Laatste twee vragen:
- Waar moet iemand je aanraken zodat je opgewonden wordt?
- Heb je angsten en fobieën en zo ja, welke?
quote:Bij deze dan
Op maandag 4 augustus 2003 17:29 schreef Loesje29 het volgende:
Owja, en die DARE met iemand een welgemeend compliment geven die blijft er nog steeds in hoor
quote:Stel je vraag dan nog eens, want ik snapter nie zo veel van
Owja, en die DARE met iemand een welgemeend compliment geven die blijft er nog steeds in hoor
quote:ik wil je best een plekje influisteren waar ik opgewonden van word...(waarschijnlijk weet je het zelf al)
Op maandag 4 augustus 2003 17:28 schreef Loesje29 het volgende:
Nou? Nou?Laatste twee vragen:
enne...mijn grootste angst? oud worden zonder zo'n lekker ding als jij!
JJ
quote:De DARE een paar topics geleden was:
Op maandag 4 augustus 2003 17:35 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Stel je vraag dan nog eens, want ik snapter nie zo veel van
Ben even eten, tot strakkies
quote:Ga je er nu vanuit dat daar überhaupt aanraking voor nodig is?
quote:Loesje,
Wat heb je toch een geweldige sig.
maar de "ergste" dare was slagroom aflikken van een tepel van een man.. (ben het zelf ook) maar als je melig genoeg ben.. dan boeit helemaal niks meer..
grt'n
quote:Zonder kan inderdaad ook
Op maandag 4 augustus 2003 17:51 schreef Lithion het volgende:[..]
Ga je er nu vanuit dat daar überhaupt aanraking voor nodig is?
Maar om de vraag te beantwoorden; liefst overal.
quote:Hebbelijk!
Op maandag 4 augustus 2003 18:44 schreef zwijntje het volgende:Zonder kan inderdaad ook
Those smooth talking devils....
quote:En voor wat betreft complimenten; ik vind de vaste posters hier echt allemaal erg lief, aardig en hartelijk. Thumbs up voor jullie!
Op maandag 4 augustus 2003 17:28 schreef Loesje29 het volgende:- Waar moet iemand je aanraken zodat je opgewonden wordt?
Ehm..nou als ik iemand erg aantrekkelijk vind is daar weinig voor nodig
Maar speerpunten zijn toch wel tepels, nek, gezicht, binnenkant armen+ benen (en uiteraard...maar that goes without saying)
[quote]Heb je angsten en fobieën en zo ja, welke?
Momenteel (thank god) geen last meer van maar heb vanwege enorme stress aantal jaren geleden een flinke tijd last gehad van hyperventilatie en alle klachten die daarmee gepaard gaan. Dat was niet fijn
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 04-08-2003 18:55]
quote:awwww, moet er bijna van huilen.
Op maandag 4 augustus 2003 18:47 schreef Noayla_ het volgende:En voor wat betreft complimenten; ik vind de vaste posters hier echt allemaal erg lief, aardig en hartelijk. Thumbs up voor jullie!
quote:Je lacht erom
Op maandag 4 augustus 2003 18:52 schreef inspiral het volgende:[..]
awwww, moet er bijna van huilen.
quote:gooi het er maar uit!
Op maandag 4 augustus 2003 18:52 schreef inspiral het volgende:[..]
awwww, moet er bijna van huilen.
quote:Nou, vooruit dan
Op maandag 4 augustus 2003 18:54 schreef Noayla_ het volgende:Je lacht erom
![]()
Maar ik meende 't wel!
quote:Was dat welgemeend ?
Op maandag 4 augustus 2003 18:47 schreef Noayla_ het volgende:[..]
En voor wat betreft complimenten; ik vind de vaste posters hier echt allemaal erg lief, aardig en hartelijk. Thumbs up voor jullie!
quote:Ja, enne tip: als je
Op maandag 4 augustus 2003 18:57 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Was dat welgemeend ?
quote:Dat lijkt mij in ieder geval wel.
Op maandag 4 augustus 2003 19:00 schreef Noayla_ het volgende:Ja, enne tip: als je
wat vaker gebruikt i.p.v
ga je je vanzelf beter voelen.
quote:Liefst niet aanraken, maar de suggestie dat ie dat gaat doen....mmmm....
Ik ben als de dood voor injecties...wat zeg ik...zelfs een vingerprikje word ik hysterisch van. Het voordeel is dat ik dat weet van mezelf en altijd vooraf de verpleging waarschuw zodat die me in een houdgreep kunnen nemen.
Ik ben nu ook uit het stenen tijdperk gekropen en heb een dvd speler...alleen nog geen dvd's
quote:De complimenten ja...
Noayla vind ik heel erg echt...vraag het me niet om het uit te legen, maar tis een compliment
quote:Dan ben ik gelukkig niet alleen. Wat een helden zijn we he
Op maandag 4 augustus 2003 19:30 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben als de dood voor injecties...wat zeg ik...zelfs een vingerprikje word ik hysterisch van. Het voordeel is dat ik dat weet van mezelf en altijd vooraf de verpleging waarschuw zodat die me in een houdgreep kunnen nemen.
quote:als ik bij de tandarts ben ,en er moet wat gebeuren,dan vraag ik altijd om xtra prikken! zodat ik die kloteboor zo min mogelijk voel.
Op maandag 4 augustus 2003 19:30 schreef pea4fun het volgende:[..]
Liefst niet aanraken, maar de suggestie dat ie dat gaat doen....mmmm....
Ik ben nu ook uit het stenen tijdperk gekropen en heb een dvd speler...alleen nog geen dvd's
![]()
quote:Ik ben blij dat je je bij ons kliekje
Op maandag 4 augustus 2003 18:47 schreef Noayla_ het volgende:[..]
En voor wat betreft complimenten; ik vind de vaste posters hier echt allemaal erg lief, aardig en hartelijk. Thumbs up voor jullie!
Oh en Pea, ik neem met de bubbelmeet wel een stapeltje DVD´s voor je mee, dan krijg ik die tijdens de volgende meet wel weer terug
Ben nu even gauw een DVD terugbrengen die ik gehuurd had... heb zitten snotteren, hij was erg ontroerend
quote:Jij moet toch ondertussen wel wat gewend zijn denk ik? Het werd bij mij ook wel minder toen ik iedere week een bloedprik kreeg met de ziekte van pfeiffer....maar nu is het weer net zo erg...Mijn kinderen lachen me zelfs uit en zeggen tegen me op de gang te blijven als zij een prik moeten halen.
Op maandag 4 augustus 2003 19:33 schreef inspiral het volgende:[..]
Dan ben ik gelukkig niet alleen. Wat een helden zijn we he
quote:Liever die boor dan een verdoving.....
Op maandag 4 augustus 2003 19:38 schreef fotoloog het volgende:[..]
als ik bij de tandarts ben ,en er moet wat gebeuren,dan vraag ik altijd om xtra prikken! zodat ik die kloteboor zo min mogelijk voel.
quote:Das heel erg
Op maandag 4 augustus 2003 19:40 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ik ben blij dat je je bij ons kliekje
gevoegd hebt
![]()
Oh en Pea, ik neem met de bubbelmeet wel een stapeltje DVD´s voor je mee, dan krijg ik die tijdens de volgende meet wel weer terug
Ben nu even gauw een DVD terugbrengen die ik gehuurd had... heb zitten snotteren, hij was erg ontroerend
quote:Vorige week in het zknhuis was het WEER raak, pats...zweet brak me uit en het licht gin weer uit
Op maandag 4 augustus 2003 19:50 schreef pea4fun het volgende:Jij moet toch ondertussen wel wat gewend zijn denk ik? Het werd bij mij ook wel minder toen ik iedere week een bloedprik kreeg met de ziekte van pfeiffer....maar nu is het weer net zo erg...Mijn kinderen lachen me zelfs uit en zeggen tegen me op de gang te blijven als zij een prik moeten halen.
quote:Ik ook! Geen spritzen in mijn smoel!
Op maandag 4 augustus 2003 19:50 schreef pea4fun het volgende:Liever die boor dan een verdoving.....
quote:speelt ie ook svcd en vcd?
Op maandag 4 augustus 2003 19:52 schreef pea4fun het volgende:
Das heel ergvan je... Mijn lief is nu naar de videotheek om iets te halen...we moeten hem toch ff testen he?
quote:verschillende versies svcd en cvd
Op maandag 4 augustus 2003 19:59 schreef inspiral het volgende:[..]
Vorige week in het zknhuis was het WEER raak, pats...zweet brak me uit en het licht gin weer uit
Ik zou er inderdaad een heel stuk beter tegen moeten kunnen, maar nog steeds is het naatje... kweenie wat het is want naderhand moet ik eigenllijk altijd om mezelf lachen en neem ik me voor om me de volgende keer niet zo aan te stellen. Maar helaas..het is me nog niet gelukt
[..]Ik ook! Geen spritzen in mijn smoel!
[..]speelt ie ook svcd en vcd?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:03 schreef pea4fun het volgende:[..]
verschillende versies svcd en cvd
Dan moet je Inspiral maar even ERG lief aankijken
quote:Haha, had ik ook last van, helaas moest ik nog een hele tijd zelf fraxiparine prikken (bloedverdunners) en sinds die tijd kan ik er redelijk goed tegen (alhoewel ik als een beer op zie tegen die ruggeprik volgende week ... het infuus trek ik nog wel maar die ruggeprik ... ieks!)
Op maandag 4 augustus 2003 19:59 schreef inspiral het volgende:
Vorige week in het zknhuis was het WEER raak, pats...zweet brak me uit en het licht gin weer uitIk zou er inderdaad een heel stuk beter tegen moeten kunnen, maar nog steeds is het naatje... kweenie wat het is want naderhand moet ik eigenllijk altijd om mezelf lachen en neem ik me voor om me de volgende keer niet zo aan te stellen. Maar helaas..het is me nog niet gelukt
quote:* Loesje29 trekt wit weg......
Op maandag 4 augustus 2003 20:05 schreef bassieman het volgende:[..]
Haha, had ik ook last van, helaas moest ik nog een hele tijd zelf fraxiparine prikken (bloedverdunners) en sinds die tijd kan ik er redelijk goed tegen (alhoewel ik als een beer op zie tegen die ruggeprik volgende week ... het infuus trek ik nog wel maar die ruggeprik ... ieks!)
ruggeprik?
Kunnen ze dat niet anders doen dan volgende week?
quote:Ik weet van niks
Op maandag 4 augustus 2003 20:05 schreef Loesje29 het volgende:
![]()
Dan moet je inspiral maar even ERG lief aankijken
![]()
![]()
quote:Ehrm, na de laatste keer volledige anesthesie was ik na vijf maanden nog steeds vergeetachtig en na de vorige keer ruggeprik voelde ik me heel erg goed maar ja, dat betekent niet dat ik er nu zin in heb.
Op maandag 4 augustus 2003 20:06 schreef Loesje29 het volgende:
* Loesje29 trekt wit weg......ruggeprik?
Kunnen ze dat niet anders doen dan volgende week?
quote:Ik als bangerik heb natuurlijk geen recht van spreken...maar mijn zusje heeft van de week nog een keizersnede gehad, met een ruggeprik, en die zei dat er in de loop der jaren heel veel veranderd is en het niet zo erg meer is. Dat er veel spookverhalen over gaan.
Haha, had ik ook last van, helaas moest ik nog een hele tijd zelf fraxiparine prikken (bloedverdunners) en sinds die tijd kan ik er redelijk goed tegen (alhoewel ik als een beer op zie tegen die ruggeprik volgende week ... het infuus trek ik nog wel maar die ruggeprik ... ieks!)
quote:Mijn laatste was zes weken geleden
Op maandag 4 augustus 2003 20:09 schreef pea4fun het volgende:
Ik als bangerik heb natuurlijk geen recht van spreken...maar mijn zusje heeft van de week nog een keizersnede gehad, met een ruggeprik, en die zei dat er in de loop der jaren heel veel veranderd is en het niet zo erg meer is. Dat er veel spookverhalen over gaan.
zoveel zal er toch niet verandert zijn?
quote:Ik moest een paar weken gelezsen ook iedere dag zelf prikken. Ik heb echt waar, verschillende keren gewoon met bevende handen gezeten. Dat spuitje maar weer weggelegd en later weer opnieuw proberen. En zeg nou zelf..dat naaldje is echt nix! Het zit gewoon tussen mijn oren.
quote:Het was maar een aanbieding van het kruidvat....Maar hij doet het lekker...mooi beeld....Nu staat armageddon op voor de geluidseffecten aangesloten op de bose
Op maandag 4 augustus 2003 20:05 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
Dan moet je Inspiral maar even ERG lief aankijken
![]()
![]()
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:11 schreef inspiral het volgende:[..]
Ik moest een paar weken geleden ook iedere dag zelf prikken. Ik heb echt waar, verschillende keren gewoon met bevende handen gezeten. Dat spuitje maar weer weggelegd en later weer opnieuw proberen. En zeg nou zelf..dat naaldje is echt nix! Het zit gewoon tussen mijn oren.
En sterkte met je ruggeprik. Yikes!!!!!!!!!!
quote:Grinnik...ja dat kan ik niet weten natuurlijk....Ik wens je alvast veel succes.... *ril ril*
Op maandag 4 augustus 2003 20:10 schreef bassieman het volgende:[..]
Mijn laatste was zes weken geleden
zoveel zal er toch niet verandert zijn?
quote:*Grijns*, verkeerde knopje?
Op maandag 4 augustus 2003 20:12 schreef inspiral het volgende:[..]
quote:Ja tis nog vroeg he....
Op maandag 4 augustus 2003 20:13 schreef bassieman het volgende:[..]
*Grijns*, verkeerde knopje?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:44 schreef zwijntje het volgende:[..]
Zonder kan inderdaad ook
Those smooth talking devils....
tjemig wat gebruik ik weer veel smilieszz
Oh en leuke nieuwe foto´s weer in het B&H topic
quote:A walk to remember heette ie geloof ik... hebbum net teruggebracht.
Op maandag 4 augustus 2003 20:07 schreef inspiral het volgende:[..]
Ik weet van niks
Welke film heb je trouwens zitten kijken?
"Wat vrouwen willen en mannen vergeten te doen"
Ben weer een nieuwe harde schijf aan het inbouwen bij weer een vriend en dus heb ik ff zijn ADSL kabeltje genickt. Ehhh, hoe verslaafd was ik ook weer aan fok?
quote:Tjemmig, vee. Ik weet het niet zeker hoor maaaruh, volgens mij wil je iets duidelijk maken
Op maandag 4 augustus 2003 20:16 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Bogusje is beetje vervelend vandaag..
(geef me gerust op mijn kloten als ik iets niet goed doe hoor)
quote:Heej, die ga ik kopen!
Op maandag 4 augustus 2003 20:21 schreef Bogusje het volgende:
* Bogusje maakt notities voor zijn nieuwe bestseller."Wat vrouwen willen en mannen vergeten te doen"
quote:Was dat een ijsco-bel of een Pavlov-bel?
Op maandag 4 augustus 2003 20:20 schreef Loesje29 het volgende:
Truth opbiecht-actie van mezelf:
Ik hoor nu buiten de tringel van de ijscoman.... en heb de neiging naar buiten te rennen terwijl ik net 5 minuten geleden een Sunday Caramel achter mijn kiezen hebOh en leuke nieuwe foto´s weer in het B&H topic
quote:Junk!
Op maandag 4 augustus 2003 20:22 schreef heijx het volgende:
* Tijg meldt zich ook ff.![]()
Ben weer een nieuwe harde schijf aan het inbouwen bij weer een vriend en dus heb ik ff zijn ADSL kabeltje genickt. Ehhh, hoe verslaafd was ik ook weer aan fok?
quote:Dat zeg ik bestseller
Op maandag 4 augustus 2003 20:23 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Heej, die ga ik kopen!
![]()
* Bogusje gaat alvast de lambo gallardo bestellen bij Hessing
Jaja, boys and toys... Ik kan er niet aan doen ik ben een carnutter...
quote:doe mij d`r ook een!
Op maandag 4 augustus 2003 20:26 schreef Bogusje het volgende:[..]
Dat zeg ik bestseller
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]Jaja, boys and toys... Ik kan er niet aan doen ik ben een carnutter...
quote:Was dat niet bij Lambo Rijssen of Van Vliet Truc(k)s?
Op maandag 4 augustus 2003 20:26 schreef Bogusje het volgende:[..]
Dat zeg ik bestseller
![]()
![]()
![]()
![]()
[Lamborghini]Jaja, boys and toys... Ik kan er niet aan doen ik ben een carnutter...
Zo lang je niet lambordzjienie zegt vind ik het best.
quote:Dit erwtje heeft lekker vakantie nu....4 weken maar liefst...jippieeeee
Op maandag 4 augustus 2003 20:25 schreef zwijntje het volgende:
Hey erwtje, is het nog een beetje uit te houden op je werk, of wordt je tot soep gestoofd aldaar? Ik vroeg het me ineens af...
ow en ik had die gender test gedaan 80% you are defenately.....a man....
quote:Hessing is de importeur voor de benelux, althans dat beweren ze zelf.
Op maandag 4 augustus 2003 20:28 schreef heijx het volgende:[..]
Was dat niet bij Lambo Rijssen of Van Vliet Truc(k)s?
Zo lang je niet lambordzjienie zegt vind ik het best.
Enne het is toch lamboergienie met dooie H zeg maar.
quote:En alweer een chick die beter scoort ... *zucht*
Op maandag 4 augustus 2003 20:29 schreef pea4fun het volgende:[..]
Dit erwtje heeft lekker vakantie nu....4 weken maar liefst...jippieeeee
vakantieplannen?
quote:ga je nog weg?
Op maandag 4 augustus 2003 20:29 schreef pea4fun het volgende:[..]
Dit erwtje heeft lekker vakantie nu....4 weken maar liefst...jippieeeee
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:30 schreef bassieman het volgende:[..]
En alweer een chick die beter scoort ... *zucht*
vakantieplannen?
quote:Ik ga 11 augustus naar Spanje...10 daagjes, waarvan 8 mezelf lekker laten verwennen in een hotel.
ga je nog weg?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:22 schreef Bogusje het volgende:[..]
Tjemmig, vee. Ik weet het niet zeker hoor maaaruh, volgens mij wil je iets duidelijk maken
* Bogusje is beetje vervelend vandaag..
(geef me gerust op mijn kloten als ik iets niet goed doe hoor)
quote:Mijn grootse fobie is dat je me NIET aanraken wilt...
In het kader; Kies een auto bij een persoon [Misschien een Dare?], heb ik alvast iets voor Pea4fun uitgekozen.
Zowel qua kleur en maat vrij passend, toch?
Ik weet alleen niet of ze voor de automaat gaat. ze houdt natuurlijk wel haar handen vrij voor andere activiteiten, wat ook bijzonder leuk en handig kan zijn
quote:Yep, met een Gh als in Goose.
Op maandag 4 augustus 2003 20:30 schreef Bogusje het volgende:[..]
Hessing is de importeur voor de benelux, althans dat beweren ze zelf.
Enne het is toch lamboergienie met dooie H zeg maar.
Weer effe offline gaat. De netwerkkabel moet er in voor de XP updates.. Bis bald!
In het kader; Kies een auto bij een persoon [Misschien een Dare?], heb ik alvast iets voor Pea4fun uitgekozen.
Ik weet alleen niet of ze voor de automaat gaat. ze houdt natuurlijk wel haar handen vrij voor andere activiteiten, wat ook bijzonder leuk en handig kan zijn
quote:Had je die gendertest al gedaan van het vorige topic?
Op maandag 4 augustus 2003 20:30 schreef Bengeltje het volgende:avond ,
zijn er nog leuke vragen ?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:33 schreef pea4fun het volgende:[..]
Had je die gendertest al gedaan van het vorige topic?
quote:aha, okay i see. Point taken...
Op maandag 4 augustus 2003 20:33 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
* Bogusje gaat stil in een hoekje zieten kniezen..
quote:Hij is wel leuk...alleen ben ik wel gesteld op mijn comfort.....De kleur en grote zijn wel prima....smile
Op maandag 4 augustus 2003 20:33 schreef zwijntje het volgende:
Leuk, zo'n Lamborghini....
Of ik hem voor je had uitgekozen weet ik niet.In het kader; Kies een auto bij een persoon [Misschien een Dare?], heb ik alvast iets voor Pea4fun uitgekozen.
quote:hm...ik zou hem nog eens kunnen doen...lekker de boel sabboteren...
Op maandag 4 augustus 2003 20:35 schreef Bengeltje het volgende:[..]
, zeker weten 86% vrouw
quote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je dan had uitgekozen voor mij?
Op maandag 4 augustus 2003 20:33 schreef zwijntje het volgende:
Leuk, zo'n Lamborghini....
Of ik hem voor je had uitgekozen weet ik niet.
quote:Aanraken ;
quote:ehm..
Op maandag 4 augustus 2003 20:38 schreef Bogusje het volgende:[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je dan had uitgekozen voor mij?
quote:Leuk busje
Op maandag 4 augustus 2003 20:40 schreef zwijntje het volgende:[..]
ehm..
dit?
[afbeelding]
quote:Joepie! er zijn nog vrouwen die een stoppelbaardje kunnen waarderen
Op maandag 4 augustus 2003 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
Aanraken ;
kriebel zachtjes is mijn nek , met stoepelbaardje ofzo
quote:Ik vrees dat ik dan eerst mijn groter rijbewijs moet gaan halen alvoor ik met zo'n ding mag sturen
Op maandag 4 augustus 2003 20:40 schreef zwijntje het volgende:[..]
ehm..
dit?
[afbeelding]
Wel praktisch op de meetings zo'n grote bus, kan iedereen gewoon 1 een auto meerijden.
De waarheid is echter saaier, de ultieme grijze muizen auto..
(110 TDI)
quote:Orgie heet zoiets
Op maandag 4 augustus 2003 17:50 schreef Loesje29 het volgende:
Een hele kettingreactie aan lievigheid volgde![]()
O ja en ik heb geen auto
quote:Is dit raad welke auto ik heb ?
Op maandag 4 augustus 2003 20:51 schreef Bogusje het volgende:[..]
Ik vrees dat ik dan eerst mijn groter rijbewijs moet gaan halen alvoor ik met zo'n ding mag sturen
Wel praktisch op de meetings zo'n grote bus, kan iedereen gewoon 1 een auto meerijden.
De waarheid is echter saaier, de ultieme grijze muizen auto..[afbeelding]
(110 TDI)
quote:Hey mede citroen rijder
Op maandag 4 augustus 2003 20:58 schreef pea4fun het volgende:
Mijnes ook maar dan?
quote:Kunnen we ervan maken toch?
Op maandag 4 augustus 2003 21:01 schreef Bengeltje het volgende:[..]
Is dit raad welke auto ik heb ?
Ik denk dat jij rijdt in een....uhm...Ford...type denk ik nog even over....lol
quote:Wat een heerlijke auto's he?...smile
Op maandag 4 augustus 2003 21:02 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Hey mede citroen rijder
![]()
![]()
quote:Kan ... ik gok op een 2CV ?
Op maandag 4 augustus 2003 21:01 schreef Bengeltje het volgende:[..]
Is dit raad welke auto ik heb ?
quote:Ik heb geen rijbewijs
Op maandag 4 augustus 2003 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Orgie heet zoiets
O ja en ik heb geen auto
quote:Waarom niet? Nooit zin gehad om te gaan lessen? Geen tijd? Boeit je gewoon helemaal niet?
Op maandag 4 augustus 2003 21:05 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ik heb geen rijbewijs
Beat that!
quote:AI, dat is bijna niet te verslaan, maar ik waag een poging :
Op maandag 4 augustus 2003 21:05 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ik heb geen rijbewijs
Beat that!
Ik ben vroeger op de kleuterschool gezakt voor mijn strikdiploma, dus technisch gezien heb ik geen strikdiploma!
quote:Ik kan het waarschijnlijk niet zo best. heb al heel wat lessen gehad, maar nog geen resultaat.
Op maandag 4 augustus 2003 21:06 schreef pea4fun het volgende:[..]
Waarom niet? Nooit zin gehad om te gaan lessen? Geen tijd? Boeit je gewoon helemaal niet?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 21:04 schreef pea4fun het volgende:[..]
Kunnen we ervan maken toch?
Ik denk dat jij rijdt in een....uhm...Ford...type denk ik nog even over....lol
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 21:04 schreef bassieman het volgende:[..]
Kan ... ik gok op een 2CV ?
quote:En toch uit die test dat je defenately een man bent? hm...dat klopt niet met elkaar hoor.
Op maandag 4 augustus 2003 21:09 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ik kan het waarschijnlijk niet zo best. heb al heel wat lessen gehad, maar nog geen resultaat.
Ooit al eens gelest op die manier dat je 8 uur achter elkaar op een testterrein rijdt? Dat deed voor mij wonderen moet ik zeggen
quote:Hint?
Op maandag 4 augustus 2003 21:09 schreef Bengeltje het volgende:[..]
niet echt mijn auto
[..]
ook niet echt mijn auto
quote:haha.
Op maandag 4 augustus 2003 21:11 schreef pea4fun het volgende:[..]
En toch uit die test dat je defenately een man bent? hm...dat klopt niet met elkaar hoor.
Ooit al eens gelest op die manier dat je 8 uur achter elkaar op een testterrein rijdt? Dat deed voor mij wonderen moet ik zeggen
Nee, goed bedoeld, maar het ligt echt niet aan de lessen, het ligt gewoon aan mezelf.
quote:Ik ook niet. Ik denk al, waarom wordt het toch niks met m'n carriere...?
Op maandag 4 augustus 2003 21:07 schreef Bogusje het volgende:[..]
AI, dat is bijna niet te verslaan, maar ik waag een poging :
Ik ben vroeger op de kleuterschool gezakt voor mijn strikdiploma, dus technisch gezien heb ik geen strikdiploma!
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 21:11 schreef pea4fun het volgende:[..]
En toch uit die test dat je defenately een man bent? hm...dat klopt niet met elkaar hoor.
*pakt foto van zwijntje uit zijn archief*
Ziet er toch niet echt mannelijk uit imho
quote:Ben je nu nog bezig met lessen of heb je de moed opgegeven?
Op maandag 4 augustus 2003 21:14 schreef zwijntje het volgende:[..]
haha.
Nee, goed bedoeld, maar het ligt echt niet aan de lessen, het ligt gewoon aan mezelf.
btw...ik had mijn rijbewijs pas met 29 jaar...eerder had ik het geld niet, of geen zin omdat ik toch achter op de motor zat.
quote:Nee hoor, ik ga gewoon stug door.
Op maandag 4 augustus 2003 21:21 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ben je nu nog bezig met lessen of heb je de moed opgegeven?
quote:Bij de gendertest uit het vorige topic....
Op maandag 4 augustus 2003 21:20 schreef Bogusje het volgende:[..]
Zwijntje man
![]()
*pakt foto van zwijntje uit zijn archief*
Ziet er toch niet echt mannelijk uit imho
![]()
quote:Is een pleistercursus of avondopleiding strikken geen optie?
Op maandag 4 augustus 2003 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Ik ook niet. Ik denk al, waarom wordt het toch niks met m'n carriere...?
Univ afgerond, bijna MCSE..... maar het ligt natuurlijk aan m'n Strikdiploma. Hè hè het lek is boven hoor
![]()
quote:Da's wel een verstandige instelling, als ik zo om me heen kijk in het verkeer dan zijn er inderdaad genoeg van dat soort examinatoren
Op maandag 4 augustus 2003 21:23 schreef zwijntje het volgende:
Nee hoor, ik ga gewoon stug door.
Vroeg of laat tref ik een suffende examinator die niet doorheeft dat ik de rotonde verkeerd om op rijd en haal ik alsnog dat befaamde papiertje!En ik hoef nooit de Bob te zijn omdat daarna nooit iemand met me mee durft te rijden
Hey, who needs talent anyway
quote:Nou bij het volgende examen ff roepen hier...[jomanda-mode]dan gaan we met zijn allen positieve stralen zenden enzo[/jomanda-mode]
Op maandag 4 augustus 2003 21:23 schreef zwijntje het volgende:[..]
Nee hoor, ik ga gewoon stug door.
Vroeg of laat tref ik een suffende examinator die niet doorheeft dat ik de rotonde verkeerd om op rijd en haal ik alsnog dat befaamde papiertje!En ik hoef nooit de Bob te zijn omdat daarna nooit iemand met me mee durft te rijden
Hey, who needs talent anyway
quote:Lovely!
Op maandag 4 augustus 2003 21:26 schreef pea4fun het volgende:[..]
Nou bij het volgende examen ff roepen hier...[jomanda-mode]dan gaan we met zijn allen positieve stralen zenden enzo[/jomanda-mode]
quote:Ik heb uit onbetrouwbare bron vernomen dat een kort rokje soms wel eens wil helpen
Op maandag 4 augustus 2003 21:28 schreef zwijntje het volgende:Lovely!
De examinator omkopen mag natuurlijk ook altijd. Stel dat laag-bij-de-grondse methoden effect sorteren, dan ben ik daar ook helemaal voor
quote:tis dat ik niet ga kleien
Op maandag 4 augustus 2003 17:23 schreef Loesje29 het volgende:
Een haai in een zwembroek is op de een of andere manier toch een stuk minder eng
bovendien ben ik haaien lokaas...-zucht-
quote:Yeah beeejbie yeah
Op maandag 4 augustus 2003 18:47 schreef Noayla_ het volgende:
Ik vind het erg leuk dat jij jezelf bij ons clubje thuis voelt
quote:Heh heh ik wist het wel
Op maandag 4 augustus 2003 20:29 schreef pea4fun het volgende:
Hoi lui en lui-innen en doeg.
Vandaag zou Shark.Bait van ome KPN analoog krijgen, en zijn ISDN opgeheven worden, zodat de weg naar ADSL open staat. Dit is net in dat Fred Flintstone dorrupke waar ik woon net beschikbaar geworden sinds 2 weken.
Nu heeft ome KPN wel braaf mijn ISDN afgesloten, maar vergeten het vinkje in de analoog kadertje te plaatsen, waardoor Shark.Bait geen telefoon heeft, en ook niet kan internetten. Lang leve het homo-sado-ijzer (gay-SM oftewel GSM voor de taalpuristen onder ons) dat van de concurrent gebruik maakt!
Dus, want hij moest toch even zijn ma pesten met een bezoek, zit ie eventjes dit mede te delen vanaf de PC van zijn ma.
Dus lui, vier feest, Shark.Bait is not online tonite
(mij ma wil nu surfen, dus ik ga er weer vandoor...schilderen ofzo, als ik mijn acrylverf kan vinden in die oorlogzone die mijn huis is)
Heb ik morgen op mijn werk weer wat te doen
[ontopic]
Angsten: sommige hoogten...brrr.... ik werd op het drielandenpunt pijna panisch van de hoogte van de boudewijn toren...maar goed dat ik op tijd weer naar beneden ging, anders stond ik daar nu nog..
[kutte & paste van Flying Vee] Ik ben bang dat ik NOOIT de ware liefde zal ontmoeten.:@ [/k&P van F.v] --heb ikook eigenlijk
excuses voor spelfouten..dit is een raar toetsenbord
quote:Of geen rokje, maar dat staat denk ik een beetje raar
Op maandag 4 augustus 2003 21:31 schreef inspiral het volgende:[..]
Ik heb uit onbetrouwbare bron vernomen dat een kort rokje soms wel eens wil helpen
* Bogusje is nog steeds vervelend..
quote:jah! Maar! De vorige 2 keer had ik een vrouw als examinator
Op maandag 4 augustus 2003 21:31 schreef inspiral het volgende:[..]
Ik heb uit onbetrouwbare bron vernomen dat een kort rokje soms wel eens wil helpen
quote:Wie weet! Ik ga me meteen inschrijven voor een 7maandse cursus bij de LOI
Op maandag 4 augustus 2003 21:25 schreef zwijntje het volgende:[..]
Is een pleistercursus of avondopleiding strikken geen optie?
quote:Dan had je haar toch op de bakkes moeten pakken, kerel.
Op maandag 4 augustus 2003 21:33 schreef zwijntje het volgende:[..]
jah! Maar! De vorige 2 keer had ik een vrouw als examinator
Dan slaat zo'n kledingbeleid dus helemaal niet aan
potverdriedikkedrgmm*&^%
quote:Hehehe!!
Op maandag 4 augustus 2003 21:35 schreef heijx het volgende:Dan had je haar toch op de bakkes moeten pakken, kerel.
quote:Hoi meis.
Op maandag 4 augustus 2003 21:40 schreef wolfspirit het volgende:![]()
![]()
sies voor alle mannen en een bloemetjhu voor alle vrouwen
quote:Ik heb niks tegen
Op maandag 4 augustus 2003 21:40 schreef wolfspirit het volgende:![]()
![]()
sies voor alle mannen en een bloemetjhu voor alle vrouwen
quote:Iets japans, het licht in de foto staat niet aan maar ik twijfel klein beetje, maar is het honda accord van rond 1995?
Op maandag 4 augustus 2003 21:44 schreef Bengeltje het volgende:[..]
Rara , welke is dit [afbeelding]
quote:dan krijg jij toch bijde van mij
Op maandag 4 augustus 2003 21:46 schreef Bengeltje het volgende:[..]
Ik heb niks tegen
en bloemen hoor
quote:Een Accent of Excel van die fabriek van die baas die vandaag ging vliegen vanuit zijn kantoorraam...
Op maandag 4 augustus 2003 21:44 schreef Bengeltje het volgende:[..]
Rara , welke is dit [Hundie]
En dan de mijne: (zal vanaaf een betere photo posten)
quote:Multiple personality disorder aan het ontwikkelen Flying Vee?
Op maandag 4 augustus 2003 20:16 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Idd hyundai excel
Op maandag 4 augustus 2003 21:51 schreef heijx het volgende:[..]
Een Accent of Excel van die fabriek van die baas die vandaag ging vliegen vanuit zijn kantoorraam...
En dan de mijne: (zal vanaaf een betere photo posten)
*bogusje schaamt zich diep, erg diep.......*
Waarschijnlijk hou ik dit alles 1 uur vol....
quote:Mag ik voor beide gaan ?
Op maandag 4 augustus 2003 21:51 schreef zwijntje het volgende:[..]
Multiple personality disorder aan het ontwikkelen Flying Vee?
Of gewoon een wilde bui?
ps gotogomoetnaardenachtshiftenikbaald'rbestwelvanjah
*zicheenloonslaafvoelt
't ruste (voor jullie dan)
quote:Eerst inval is meestal goed ,maar
Op maandag 4 augustus 2003 22:02 schreef Bogusje het volgende:
ik moet leren mezelf te geloven.. Ik zei in eerste instantie hoendiah, maar ging voor honda...*bogusje schaamt zich diep, erg diep.......*
quote:Net ff lekker onder de koude douche gestaan, ben weer wakker
Op maandag 4 augustus 2003 23:07 schreef bassieman het volgende:
Ola, zijn alle ToD'ers naar bedje toe?
quote:ik ben er nog hoor...net ff foto geplaatst in het desbetreffende topic
Op maandag 4 augustus 2003 23:07 schreef bassieman het volgende:
Ola, zijn alle ToD'ers naar bedje toe?
In het kader van de gender-test... plaats zowel een mannelijke als een vrouwelijke foto van jezelf
quote:Hm...das een lastige hoor...ik zal eens op zoek...
Op maandag 4 augustus 2003 23:13 schreef Loesje29 het volgende:
DARE:In het kader van de gender-test... plaats zowel een mannelijke als een vrouwelijke foto van jezelf
Female:
Male:
Wat staat me nou beter?
Mannen, kom op!!!! Wees vrouwelijk voor je webcam!!!!!!!
quote:Stoer hoor, maar kan je toch niet echt mannelijk vinden...lol
Op maandag 4 augustus 2003 23:17 schreef Loesje29 het volgende:
Zoiets dus:Female:
[afbeelding]Male:
[afbeelding]
Wat staat me nou beter?
Mannen, kom op!!!! Wees vrouwelijk voor je webcam!!!!!!!
quote:Misschien had ik voor die laatste inderdaad toch beter mijn bikini weg kunnen laten
Op maandag 4 augustus 2003 23:20 schreef pea4fun het volgende:[..]
Stoer hoor, maar kan je toch niet echt mannelijk vinden...lol
quote:Mag ik u daarvoor danken schone dame
Op maandag 4 augustus 2003 23:09 schreef pea4fun het volgende:[..]
ik ben er nog hoor...net ff foto geplaatst in het desbetreffende topic
quote:Uhm Loes...dat maakt je alleen maar vrouwelijker hoor....
Op maandag 4 augustus 2003 23:23 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Misschien had ik voor die laatste inderdaad toch beter mijn bikini weg kunnen laten
![]()
quote:ja ik was idd net gedoucht...kan je dat zien dan? grinnik
Op maandag 4 augustus 2003 23:24 schreef bassieman het volgende:[..]
Mag ik u daarvoor danken schone dame
ja ik leef nog
quote:Die is nu toch nog niet bereikt he ,zou het echt leuk vinden jou als vrouw
Op maandag 4 augustus 2003 23:29 schreef bassiebas het volgende:
On topic.. Ik ga ver voor sommige zaken... Maar er zijn grenzenja ik leef nog
[Dit bericht is gewijzigd door Bengeltje op 04-08-2003 23:31]
quote:Haaaaaaaaaaaa Bassiebas!
Op maandag 4 augustus 2003 23:29 schreef bassiebas het volgende:
On topic.. Ik ga ver voor sommige zaken... Maar er zijn grenzenja ik leef nog
Heb je misschien een leuke truth-vraag?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:27 schreef pea4fun het volgende:[..]
Uhm Loes...dat maakt je alleen maar vrouwelijker hoor....
En er iets anders voor in de plaats aantrekken, muts
quote:Ikheb voor het amateurtoneel wat ik beoefen al 2 x vrouw gespeeld. Op zich wel leuk en aardig, maar ik blijf liever man. Ik vond t al ver gaan dat ik in een jurkje en schoenen met hakken rondliep...
Op maandag 4 augustus 2003 23:30 schreef Bengeltje het volgende:[..]
Die is nu toch nog niet bereikt he ,zou het echt leuk vinden jou als vrouw
quote:Daar is VAST nog wel een foto van
Op maandag 4 augustus 2003 23:32 schreef bassiebas het volgende:[..]
Ikheb voor het amateurtoneel wat ik beoefen al 2 x vrouw gespeeld. Op zich wel leuk en aardig, maar ik blijf liever man. Ik vond t al ver gaan dat ik in een jurkje en schoenen met hakken rondliep...
quote:Ik heb op het moment niet zoveel puf meer.. Ben al weken moe en hard aan vakantie toe
Op maandag 4 augustus 2003 23:31 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Haaaaaaaaaaaa Bassiebas!
![]()
Heb je misschien een leuke truth-vraag?
quote:Dan laat je die hakjes maar weg , beetje make-up staartjes ofzo
Op maandag 4 augustus 2003 23:32 schreef bassiebas het volgende:[..]
Ikheb voor het amateurtoneel wat ik beoefen al 2 x vrouw gespeeld. Op zich wel leuk en aardig, maar ik blijf liever man. Ik vond t al ver gaan dat ik in een jurkje en schoenen met hakken rondliep...
quote:Bridget!!!!!!
Op maandag 4 augustus 2003 23:33 schreef bridget_j het volgende:
Een goedenavond allemaal!!
quote:Dat kan ik de mensen op fok niet aandoen.....
Op maandag 4 augustus 2003 23:33 schreef Bengeltje het volgende:[..]
Dan laat je die hakjes maar weg , beetje make-up staartjes ofzo
![]()
lijkt me enig
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:33 schreef bridget_j het volgende:
Een goedenavond allemaal!!
quote:Denk het wel ja
Op maandag 4 augustus 2003 23:34 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Bridget!!!!!!
Heb jij OOK een mannelijke kant?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:36 schreef bridget_j het volgende:[..]
Denk het wel ja
Je hebt mijn DVD collectie gezien....
En je laat bepaalde vlekken van je broek afl...... ehm laat maar
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:36 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
![]()
En je laat bepaalde vlekken van je broek afl...... ehm laat maar
quote:de mannelijke kant..tja dat wil maar niet lukken
DARE:In het kader van de gender-test... plaats zowel een mannelijke als een vrouwelijke foto van jezelf
sorry guys, altijd goed om aan te denken als je net gaat klaar komen..dan kun je nog wel ff daarna
quote:mijn laatste dan
Op maandag 4 augustus 2003 23:42 schreef inspiral het volgende:[..]
de mannelijke kant..tja dat wil maar niet lukken
Maar daarentegen...
[afbeelding]sorry guys, altijd goed om aan te denken als je net gaat klaar komen..dan kun je nog wel ff daarna
quote:Schattig!!!
Maar daarentegen...
[afbeelding]sorry guys, altijd goed om aan te denken als je net gaat klaar komen..dan kun je nog wel ff daarna
quote:Ik geloof dat mooi, niet de juiste woordkeus is.
Op maandag 4 augustus 2003 23:43 schreef Bengeltje het volgende:mijn laatste dan
mooi plaatje inspiral
quote:
Maar daarentegen...
Je trekt het weer aan en het STAAT je gewoon weer he
Bengeltje!
weltrusten!
quote:Zo onweestaanbaar hè?
Op maandag 4 augustus 2003 23:46 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
![]()
wat istie vreselijk
Je trekt het weer aan en het STAAT je gewoon weer he
Iemand nog een truth vraag?
quote:Jawel, maar dat mag alleen als je meedoet zeker?
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:08 schreef Loesje29 het volgende:
Iemand nog een truth vraag?
quote:Je kunt toch meedoen?
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:09 schreef SunChaser het volgende:[..]
Jawel, maar dat mag alleen als je meedoet zeker?
quote:Cool!
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:09 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Je kunt toch meedoen?
Niet iedere vraag hoef je te beantwoorden hoor, we controleren niet
quote:Nu tijdelijk verkrijgbaar:
Male
Female
notice de mesjes ....
quote:HAHAHAAAAAAAAAA
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:11 schreef bassieman het volgende:[..]
Nu tijdelijk verkrijgbaar:
Male
[afbeelding]Female
[afbeelding]notice de mesjes ....
Originele manier om je vrouwelijke kant te laten zien
quote:Hehe, voor die onderste is een jaarproductie Mach3 nog niet genoeg
Male
[afbeelding]Female
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:18 schreef bridget_j het volgende:
Ook in het kader van de gender test:Bridget mannelijk:
Bridget vrouwelijk:
En die onderste is echt prachtig
quote:Schitterend
Male
[afbeelding]Female
quote:Zoek de 7 verschillen
Bridget vrouwelijk:
quote:*hele grote grijns!*
Bridget vrouwelijk:
quote:Welterusten, tot de volgende keer maar weer
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:35 schreef bridget_j het volgende:
Truste luitjes, ga maar es mijn bed opzoeken!!!
![]()
![]()
quote:Het is nog erg rustig.
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Ook goedemorgen allen
quote:nu niet meer
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:52 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Het is nog erg rustig.
[luid]
GOEIEMORGEN ALLEMAAL
[/luid]
Deze vond ik erg leuk
quote:
Blaat
*ook tropenrooster in gedachten had, maar was pas om twee uur vannacht klaar met de zachte waren installeren...
Heb maar nèt negen uur gehaald hier.
Enne, bon matin en zo...
* Maerycke gaapt eens wat...
"En Maerycke, wat is het woord van vandaag?"
Het woord van vandaag is uiteraard weer... b r a k
quote:Hahaha wat VERRASSEND!
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:25 schreef Maerycke het volgende:
Mogge allemaal* Maerycke gaapt eens wat...
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen allemaal
Ik ben nu wel ERG benieuwd naar Eska hoor......
quote:Ik had geopteerd voor l o o m of t r a a g, maar goed, b r a k it is...
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:25 schreef Maerycke het volgende:
Mogge allemaal* Maerycke gaapt eens wat...
![]()
![]()
![]()
quote:Ik ook!
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:26 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Hahaha wat VERRASSEND!
Goedemorgen allemaal
Ik ben nu wel ERG benieuwd naar Eska hoor......
Mogge
Doe je MSN eens aan.. dan kan ik je die foto's sturen van Bink...
quote:Nou vooruit.. morgen loom en/of traag dan...
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:27 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ik had geopteerd voor l o o m of t r a a g, maar goed, b r a k it is...
*hand goedmoedig over het hart strijk*...
* heijx zet 100 Euri in op b r a k
Ik ga proberen komende nacht eens te slapen voor de verandering
quote:Dat neem ik me ook iedere dag voor, maar op de één of andere manier lukt het me de laatste tijd errrrrrggggggg zelden...
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:38 schreef Bogusje het volgende:
* Bogusje gaat morgen niet voor brak.Ik ga proberen komende nacht eens te slapen voor de verandering
quote:Joh! Bogusje! Goed plàn joh!
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:38 schreef Bogusje het volgende:
* Bogusje gaat morgen niet voor brak.Ik ga proberen komende nacht eens te slapen voor de verandering
moet ik ook es doen
Maar iets zegt mij dat ik het niet ga halen, want slapen in deze benauwde dagen is niet iets wat erg makkelijk gaat.
Echter ik weiger als ik niet kan slapen om maar achter de pc te blijven zitten, want dan gaat het van kwaad tot nog erger..
quote:benen...
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:35 schreef heijx het volgende:
mogen we nu inzetten op het woord voor morgen?
* Heijx zet 100 Euri in op b r a k
SPREID HET WOORD!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 05-08-2003 09:56]
quote:Oh?
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:50 schreef Bogusje het volgende:
Echter ik weiger als ik niet kan slapen om maar achter de pc te blijven zitten, want dan gaat het van kwaad tot nog erger..
Ik heb gisternacht braaf een BOEK gelezen in bed, raam open, licht aan, klamboe dicht, laat die muggen maar hun best doen
quote:Welk boek is dat dan???
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:55 schreef Loesje29 het volgende:
Ik heb gisternacht braaf een BOEK gelezen in bed, raam open, licht aan, klamboe dicht, laat die muggen maar hun best doen
quote:Echt waar loesje, dan word het steeds erger en voor je het weet zit in je in rustoord denneheuvel af te kicken van een FOK verslaving
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:55 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Oh?
Echt?
* Bogusje needs moooooreeeee caffieeeneee.......... ... . .. . . . .. . .
quote:Ik zit meer met dat woord 'braaf' ......
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:56 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Welk boek is dat dan???
quote:Dat ze een echte dertiger is geworden?
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:58 schreef Sennaistop het volgende:
Ik zit meer met dat woord 'braaf' ......
Wat moet ik daar nu verder bij denken ?
quote:Nu ik erover nadenk, zal wel mer in de richting komen van even geen fok!. Das wel erg braaf ....
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:01 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Dat ze een echte dertiger is geworden?
Die zijn soms wel eens "braaf"
quote:Het wachten is op het verlossende antwoord van Loesje ....
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:03 schreef Bogusje het volgende:
<zware filosofiemode>Volgens mij is Loesje veel braver als jullie denken:Y
</zware filosofiemode>
quote:Kan je deze hypothese onderbouwen met feiten
</zware filosofiemode>
quote:Een boek dat ik van Maerycke voor mijn verjaardag heb gekregen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:56 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Welk boek is dat dan???
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:58 schreef Sennaistop het volgende:
Ik zit meer met dat woord 'braaf' ......
Wat moet ik daar nu verder bij denken ?
quote:Ik ben heus heel vaak braaf
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat ze een echte dertiger is geworden?
Die zijn soms wel eens "braaf"
quote:[zouteslakkenmode]
<zware filosofiemode>Volgens mij is Loesje veel braver als jullie denken
</zware filosofiemode>
[Dit bericht is gewijzigd door heijx op 05-08-2003 10:06]
quote:Ik denk het ook ja
</zware filosofiemode>
quote:DENIAL!!!!
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:06 schreef Loesje29 het volgende:
Ik ben heus heel vaak braaf
Heb deze keer eens niet tot midden in de nacht zitten MSN-en of wat dan ook, ben gewoon keurig een boek gaan lezen en ik moest er haast om gniffelen toen ik eenmaal in bed lag. Ik leek wel dertig
quote:Waarom zou ik dat moeten onderbouwen?? Ik ben er gewoon van overtuigd dat ze een heel braaf meiske is. Zal mijn vrouwelijke kant wel zijn die dat influisterd ofzo. (de overige 19% van mijn denk (on)vermogen)
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:05 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Kan je deze hypothese onderbouwen met feiten
Of valt dit onder de filosofie-noemer roddelen speculeren?
quote:Zeg dat dan!!! dit is dus duidelijk een geval van roddelen vrouwlijke intuïtie
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:09 schreef Bogusje het volgende:
Waarom zou ik dat moeten onderbouwen?? Ik ben er gewoon van overtuigd dat ze een heel braaf meiske is. Zal mijn vrouwelijke kant wel zijn die dat influisterd ofzo. (de overige 19% van mijn denk (on)vermogen)
quote:Ai, zulke moeilijke zinsconstructies zonder caffiene overdosis.. Dat trekt bogusje ff niet....
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:06 schreef heijx het volgende:[..]
[zouteslakkenmode]
Volgens mij is Loesje even braaf als wij niet denken hoor
[/zouteslakkenmode]
Maar goed, het betekend dus dat loesje niet half zo braaf is als jullie niet gedacht hadden. Wat dus zou betekenen dat ze minder braaf is als jullie wel denken. Maar de grote vraag blijft dan wat denken jullie, en hoe staat dit in verhouding tot loesje haar braaf zijn??
quote:
Ik ben heus heel vaak braaf
ik dol je maar een beetje...sowwy
quote:Niks roddelen, gewoon gevoelskwestie...
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:11 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Zeg dat dan!!! dit is dus duidelijk een geval van roddelen vrouwlijke intuïtie
* Bogusje is op dat gebied net zo'n wijf vrouwspersoonlijkheid
quote:Ik kan u verzekeren dat het niet HP is.. of iets wat er zelfs maar op lijkt...
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:12 schreef Sennaistop het volgende:
Welk boek zou het nu zijn is het soms HP Loesje ?
quote:Alstublief, het is nog vroeg, mijn brians moeten nog op gang komen, ben tenslotte geen 20 meer ....
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:12 schreef Bogusje het volgende:[..]
Ai, zulke moeilijke zinsconstructies zonder caffiene overdosis.. Dat trekt bogusje ff niet....
Maar goed, het betekend dus dat loesje niet half zo braaf is als jullie niet gedacht hadden. Wat dus zou betekenen dat ze minder braaf is als jullie wel denken. Maar de grote vraag blijft dan wat denken jullie, en hoe staat dit in verhouding tot loesje haar braaf zijn??
quote:Een van deze dus...denk ik
Een boek dat ik van Maerycke voor mijn verjaardag heb gekregen.
De titel durf ik niet te noemen
Het is in ieder geval iets Bridget Jones-achtigs, maar dan anders
Bridget Jones : The Edge of Reason by Helen Fielding
Confessions of a Shopaholic by Sophie Kinsella
Cause Celeb by Helen Fielding
Shopaholic Takes Manhattan by Sophie KinsellaDivine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood : A Novel by Rebecca Wells
quote:ik gok op Godin van de jacht (Heleen van Royen)
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:12 schreef Sennaistop het volgende:
Welk boek zou het nu zijn is het soms HP Loesje ?
Ik zal jullie uit de droom helpen:
Over het algemeen ben ik braver dan braaf. Echt Heb zo hier en daar een uitspattinkje, maar ik denk dat sommigen wel eens een vertekend beeld van mij hebben
Ik dans niet dagelijks met fanfares, laten we het daar maar op houden
quote:ok, ik rust mijn zaak alhoewel ik wel steeds meer nieuwsgieriger word.
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:13 schreef Maerycke het volgende:[..]
Ik kan u verzekeren dat het niet HP is.. of iets wat er zelfs maar op lijkt...
quote:Dat is exact wat ik dacht, en probeerde duidelijk te maken
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:15 schreef Loesje29 het volgende:
* Loesje29 bladert even terug en gaat zoeken waar dit topic van Truth or Dare ineens een Analyse-Loes-topic is gewordenIk zal jullie uit de droom helpen:
Over het algemeen ben ik braver dan braaf. EchtHeb zo hier en daar een uitspattinkje, maar ik denk dat sommigen wel eens een vertekend beeld van mij hebben
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:14 schreef paricos het volgende:[..]
ik gok op Godin van de jacht (Heleen van Royen)
Het is Ik wil een vent. Klinkt erger dan dat het is
Tot nu toe heb ik bij elke bladzijde nog hardop gelachen, dus het is een heel erg leuk en herkenbaar boek. De hoofdpersoon is wel een paar jaar ouder dan ik, maar de kneuzen van kerels die ze tegenkomt enzo... het is ERG leuk
quote:Daar is niets mis mee hoor !
* Loesje29 bladert even terug en gaat zoeken waar dit topic van Truth or Dare ineens een Analyse-Loes-topic is gewordenIk zal jullie uit de droom helpen:
Over het algemeen ben ik braver dan braaf. EchtHeb zo hier en daar een uitspattinkje, maar ik denk dat sommigen wel eens een vertekend beeld van mij hebben
quote:Na het blaten???
* Loesje29 bladert even terug en gaat zoeken waar dit topic van Truth or Dare ineens een Analyse-Loes-topic is geworden
* heijx gaat vrolijk verder met de dingen der dag...
quote:Klinkt wel interessant...vind mijn vrouwlijke kant
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:17 schreef Loesje29 het volgende:![]()
![]()
Tot nu toe heb ik bij elke bladzijde nog hardop gelachen, dus het is een heel erg leuk en herkenbaar boek. De hoofdpersoon is wel een paar jaar ouder dan ik, maar de kneuzen van kerels die ze tegenkomt enzo... het is ERG leuk
Es kijken of ik em bij een of andere vriendin kan lenen
quote:De omschrijving past iig geval
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:17 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
![]()
In het kort:
Sex and the City op z'n Engels
quote:Die kwam me bekend voor ja..
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:19 schreef Loesje29 het volgende:
Oh Maerycke, herkende je de bloem op mijn female foto?
Welke gek heeft je die gegeven?
quote:Sex and The City
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:22 schreef Sennaistop het volgende:[..]
De omschrijving past iig geval
![]()
In het kort:
Sex and the City op z'n Engels
quote:Hehehehehe. Geen idee. Maar die gek moet mij dan toch wel een beetje aardig vinden, wil ze (ja! het is een ZE!) mij van die mooie bloemen geven
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:23 schreef Maerycke het volgende:[..]
Die kwam me bekend voor ja..
Welke gek heeft je die gegeven?
quote:Of niet goed bij haar hoofd natuurlijk... Het zal een vlaag van verstandsverbijstering zijn geweest
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:24 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Hehehehehe. Geen idee. Maar die gek moet mij dan toch wel een beetje aardig vinden, wil ze (ja! het is een ZE!) mij van die mooie bloemen geven
![]()
quote:kom kom, niet te begripvol/ge-interesseerd zijn in zgn vrouwenboeken, daarmee kom je te veel op hun domein. Ik heb in de Men's Health (ja, een heel fout maandblad) de tip gelezen dat je vooral niet Bridget Jones thuis op tafel moet laten slingeren wanneer je nieuw vrouwelijk bezoek ontvangt omdat dat te veel de indruk geeft van "ja, ik begrijp vrouwen".
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Klinkt wel interessant...vind mijn vrouwlijke kant
Es kijken of ik em bij een of andere vriendin kan lenen
quote:Okeee...Maerycke is liev omdat ze Loesje29 die mooie bloem gaf
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:26 schreef Maerycke het volgende:[..]
Of niet goed bij haar hoofd natuurlijk... Het zal een vlaag van verstandsverbijstering zijn geweest
*grouphug* ????
quote:Hm, ik vind het juist wel wat hebben, mannen die niet bang zijn om dingen te laten slingeren of dingen te zeggen die misschien alles behalve stoer en mannelijk kunnen overkomen
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:27 schreef paricos het volgende:[..]
kom kom, niet te begripvol/ge-interesseerd zijn in zgn vrouwenboeken, daarmee kom je te veel op hun domein. Ik heb in de Men's Health (ja, een heel fout maandblad) de tip gelezen dat je vooral niet Bridget Jones thuis op tafel moet laten slingeren wanneer je nieuw vrouwelijk bezoek ontvangt omdat dat te veel de indruk geeft van "ja, ik begrijp vrouwen".
quote:Mannen moeten echte mannen zijn.. geinteresseerd in stoere dingen als motoren en computers enzo.. Dat halfzachte gedoe ook altijd tegenwoordig... waar zijn de bruten gebleven?
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:27 schreef paricos het volgende:[..]
kom kom, niet te begripvol/ge-interesseerd zijn in zgn vrouwenboeken, daarmee kom je te veel op hun domein. Ik heb in de Men's Health (ja, een heel fout maandblad) de tip gelezen dat je vooral niet Bridget Jones thuis op tafel moet laten slingeren wanneer je nieuw vrouwelijk bezoek ontvangt omdat dat te veel de indruk geeft van "ja, ik begrijp vrouwen".
quote:Ow...nou...ehm...hij staat tussen de andere DVDs... enne ik ben 50/50 volgens de gendertest
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:27 schreef paricos het volgende:
wat gebeurd er als ik dat per ongeluk/express doe dan???
quote:tja, het was ook maar een tip uit de Men's Health (echt een heel fout blad, vol met machismo en mannen-hedonisme), de strekking van hun verhaal was dat mannen ook te begripvol kunnen zijn en dat vrouwen daar op afknappen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:29 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Hm, ik vind het juist wel wat hebben, mannen die niet bang zijn om dingen te laten slingeren of dingen te zeggen die misschien alles behalve stoer en mannelijk kunnen overkomen
quote:Ehhh.... helemaal sufgeluld door vrouwen die besloten hebben dat bruut "uit" is?
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:30 schreef Maerycke het volgende:[..]
Mannen moeten echte mannen zijn.. geinteresseerd in stoere dingen als motoren en computers enzo.. Dat halfzachte gedoe ook altijd tegenwoordig... waar zijn de bruten gebleven?
* heijx is even naar buiten, de harde schijf van zijn Harley vervangen.
quote:Dus als ik vrouwelijk bezoek ontvang moet ik "J2ME in a nutshell" van tafel halen en vervangen voor iets als Bridget jones ofzo??
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:29 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Hm, ik vind het juist wel wat hebben, mannen die niet bang zijn om dingen te laten slingeren of dingen te zeggen die misschien alles behalve stoer en mannelijk kunnen overkomen
Eerlijk gezegd, ik heb gisteren de tafel aka boeken/bladen verzamel bak opgeruimt. Momenteel ligt daar enkel nog 1 Xbox magazine, 1x100 Beste foto's van National geographic en wat recente foldermeuk..
quote:en voetbal
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:30 schreef Maerycke het volgende:[..]
Mannen moeten echte mannen zijn.. geinteresseerd in stoere dingen als motoren en computers enzo.. Dat halfzachte gedoe ook altijd tegenwoordig... waar zijn de bruten gebleven?
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:32 schreef heijx het volgende:[..]
Ehhh.... helemaal sufgeluld door vrouwen die besloten hebben dat bruut "uit" is?
* heijx is even naar buiten, de harde schijf van zijn Harley vervangen.
Ik vind dat de meeste mannen tegenwoordig net even teveel moeite doen allemaal om zo begripvol mogelijk over te komen naar vrouwen toe... Waarom doet niet iedereen gewoon zoals hij is? Een man mag van mij best een echte vent zijn ipv een halfzacht ei eigenlijk...
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:33 schreef paricos het volgende:[..]
en voetbal
En andere sporten op tv en in het echt... met veel bier en chips enzo..
quote:Tuurlijk. Maar als een man nou toevallig niet echt een enorme stoere Marlboro-man is... laatie dan ook VOORAL niet gaan doen alsof
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:34 schreef Maerycke het volgende:[..]
![]()
![]()
Ik vind dat de meeste mannen tegenwoordig net even teveel moeite doen allemaal om zo begripvol mogelijk over te komen naar vrouwen toe... Waarom doet niet iedereen gewoon zoals hij is? Een man mag van mij best een echte vent zijn ipv een halfzacht ei eigenlijk...
quote:Computers: of zijn tijd, ok
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:33 schreef paricos het volgende:
en voetbal
quote:Zeg Maerycke, moet je niet weer eens terug naar de keuken ofzo?? Het lijkt er op dat de ketting van het aanrecht weer eens te lang is gemaakt.
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:34 schreef Maerycke het volgende:[..]
![]()
![]()
*BURRRRRRRP*
Beter zo???
quote:Aussie Rulez dan, he? Voebelen is voor mietjes.
en voetbal
quote:HAHAHAHAHA!
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:36 schreef Bogusje het volgende:[..]
Zeg Maerycke, moet je niet weer eens terug naar de keuken ofzo?? Het lijkt er op dat de ketting van het aanrecht weer eens te lang is gemaakt.
Tsss....*BURRRRRRRP*
Beter zo???
Stukken ja...
Het is in ieder geval realistischer...
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:36 schreef Bogusje het volgende:
Zeg Maerycke, moet je niet weer eens terug naar de keuken ofzo?? Het lijkt er op dat de ketting van het aanrecht weer eens te lang is gemaakt.
Tsss....*BURRRRRRRP*
Beter zo???
quote:Is goed
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:
maakt iemand het volgende topic ff aan? Loesje?
quote:50-50 zei je?
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:36 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Computers: of zijn tijd, ok
motoren & auto's en voetbal...no thank you
Dan lul ik liever over zwarte gaten, het heelal, filosofie ofzo
ik ben 80-20 (richting vrouwelijke kant) maar mijn favoriete gespreksonderwerpen zijn:
- Feyenoord
- de beurs
- hypotheken
- auto's, caravans en aanhangwagens
voor de rest hou ik mijn mond
quote:voetbal bah
en voetbal
Blijf lekker zoals je bent en doe je niet anders voor, wat een fijn onderwerp trouwens, terug naar Loesje haar boek(en) ?
quote:Hoezo.. wordt het je te heet onder de voeten?
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:39 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Blijf lekker zoals je bent en doe je niet anders voor, wat een fijn onderwerp trouwens, terug naar Loesje haar boek(en) ?
quote:nee hoor...ik hou ook niet van voetbal...
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:39 schreef Sennaistop het volgende:
voetbal bah
krijg ik nu alle manne over me heen ?Blijf lekker zoals je bent en doe je niet anders voor, wat een fijn onderwerp trouwens, terug naar Loesje haar boek(en) ?
vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |