puberale opmerkingen over slikken kunnen achterwege worden gelaten
quote:Niet echt volgens mij, weet niet hoe groot ze normaal zijn maar ze zijn niet overdreven groot.
Op woensdag 6 augustus 2003 02:17 schreef Frasier het volgende:
Keelontsteking misschien? Klieren ook opgezet in nek?
quote:Angina is a recurring pain or discomfort in the chest that happens when some part of the heart does not receive enough blood
Anginaaaa
LidocaineeeeSterkteeee
![]()
Lidocaine is een lokale verdoving, dat kan ik nu wel gebruiken idd
(Ik kan net zo goed niks zeggen
)
oja.. Ik ga overigens nooit naar een dokter. Gaat altijd wel over.
quote:Als je ze voelt dan zijn ze sowieso opgezwollen. Bij mij zijn er een paar altijd opgezwollen dus weet hoe het voelt.
Op woensdag 6 augustus 2003 02:49 schreef roobje het volgende:[..]
Niet echt volgens mij, weet niet hoe groot ze normaal zijn maar ze zijn niet overdreven groot.
[..]
quote:Ik kan de lymfeklieren in mn nek al sinds ik kan herinneren voelen.. Maargoed, ff afwachten dan maar he.. morgen een heerlijke barbecue missen waarschijnlijk
Op woensdag 6 augustus 2003 03:00 schreef Frasier het volgende:[..]
Als je ze voelt dan zijn ze sowieso opgezwollen. Bij mij zijn er een paar altijd opgezwollen dus weet hoe het voelt.
Geen antibiotica ofzo voor nodig. Dit gaat vanzelf over.
quote:En als het over een weekje niet weg is gewoon even bij de huisarts langs gaan.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:57 schreef krijtje het volgende:
Gewoon een keelonsteking lijkt me. Pijnlijk, vervelend, maar gaat vanzelf over. Over een weekje voel je je weer als vanouds.Geen antibiotica ofzo voor nodig. Dit gaat vanzelf over.
Ik had de huisarts nog opgebeld maarja die assistente die ik aan de lijn had zei dat zolang ik geen koorts had ik ook geen antibiotica krijg.. pfffrt! En ik kreeg dus ook geen afspraak bij de dokter.
quote:Ik lijkt misschien allemaal erg lullig, maar je moet echt een weekje afwachten. Inderdaad, als het dan nog niet over is: Naar de dokter.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:49 schreef roobje het volgende:
Ik had de huisarts nog opgebeld maarja die assistente die ik aan de lijn had zei dat zolang ik geen koorts had ik ook geen antibiotica krijg.. pfffrt! En ik kreeg dus ook geen afspraak bij de dokter.
Als je extreem hoge koorst hebt of zo'n opgezette keel dat je niet meer kunt slikken: naar de dokter.
Anders: weekje uitzieken.
quote:Oke, dus als ik het goed begrijp (correct me if I'm wrong...) dan is het verschil tussen keelontsteking en angina, dat je bij het laatstgenoemde geen koorts hebt en niet hoeft te kuchen/hoesten en niet verkouden bent?
Op vrijdag 12 december 2003 23:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Je hebt angina(keelonsteking) of angina pectoris(hartklacht). Het is duidelijk dat je van het eerste last hebt. Daar heb ik ook eens 3 weken mee rondgelopen. Auw...
quote:het kan gewoon door de ontsteking wat opgezwollen pijnlijk zijn
Op zaterdag 13 december 2003 12:23 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Oke, dus als ik het goed begrijp (correct me if I'm wrong...) dan is het verschil tussen keelontsteking en angina, dat je bij het laatstgenoemde geen koorts hebt en niet hoeft te kuchen/hoesten en niet verkouden bent?
edit: meestal is het een virus en dan is het na een paar daagjes over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |