[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 04-08-2003 21:31]
Binnenkort eens een andere voeding plaatsen (dat ding wordt loeiheet).
[Dit bericht is gewijzigd door IM_Barney op 04-08-2003 21:01]
Temperaturen
Moederbord :31 °C (88 °F)
CPU :41 °C (106 °F)
Aux :25 °C (77 °F)
CPU TypeAMD Duron, 800 MHz (4 x 200)
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 04-08-2003 20:58]
[Dit bericht is gewijzigd door Pietverdriet op 04-08-2003 20:58]
27 graadjes
quote:Bios, progje dat bij je mobo zit, Motherboard monitor enz. enz.
Op maandag 4 augustus 2003 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus waar ken je dat aflezen?
quote:Je verbrandt echt al je schepen achter je hè?
Op maandag 4 augustus 2003 20:56 schreef Tijn het volgende:
Hup naar DIG.Oh en ik zou het niet weten trouwens, het interesseert me echt geen fuck
Mijn cpu:
AMD Ahtlon XP 2000+ - 66 graden
Asus A7V333 - 37 graden
quote:Zou je echt denken dat 'ie zò warm is?
Op maandag 4 augustus 2003 20:57 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Je verbrandt echt al je schepen achter je hè?
.
quote:Waar koel jij mee?
Op maandag 4 augustus 2003 20:56 schreef Joene het volgende:
athlon 2600 +27 graadjes
Edit:
Cooler is gewoon een standaard boxed cooler...
[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 04-08-2003 21:08]
Sensors
CPU Temperature : 57.1°C / 134.8°F
CPU Fan Speed : 3199rpm
CPU Core Voltage : 1.85V
quote:Huuu!!
Op maandag 4 augustus 2003 20:58 schreef Tijn het volgende:[..]
Zou je echt denken dat 'ie zò warm is?
Dat zal toch niet?
Ontopic: ik heb géén idee.
Even voelen...
Au.
Jep, warm. .
quote:1 cpu cooler , en achter me pc een grote fan
Op maandag 4 augustus 2003 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Waar koel jij mee?
Water en een Airco?
Vloeibare stikstof?
Of start je je systeem net op in een serverruimte?
quote:amd xp 2400 at 200 fsb 48 graden stressed
Op maandag 4 augustus 2003 20:47 schreef kootje het volgende:
Mijne is 58 graden (AMD Thunderbird 1200), Systeem is 38 graden.post maar raak
quote:Bij mij is het 23 graden in de huiskamer en op zolder iets van 30 graden dus die 19 graden is wel laag.
Op maandag 4 augustus 2003 21:13 schreef Terence_Hill het volgende:
systeem 19 graden.
Mijn CPU Temp is trouwens 59 graden
[Dit bericht is gewijzigd door MarkyB op 04-08-2003 21:22]
quote:nee das gewoon gebrek aan een fatsoenlijke koeler
Op maandag 4 augustus 2003 20:58 schreef FilmFanaat het volgende:
Schijnbaar zijn de 2000+ cpu's van AMD nogal aan de warme kantMijn cpu:
Asus A7V333 - 37 graden
Dual Atlon 2000+: 64 C en 60 C
Mobo 51 C
had pas 78
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 04-08-2003 22:19]
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:58 schreef FilmFanaat het volgende:
Schijnbaar zijn de 2000+ cpu's van AMD nogal aan de warme kantMijn cpu:
Asus A7V333 - 37 graden
quote:Valt reuze mee, AMD's worden nou eenmaal veel warmer dan Pentium's
nee das gewoon gebrek aan een fatsoenlijke koeler
Mijn temp's
CPU 60 graden (AMD athlon XP 2500+)
Mobo 44 graden
HD 48 graden
quote:Oh ja, dit is trouwens bij een constante belasting van 100%. (Dat krijg je he als je seti draait
Mijn temp's
CPU 60 graden (AMD athlon XP 2500+)
Mobo 44 graden
HD 48 graden
op zolderkamer
[Dit bericht is gewijzigd door Sjonnjoop op 04-08-2003 22:27]
Lig't aan mij of zijn alle AMD's erg Hot
quote:Mmmm, mijn hd 42 :| zijn er ook HD coolers op de markt ?
Op maandag 4 augustus 2003 23:39 schreef MaddoxX het volgende:
AMD Athlon XP 1700+ 50 graadjes
Moederbord 30 graden
HD 25
quote:MSI tool....
Op maandag 4 augustus 2003 20:58 schreef GizartFRL het volgende:
CPU: 42
Chassis: 33koelste ooit:
quote:Coolermaster heeft er een geloof ik
Op maandag 4 augustus 2003 23:41 schreef wobbel het volgende:[..]
Mmmm, mijn hd 42 :| zijn er ook HD coolers op de markt ?
Alles gewoon de hele dag stabiel en geen last van hitte/dit zijn normale temperaturen voor mijn systeem... (zijn trouwens temperaturen bij wat rondsurfen, als ik ga 3D gamen wordt het allemaal veel warmer maar blijft wel stabiel)...mijn kast (big tower) heeft geen systeemfan, alleen de boxed cooler op de Celeron, fannetje op mijn videokaart en in mijn voeding...
Is dit ongezond? Hij doet nu nauwelijks berekeningen...
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 01:37 schreef Boschjesman het volgende:
AMD Athlon 1100: 72 graadjes met 100% usage. ()
dat is volgens mij best wel hoog
system: 33 graden
quote:Koel is anders maar zolang het werkt werkt het. Ik heb mijn vorige processor (Celeron800) wel eens op 96° gezien en die bleef ook gewoon werken...
Op dinsdag 5 augustus 2003 01:41 schreef ToMm het volgende:
Hmm m'n cpu (AMD tbird 1000) is wel erg heet, 60 graden...Is dit ongezond? Hij doet nu nauwelijks berekeningen...
quote:Heb gehoord dat je daardoor zomaar vastlopers kan krijgen, of was dat met die videokaart?
Op dinsdag 5 augustus 2003 01:44 schreef Short_stop het volgende:[..]
[..]Koel is anders maar zolang het werkt werkt het. Ik heb mijn vorige processor (Celeron800) wel eens op 96° gezien en die bleef ook gewoon werken...
Maar heb geen zin moeilijk te gaan doen met koelpasta's of extra fans, dus ik hou het lekker warm daarbinnen!
quote:Klopt, met de Celeron800 was mijn systeem een stuk minder stabiel dan nu en ik denk dat dat veel met die warmte te maken heeft. Wat ik zeggen wou was dat die warmte geen blijvende schade heeft toegebracht, maar ik ben erg blij met mijn nieuwe Celeron1300 (Tualatin core toch?) die veel minder warm wordt...
Op dinsdag 5 augustus 2003 01:49 schreef ToMm het volgende:[..]
Heb gehoord dat je daardoor zomaar vastlopers kan krijgen, of was dat met die videokaart?
CPU(P4 3ghz): 42
Systeem: 31
Dit was vlak na een uurtje Battlefield 1942 spelen...
CPU: 75 (met 100% usage is ie makkelijk 80)
System: 30 ofzo meestal minder
Geloof dat ik de wamste heb hehe, komt door m'n AOpen HQ08 kast. Echt een rotding.
quote:Ik heb precies dezelfde kast als jij (blauw frontdingetje, jij ook?) en ik heb hem zelfs van binnen helemaal volgeplakt met zwart schuimrubberachtig acoustisch materiaal en dat zonder systeemfan en ik heb geen last van overdreven hitte (meer).
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:55 schreef FinalDesign het volgende:
...Geloof dat ik de wamste heb hehe, komt door m'n AOpen HQ08 kast. Echt een rotding.
Mijn CPU = 54 graden en mijn Moederboard = 31 graden
PIII 500 ghz met 3 extra fans 3 hdd's helemaal vol gebouwd
Zal wel lekker benauwd zijn daarbinnen, Ik zou hem graag terug willen brengen naar rond de 46 a 47 graden iemand een idee behalve d ekast open zetten.................... Ik draai windows 2003 misschien dat hij daarom zo heet word???
System= 46 C
Harde Schijf= 45 C
CPU=AMD Athlon XP 1700+ 1466 MHz (Palomino)
zolang niks 75 'C wordt heb ik geen probleem
[Dit bericht is gewijzigd door zakjapannertje op 05-08-2003 13:40]
quote:Dan vraag ik me toch af hoe je hier post
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:50 schreef sig000 het volgende:
Ik heb 'm uitgezet,dat scheelt aanzienlijk..
Ontopic:
CPU: 33°C
Mobo: 28°C
-edit-
CPU: Celeron 633@979
Mobo temp is met een gewoon electronisch thermometertje van de praxis gemeten
En ja, ik vind het ook vaag dat het maar zo weinig is, maar het zijn twee totaal onafhankelijke metingen (ene via mobo/software, ander met een los ding), dus het zal wel kloppen
/edit: Kamertemperatuur is 27 graden
[Dit bericht is gewijzigd door Clawz op 05-08-2003 13:46]
quote:Je kan proberen de kabels van je HD's wat te verschuiven/wegbinden, zodat de lucht er beter doorheen kan zoeven.
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:33 schreef Dwan het volgende:
[..]
..met 3 extra fans 3 hdd's helemaal vol gebouwd...Zal wel lekker benauwd zijn daarbinnen, Ik zou hem graag terug willen brengen naar rond de 46 a 47 graden iemand een idee behalve d ekast open zetten....................
quote:Temperatuur heeft in beginsel niks te maken met OS. De temperatuur van je processor onder full CPU load zal 2000/2003 of XP in alle gevallen gelijk zijn.
Ik draai windows 2003 misschien dat hij daarom zo heet word???
quote:ja he? vond ik ook al, ik denk dat die mobo sensor het niet zo goed doet... Maar die cpu temp klopt iig wel want ik had eerst met mijn coolermaster ook 58 graden stressed.
Op maandag 4 augustus 2003 21:18 schreef Steijn het volgende:[..]
Bij mij is het 23 graden in de huiskamer en op zolder iets van 30 graden dus die 19 graden is wel laag.
CPU : 41 graden
MB : 34 graden
echter als hij boven de 50 graden gaat sluit mij computer zich automatissch af. heb ik de bios gekeken of ik dit kan veanderen ( nee dus ) Is er onder windows een programma die dit ook bij houdt ??
quote:Hmm, ik weet dat een tijdje geleden er een discussie was omdat Intel chips als ze te heet werden zichzelf gewoon uitzetten terwijl toen AMD chips als ze te heet werden gewoon doorgingen tot ze begonnen te smelten. Ik meen me te herinneren dat AMD dat later op heeft gelost en dat zou dus heel goed kunnen zijn wat er bij jou gebeurt en daar kan (en wil) je dan dus niks aan veranderen lijkt me.... Behalve dan natuurlijk dat het een teken is dat je meer aan ventilatie/koeling van je hele systeem moet doen...
Op woensdag 6 augustus 2003 15:43 schreef Terrestra het volgende:
AMD XP 2800CPU : 41 graden
MB : 34 gradenechter als hij boven de 50 graden gaat sluit mij computer zich automatissch af. heb ik de bios gekeken of ik dit kan veanderen ( nee dus ) Is er onder windows een programma die dit ook bij houdt ??
quote:p4's clocken zichzelf down als ze te heet worden, dus je pc word lekker traag maar draait iig nog wel
Op woensdag 6 augustus 2003 17:09 schreef Short_stop het volgende:[..]
Hmm, ik weet dat een tijdje geleden er een discussie was omdat Intel chips als ze te heet werden zichzelf gewoon uitzetten terwijl toen AMD chips als ze te heet werden gewoon doorgingen tot ze begonnen te smelten. Ik meen me te herinneren dat AMD dat later op heeft gelost en dat zou dus heel goed kunnen zijn wat er bij jou gebeurt en daar kan (en wil) je dan dus niks aan veranderen lijkt me.... Behalve dan natuurlijk dat het een teken is dat je meer aan ventilatie/koeling van je hele systeem moet doen...
maar wat voor nut heeft zo'n topic?
gaan we voor de hoogste/laagste temp award?
om niet helemaal overbodig te zijn:
44 en 48 graden
p4 1,9 en nog een zooi muk
quote:Ik denk dat veel mensen zich afvragen of hun pc's het nog wel een beetje trekken met dit weer en dat graag met anderen vergelijken. Ik vind het zelf een erg interessante topic.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:11 schreef werkeend het volgende:
maar wat voor nut heeft zo'n topic?
quote:Ja, dat kan, het kan ook dat je ze in moet schakelen of aan moet sluiten of zo, dat zou je op kunnen zoeken maar het kan heel goed dat je ze niet hebt als het een goedkoop moederbord is. Op de meeste merkmoederborden zitten ze wel geloof ik.
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:09 schreef gateway het volgende:
kan het zijn dat sommige mobo's geen voelers voor de temp hebben? Met sisoft sandra oid krijg ik netgens de temp. te zien.....
quote:Nou, vertel mij is hoe t dan komt dat de temp. met zo'n 10 a 15 graden daalt als ik m open zet? Het gat waar de kabels doorgaan is echt veel te klein. Heb een DVD speler CD-RW en HD bovenin zitten dus er lopen wat kabeltjes doorheen. Hop airflow weg.
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:21 schreef Short_stop het volgende:[..]
Ik heb precies dezelfde kast als jij (blauw frontdingetje, jij ook?) en ik heb hem zelfs van binnen helemaal volgeplakt met zwart schuimrubberachtig acoustisch materiaal en dat zonder systeemfan en ik heb geen last van overdreven hitte (meer).
Zitten btw 1 casefan voorin en 2 achterin (boven), dus alle plekkies waar ze kunnen zitten vol . Ja ik heb een kacheltje gekocht
.
Komt ook door die Thunderbird 1400, hoor bij iedereen hoge temperaturen met dat ding.
quote:Ok, goed punt. Ik heb zelf gelukkig geen temperatuur probleem met mijn Celeron 800 en nu 1300 dus daar kan ik niet over meepraten maar heel erg bedankt voor de tip, dan weet ik dus nu dat als ik eind van het jaar/begin volgend jaar mijn moederbord ga upgraden ik ook een nieuwe systeemkast moet kopen.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:41 schreef FinalDesign het volgende:[..]
Nou, vertel mij is hoe t dan komt dat de temp. met zo'n 10 a 15 graden daalt als ik m open zet?
quote:Daar heb ik inderdaad ook problemen mee maar ik dacht dat dat aan mij lag. Gelukkig heb ik bovenin geen harde schijf zitten, al zit het er op een frontdinges na wel helemaal vol aan de voorkant.
Het gat waar de kabels doorgaan is echt veel te klein.
quote:Zoiets heb ik ook
Op maandag 4 augustus 2003 20:56 schreef Tijn het volgende:
Hup naar DIG.Oh en ik zou het niet weten trouwens, het interesseert me echt geen fuck
En het systeem draait prima verder. Stressed of idle maakt geen flikker uit.
Machine staat koe te draaien en staat 24/7 aan
Op de kamer waar hij staat staan nog 4 pc's te blazen dus hij is nu met dit weer en met al die bakken wel wat warmer dan normaal
En dat terwijl het op zolder, waar deze pc staat, 31 graden is.
Heb vorige maand een intake en outtake fan geinstalleerd. Met effect, zo blijkt, want als ik deze fans uitzet, is het binnen notime 50 graden daarbinnen
quote:Gewoon ff voelen, geen probleem toch?
Op maandag 4 augustus 2003 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus waar ken je dat aflezen?
Heb net Sisoft Sandra eraf gegooid. Was geloof ik iets van 30 graden ofzo (Athlon Xp 2000+).
quote:hoe doe je dat waterkoeling ofzo
Op woensdag 6 augustus 2003 20:40 schreef trekpop het volgende:
CPU: 37AMD XP2700+
quote:Moet ik hier ook nog doen...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:30 schreef cosmick het volgende:
CPU: 39
Systeem: 36En dat terwijl het op zolder, waar deze pc staat, 31 graden is.
Heb vorige maand een intake en outtake fan geinstalleerd. Met effect, zo blijkt, want als ik deze fans uitzet, is het binnen notime 50 graden daarbinnen
-mobo : 31 graden
-cpu: 51 graden
best netjes vind ik nog
Ik heb een GlobalWin CBK58-II, maar dan met een 80mm fan erop
Das een kast die op een of ander koelgas met compressor werkt net zoals een echte koelkast.
op 100% cpu belasting blijft hij onder de -15 graden celcius.
quote:Niet echt handig, waarschijnlijk gebruik je nu niet z'n volle capaciteit omdat hij zichzelf downclockt bij een hoge temp
Op donderdag 7 augustus 2003 01:39 schreef Stimodrol het volgende:
P4 2,4 => temp = 60 graden
Mobo => temp = 40 gradenBeetje hoog, pc wel meestal 24u p/d in bedrijf.
quote:Dag allemaal, ik heb zojuist een 8cm fan in de voorkant van mijn pc gebouwd, deze trekt lucht van buiten aan. Ik heb alle fans even schoongemaakt evenals de koellichamen. Ik heb een aantal flatcables e.d. aan de kant gebonden.
Op maandag 4 augustus 2003 20:47 schreef kootje het volgende:
Mijne is 58 graden (AMD Thunderbird 1200), Systeem is 38 graden.post maar raak
Resultaat:
51 graden CPU (AMD Thunderbird 1200) (Stressed)
30 graden SYSTEEM
Wat een effect.
Het koelblok voelt echter lauwwarm aan, en de lucht die uit de kast stroomt is ook nauwelijks warmer dan de omgevingstemperatuur (niet gek met de huidige omgevingstemperatuur, 30o C op mijn slaapkamer).
quote:Probeer speedfan eens, die kan bij wel de temperatuuruitlezen, maar de fanspeeds weer niet
Op donderdag 7 augustus 2003 07:47 schreef JeroenH het volgende:
Hm. Ik heb een HP Vectra (P4@1.6GHz) en ik heb het programma MothboardMonitor gedownload, maar die kan helemaal niks meten. Het programma zegt alleen dat mijn processor 1594MHz is, ik ben dus nog voor 6MHz genaaid ookHet koelblok voelt echter lauwwarm aan, en de lucht die uit de kast stroomt is ook nauwelijks warmer dan de omgevingstemperatuur (niet gek met de huidige omgevingstemperatuur, 30o C op mijn slaapkamer).
mijn temps:
CPU 61 graden
HD 47 graden
Mobo 44 graden
quote:en waarom zou je zo extreem willen koelen
Op woensdag 6 augustus 2003 23:18 schreef maniac_nl het volgende:
Zal er even bij vertellen dat dit gedaan is met een Vapochill kast.Das een kast die op een of ander koelgas met compressor werkt net zoals een echte koelkast.
op 100% cpu belasting blijft hij onder de -15 graden celcius.
Ik zit op mn kamer, zon schijnt op het dak, en het is hier bloedheet.
CPU = 52 graden
Motherboard = 26 graden
En dat op mijn erg hete zolderkamer waar het momenteel 30 graden is....
Normaal : 52 graden proc.
40 graden syst.
Door warm weer : 70 graden ! ! ! ! proc.
45 graden syst.
Anders gezegt heb me dus een andere cpu koeler gehaalt en nu wordt ie weer 56 graden ondanks het warme weer ( maar ja wat wil je ook zit op een zolder kamer fokking sauna hiero
)
quote:wat voor koeler heb je gehaald dan
Op donderdag 7 augustus 2003 17:08 schreef Wous-XL het volgende:
AMD athlon 1.4 GhZNormaal : 52 graden proc.
40 graden syst.Door warm weer : 70 graden ! ! ! ! proc.
45 graden syst.Anders gezegt heb me dus een andere cpu koeler gehaalt en nu wordt ie weer 56 graden ondanks het warme weer
( maar ja wat wil je ook zit op een zolder kamer fokking sauna hiero
)
quote:waar valt dat prog te downen?
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:29 schreef Conflict het volgende:
[afbeelding]P4 2405,00 Mhz 52 graden.
Omgevingstempreratuur 32 graden
Maar ondanks dat zijn m'n temps laag:
CPU : 52
MB : 37
Athlon XP 2000+
quote:http://www.msi.com.tw/program/support/software/swr/spt_swr_list.php
Op zondag 10 augustus 2003 10:19 schreef Maikel1 het volgende:[..]
waar valt dat prog te downen?
me cpu temp is 68 graden
Alleen gaat mijn voeding een raar geluid maken als de pc 24/24 aanstaat nu. En de zijkant van mijn pc (waar de voeding zit) wordt bloedheet. Ik denk dat ik de zijkant eraf haal en er een ventilator opzet.
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:51 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
CPU (AMD Athlon XP 2000+) = 55 graden
System temp. = 36 graden
quote:Dat had ik eerst ook, groot gat in de kast gemaakt boven de CPU, oude voeding koeler erin gezet en meneer is 15 graden koeler
Op maandag 11 augustus 2003 22:24 schreef mistermaniac het volgende:
Aangezien het hier zo stervens warm is op deze kamer: 70 graden cpu
cpu 56 graden, met een normale ven die erop blaast, zonder gaat hij al snel naar de 65 graden
Er moet duidelijk nog een koeler bij
2de voordeel, het bier wordt minder snel warm
quote:59/42
Op maandag 4 augustus 2003 20:59 schreef DJKoster het volgende:
CPU (AMD Athlon 900): 55
System: 38
Normaal
AMD Athlon XP 1700+ @ 1,47 GHz @ 51 graden
Asus A7v-266-C @ 32 graden
quote:En nu alles 10 graden lager, behalve mobo, da's 11 graden lager!
Op maandag 4 augustus 2003 22:18 schreef veldmuis het volgende:
XP 1800+ @ 59 graden bij 38 graden mobo en 45 van de harddisk.
temps xp2000+ palomnio core 1.71v
relatief stille Zalman koeler cpu:40/mobo:30graden
stillere enermax koeler cpu:42/mobo:30 graden
(idle temps dus)
stressed is het allebei zo'n 8graden hoger op de cpu
cpu 27
bord 31
volgens Asus PC Probe , mijne coolermaster temp meter in 5,25 bay zegt ook 31
quote:Lijkt me sterk. Die amd's krijg je met geen mogelijkheid koeler dan 40*C Je temp-sensoren zullen wel brak zijn of je hebt je pc in een koelcel staan.
Op zondag 19 oktober 2003 19:45 schreef tha_rizzo het volgende:
mijn AMD Athlon XP 2400+ is 32 graden
mn mobo is 20 graden
lekker koel dus
quote:LOL, lijkt me ook raar ja, welke software? en in BIOS?
Op zondag 19 oktober 2003 19:50 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Lijkt me sterk. Die amd's krijg je met geen mogelijkheid koeler dan 40*C Je temp-sensoren zullen wel brak zijn of je hebt je pc in een koelcel staan.
quote:Mijn Barton blijft s'avonds anders netjes rond de 38 graden hangen, en overdag zit ie rond de 43 (CPU temp.)
Op zondag 19 oktober 2003 19:50 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Lijkt me sterk. Die amd's krijg je met geen mogelijkheid koeler dan 40*C Je temp-sensoren zullen wel brak zijn of je hebt je pc in een koelcel staan.
quote:Jij was toch die gosert die laatst z'n amd had doorgefikt
Op zondag 19 oktober 2003 20:04 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:[..]
Mijn Barton blijft s'avonds anders netjes rond de 38 graden hangen, en overdag zit ie rond de 43 (CPU temp.)
Me kast zit gemiddeld rond de 26 graden
Nu net gemeten na het gamen.Volgens mbm 5 was diode op zijn hoogst 55,en op zijn laagst 41,socket hoogst 44,laagst 35 en de case op zijn laagst 20.
Dit alles met een Thermaltake xaser 2 6000,thermaltake hardcano 5 en volcano 11+met ductingmod.Alleen weet ik niet of ik de temp moet geloven,ik heb een asus a7n8x del rev 2 en zover ik weet is asus niet echt betrouwbaar qua temps.Als ik in mijn bios kijk is ie vaak toch lager.
Ik kan trouwens de temps realtime zien,en dat vind ik toch wel verdomd handig.Dit doe ik met deze lcd die een addin van mbm5 in de software heeft.
http://www.vlsys.co.kr/en/product/best/blueplatinum.html
dit is m,zeer mooi vind ik zelf
edit:vergeten de cpu erbij te zetten
quote:Wat een klote programma zeg
Op zondag 10 augustus 2003 12:22 schreef Juup© het volgende:[..]
http://www.msi.com.tw/program/support/software/swr/spt_swr_list.php
dit prog deed het bij mij erg goed om temps te meten
quote:ik ben dat proggie ff aan het binnenhalen...
Op zondag 19 oktober 2003 23:57 schreef Wisp het volgende:
http://www.almico.com/speedfan.phpdit prog deed het bij mij erg goed om temps te meten
quote:Omdat computer nerds hier heet van worden...
Op zondag 19 oktober 2003 23:17 schreef whosvegas het volgende:
Waarom is dit zouteloze topic zo lang geworden?
quote:LOL
Op maandag 20 oktober 2003 12:31 schreef markvleth het volgende:[..]
Omdat computer nerds hier heet van worden...
quote:lol
Op maandag 20 oktober 2003 12:31 schreef markvleth het volgende:[..]
Omdat computer nerds hier heet van worden...
ontopic:
Athlon XP 1700+ @ 2400+ : 52 graden
moederbord: 35 graden
[Dit bericht is gewijzigd door beertje_ op 20-10-2003 13:32]
quote:Die processor, maar dan 47 Graden Celcius hier.
Op maandag 20 oktober 2003 13:24 schreef Steijn het volgende:
Athlon XP 1800+ -> 54 graden Celsius. Best heet dus.
quote:Met m'n nieuwe zalman cooler is ie gezakt naar 42.5
Op zondag 19 oktober 2003 16:38 schreef uberlamer het volgende:
Intel P4 1.7 GHz @ 48.5 graden
Euh.. dit is van mijn xbox....
P4: -10C
MB: -15C
AMD-Tbird 1200
MoBo: Abit KT7A
PS: Enermax
|
Forum Opties | |
---|---|