abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:06:42 #151
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_12266394
quote:
Ajax meldt zich offcieel voor Tom Soetaers

6/8/2003 20:39

Ajax heeft zich bij Roda JC officieel gemeld voor Tom Soetaers. De Amsterdamse club gaat met de club uit Kerkrade nog deze week besprekingen aan om de overgang van de jonge Belg rond te maken.
De Limburgse club staat niet onwelwillend tegenover de verkoop van de Belg. 'Als er de juiste prijs wordt geboden, is in principe iedereen te koop', aldus bestuurslid technische zaken Nol Hendriks tegenover het ANP. Roda JC heeft bovendien een overschot aan aanvallers onder contract staan.

De interesse van Ajax in Tom Soetaers is al zo'n twee jaar latent aanwezig. Afgelopen zomer leek de Belg al dichtbij een overgang naar de Arena. Ajax haakte destijds echter op het laatste moment af vanwege de transfersom.

Ronald Koeman wil Soetaers graag aan zijn selectie toevoegen, omdat hij niet tevreden is over zijn flankspelers Nourdin Boukhari, Victor Sikora en Wamberto. Ajax trok voor de positie van linksbuiten ook al de Nicolae Mitea aan, maar de achttienjarige Roemeen is meer een aankoop voor de toekomst.

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=51542/sc=4a0a2c

Die hoef ik weer dus niet .
  woensdag 6 augustus 2003 @ 23:24:55 #152
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_12268490
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja idd, we zijn stiekem gewoon doodsbang voor het almachtige Roda

Maar klote als Trabelsi weg is/gaat, ik hoop van niet

Zou niet de 1ste keer zijn!

Maja ik ga hier verder niet op in, enige reacties wat erop terug komen zijn de gewoonlijke ajax-reacties...

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 6 augustus 2003 @ 23:31:15 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12268639
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:24 schreef DarkShine het volgende:

enige reacties wat erop terug komen zijn de gewoonlijke ajax-reacties...

Zoals: Hup Ajax ! ?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 23:33:33 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12268699
Ik ben inmiddels maar aan het proberen om me erbij neer te leggen dat Trabelsi volgend jaar niet meer in Amsterdam balt. Vind het allemaal wel erg toevallig uitkomen met blessures, een grote glimlach op het Sportjournaal en de plotselinge interesse in Puyol die Man. Utd. ondertussen toont.

Als Trabelsi voor minder dan exact 9 miljoen euro gaat worden verkocht, denk ik dat Arie gevilt gaat worden. Als 'ie 15 miljoen opbrengt, kan ik er nog wel mee leven. Maar het liefste heb ik dat 'ie nog een jaartje bij Ajax balt natuurlijk

pi_12272496
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:33 schreef twi het volgende:
Ik ben inmiddels maar aan het proberen om me erbij neer te leggen dat Trabelsi volgend jaar niet meer in Amsterdam balt. Vind het allemaal wel erg toevallig uitkomen met blessures, een grote glimlach op het Sportjournaal en de plotselinge interesse in Puyol die Man. Utd. ondertussen toont.

Als Trabelsi voor minder dan exact 9 miljoen euro gaat worden verkocht, denk ik dat Arie gevilt gaat worden. Als 'ie 15 miljoen opbrengt, kan ik er nog wel mee leven. Maar het liefste heb ik dat 'ie nog een jaartje bij Ajax balt natuurlijk

Ik baal er ontzettend van dat Ajax ontzettend laks is met het aanpassen van contracten
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12272990
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 07:57 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Ik baal er ontzettend van dat Ajax ontzettend laks is met het aanpassen van contracten

Misschien is dat wel de "prive"reden van kakkerlak Leo B....
Die klootzak heeft vooral gedineerd met Achmed Hosam en voor de rest geen ene ruk gedaan. Kan me herinneren dat Zlatan ook al klaagde over het feit dat hij zelf had aangegeven langer te willen blijven en dat er niets met zijn contract gedaan werd. Gaat lekker zo....
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  donderdag 7 augustus 2003 @ 09:07:22 #157
62690 lupo
Lupo=Wolf in italiaans
pi_12273012

UEFA.com: Ajacied Hatem Trabelsi is al Mancunian

6/8/2003 19:03

Hatem Trabelsi zei woensdagmiddag zelf nog over een vertrek bij Ajax dat de kans op fifty/fifty ligt. Zijn zaakwaarnemer onderhandelt momenteel in Manchester met United over een transfer, maar volgens UEFA.com is Hatem Trabelsi al Mancunian.
Het is saillant maar waar: op de website van de Europese voetbalbond, prijkt de Tunesiër in de fotogallerij van Manchester United zelfs twee keer. Manchester United FC's Hatem Trabelsi in action for AFC Ajax, luidt het bijschrift van de ene foto. En onder de andere: 'Hatem Trabelsi, gefotografeerd tijdens zijn laatste wedstrijd voor Ajax tegen Internazionale.'

Hardnekkige geruchten willen dat Ajax en Manchester United intussen overeenstemming hebben bereikt over de Afrikaan, wiens zaakwaarnemer momenteel in Manchester besprekingen voert met United over de persoonlijke wensen van de speler. De Red Devils namen kennelijk het zekere voor het onzekere, en meldden Trabelsi bij de UEFA - om hem speelgerechtigd te krijgen voor de Champions League - alvast maar aan als speler van Man United.

Trabelsi was woensdag nog op de open dag van Ajax, waarna hij in het oefenduel met Haarlem in de eerste helft geblesseerd uitviel. Na afloop van het duel verklaarde hij tegenover VI.nl dat hij nog niet wist waar zijn toekomst ligt. 'De kans dat ik bij Ajax vertrek ligt nog steeds op vijftig procent. Mijn zaakwaarnemer is momenteel in Engeland, maar ik weet niet wat de situatie is.'

Ajax-directeur Arie van Eijden liet aan het begin van de week weten dat er tussen Ajax en ManU nog geen contact was geweest over de 26-jarige Tunesiër. 'In principe willen we niemand meer kwijt, dus je moet niet verrast zijn als we ook tegen een flinke transgersom nee zeggen', aldus Van Eijden. Ronald Koeman voegde daaraan toe dat de club met Trabelsi in september wilde gaan praten over opwaardering van zijn contract.

Zijn ze toch weer gezwicht voor de miljoenen..........of is het storm in een glas water.

In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti
pi_12273024
Al gaat het wat minder abrupt maar wederom word AJAX leeggekocht
  donderdag 7 augustus 2003 @ 09:10:52 #159
62690 lupo
Lupo=Wolf in italiaans
pi_12273066
NIEUWS

7/8/2003 - Verrassing: Bergdolmo naar Borussia Dortmund
(Van onze verslaggever RvN)

Andre Bergdolmo heeft dan toch een akkoord bereikt met een nieuwe werkgever. En dat is verrassend niet Portsmouth maar het Duitse Borussia Dortmund. In het Noorse Verdens Gang laat de verdediger weten erg blij te zijn met de overgang, die gisteren totstand kwam. Financieel kreeg hij bij Borussia Dortmund zijn gewenste salaris, maar ook sportief was de verdediger zeer in zijn nopjes met de Duitse topclub. Volgens de krant zou Ajax zo'n 800.000 euro overhouden aan de deal.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

7/8/2003 - Telegraaf: Ook AC Milan in de race voor Maxwell
(Van onze verslaggever RvN)

Volgens De Telegraaf heeft na het Amsterdam Tournament naast Inter Milaan ook AC Milan zich gemeld voor de Braziliaan Maxwell. Van Eijden heeft echter laten weten dat de linkerflankspeler niet te koop is. Maxwell zelf zou ook nog minimaal een seizoen bij Ajax willen blijven, aldus De Telegraaf. Verder meldt de krant dat er vandaag onderhandelingen plaatsvinden over Soetaers.

donderdag 7 augustus 2003 @ 09:12:55 #160
62690 lupo
Lupo=Wolf in italiaans
pi_12273095
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 09:08 schreef Duiveltja het volgende:
Ben er ook bang voor....
pi_12274277
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik kan me herrineren dat in 1991 ofzo Feyenoord de beker won en dat er om die troostprijs te vieren wel heel veel mensen op de coolsingel stonden. En ook de open dag is altijd wel erggoed bezocht (vergelijk dat eens met bv Ajax)

Nou Frenkie de Open Dag is gisteren geweest en wat denk je....? Er waren maar liefst 40.000 bezoekers!

Je weet het niet beter, het spijt me.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12274350
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:39 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nou Frenkie de Open Dag is gisteren geweest en wat denk je....? Er waren maar liefst 40.000 bezoekers!

Je weet het niet beter, het spijt me.

47000 volgens de media. ik schrok eigenlijk wel van de hoeveelheid. bij de huldiging in 2002 kwam aanmerkelijk minder, niet zo'n klein beetje. ik weet dat het er mee te maken had dat het niet echt een lekkere plek was voor de huldiging, maar toch. minder dan 20000 tegenover richting de 50000 is wel veel
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12274513
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 09:07 schreef lupo het volgende:
-Verhaal-
Hou....alsjeblieft...op....met....die....berichten....ik word er depri van
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:28:54 #164
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12275434
Ze blijven beide (maxwell en Trabelsi). DIt zijn gewoon zware geruchten..
pi_12275479
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:28 schreef Doezelhaar het volgende:
Ze blijven beide (maxwell en Trabelsi). DIt zijn gewoon zware geruchten..
Wat maakt jou zo zeker dat ze blijven?
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:35:23 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12275582
Wil ik net een berichtje achterlaten op de officiële website van Bergdolmo, kom ik via www.andrebergdolmo.com op de subpagina van Ibrahimovic bij Ajax.nl. Welke grappenmaker heeft dat nou weer gedaan?
pi_12275898
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 18:46 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Wamberto komt beter tot zijn recht in het centrum (hij werd destijds ook gehaald als nummer 10).

???? Morten Olsen contracteerde Wamberto als concurrent voor Babangida, rechtsbuiten dus. Wamberto is pas als nummer 10 komen te spelen in "de Berlijnse muur" van Co, zo'n dikke 2, 3 jaar later.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12275958
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:31 schreef DarkShine het volgende:
Maja jullie zullen wel weer een speler bij ons kopen om hem vervolgens weg te laten rotten op de bank. Hij word gekocht, niet om bij jullie te spelen, maar zodat hij niet bij ons speelt (remember Babangida, Sibon)...
Hoho, Babangida heeft zijn eerste jaren goed gespeeld. Hij had de pech dat hij een blessure kreeg en dat Wouters en Co niet van hem gecharmeerd waren, maar bij Olsen speelde hij altijd en maakte hij zelfs nog een keer een flink aantal doelpunten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:42:17 #169
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_12277131
wamberto miste ook van 4 meter voor open doel onder olsen

o ja,
waar the fuck is ajax mee bezig met trabelsi?

August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  donderdag 7 augustus 2003 @ 13:07:01 #170
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_12277772
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 09:08 schreef Duiveltja het volgende:
[quote]Op donderdag 7 augustus 2003 09:12 schreef lupo het volgende:

[..]

Ben er ook bang voor....

[/quote]

Doen jullie zelf ook bij de andere clubs in nl, geen commentaar op leveren dus!

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 7 augustus 2003 @ 13:11:39 #171
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_12277878
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:07 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Doen jullie zelf ook bij de andere clubs in nl, geen commentaar op leveren dus!

ik zie ajax toch niet zo snel een van bommel, een kezman, of een bosvelt kopen
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_12278250
Wamberto gaat mogelijk naar Roda als Soetaers komt. Zie tt 649
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12279217
quote:
'Soetaers komt naar Ajax, Maxwell en Trabelsi blijven'
Uitgegeven: 7-8-2003 12:0:22

Volgens De Telegraaf en zit ook AC Milan achter Maxwell aan. Ajax' Braziliaanse middenvelder zei woensdag al dat hij nog niets vernomen heeft van Internazionale, maar sloot een vertrek niet uit. "Om alles na mijn loopbaan financieel in orde te krijgen zal je eens naar zo'n soort club moeten", aldus Maxwell op de open dag van Ajax.

"Hoewel Internazionale een bod van zeven miljoen euro heeft neergelegd bij Ajax voor de Braziliaan Maxwell hebben de Italianen nul op rekest gekregen", zo meldt de krant donderdag. Eerder zei Maxwell het al naar zijn zin te hebben bij Ajax en nu schat ook algemeen directeur Arie van Eijden de kans niet groot in dat hij vertrekt.

Ook een vertrek van Trabelsi sloot Van Eijden uit: "Ik ken United-manager Peter Kenyon goed en als zijn club serieuze belangstelling heeft, zou hij me meteen bellen. Dat is niet gebeurd", aldus Van Eijden in Het Parool over de rechtsback.

Overigens meldt de krant ook dan vandaag (donderdag) Ajax en Roda JC overleg over een transfer van Tom Soetaers naar Amsterdam voeren. Volgens de krant snakt de Belgische international naar een nieuwe uitdaging.

bron: www.voetbalzone.nl

Hopelijk is dit waar

donderdag 7 augustus 2003 @ 14:15:59 #174
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_12279518
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:25 schreef ChAoZ het volgende:
Wamberto gaat mogelijk naar Roda als Soetaers komt. Zie tt 649
Wat moeten wij met wamberto?

Gelukkig is dit laatse jaar met dit bestuur gaat van kwaad naar erger hier!!!

Planning:
-
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:16:46 #175
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_12279535
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:11 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ik zie ajax toch niet zo snel een van bommel, een kezman, of een bosvelt kopen

Hier word geklaagd dat grotere clubs jullie leegkopen, wat doen jullie zelf dan?

En is psv / feyenoord een kleinere club dan jullie nee!

Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')