij hebt er duidelijk niet voor doorgeleerd. De politie notabene heeft haar geadviseerd te wachten op de verzorger van de andere katten.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:13 schreef bankrupcy het volgende:
Inbraak en huisvredebreuk is IMHO gerechtvaardigd als er (katten)levens op het spel zijn, en ik denk dat een rechter dat allemaal zal meenemen in zijn vonnis.
quote:de rechter zal ook meenemen dat de TS niet naar de politie heeft geluisterd en op eigen houtje huisvredebreuk heeft gepleegd...
Op donderdag 7 augustus 2003 10:13 schreef bankrupcy het volgende:[..]
[..]Ik denk dus dat dat allemaal wel meevalt. Ook een rechter zal inzien dat de kat gered moest worden. TS heeft datgene gedaan wat hij moest doen, en niet meer dan dat. Inbraak en huisvredebreuk is IMHO gerechtvaardigd als er (katten)levens op het spel zijn, en ik denk dat een rechter dat allemaal zal meenemen in zijn vonnis.
quote:Het wordt een civiele procedure dan. Als de buurman een rechtbijstandsverzekering heeft,gaat TS daar nog een redelijke dobber aan krijgen.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:13 schreef bankrupcy het volgende:[..]
[..]Ik denk dus dat dat allemaal wel meevalt. Ook een rechter zal inzien dat de kat gered moest worden. TS heeft datgene gedaan wat hij moest doen, en niet meer dan dat. Inbraak en huisvredebreuk is IMHO gerechtvaardigd als er (katten)levens op het spel zijn, en ik denk dat een rechter dat allemaal zal meenemen in zijn vonnis.
quote:gebrek aan weerwoorden?
Op donderdag 7 augustus 2003 10:16 schreef Petracev het volgende:
Gelukkig is het topic bijna vol!
quote:Nee hoor, absoluut niet!
Op donderdag 7 augustus 2003 10:18 schreef MikeyMo het volgende:[..]
gebrek aan weerwoorden?
quote:Je moet niet zo generaliseren.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:22 schreef Petracev het volgende:[..]
Nee hoor, absoluut niet!
Ik word alleen een beetje moe van dat gezeik, alles wat jullie zeggen is al meerdere keren gezegd...![]()
![]()
quote:Klopt, maar als ze had gewacht op de politie was die kat waarschijnlijk al dood geweest. Ze heeft een advies gekregen, en dat bewust en met goede intenties naast zich neer gelegd. Je bent in NL nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden, en dus gerechtigd adviezen naast je neer te leggen.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:14 schreef SunChaser het volgende:[..]
Jij hebt er duidelijk niet voor doorgeleerd. De politie notabene heeft haar geadviseerd te wachten op de verzorger van de andere katten.
quote:het is een hij
Op donderdag 7 augustus 2003 10:24 schreef bankrupcy het volgende:[..]
Klopt, maar als ze had gewacht op de politie was die kat waarschijnlijk al dood geweest. Ze heeft een advies gekregen, en dat bewust en met goede intenties naast zich neer gelegd. Je bent in NL nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden, en dus gerechtigd adviezen naast je neer te leggen.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:23 schreef MikeyMo het volgende:
en tot alle katteneigenaren de juiste mate van verantwoordlijkheid neemt voor hun huisdier za dat ook niet stoppen
quote:Klopt,vandaar die rekening.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:24 schreef bankrupcy het volgende:
. Je bent in NL nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden, en dus gerechtigd adviezen naast je neer te leggen.
quote:Gewoon snel voor de kantonrechter laten komen. Dan kost het echt niet veel, hooguit griffiekosten. En laat die advocaat maar zitten.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:16 schreef sig000 het volgende:[..]
Het wordt een civiele procedure dan. Als de buurman een rechtbijstandsverzekering heeft,gaat TS daar nog een redelijke dobber aan krijgen.
.
quote:jij laat ze zeker ook buiten ronlopen?
Op donderdag 7 augustus 2003 10:27 schreef Petracev het volgende:[..]
![]()
![]()
Nou, dan wens ik je veel succes!!
quote:Ik ontken ook niet dat er een rekening komt, maar de huidige is idioot hoog.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:28 schreef sig000 het volgende:[..]
Klopt,vandaar die rekening.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |