quote:Echt niet dat je mij in zo'n budgethotel krijgt.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Juist in hotels als het sheraton en het hilton etc.. etc... vbinden aanslagen plaats, omdat de symnbolen zijn van westers kapitalisme.... (zie jakarta vandaag)mensen die veilig willen reizen slapen in budged hotels of guesthouses... en eten van de straat..... want het eten in dure hotels word je ook nog ziek ,omdat het vaak lang staat!
No way.
quote:dat is dus onzin... indionesië is superveilig bijvoorbeeld, maar symbolen van westers kapitalisme moet je mijden... dan zit je goed...... dit geldt voor heel veel landen... in veel mensen zit haat tov van die symbolen ... reizen is bijna overal goed mogelijk, maar mijdt die plekken...
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:07 schreef kloosterboy het volgende:
Wat je zegt over jou topic klopt niet echt... Het zal wel zo zijn dat alle aanslagen gebeuren in dure hotels. Maar je moet gewoon niet naar de landen gaan waar de dreiging is.. Je kan ook zomaar een botsing krijgen, ben je misschien ook wel dood. Dus bij deze slaat het topic nergens op. Dure hotels zijn gewoon goed !
quote:ja dus en ?
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Juist in hotels als het sheraton en het hilton etc.. etc... vbinden aanslagen plaats, omdat de symnbolen zijn van westers kapitalisme.... (zie jakarta vandaag)mensen die veilig willen reizen slapen in budged hotels of guesthouses... en eten van de straat..... want het eten in dure hotels word je ook nog ziek ,omdat het vaak lang staat!
quote:wat wil je veiligheid of luxe...
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:09 schreef static het volgende:[..]
Echt niet dat je mij in zo'n budgethotel krijgt.
No way.
quote:Tsja, ach. Er kan ook zomaar ergens een piano naar beneden vallen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
wat wil je veiligheid of luxe...
ik wordt liever niet opgeblazen in mijn luxe 5 sterrenkamer... dan maar in een veel meer sfeervolle budgethotel met veel leukere mensen ook nog!
Ergo ik houd er geen rekening mee, dan kun je wel aan de gang blijven.
quote:ben ik met je eens, ik heb een keer in een duur hotel geslapen, maar vond het er echt helemaal niet gezellig
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
wat wil je veiligheid of luxe...
ik wordt liever niet opgeblazen in mijn luxe 5 sterrenkamer... dan maar in een veel meer sfeervolle budgethotel met veel leukere mensen ook nog!
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:14 schreef Sylvana het volgende:[..]
ben ik met je eens, ik heb een keer in een duur hotel geslapen, maar vond het er echt helemaal niet gezellig
quote:Ik d8 dat je naar Z-korea ging?
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:18 schreef Aernout het volgende:
Ik vind dure hotels ook geen reet aan.
* BloodhoundFromHell woont vanaf maandag voor een week of 6 in het Hilton in Taipei (zoekt nog een huis)
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 05-08-2003 20:50]
quote:Ik heb wel vaker in dure hotels geslapen, en ik vond er in het algemeen ook geen fuck aan. Het was een openbaring voor mij toen ik het verschijnsel 'guesthouse' ontdekte. Sindsdien heb ik zoiets van 'als het maar schoon is en ik er kan douchen'.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:14 schreef Sylvana het volgende:[..]
ben ik met je eens, ik heb een keer in een duur hotel geslapen, maar vond het er echt helemaal niet gezellig
Ik heb ook idd de grootste lol gehad in Youth Hostels en cheapo hotelletjes. Hoewel er natuurlijk niets boven kamperen gaat
quote:Van der Valk duur c.q. luxe?
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet zeggen dat de kleine hotelletjes in het centrum van een stad altijd gezelliger zijn dan de grote Van der Valks. maar dat komt dan ook door de binnenstad zelf.
quote:1 nacht + ontbijt + tb is 90 euro. Ik slaap er regelmatig, ook in Bastion, ook al zo duur. Oke, luxe is het niet.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:35 schreef static het volgende:[..]
Van der Valk duur c.q. luxe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |