quote:i know heb op hun site al gezocht.. maar op de site van zowel oger als de ajaxshop is ie niet te vinden...
Op donderdag 7 augustus 2003 17:21 schreef robinvdt het volgende:[..]
niet gewoon bij het Oger filiaal in Amsterdam?
quote:heb je ze al gemaild?
Op donderdag 7 augustus 2003 17:24 schreef superjoden het volgende:[..]
i know heb op hun site al gezocht.. maar op de site van zowel oger als de ajaxshop is ie niet te vinden...
quote:yep...nog geen respons gehad.... weet jij of iemand anders of je die nieuwe stropdas op het internet kunt vinden...
Op donderdag 7 augustus 2003 17:28 schreef robinvdt het volgende:[..]
heb je ze al gemaild?
quote:Zo denk ik er ook over, Wamberto is een erg apart maar vrolijk persoon bij Ajax. Klaagt nooit, speelt waar die moet spelen etc. Altijd volle 100% inzet.
Op donderdag 7 augustus 2003 17:15 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik vind het juist wel erg dat Wamberto weggaat. Hij heeft enorm moeten knokken om te herstellen van zijn blessure, nu is hij weer helemaal fit en mag hij weg.......beetje jammer. Ik vind het heerlijk om hem te zien, altijd vrolijk en een prima mannetje als je het mij vraagt.
quote:Alleen die doelpunten
Op donderdag 7 augustus 2003 18:09 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Zo denk ik er ook over, Wamberto is een erg apart maar vrolijk persoon bij Ajax. Klaagt nooit, speelt waar die moet spelen etc. Altijd volle 100% inzet.
Hup Ajax, ook in de transfercompetitie!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Da_Sandman op 07-08-2003 18:46]
quote:Buitenspel tegen Utrecht
Op donderdag 7 augustus 2003 18:19 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Alleen die doelpunten
quote:Die 3-0 na Inter was nadat hij eerst twee wereldkansen om zeep had geholpen
Op donderdag 7 augustus 2003 18:55 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Buitenspel tegen Utrecht
1-0 tegen Feyenoord vorig jaar
3-0 tegen Inter
Gister de winnende tegen Haarlem.
quote:Tickchen zurück, André!
Op donderdag 7 augustus 2003 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Bergdolmo naar Dortmund.Verrassend. Kan hij een leuk duo met Weidenfeller vormen.
quote:Ja, maar als Ajax mij contracteert loop ik ook heel de dag te lachen, klaag ik nooit en speel ik waar ik moet spelen, met 100 % inzet.
Op donderdag 7 augustus 2003 18:09 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Zo denk ik er ook over, Wamberto is een erg apart maar vrolijk persoon bij Ajax. Klaagt nooit, speelt waar die moet spelen etc. Altijd volle 100% inzet.
Dus dat is geen maatstaf.
quote:Volgens mij keept Bergdolmo nog beter dan die Weidenfeller
Op donderdag 7 augustus 2003 19:28 schreef methodmich het volgende:[..]
Tickchen zurück, André!
Er valt me op dit moment echt nix meer in gewoon ![]()
Wamberto als je dit leest (wat vast & zeker niet zo is) Blijf alsjeblieft in Amsterdam
en ga ons niet het bloed onder de nagels vandaan halen door kansen voor open doel te missen, zoals ik al vaker heb gezien
.
En wat betreft Nol en Theo
En Blijf Weg!
quote:pssssttttt...... Qi = Wamberto.... Gauw editen dus!
Op donderdag 7 augustus 2003 19:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wamberto als je dit leest (wat vast & zeker niet zo is) Blijf alsjeblieft in Amsterdamen ga ons niet het bloed onder de nagels vandaan halen door kansen voor open doel te missen, zoals ik al vaker heb gezien
.
Tuurlijk, Koeman weet vast wel wat hij doet. Maar ik ben toch meer content over Wamberto dan over Soetaers. Leen dan Boukhari ofzo uit
.
quote:Hear hear
Op donderdag 7 augustus 2003 20:18 schreef Kang-He het volgende:
Neeee Pipo.
Tuurlijk, Koeman weet vast wel wat hij doet. Maar ik ben toch meer content over Wamberto dan over Soetaers. Leen dan Boukhari ofzo uit
.
quote:Dus jij denkt dat ik dit niet kan lezen? Wel dus! Ik begrijp niet waarom je aan mijn kwaliteiten twijfelt? Ik ga het helemaal maken bij Roda, net zoals ik dat bij Standaard Luik & Ajax heb gedaan. Ik pas niet meer in Koeman's plannen, maar mijn 26(!!) doelpunten in 5 seizoenen spreken natuurlijk voor zich. Wees blij dat je van die koekenbakker van een Soetaers af bent, jullie hebben zojuist een tweede Figo in huis gehaald! En ga nou niet aan mijn kwaliteiten twijfelen als ik weer eens 3x overschiet, dat overkomt Raul ook weleens.
Wamberto als je dit leest (wat vast & zeker niet zo is) Blijf alsjeblieft in Amsterdamen ga ons niet het bloed onder de nagels vandaan halen door kansen voor open doel te missen, zoals ik al vaker heb gezien
.
quote:Zeg, een beetje respect.
Ik wordt echt strontziek van het Roda Bestuurbestuur, gaan ze een van de beste spelers een week voor et begin van de competitie verkopen en krijgen we een of andere afgedankte bosaap ervoor trug.
![]()
Er valt me op dit moment echt nix meer in gewoon
Wamberto als je dit leest (wat vast & zeker niet zo is) Blijf alsjeblieft in Amsterdam
en ga ons niet het bloed onder de nagels vandaan halen door kansen voor open doel te missen, zoals ik al vaker heb gezien
.
En wat betreft Nol en Theo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Blijf Weg!
quote:Idd, ik had liever Boukhari zien gaan.
Op donderdag 7 augustus 2003 20:18 schreef Kang-He het volgende:
Neeee Pipo.
.
quote:Nee
Op donderdag 7 augustus 2003 20:41 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Idd, ik had liever Boukhari zien gaan.
Boukhari moet blijven
Roda bestuurslid Nol Hendriks over de zaak Soetears...
quote:* eens.
Op donderdag 7 augustus 2003 20:41 schreef GerardVanAs het volgende:Idd, ik had liever Boukhari zien gaan.
Persoonlijk ben ik meer onder de indruk van Wamberto dan van Boukhari, maar goed daar verschillen de meningen nogal over.
quote:in het seizoen 2001 / 2002 scoorde wamberto in 31 wedstrijden in de competitie 9 maal. Is toch niet zo heel slecht voor een buitspeler.
Op donderdag 7 augustus 2003 18:19 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Alleen die doelpunten
Daarnaast kan Wamberto ballen prachtig in een hoek krullen.
Zonde dat ze hem weg doen. Ik verwachte veel van hem.
quote:Triest dat Wamberto het zelf waarschijnlijk via de pers te horen heeft gekregen. Slechte zaak.
'Tom Soetaers tekent voor vier jaar bij Ajax'7/8/2003 23:11
Ajax heeft met Tom Soetaers een akkoord bereikt: de Belg zal vrijdag een vierjarig contract ondertekenen, meldt Studio Sport. De Amsterdamse club kwam al eerder met Roda JC tot overeenstemming. Of Wamberto de omgekeerde weg volgt, hangt van de Braziliaan zelf af.
Doordat Ajax met Soetaers op donderdag nog overeenstemming kwam, is de 23-jarige Belg voor de Amsterdammers inzetbaar in de voorronde van de Champions League. De dealine daarvoor was door de UEFA gesteld op 7 augustus, 24:00 uur. Eerder op de dag sprak Ajax-directeur Arie van Eijden nog de verwachting uit dat zijn club die deadline niet zou halen.
Beide clubs willen graag dat Wamberto in de ruil wordt betrokken. Het is echter aan de Braziliaan zelf of het daar ook van komt. De naam van de linksbuiten in de 'Soetaers-transfer' lekte namelijk uit voordat Ajax de speler zelf kon inlichten. Het verzoek om Wamberto als ruilobject te gebruiken, werd geopperd in Kerkrade en niet in Amsterdam.
'Nu lijkt het net alsof het voorstel van Ajax kwam', aldus Arie van Eijden, die liet weten het te betreuren dat de naam van Wamberto voortijdig uitlekte. En Nol Hendriks, bestuurslid technische zaken van Roda JC: 'De overgang van Wamberto naar Roda moet nog met de speler en Ronald Koeman besproken worden.'
Hoop dat die nog blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |