quote:Jij moet toch ondertussen wel wat gewend zijn denk ik? Het werd bij mij ook wel minder toen ik iedere week een bloedprik kreeg met de ziekte van pfeiffer....maar nu is het weer net zo erg...Mijn kinderen lachen me zelfs uit en zeggen tegen me op de gang te blijven als zij een prik moeten halen.
Op maandag 4 augustus 2003 19:33 schreef inspiral het volgende:[..]
Dan ben ik gelukkig niet alleen. Wat een helden zijn we he
quote:Liever die boor dan een verdoving.....
Op maandag 4 augustus 2003 19:38 schreef fotoloog het volgende:[..]
als ik bij de tandarts ben ,en er moet wat gebeuren,dan vraag ik altijd om xtra prikken! zodat ik die kloteboor zo min mogelijk voel.
quote:Das heel erg
Op maandag 4 augustus 2003 19:40 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ik ben blij dat je je bij ons kliekje
gevoegd hebt
![]()
Oh en Pea, ik neem met de bubbelmeet wel een stapeltje DVD´s voor je mee, dan krijg ik die tijdens de volgende meet wel weer terug
Ben nu even gauw een DVD terugbrengen die ik gehuurd had... heb zitten snotteren, hij was erg ontroerend
quote:Vorige week in het zknhuis was het WEER raak, pats...zweet brak me uit en het licht gin weer uit
Op maandag 4 augustus 2003 19:50 schreef pea4fun het volgende:Jij moet toch ondertussen wel wat gewend zijn denk ik? Het werd bij mij ook wel minder toen ik iedere week een bloedprik kreeg met de ziekte van pfeiffer....maar nu is het weer net zo erg...Mijn kinderen lachen me zelfs uit en zeggen tegen me op de gang te blijven als zij een prik moeten halen.
quote:Ik ook! Geen spritzen in mijn smoel!
Op maandag 4 augustus 2003 19:50 schreef pea4fun het volgende:Liever die boor dan een verdoving.....
quote:speelt ie ook svcd en vcd?
Op maandag 4 augustus 2003 19:52 schreef pea4fun het volgende:
Das heel ergvan je... Mijn lief is nu naar de videotheek om iets te halen...we moeten hem toch ff testen he?
quote:verschillende versies svcd en cvd
Op maandag 4 augustus 2003 19:59 schreef inspiral het volgende:[..]
Vorige week in het zknhuis was het WEER raak, pats...zweet brak me uit en het licht gin weer uit
Ik zou er inderdaad een heel stuk beter tegen moeten kunnen, maar nog steeds is het naatje... kweenie wat het is want naderhand moet ik eigenllijk altijd om mezelf lachen en neem ik me voor om me de volgende keer niet zo aan te stellen. Maar helaas..het is me nog niet gelukt
[..]Ik ook! Geen spritzen in mijn smoel!
[..]speelt ie ook svcd en vcd?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:03 schreef pea4fun het volgende:[..]
verschillende versies svcd en cvd
Dan moet je Inspiral maar even ERG lief aankijken
quote:Haha, had ik ook last van, helaas moest ik nog een hele tijd zelf fraxiparine prikken (bloedverdunners) en sinds die tijd kan ik er redelijk goed tegen (alhoewel ik als een beer op zie tegen die ruggeprik volgende week ... het infuus trek ik nog wel maar die ruggeprik ... ieks!)
Op maandag 4 augustus 2003 19:59 schreef inspiral het volgende:
Vorige week in het zknhuis was het WEER raak, pats...zweet brak me uit en het licht gin weer uitIk zou er inderdaad een heel stuk beter tegen moeten kunnen, maar nog steeds is het naatje... kweenie wat het is want naderhand moet ik eigenllijk altijd om mezelf lachen en neem ik me voor om me de volgende keer niet zo aan te stellen. Maar helaas..het is me nog niet gelukt
quote:* Loesje29 trekt wit weg......
Op maandag 4 augustus 2003 20:05 schreef bassieman het volgende:[..]
Haha, had ik ook last van, helaas moest ik nog een hele tijd zelf fraxiparine prikken (bloedverdunners) en sinds die tijd kan ik er redelijk goed tegen (alhoewel ik als een beer op zie tegen die ruggeprik volgende week ... het infuus trek ik nog wel maar die ruggeprik ... ieks!)
ruggeprik? ![]()
Kunnen ze dat niet anders doen dan volgende week?
quote:Ik weet van niks
Op maandag 4 augustus 2003 20:05 schreef Loesje29 het volgende:
![]()
Dan moet je inspiral maar even ERG lief aankijken
![]()
![]()
quote:Ehrm, na de laatste keer volledige anesthesie was ik na vijf maanden nog steeds vergeetachtig en na de vorige keer ruggeprik voelde ik me heel erg goed maar ja, dat betekent niet dat ik er nu zin in heb.
Op maandag 4 augustus 2003 20:06 schreef Loesje29 het volgende:
* Loesje29 trekt wit weg......ruggeprik?
Kunnen ze dat niet anders doen dan volgende week?
quote:Ik als bangerik heb natuurlijk geen recht van spreken...maar mijn zusje heeft van de week nog een keizersnede gehad, met een ruggeprik, en die zei dat er in de loop der jaren heel veel veranderd is en het niet zo erg meer is. Dat er veel spookverhalen over gaan.
Haha, had ik ook last van, helaas moest ik nog een hele tijd zelf fraxiparine prikken (bloedverdunners) en sinds die tijd kan ik er redelijk goed tegen (alhoewel ik als een beer op zie tegen die ruggeprik volgende week ... het infuus trek ik nog wel maar die ruggeprik ... ieks!)
quote:Mijn laatste was zes weken geleden
Op maandag 4 augustus 2003 20:09 schreef pea4fun het volgende:
Ik als bangerik heb natuurlijk geen recht van spreken...maar mijn zusje heeft van de week nog een keizersnede gehad, met een ruggeprik, en die zei dat er in de loop der jaren heel veel veranderd is en het niet zo erg meer is. Dat er veel spookverhalen over gaan.
zoveel zal er toch niet verandert zijn?
quote:Ik moest een paar weken gelezsen ook iedere dag zelf prikken. Ik heb echt waar, verschillende keren gewoon met bevende handen gezeten. Dat spuitje maar weer weggelegd en later weer opnieuw proberen. En zeg nou zelf..dat naaldje is echt nix! Het zit gewoon tussen mijn oren.
quote:Het was maar een aanbieding van het kruidvat....Maar hij doet het lekker...mooi beeld....Nu staat armageddon op voor de geluidseffecten aangesloten op de bose
Op maandag 4 augustus 2003 20:05 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
Dan moet je Inspiral maar even ERG lief aankijken
![]()
![]()
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:11 schreef inspiral het volgende:[..]
Ik moest een paar weken geleden ook iedere dag zelf prikken. Ik heb echt waar, verschillende keren gewoon met bevende handen gezeten. Dat spuitje maar weer weggelegd en later weer opnieuw proberen. En zeg nou zelf..dat naaldje is echt nix! Het zit gewoon tussen mijn oren.
En sterkte met je ruggeprik. Yikes!!!!!!!!!!
quote:Grinnik...ja dat kan ik niet weten natuurlijk....Ik wens je alvast veel succes.... *ril ril*
Op maandag 4 augustus 2003 20:10 schreef bassieman het volgende:[..]
Mijn laatste was zes weken geleden
zoveel zal er toch niet verandert zijn?
quote:*Grijns*, verkeerde knopje?
Op maandag 4 augustus 2003 20:12 schreef inspiral het volgende:[..]
quote:Ja tis nog vroeg he....
Op maandag 4 augustus 2003 20:13 schreef bassieman het volgende:[..]
*Grijns*, verkeerde knopje?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:44 schreef zwijntje het volgende:[..]
Zonder kan inderdaad ook
Those smooth talking devils....
Maar om de vraag te beantwoorden; liefst overal.
tjemig wat gebruik ik weer veel smilieszz
Oh en leuke nieuwe foto´s weer in het B&H topic
quote:A walk to remember heette ie geloof ik... hebbum net teruggebracht.
Op maandag 4 augustus 2003 20:07 schreef inspiral het volgende:[..]
Ik weet van niks
Welke film heb je trouwens zitten kijken?
"Wat vrouwen willen en mannen vergeten te doen"
Ben weer een nieuwe harde schijf aan het inbouwen bij weer een vriend en dus heb ik ff zijn ADSL kabeltje genickt. Ehhh, hoe verslaafd was ik ook weer aan fok?
quote:Tjemmig, vee. Ik weet het niet zeker hoor maaaruh, volgens mij wil je iets duidelijk maken
Op maandag 4 augustus 2003 20:16 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tjemig wat gebruik ik weer veel smilieszz
* Bogusje is beetje vervelend vandaag..
(geef me gerust op mijn kloten als ik iets niet goed doe hoor)
quote:Heej, die ga ik kopen!
Op maandag 4 augustus 2003 20:21 schreef Bogusje het volgende:
* Bogusje maakt notities voor zijn nieuwe bestseller."Wat vrouwen willen en mannen vergeten te doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |