abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12216832
Vervolg van Pedo-site weer online (deel 2)
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:02 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, dan ook, want er is hoe dan ook een 'spelletje' aan de gang. Het kind wordt niet gewaardeerd om wie hij is, maar om wat hij is. En het verliest die aantrekkingskracht onvermijdelijk. Voor een volwassene is dat al niet makkelijk, voor een kind is het nagenoeg onverteerbaar.

Idd, zodra het kind de leeftijd van 16/18 jaar bereikt wordt het aan de kant gezet.Omdat het kind er niet meer kinds genoeg uit ziet.
pi_12217256
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:31 schreef schatje het volgende:
Vervolg van Pedo-site weer online (deel 2)
[..]

Idd, zodra het kind de leeftijd van 16/18 jaar bereikt wordt het aan de kant gezet.Omdat het kind er niet meer kinds genoeg uit ziet.

Dat zou betekenen dat die vriendschap maar op 1 aspect gebaseerd is, dat zou kunnen maar lijkt me geen standaard. Bovendien hoeft het toch niet perse om echte vriendschappen te gaan, dat zie je niet zoveel tussen volwassenen en kinderen. Geen vriendschappen zoals volwassenen die onderling hebben of kinderen onderling.
  maandag 4 augustus 2003 @ 16:36:50 #3
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12218141
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:53 schreef SCH het volgende:
Dat zou betekenen dat die vriendschap maar op 1 aspect gebaseerd is, dat zou kunnen maar lijkt me geen standaard.
Pedofilie draait om sexuele aantrekkingskracht en dús ook de relatie van een pedofiel met een kind, of hij nu toegeeft aan die gevoelens of niet.
quote:
Bovendien hoeft het toch niet perse om echte vriendschappen te gaan
Waar dan wel om?
pi_12218209
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:36 schreef Lithion het volgende:

[..]

Pedofilie draait om sexuele aantrekkingskracht en dús ook de relatie van een pedofiel met een kind, of hij nu toegeeft aan die gevoelens of niet.

Ik vind het nogal een verschil maken of je er aan toegeeft of niet. Alle verschil zelfs.
quote:
Waar dan wel om?
Hij of zij kan toch een vriend van de ouders zijn, een vriend van de familie, een buurtgenoot, een oom etc.
pi_12218223
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:40 schreef SCH het volgende:

Hij of zij kan toch een vriend van de ouders zijn, een vriend van de familie, een buurtgenoot, een oom etc.

Waarom eigenlijk? Waarom zou je die gozer het toestaan om met je kind zo om te gaan?
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12218283
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:41 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Waarom zou je die gozer het toestaan om met je kind zo om te gaan?

Ja waarom niet. Er zijn genoeg mensen die dat doen. En die dat niet doen. Als het iemand is die je vertrouwt zie ik niet bij voorbaat een onoverkomenlijk probleem.
  maandag 4 augustus 2003 @ 16:44:40 #7
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12218285
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:41 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Precies, het voegt namelijk helemaal niets toe voor dat kind.
  maandag 4 augustus 2003 @ 16:45:04 #8
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12218289
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:44 schreef SCH het volgende:
Ja waarom niet.
Dat is geen antwoord op de vraag.
pi_12218303
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:44 schreef Lithion het volgende:

[..]

Precies, het voegt namelijk helemaal niets toe voor dat kind.

Hoezo niet? Dat kun je toch niet zeggen. Misschien is het een hartstikke leuk contact en neem je die kinderen juist iets af als je dat plotseling stopzet.
pi_12218320
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:45 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag.

Dan moet je ook niet 1/4 post citeren
  maandag 4 augustus 2003 @ 16:51:47 #11
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12218444
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:45 schreef SCH het volgende:
Hoezo niet?
Omdat:

1. De belevingswereld van beide partijen compleet anders is.
2. De machtsbasis compleet scheef ligt.
3. De motieven van beide partijen compleet anders zijn (en bij één partij zelfs sexueel van aard).
4. Het kind zijn/haar aantrekkelijkheid voor de pedo verliest als het ouder wordt em de vriendschap dús een fragiele en zieke basis heeft.
5. Het gedrag van de pedo er niet op gericht zal zijn om dat te doen wat het beste is voor (de opvoeding van) het kind.

quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:46 schreef SCH het volgende:
Dan moet je ook niet 1/4 post citeren
In de rest van je post stond ook geen antwoord.
pi_12218582
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:51 schreef Lithion het volgende:

Omdat:

1. De belevingswereld van beide partijen compleet anders is.

Kan best leuk zijn in een vriendschap.
quote:
2. De machtsbasis compleet scheef ligt.
Er hoeft toch geen sprake te zijn van macht?
quote:
3. De motieven van beide partijen compleet anders zijn (en bij één partij zelfs sexueel van aard).
Dus blijkbaar heeft het kind ook motieven voor de vriendschap, voordelen dus? Welke zijn dat?
Dat de motieven van de pedofiel puur sexueel van aard zijn, geloof ik niet.
quote:
4. Het kind zijn/haar aantrekkelijkheid voor de pedo verliest als het ouder wordt em de vriendschap dús een fragiele en zieke basis heeft.
Vaak ook andersom. Een opgroeiend kind heeft geen zin meer in een vriendschap met een volwassene. Bovendien hoeft vriendschap niet eeuwigdurend te zijn.
quote:
5. Het gedrag van de pedo er niet op gericht zal zijn om dat te doen wat het beste is voor (de opvoeding van) het kind.
Bron?
Vriendschap met een leeftijdsgenootje is dat nóg minder.

Zo. Even heel droog wat tegenargumenten gegeven.
Los daarvan snap ik gewoon niet wat iemand qua vriendschap ziet in een kind, m'goed.

maandag 4 augustus 2003 @ 17:14:34 #13
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12218867
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:57 schreef DennisMoore het volgende:
Kan best leuk zijn in een vriendschap.
De vraag is of het enig nut heeft voor het kind. Wat heeft een veel ouder iemand dan dat kind te bieden uit zijn/haar belevingswereld?
quote:
Een machtsverhouding is inherent aan een relatie tussen twee personen, wat de aard van die relatie dan ook is (vriendschappelijk, sexueel, zakelijk etc.) Of gebruik wordt gemaakt van die macht of niet, die machtsverhouding is er en indien die erg scheef ligt, wat het geval is bij een relatie tussen een kind en een ouder iemand, dan kan dat zeer ernstige gevolgen hebben en dat is een risico wat je zeker als ouder niet zou moeten nemen en waar dat hogere risico geen enkel positief effect heeft voor het kind.
quote:
Dus blijkbaar heeft het kind ook motieven voor de vriendschap, voordelen dus? Welke zijn dat?
Ik heb niet gezegd dat het kind ook motieven voor zo'n vriendschap zal hebben, maar dat kan inderdaad wel het geval zijn ja, bijvoorbeeld dat die persoon gewoon aardig is in de zin van dat hij het kind verwend op de één of andere manier, het dingen onderneemt met dat kind. Dat is misschien op dát moment wel positief voor dat kind, maar het kan behoorlijk schadelijk zijn als het erachter komt wat de werkelijke motieven van die persoon waren om met hem naar de dierentuin te gaan of wat dan ook en dáár moet je kinderen ook tegen beschermen. Het gaat niet alleen maar over het nu, het gaat over nu én de toekomst.
quote:
Dat de motieven van de pedofiel puur sexueel van aard zijn, geloof ik niet.
In de basis is pedofilie wel sexueel van aard. Pedofielen voelen zich nu eenmaal sexueel aangetrokken tot kinderen.
quote:
Vaak ook andersom. Een opgroeiend kind heeft geen zin meer in een vriendschap met een volwassene. Bovendien hoeft vriendschap niet eeuwigdurend te zijn.
Misschien is dat wel zo dat het ook vaak andersom is, maar dat is nog geen reden om dat risico maar te nemen.
quote:
Bron?
Vriendschap met een leeftijdsgenootje is dat nóg minder.
Leeftijdsgenootjes hebben dezelfde belevingswereld, er is een (min of meer) gelijke machtsbasis etc. etc. Leeftijdsgenootjes voegen wél iets toe voor een kind. Sociale interactie is belangrijk voor het opgroeien voor dat kind, maar die sociale interactie an sich moet inhoudelijk ook toegevoegde waarde hebben, maar welke toegevoegde waarde kan een relatie met een ouder iemand voor een kind nu werkelijk hebben?
quote:
Los daarvan snap ik gewoon niet wat iemand qua vriendschap ziet in een kind, m'goed.
Precies, maar het voegt ook gewoon niets toe voor dat kind. Een ouder iemand heeft op vriendschappelijk gebied (dus met uitzondering van professionele en opvoedkundige relaties zoals leraren en ouders) een kind niets te bieden.
pi_12218982
quote:

[..]

Ja waarom niet. Er zijn genoeg mensen die dat doen. En die dat niet doen. Als het iemand is die je vertrouwt zie ik niet bij voorbaat een onoverkomenlijk probleem.

Nou sorry hoor maar ik heb als kind nooit de behoefte gehad met oude mannen om te gaan, noch ken ik iemand die dat deed.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12218999
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo niet? Dat kun je toch niet zeggen. Misschien is het een hartstikke leuk contact en neem je die kinderen juist iets af als je dat plotseling stopzet.

Jammer dan, liever dat afnemen dan opeens je kind misbruikt. Op de weg voetballen vinden ze ook hartstikke leuk, maar daarom verbied ik het nog wel als het gevaarlijk is.
pi_12219355
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:20 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Nou sorry hoor maar ik heb als kind nooit de behoefte gehad met oude mannen om te gaan, noch ken ik iemand die dat deed.

Had jij geen buurman, geen oom - totaal geen oudere jongens/mannen in je omgeving. En niemand die dat ook had? Dat lijkt me sterk.
  maandag 4 augustus 2003 @ 17:50:06 #17
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12219390
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:47 schreef SCH het volgende:
Had jij geen buurman, geen oom - totaal geen oudere jongens/mannen in je omgeving.
Nee, niet waar ik een vriendschapsrelatie mee had, want dáár hebben we het hier over.
pi_12219737
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:50 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nee, niet waar ik een vriendschapsrelatie mee had, want dáár hebben we het hier over.

Een vriendschapsrelatie kan toch heel breed gedefinieerd zijn, dat werd al eerder uitgelegd. Dat is geen vriendschap zoals volwassenen die hebben. Gewoon mensen die elkaar wel eens zien. Een vriend van de ouders die af en toe langskomt en die mee-eet en mee-voetbalt. Daar hebben we het hier denk ik over.
pi_12219819
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:51 schreef Lithion het volgende:
Maar daar doet hij niks mee dus dat telt niet als argument. Bovendien klopt het niet: een pedo vindt het misschien leuk om bij dat kind te zijn, om samen dingen te doen. Daar zit geen enkel seksueel motief bij. Pedo's weten over het algemeen heel goed dat ze die gevoelens moeten uitschakelen.
quote:
[quote]
Onjuist, integendeel. Hij zou wel eens het beste met het kind voor kunnen hebben. Ga je er nou vanuit dat hij tegen het kind is?
pi_12219935
quote:

[..]

Had jij geen buurman, geen oom - totaal geen oudere jongens/mannen in je omgeving. En niemand die dat ook had? Dat lijkt me sterk.

Ja 2 jaar ouder ik 7 hij 9 en voetballen.

En NEE, zeker geen volwassen mannen waar ik mee omging als kind zijnde... waarom in godsnaam?

pi_12219960
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:28 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
En NEE, zeker geen volwassen mannen waar ik mee omging als kind zijnde... waarom in godsnaam?
Waarom weet ik niet. Dat gebeurt gewoon. Mensen die komen oppassen, vrienden van mijn ouders die meegingen op vakantie etc. Met dat soort mensen ga je dan om. Voor zover ik weet geen pedo's overigens.
  maandag 4 augustus 2003 @ 20:59:02 #22
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_12222593
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:57 schreef DennisMoore het volgende:

Die is er, REKEN maar dat die er is.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12222688
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:59 schreef Verbal het volgende:

[..]

Die is er, REKEN maar dat die er is.

V.

Volgens mij kan je dat niet generaliseren en is dat in iedere situatie weer anders.
pi_12223510
quote:

[..]

En zijn die mensen op de hoogte van dat het een pedo is??
pi_12224535
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 21:42 schreef schatje het volgende:

[..]

En zijn die mensen op de hoogte van dat het een pedo is??

Jazeker. Mensen die er achter komen dat hun broer of zwager (of de vrouwelijke variant) die gevoelens heeft of een van hun vrienden of kennissen. De kinderen konden goed met hem of haar opschieten en ze weten wat ze aan elkaar hebben en zien geen reden de relaties te verbreken. Tenminste, dat komt voor. Je kan het vreemd vinden maar als de mensen er voor kiezen en het gaat goed dan is dat toch geweldig. Iedereen blij.
pi_12224752
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Jazeker. Mensen die er achter komen dat hun broer of zwager (of de vrouwelijke variant) die gevoelens heeft of een van hun vrienden of kennissen. De kinderen konden goed met hem of haar opschieten en ze weten wat ze aan elkaar hebben en zien geen reden de relaties te verbreken. Tenminste, dat komt voor. Je kan het vreemd vinden maar als de mensen er voor kiezen en het gaat goed dan is dat toch geweldig. Iedereen blij.

Yeah right. De kat op het spek binden heet dat.

Een alcoholist die barkeeper is.
Een pyromaan als snijbrander.
Een kleptomaan als beveiligingsbeamte.

Ronduit oerstom en naief, en eigenlijk medeverwantwoordelijk als er wat gebeurt.

Men wist het, maar liet het toe.

Admin maandag 4 augustus 2003 @ 22:44:55 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12224856
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:28 schreef SCH het volgende:

[..]

M'n stukje uit het vorige topic is opeens echt dus

tegen kind:

Ga jij maar lekker met Ome keesie naar Artis.

Tegen Ome keesie:

Met de oogjes kijken he, niet met de handjes, *wink, wink, nudge,nudge*

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 4 augustus 2003 @ 22:46:52 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12224902
quote:

[..]

Ja, een vader!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_12224942
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

M'n stukje uit het vorige topic is opeens echt dus

tegen kind:

Ga jij maar lekker met Ome keesie naar Artis.

Tegen Ome keesie:

Met de oogjes kijken he, niet met de handjes, *wink, wink, nudge,nudge*

Veroordeel maar weer lekker andere mensen zonder enige kennis van zaken. Mensen die er serieus over nadenken en het beste voor hun kinderen willen. Maar als jij van afstand denkt dat je het beter weet en denkt precies te weten wat deze mensen fout doen, je bent echt een genie

En kom niet steeds dit topic verzieken met je herhaalde getroll en geziek, erg vervelend

quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:39 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Yeah right. De kat op het spek binden heet dat.

Een alcoholist die barkeeper is.
Een pyromaan als snijbrander.
Een kleptomaan als beveiligingsbeamte.

Ronduit oerstom en naief, en eigenlijk medeverwantwoordelijk als er wat gebeurt.

Men wist het, maar liet het toe.

Er gebeurt niks dus je punt is zinloos. En je vergelijkingen zijn zeer creatief maar slaan helemaal nergens op.
Veroordeel de ouders ook maar weer. Jij denkt oprecht dat ze het niet goed met hun kinderen voorhebben en jij denkt dat die mensen met pedo-gevoelens allemaal gestoord zijn. Je mag het denken maar het is niet de werkelijkheid.
pi_12224957
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:46 schreef yvonne het volgende:
Ja, een vader!
pi_12225097
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Veroordeel maar weer lekker andere mensen zonder enige kennis van zaken. Mensen die er serieus over nadenken en het beste voor hun kinderen willen. Maar als jij van afstand denkt dat je het beter weet en denkt precies te weten wat deze mensen fout doen, je bent echt een genie

Tief op met je getroll.
Mensen die het beste voor hun kinderen willen die laten ze iig niet willens en wetens met pedos omgaan en zeker niet alleen.
Dat is in GEEN ENKEL opzicht het beste voor het kind willen! Het beste voor die pedo zal je bedoelen!
quote:
En kom niet steeds dit topic verzieken met je herhaalde getroll en geziek, erg vervelend
Hoe jij dit je strot uit krijgt is verbazingwekkend.

Of eigenlijk niet, getuige wat je in het vorige stukje voor omgedraaide wereldbeelden tentoonspreide.

quote:
Er gebeurt niks dus je punt is zinloos. En je vergelijkingen zijn zeer creatief maar slaan helemaal nergens op.
Ze slaan wel degelijk ergens op.
Voor mensen die meer dan 1 hersencel hebben en dus normaal na kunnen denken.
quote:

Veroordeel de ouders ook maar weer. Jij denkt oprecht dat ze het niet goed met hun kinderen voorhebben en jij denkt dat die mensen met pedo-gevoelens allemaal gestoord zijn.
JA! Mensen met pedo gevoelens zijn gestoord en ouders die hun kinderen willens en wetens met die gasten om laten gaan net zo erg!
quote:
Je mag het denken maar het is niet de werkelijkheid.
De werkelijkheid heeft op jou zowiezo niet zoveel invloed, zie ik maar weer.

Het is dat het zo een triest onderwerp is en jou gedachten hierover nog meer omdat iemand het slachtoffer van dit grenzeloze omdraaien zou kunnen worden, maar anders was ik in lachen uitgebarsten van dit soort opmerkingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jeukaanmenaat op 04-08-2003 22:57]

pi_12225105
SCH, je vindt het dus normaal dat een pedo een stijve krijgt bij een dagje Artis met het kind??
pi_12225145
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:55 schreef schatje het volgende:
SCH, je vindt het dus normaal dat een pedo een stijve krijgt bij een dagje Artis met het kind??
Ik vind het totaal niet interessant inderdaad.
pi_12225153
quote:
jij denkt dat die mensen met pedo-gevoelens allemaal gestoord zijn. Je mag het denken maar het is niet de werkelijkheid.
Ergens gaat er toch iets niet goed in je koppie als je op kleine kinderen "valt" hoor. Een relatie op basis van gelijkwaardigheid (wat toch de grondslag van alle relaties zou moeten zijn) gaat natuurlijk voor geen ene meter op.

Het laten behandelen zou geenszins een slecht iets zijn...

pi_12225162
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het totaal niet interessant inderdaad.

Wat het beste voor het kind is vind jij zowiezo niet interessant nee. Dat is duidelijk.
  maandag 4 augustus 2003 @ 22:57:59 #36
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12225174
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:55 schreef schatje het volgende:
Dat kind zal daar vast een trauma aan overhouden.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_12225211
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:55 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
JA! Mensen met pedo gevoelens zijn gestoord en ouders die hun kinderen willens en wetens met die gasten om laten gaan net zo erg!
Is goed joh, ik zal ze vertellen wat voor schurken het zijn en sommige van hun kinderen die al lang en breed volwassen zijn en zeer gelukkig ook. Dat ze gestoorde ouders hebben
quote:
Het is dat het zo een triest onderwerp is en jou gedachten hierover nog meer omdat iemand het slachtoffer van dit grenzeloze omdraaien zou kunnen worden, maar anders was ik in lachen uitgebarsten van dit soort opmerkingen.
Je scheld maar een eind weg. Ik ben ervan overtuigd dat je mensen met respect moet behandelen en ook kinderen serieus moet nemen. Dat doe je imo alleen door te zorgen dat het potentiele gevaar geen tijdbom wordt. Jij hebt daar blijkbaar andere opvattingen over.
pi_12225230
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:57 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Dat kind zal daar vast een trauma aan overhouden.

Hoezo
  Admin maandag 4 augustus 2003 @ 23:00:56 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12225253
quote:

[..]

Wel godverdomme!!!
Kun je nu eens 1x normaal doen?
Flikker toch eens op man, ik geef een duidelijk voorbeeld, niks getroll, niks geflame,

enne, ik laat me godverdomme dooe JOU de mond niet snoeren, wie denk je wel dat je bent.

O, dit is geen flame sukkel, dit is gewoon lik op stuk.

pi_12225274
quote:

gelukkig trollt SCH nooit
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_12225291
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wel godverdomme!!!
Kun je nu eens 1x normaal doen?
Flikker toch eens op man, ik geef een duidelijk voorbeeld, niks getroll, niks geflame,

enne, ik laat me godverdomme dooe JOU de mond niet snoeren, wie denk je wel dat je bent.

O, dit is geen flame sukkel, dit is gewoon lik op stuk.

En je gaat maar door.
Er is hier een gesprek aan de gang, jij post een paar keer het zelfde, dat is niet echt boeiend.

En als dit geen flame is, waarom ben je dan al die mensen

En doe maar niet zo vloeken joh, het is wel duidelijk dat je machteloos bent in je argumenten.

pi_12225300
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:57 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Wat het beste voor het kind is vind jij zowiezo niet interessant nee. Dat is duidelijk.

Idd, vriendschap is maar een excuus.Het kind dient gewoon als een lust-object voor de pedo.

Walgelijk gewoon .

pi_12225302
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:02 schreef SCH het volgende:

En doe maar niet zo vloeken joh, het is wel duidelijk dat je machteloos bent in je argumenten.

Stront uitspugen is niet hetzelfde als beargumenteren, knul.
pi_12225318
quote:
En je gaat maar door.
Er is hier een gesprek aan de gang, jij post een paar keer het zelfde, dat is niet echt boeiend.

En als dit geen flame is, waarom ben je dan al die mensen

SCH speelt met vuur
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:04:59 #45
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12225335
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:03 schreef schatje het volgende:
Idd, vriendschap is maar een excuus.Het kind dient gewoon als een lust-object voor de pedo.
Een pedofiel kan in geen geval geïnteresseerd zijn in vriendschap met een kind?
pi_12225344
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Is goed joh, ik zal ze vertellen wat voor schurken het zijn en sommige van hun kinderen die al lang en breed volwassen zijn en zeer gelukkig ook. Dat ze gestoorde ouders hebben

Zeker goede vrienden van je, waar je het tegen gaat zeggen?
quote:
Je scheld maar een eind weg. Ik ben ervan overtuigd dat je mensen met respect moet behandelen en ook kinderen serieus moet nemen. Dat doe je imo alleen door te zorgen dat het potentiele gevaar geen tijdbom wordt. Jij hebt daar blijkbaar andere opvattingen over.
Ik heb de opvatting het kind te beschermen in tegenstelling tot wat jij pretendeert. En het potentiele gevaar zal ik zeker geen tijdbom laten worden, namelijk door hem ieder contact met mijn kinderen te verbieden! In tegenstelling tot wat jij zou doen (of doet): lekker de gang laten gaan.
pi_12225356
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:04 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Een pedofiel kan in geen geval geïnteresseerd zijn in vriendschap met een kind?

niet zonder het erotische aspect uit het oog te verliezen lijkt me
  Admin maandag 4 augustus 2003 @ 23:06:43 #48
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12225381
quote:

[..]

Jij post godverdomme al 13 topics hetzelfde!

En ik vloek godverdomme als ik dat godverdomme wil.

Sjezus, ik dacht met een volwassene van doen te hebben, maar zoals het er nu bijstaat heb ik leiver een 17 jarige als gesprekspartner dan jou,
en kunnen we nu godverdomme weer on topic?

Ik geef m'n kinderen niet mee aan een oom, neef, buurman , never, en zeker niet als ik weet dat het een pedo is.

maandag 4 augustus 2003 @ 23:07:15 #49
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12225394
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:05 schreef Wisp het volgende:
Flauwekul.
Een (hetero)mankan toch ook gewoon omgaan met vrouwen?
pi_12225398
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:05 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ik heb de opvatting het kind te beschermen in tegenstelling tot wat jij pretendeert. En het potentiele gevaar zal ik zeker geen tijdbom laten worden, namelijk door hem ieder contact met mijn kinderen te verbieden! In tegenstelling tot wat jij zou doen (of doet): lekker de gang laten gaan.

De juiste woorden.

Het lijkt wel een omgekeerde wereld voor SCH te zijn .

maandag 4 augustus 2003 @ 23:07:56 #51
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12225410
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:06 schreef yvonne het volgende:
Alle deelnemers posten al 13 topics hetzelfde... .
pi_12225434
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:07 schreef Gil-galad het volgende:
Flauwekul.
ook niet altijd zonder het erotische aspect uit het oog te verliezen tuurlijk kan het goed gaan, maar het is nogal link in het geval van pedo's
pi_12225440
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

En ik vloek godverdomme als ik dat godverdomme wil.

Sjezus, ik dacht met een volwassene van doen te hebben, maar zoals het er nu bijstaat heb ik leiver een 17 jarige als gesprekspartner dan jou,
en kunnen we nu godverdomme weer on topic?

Godverredomme ja .
quote:
Ik geef m'n kinderen niet mee aan een oom, neef, buurman , never, en zeker niet als ik weet dat het een pedo is.
Wat? Jij ontaarde moeder.

.

Jij verliest nu het belang van het kind uit het oog door dat te verbieden.

.

Ja vraag me de logica ook niet maar dat kan SCH je dan vast wel uitleggen waarom het beter is de pedo lekker te verwelkomen.

pi_12225471
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:05 schreef Wisp het volgende:

[..]

Idd, waarom het risico nemen om een weerloos kind daaraan bloot te stellen.

Nooit.

pi_12225475
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:07 schreef schatje het volgende:

[..]

De juiste woorden.

Het lijkt wel een omgekeerde wereld voor SCH te zijn .

SCH draait het lekker 180 graden om ja allemaal.

En of hij is aan het trollen en rellen, of hij predikt voor een andere kerk.... .

maandag 4 augustus 2003 @ 23:10:11 #56
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12225489
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:08 schreef Wisp het volgende:
ook niet altijd zonder het erotische aspect uit het oog te verliezen
Niet altijd, ja.
quote:
tuurlijk kan het goed gaan, maar het is nogal link in het geval van pedo's
In het geval van hetero's ook hoor, weet je hoe vaak vrouwen worden verkracht? Uiteraard is dit vèèl erger, als het bij een kind gebeurd.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:11:32 #57
136 V.
pi_12225527
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:07 schreef Gil-galad het volgende:

In ieder geval is de vrouw gelijkwaardig aan de man.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12225534
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:09 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

En of hij is aan het trollen en rellen, of hij predikt voor een andere kerk.... .

Ik denk eigenlijk alle drie.
pi_12225556
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:10 schreef Gil-galad het volgende:
In het geval van hetero's ook hoor, weet je hoe vaak vrouwen worden verkracht? Uiteraard is dit vèèl erger, als het bij een kind gebeurd.
verschil is dat kinderen zich nogal wat makkelijker laten misbruiken dan volwassen vrouwen

verder kunnen pedo's onder normale omstandigheden geen relatie hebben met een kind, waardoor de drang tot verkrachting groter is als ze de kans krijgen

maandag 4 augustus 2003 @ 23:15:45 #60
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12225648
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:12 schreef Wisp het volgende:
verschil is dat kinderen zich nogal wat makkelijker laten misbruiken dan volwassen vrouwen

verder kunnen pedo's onder normale omstandigheden geen relatie hebben met een kind, waardoor de drang tot verkrachting groter is als ze de kans krijgen

Alleen zieke geesten verkrachten anderen (of het nou gaat om kinderen of niet), daar zijn we het toch wel over eens? .
pi_12225700
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:15 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Alleen zieke geesten verkrachten anderen (of het nou gaat om kinderen of niet), daar zijn we het toch wel over eens? .

dat wel, alleen wordt bijna elke mens gek als ie z'n sexuele gevoelens niet kan uitten
pi_12225713
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:15 schreef Gil-galad het volgende:

"Pedofielen hebben allemaal een zieke geest."

.

maandag 4 augustus 2003 @ 23:18:45 #63
136 V.
pi_12225720
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:10 schreef Gil-galad het volgende:

In het geval van hetero's ook hoor, weet je hoe vaak vrouwen worden verkracht?

Als we het even in de 'vriendschap'-hoek houden (en dus niet de verkrachtingen/aanrandingen meetellen die gebeuren door een vent in de bosjes), dan was het iig de vrouw zelf die een inschattingsfout heeft gemaakt, en niet haar ouders (cue islamieten'grap').

En na die ene aanranding/verkrachting is het als het goed is over.

Nee, dan een kind, dat door een volwassen man wordt gemanipuleerd, zich schaamt om iets te zeggen en zich keer op keer laat misbruiken omdat 'ie geen 'nee' durft te zeggen tegen een volwassene, omdat hij het wel verkeerd zal zien omdat hij maar een kind is en de andere 'oud' en omdat 'ie bang is.

Een kind dat zich een afgelikte boterham voelt, een groot deel van zijn jeugd heeft mogen inleveren, een zwaar geheim met zich meetorst en totaal 'rock bottom' bereikt achter een masker van het ideale gelukkige kind.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  Admin maandag 4 augustus 2003 @ 23:19:05 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12225728
Ja, neem ff lekker hetzelfde plaatje, lekker verwarrend

pi_12225763
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:19 schreef yvonne het volgende:
pi_12225777
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:19 schreef yvonne het volgende:
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:21:58 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12225803
Wat ik hier lees is geen verdediging van pedofilie door SCH, maar het in normale discussie proberen te stellen van het verschijnsel vriendschap van volwassene voor minderjarigen.

Zonder dat dat soort vriendschappen gepaard hoeven te gaan met seksualiteit.

Dat is exact hetgeen wat ik in een interview met 1 van de initiatiefnemers van die Belgische site in de Volkskrant vorige week gelezen heb.

De meteen spastische reakties en het in een goor daglicht stellen van dat soort vriendschappen vind ik wat overdreven.

Ik kan ook heel goed vriendschapsgevoelens voor een kind voelen, zonder dat daar rare gedachtes achter zitten.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12225841
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

"Pedofielen hebben allemaal een zieke geest."

.

In celibaat leven, denk je echt dat dat mogelijk is DennisMoore??
pi_12225852
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:21 schreef golfer het volgende:
Wat ik hier lees is geen verdediging van pedofilie door SCH, maar het in normale discussie proberen te stellen van het verschijnsel vriendschap van volwassene voor minderjarigen.

Zonder dat dat soort vriendschappen gepaard hoeven te gaan met seksualiteit.

Dat is exact hetgeen wat ik in een interview met 1 van de initiatiefnemers van die Belgische site in de Volkskrant vorige week gelezen heb.

De meteen spastische reakties en het in een goor daglicht stellen van dat soort vriendschappen vind ik wat overdreven.

Ik kan ook heel goed vriendschapsgevoelens voor een kind voelen, zonder dat daar rare gedachtes achter zitten.

heb je die site van die belgen wel eens gelezen? het gaat hun echt wel om de sex, ze weten het leuk te verpakken met formeel taalgebruik, mooie gedichtjes en subtiele plaatjes, maar de kern van de zaak is dat er niets mis is om sex te hebben met een kind
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:25:14 #70
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12225892
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:23 schreef Wisp het volgende:
heb je die site van die belgen wel eens gelezen? het gaat hun echt wel om de sex, ze weten het leuk te verpakken met formeel taalgebruik, mooie gedichtjes en subtiele plaatjes, maar de kern van de zaak is dat er niets mis is om sex te hebben met een kind
Daar is SCH het ook niet mee eens.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:25:54 #71
136 V.
pi_12225912
Wisp, ik vind dat topicstarter-icon-kloon-scriptje van je een beetje rete-irritant.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12225935
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:25 schreef Verbal het volgende:
Wisp, ik vind dat topicstarter-icon-kloon-scriptje van je een beetje rete-irritant.

V.

maandag 4 augustus 2003 @ 23:26:53 #73
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12225941
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:25 schreef Verbal het volgende:
Ik zie een kruisje.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:27:37 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12225962
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:23 schreef Wisp het volgende:

Nee, site heb ik niet bekeken en ook geen behoefte aan.
Ik baseerde mij op interview in de VK, waarin geen sprake was van pedo-seksualiteit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12226000
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:21 schreef golfer het volgende:

Indien er geen seksuele aantrekkingskracht is niet nee.
pi_12226013
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, site heb ik niet bekeken en ook geen behoefte aan.
Ik baseerde mij op interview in de VK, waarin geen sprake was van pedo-seksualiteit.

waarom willen ze het dan geaccepteerd hebben, je kan zoveel van kinderen houden als je wil, niemand die er wat van zegt, pas als het over sex gaat doet de maatschappij moeilijk
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:30:14 #77
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12226049
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:29 schreef Wisp het volgende:
waarom willen ze het dan geaccepteerd hebben, je kan zoveel van kinderen houden als je wil
Nee, niet als pedofielen openlijk voor hun geaardheid uitkomen.
pi_12226083
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:23 schreef schatje het volgende:

In celibaat leven, denk je echt dat dat mogelijk is DennisMoore??

Met begeleiding, veel praten met anderen, en eventueel wat (getekende?) plaatjes, kan iemand wellicht een heel eind komen. Een stúk verder in ieder geval dan wanneer hij in 't diepste geheim die gevoelens heeft, en helemaal op zichzelf aangewezen is. Dat lijkt me éérder fout gaan...

Daarbij komt nog (vertelde ook een van de drie pedofielen op de radio) dat een pedofiel niet per se celibatair hoeft te leven. Hij kan best seks hebben met een leeftijdsgenoot (m/v), en daarbij evt. in gedachten aan iets anders denken. Ook veel homo's waren/zijn gewoon getrouwd, hebben kinderen verwekt etc. En nee, lang niet allemaal lopen ze dan stiekem in 't Vondelpark 's nachts...

pi_12226102
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:30 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Nee, niet als pedofielen openlijk voor hun geaardheid uitkomen.

wat heeft het voor nut om voor je geaardheid uit te komen als je het toch nooit in de praktijk zal brengen
pi_12226121
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:28 schreef schatje het volgende:

Indien er geen seksuele aantrekkingskracht is niet nee.

Voel jij je seksueel aangetrokken tot iedere man met wie je omgaat?
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:32:45 #81
136 V.
pi_12226129
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
En nee, lang niet allemaal lopen ze dan stiekem in 't Vondelpark 's nachts...
Nogal wiedes. Dan zijn er bitter weinig kinderen te vinden.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12226153
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:31 schreef Wisp het volgende:

wat heeft het voor nut om voor je geaardheid uit te komen als je het toch nooit in de praktijk zal brengen

Omdat je er dan over kunt prááten, met lotgenoten, hulpverleners, etc. Scheelt een hoop frustratie.
pi_12226169
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:32 schreef Verbal het volgende:

Nogal wiedes. Dan zijn er bitter weinig kinderen te vinden.

'k Had het over homo's die doen alsof ze hetero zijn...
pi_12226176
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:33 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Omdat je er dan over kunt prááten, met lotgenoten, hulpverleners, etc. Scheelt een hoop frustratie.

dat kan nu ook al, pedofilie is niet strafbaar, er is zelfs een stichting voor pedo's met een eigen clubblad etc
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:34:28 #85
136 V.
pi_12226181
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:32 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hallo... DAT heeft toch niets met haar heteroseksualiteit te maken?

Als een pedo vriendjes wil zijn met een kind, dan heeft dat ALLES met zijn pedo zijn te maken.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12226209
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:32 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat is iets tussen volwassen mensen, doet er dus niet.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:35:25 #87
136 V.
pi_12226212
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Had het over homo's die doen alsof ze hetero zijn...

Ah. Zijn die daar dan 's nachts?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:36:05 #88
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12226234
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:34 schreef Verbal het volgende:

Als een pedo vriendjes wil zijn met een kind, dan heeft dat ALLES met zijn pedo zijn te maken.

Hallo... DAT heeft dan toch niets met zijn pedofilie te maken?
pi_12226245
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:34 schreef Wisp het volgende:

dat kan nu ook al, pedofilie is niet strafbaar, er is zelfs een stichting voor pedo's met een eigen clubblad etc

Mja, zo'n foute club als 'Martijn' (vinden veel pedofielen ook een foute club (heb ik me laten vertellen)). En op dit moment kun je er alleen in 't diepste geheim over praten. De vraag is, of dat voldoende is.
Internet heeft hier natuurlijk grote voordelen, en helaas ook een flink aantal nadelen.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:36:34 #90
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12226249
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:35 schreef schatje het volgende:
Volwassen mensen worden nooit verkracht?
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:37:12 #91
136 V.
pi_12226267
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:36 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Hallo... DAT heeft dan toch niets met zijn pedofilie te maken?

Zeker wel. Sorry, maar jij gaat mij niet vertellen dat een pedo per se omgang wil met kinderen en dat dat los staat van zijn pedo zijn.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12226295
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:35 schreef schatje het volgende:

Jij vindt niet iedere man mooi, laat staan dat je je ertoe aangetrokken voelt, ook al issie grappig, en aardig, en gezellig.
Het lijkt me dat ook een pedofiel om kan gaan met een kind (bijv. familielid) dat ie gezellig vindt, grappig, etc, zonder dat er per se sprake hoeft te zijn van seksuele aantrekking.
pi_12226299
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En nee, lang niet allemaal lopen ze dan stiekem in 't Vondelpark 's nachts...

Cruising heet dat toch??
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:38:54 #94
136 V.
pi_12226310
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:36 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Volwassen mensen worden nooit verkracht?

http://forum.fok.nl/showtopic.php/362371/1/251#12225720

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:39:06 #95
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12226317
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:37 schreef Verbal het volgende:
Zeker wel. Sorry, maar jij gaat mij niet vertellen dat een pedo per se omgang wil met kinderen en dat dat los staat van zijn pedo zijn.
Niet noodzakelijkerwijs, maar volgens mij is het wel degelijk mogelijk.

Ik gebruikte je eigen woorden 'tegen' je. .

pi_12226351
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:34 schreef Verbal het volgende:

Pedofilie is, lijkt me, meer dan alleen het seksuele aspect.
Ik ben goeie vrienden met veel lui, van wie ik er niet aan moet denken het bed met ze te delen, al stond ik 10 jaar droog.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:40:41 #97
136 V.
pi_12226376
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:38 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Jij vindt niet iedere man mooi, laat staan dat je je ertoe aangetrokken voelt, ook al issie grappig, en aardig, en gezellig.
Het lijkt me dat ook een pedofiel om kan gaan met een kind (bijv. familielid) dat ie gezellig vindt, grappig, etc, zonder dat er per se sprake hoeft te zijn van seksuele aantrekking.

Nee, het kan zijn dat een pedo een kind tegenkomt waarbij geen sprake is van seksuele aantrekking.

Een pedo die zonodig kindervriendjes wil... dat heeft ALLES met pedo zijn te maken.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12226406
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:38 schreef schatje het volgende:

Cruising heet dat toch??

Geen idee. 't Lijkt me iets voor gefrustreerde mannetjes die overdag niet voor hun geaardheid uit durven komen.

Mijn punt was iig, dat pedofielen in de praktijk (!) veelal (seksuele) relaties zullen hebben met leeftijdgenoten.

maandag 4 augustus 2003 @ 23:41:54 #99
136 V.
pi_12226419
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:39 schreef Gil-galad het volgende:

Ik gebruikte je eigen woorden 'tegen' je. .

Nee. Dat probéérde je.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:42:20 #100
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12226431
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:40 schreef Verbal het volgende:
Nee, het kan zijn dat een pedo een kind tegenkomt waarbij geen sprake is van seksuele aantrekking.

Een pedo die zonodig kindervriendjes wil... dat heeft ALLES met pedo zijn te maken.

En een niet-pedo die graag kindervriendjes wil?
pi_12226459
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:40 schreef Verbal het volgende:

Maar niet per se met het seksuele aspect van dat 'pedo zijn'.
Hij kan toch gewoon een neefje hebben, met wie hij het gezellig vindt om te voetballen, of knikkeren?
pi_12226479
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Maar niet per se met het seksuele aspect van dat 'pedo zijn'.
Hij kan toch gewoon een neefje hebben, met wie hij het gezellig vindt om te voetballen, of knikkeren?

dat kan
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:43:35 #103
136 V.
pi_12226482
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Pedofilie is, lijkt me, meer dan alleen het seksuele aspect.
Ik ben goeie vrienden met veel lui, van wie ik er niet aan moet denken het bed met ze te delen, al stond ik 10 jaar droog.

Ja. En veel necrofielen hebben ook vrienden met wie ze het bed niet willen delen.

Maar zodra een necro perse bij een uitvaartcentrum wil zijn, hoef ik niet meer te weten.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:45:06 #104
136 V.
pi_12226528
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:42 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

En een niet-pedo die graag kindervriendjes wil?

Dat is het hem juist... hoeveel niet-pedo's ken jij die per se vrienden willen zijn met kids?

Ik leef niet in een klein wereldje, maar ik ken er geen een.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:46:27 #105
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12226565
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:45 schreef Verbal het volgende:
Dat is het hem juist... hoeveel niet-pedo's ken jij die per se vrienden willen zijn met kids?

Ik leef niet in een klein wereldje, maar ik ken er geen een.

Ik ken veel mensen (mannen en vrouwen) die veel van kinderen houden, en graag vrienden willen zijn met een kind.
pi_12226599
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:43 schreef Wisp het volgende:

dat kan

In de praktijk zal dat het meeste voorkomen lijkt me. Maar in de media zie je alleen de Dutroux-types...
quote:
Ten eerste: uit verscheidene literatuur (Frenken 2001), als ook de gedane interviews, valt op dat de aantrekkingskracht die de pedofiel voor bet kind voelt niet alleen gebaseerd is op seksuele lustgevoelens, maar ook op de liefde voor het 'kinderlijke', het gedrag van het kind, het 'zijn' van het kind. Daarbij werden in de interviews door verschillende pedofielen termen als 'onschuldig', 'lief', 'naïef.' en 'nog niet verdorven door onze maatschappij' en 'open en spontaan' gebruikt om 'het kinderlijke' aan te geven. Op de tweede plaats heb ik gekozen voor het aspect van de prepuberaliteit in deze definitie om toch een duidelijke begrenzing aan te geven. Uit de interviews werd duidelijk dat die pedofielen die zich 'strikt pedofiel' noemden (vraag 1a), duidelijk aangaven het kind dat - lichamelijk ­ nog niet In de pubertijd was het meest aantrekkelijke te vinden. Ook geestelijk vond men prepuberale kinderen aantrekkelijker: zij waren nog 'kinderlijk' . Ook in de literatuur wordt de prepuberaliteit als grens gekozen (Frenken 2001, Van Ree 2001).
En wanneer we als maatschappij willen dat pedofilie/seksualiteit als geaardheid/stoornis beter in kaart kan worden gebracht, dat er patronen herkend kunnen worden bij mensen, dat er behandel/controle-schema's worden opgesteld, etc etc... dan kun je maar beter ervoor zorgen dat de drempel om je als pedofiel te melden, zo laag mogelijk wordt.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:47:54 #107
136 V.
pi_12226603
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:46 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Ik ken veel mensen (mannen en vrouwen) die veel van kinderen houden, en graag vrienden willen zijn met een kind.

Okee. Je hebt gelijk. Pedo's zijn lief, onschuldig en knuffelbaar.

En ik ga niet nog een derde nacht hiermee bezig zijn.

Welterusten.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2003 @ 23:48:59 #108
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_12226639
En mensen die kinderen en honden hebben?
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:49:57 #109
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12226663
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:47 schreef Verbal het volgende:
Okee. Je hebt gelijk. Pedo's zijn lief, onschuldig en knuffelbaar.
Dat heb ik nòòit beweerd. Wel vind ik dat je niet alle pedofielen over één kam moet scheren.

Jammer dat je weggaat, ik vond jou één van de genuanceerdere posters.

pi_12226681
als pedofilie geaccepteerd wordt, wordt necrofilie dat dan ook?
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:51:59 #111
136 V.
pi_12226700
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:49 schreef Gil-galad het volgende:
Dat heb ik nòòit beweerd. Wel vind ik dat je niet alle pedofielen over één kam moet scheren.
Dat vind ik ook. Maar er is een verschil tussen alle pedo's over een kam scheren, en weigeren in te zien waarom aan de gevoelens van volwassenen voorrang dient te worden gegeven MET alle risico's en GIGANTISCHE gevolgen die dat potentieel kan hebben. Niet alle pedo's over één kam scheren kan ook terwijl je die gevaren ziet.
quote:
Jammer dat je weggaat, ik vond jou één van de genuanceerdere posters.
Vette pech dan.

Ik heb jaaaaaaaaaaren verloren dankzij zo'n kindervriend, en heb geen zin om stompzinnige semantisch-academische spelletjes te spelen met mensen die dat dal niet kennen.

Daarvoor is het onderwerp en zijn de gevolgen te ernstig.

V.

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 04-08-2003 23:56]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12226722
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:51 schreef Wisp het volgende:

Als afwijking, waarom niet? Gespreksgroepen? Tuurlijk.
Maar niet in de praktijk.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:54:10 #113
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12226753
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:51 schreef Verbal het volgende:
Vette pech dan.
Reageer toch niet zo opgefokt man. Ik zeg alleen dat ik het positief vind dat jij zo genuanceerd denkt over dit onderwerp, ondanks je 'ervaring'.
quote:
Ik heb jaaaaaaaaaaren verloren dankzij zo'n kindervriend, en heb geen zin om stompzinnige semantisch-academische spelletjes te spelen.

Daarvoor is het onderwerp en zijn de gevolgen te ernstig.

Begrijpelijk.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:57:54 #114
136 V.
pi_12226843
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:54 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Reageer toch niet zo opgefokt man. Ik zeg alleen dat ik het positief vind dat jij zo genuanceerd denkt over dit onderwerp, ondanks je 'ervaring'.

Misschien ben ik nu even een keertje opgefokt door die 'ervaring'.

Sue me.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 00:00:15 #115
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12226904
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:57 schreef Verbal het volgende:
Misschien ben ik nu even een keertje opgefokt door die 'ervaring'.

Sue me.

Goed, mijn excuses dan.
pi_12228993
Wat mij betreft mag de tent wel gesloten worden. Ik heb inderdaad alles al 13 x gezegd, en de meeste anderen ook. Maar gaan jullie uiteraard gerust door, ik geloof dat ik voor sommigen als een brandnetelstruik werk, en dat is soms ook wel wederzijds. Dan heeft discussieren niet zoveel zin meer, zeker niet bij dit precaire onderwerp.

Laat ik nog wel dit zeggen: alles wat ik over dit onderwerp gezegd heb berust op authentieke bezorgdheid en verontwaardiging, over zo'n belangrijk onderwerp haal ik het niet in mijn hoofd te trollen of te flamen. Dat heb ik dus ook niet gedaan. Ik denk er zo over als ik doe, ik merk dat het erg lastig blijft om er in zo'n forum als dit goed en genuanceerd over te blijven praten.

Ik vind het jammer dat er van die scherpe persoonlijke aanvallen op mij zijn afgevuurd. In mijn ogen niet terecht. Ik hou enorm veel van kinderen maar dat kan ik hier geloof ik nauwelijks nog zeggen. Gelukkig heb ik geen pedofiele of pedoseksuele gevoelens, nooit gekend ook. Maar ik denk een beetje te weten wat het is om anders te zijn en in een hoek geplaatst te worden en niet te mogen zijn wie je bent. Vandaar misschien mijn scherpte in dit debat.

Als ik anderen heb gekwetst in deze topics, mijn oprechte excuses, met name aan de mensen die met hun eigen ervaringen honderd keer meer recht van spreken hebben dan ik.

Doeg

pi_12229023
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:31 schreef Wisp het volgende:

[..]

Precies dat is nou precies wat ik de hele tijd probeer te zeggen.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 02:22:48 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_12229033
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 02:20 schreef twexx het volgende:

[..]

Precies dat is nou precies wat ik de hele tijd probeer te zeggen.

truste twexxie!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_12229082
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 02:22 schreef Troel het volgende:

[..]

truste twexxie!!!

Trusten Troel (ik kan proberen op msn gedag te zeggen maar ik knal er steeds uit *!@#$%^&*( en dan nog wat van die taal) dikke kus
pi_12229171
quote:
Door die gedachte zwijgt ook het grootste deel van de pedo's.

Maar merk wel op dat het omgekeerde niet opgaat: als je voor je geaardheid uitkomt, wil je het in praktijk brengen. Ik wil gewoon dat de diabolisering van mensen met pedofiele gevoelens ophoudt, gewoon omdat het geen enkel nut heeft mensen onder druk te zetten voor iets waar ze niets aan kunnen doen. Gaat heus de kinderen niet helpen, al die pedofielen leren dat ze op voorhand al misdadigers zijn. Da's pas drempelverlaging!

De mensheid heeft een nieuwe Verlichting nodig, en de Verlichting een nieuwe mensheid.
pi_12229303
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 02:50 schreef Tasher het volgende:

[..]

Maar merk wel op dat het omgekeerde niet opgaat: als je voor je geaardheid uitkomt, wil je het in praktijk brengen.

Ook al breng je het niet in de praktijk vind ik het nog ziek.

Theoretisch voorbeeldje.
Ik laat mijn zoontje van 6 omgaan met de achterbuurman. Deze man is een huisvriend en pedofiel. Hij is hier heel eerlijk over en geeft duidelijk aan nooit sex te willen hebben met kinderen maar kan er niets aan doen dat hij deze gevoelens heeft. Ik vind dat dat moet kunnen en mijn kind zal hier geen schade van op lopen aangezien mijn kind hier fysiek niets van merkt laat ik de vriendschap toe.

Als mijn kind volwassen is dan komt de uitslag.

- de achterbuurman was eerlijk en heeft mijn kind nooit aangeraakt. Mijn kind vond en vind het een prettige vriendschap en had het nooit willen missen.
- de achterbuurman was eerlijk en heeft mijn kind nooit aangeraakt.
Mijn kind verwijt me dat ik hem heb blootgesteld aan iemand die in hem een sexobject zag. Niet de hele tijd maar af en toe voelde hij wel dat er meer speelde dan normaal is. Hij heeft het niet altijd als prettig ervaren maar durfde dat nooit te zeggen/ vond het achteraf gezien toch niet zo'n fijne vriendschap nu hij dit weet terwijl ik hem toch zo vrij en zonder vooroordelen heb opgevoed.
- de achterbuurman was NIET zo eerlijk als ik dacht en kon niet met zijn vingers van mijn kind afblijven. Het waren onschuldige spelletjes maar mijn kind vond het best fijn. Het is hem gegunt want wat ben ik anders voor moeder.
- de achterbuurman was NIET zo eerlijk als ik dacht en kon niet met zijn vingers van mijn kind afblijven. Het waren onschuldige spelletjes en mijn kind heeft een trauma voor zijn leven. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn.

Helaas leven we nog steeds in een wereld waar mensen liegen voor eigen bestwil. Moeten ouders nu beginnen met een nieuwe revolutie door hun kind als proefmonster te gebruiken? De goeden moeten leiden onder de kwaden en daar hoeven onschuldige kinderen geen verandering in te brengen.

pi_12233379
Wat een korzichtige opmerkingen weer van de fokkers. Vraag me af wie er nu hulp nodig heeft mensen met pedofiele gedachten of deze fokkers met zulke bekrompen gedachten.

Denk dat pedofilie net als homosexualiteit een geaardheid waar je niet met hulp vanaf komt. Vroeger was homosexualiteit ook een ziekte en moesten naar psychiator enzo. Gelukkig is dat goed gekomen. Ik wil niet zeggen dat pedofilie net zo moet worden geaccepteerd als homosexualiteit. Maar iig niet zulke rare vooroordelen over pedofielen als nu het geval is. het is echt niet zo dat iedereen die pedofiele gedachten heeft alleen maar op kinderen loopt te geilen alleen maar met kinderen omgaan omdat ze sex met ze willen hebben. Dat is hetzelfde als elke man op elke vrouw zou geilen. Ditzelfde geld natuurlijk ook voor homows en andere geaardheden.

Vind jammer dat iedereen ook de media er zo'n heksenjacht van maakt. Iedereen die ook maar pedofiele gedachten heeft moet chemisch gecastreerd worden terwijl 99% er niks mee doet en zeker niet geen misbruik maakt van kinderen. Hoe groot gedeelte van de mensen die werkt met kinderen zowel voor geld als voor hun plezier. Ze doen het niet omdat ze op kinderen geilen maar mischien omdat ze ook echt van kinderen houden.

Was aantal jaren geleden bevriend met iemand die die pedofiele gevoelens had. Deze man was een wrak omdat die deze gevoelens had. Het probleem was niet zijn gevoelens maar de maarschapij die van hem walgte alleen maar omdat hij gevoelens had waar hij NIKS aan kon doen. Hij had ook dagelijks ze zoontjes van een goede vriend van hem over de vloer. Die vriend van hem wist van de gevoelens maar vertrouwde hem toch met zijn zoons. En het bullshit verhaal over dat pedofiele het jongetje dumpen als het te oud is slaat nergens op. Heb het ook gezien met die vriend met pedofiele gevoelens dat het eerder andersom is. Als een jongen in de pubertijd raakt of iig iets ouder krijgt die vrienden en echt leven en vervaagt de vriendschap meestal en dat heeft niks te maken met een pedofiel iemand die een jongetje dumpt omdat die te oud is

De actie van Demon om die site neer te halen vond ik dus een beetje een een zielige actie van censuur. Er stond NIKS op die site wat verboden word in de wet. Het enige wat er stond is teksten over pedofilie. Pedofilie is niet verboden alleen het praktiseren van pedofilie is verboden. en dan ook dat die man van Demon toevallig geld had gestort wel heel toevallig. Vind jammer dat Demon dit soort reclame stunts moet uithalen over de ruggen van anderen. Ben zelf geen XS4all klant maar ben blij dat nog zulke ISP in Nederland zijn!

Ik ben NIET voor pedofiele die kinderen misbruiken alleen niet iedereen met pedofiele gevoelens is een kinderverkrachter

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_12234315
Kan je mij dan uitleggen wat het nut is om er voor uit te komen?
Ik vind het vergelijken van homos en pedofilie trouwens erg vreemd aangezien homofilie als het goed is iets tussen twee volwassen is waar iemand anders niks mee te maken heeft.
Ik kan werkelijk niet begrijpen dat iemand er zo graag voor uit wil komen want wat is nu het probleem als je er toch niks mee doet??
Misschien kan jij me dat uitleggen. (dit is echt een serieuze vraag)
Misschien bespreek jij je seksuele voorkeur met jan en alleman maar de meeste mensen doen dit niet dus waarom wil iemand dat zo graag?
En om even te reageren op je verhaal over je kennis. Ik heb gisteren even met iemand gepraat die dus misbruikt is in zijn jeugd en die vond ook dat er een gesprek mogelijk moet zijn namelijk bij de psychiater.
En dan bedoeld deze persoon niet de mensen die kinderen misbruiken maar de mensen die gevoelens hebben voor kinderen en daar niets mee doen.
pi_12234651
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:51 schreef Wisp het volgende:
Ik heb liever dat necrofielen tekeergaan dan een pedofiel. Een lijk is al dood, een klein kind nog niet.
pi_12234987
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:22 schreef twexx het volgende:
Kan je mij dan uitleggen wat het nut is om er voor uit te komen?
Ik vind het vergelijken van homos en pedofilie trouwens erg vreemd aangezien homofilie als het goed is iets tussen twee volwassen is waar iemand anders niks mee te maken heeft.
Ik kan werkelijk niet begrijpen dat iemand er zo graag voor uit wil komen want wat is nu het probleem als je er toch niks mee doet??
Misschien kan jij me dat uitleggen. (dit is echt een serieuze vraag)
Misschien bespreek jij je seksuele voorkeur met jan en alleman maar de meeste mensen doen dit niet dus waarom wil iemand dat zo graag?
Er is zeker een vergelijking mogelijk tussen die 2 geaardheden idd de 1 is iets fouter dan de andere aangezien het bij pedofilie gaat tussen een kind en een volwassen en niet tussen twee volwassenen. Het is allebij een geaardheid anders dan de standaard (heterofilie). Vroeger werd homofilie net zoals pedofilie nu als een ziekte gezien en je moest naar daarvoor naar de psychiator of chemisch gecastreerd zoals ze nu ook roepen bij pedofielen. Uiteindelijk werd het niet meer gezien als ziekte maar als een geaardheid waar je niks aan kan veranderen (behalve natuurlijk een x aantal christenen die roepen dat ze genezen zijn van hun homofilie door God)

Waarom ik met me geaardheid te koop zou lopen ?
Trek weer vergelijking met homo's. Die doen dat soms ook wel! waarom ? om acceptatie! Geaccepteerd worden door de maatschapij. Dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben dat het totaal moet worden geaccepteerd en ook niet helemaal eens met de punten zoals beschreven staat op die site.

quote:
En om even te reageren op je verhaal over je kennis. Ik heb gisteren even met iemand gepraat die dus misbruikt is in zijn jeugd en die vond ook dat er een gesprek mogelijk moet zijn namelijk bij de psychiater.
En dan bedoeld deze persoon niet de mensen die kinderen misbruiken maar de mensen die gevoelens hebben voor kinderen en daar niets mee doen.
Hier klinkt meteen een vooroordeel dat alle pedofielen meteen kinderverkrachters zijn wat helemaal niet het geval is. Mensen met pedofiele gevoelens hebben mischien wel hulp nodig niet om er vanaf te komen want dat werkt niet net als met homosexualiteit is het een geaardheid waar je echt niet vanaf komt. Die mensen hebben eerder hulp nodig om er zelf mee leren om te gaan en het zelf te accepteren.

[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 05-08-2003 13:58]

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_12235834
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:54 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Hier klinkt meteen een vooroordeel dat alle pedofielen meteen kinderverkrachters zijn wat helemaal niet het geval is. Mensen met pedofiele gevoelens hebben mischien wel hulp nodig niet om er vanaf te komen want dat werkt niet net als met homosexualiteit is het een geaardheid waar je echt niet vanaf komt. Die mensen hebben eerder hulp nodig om er zelf mee leren om te gaan en het zelf te accepteren.

Ja precies om zichzelf te accepteren en er mee om te leren gaan. Ik krijg namelijk niet het gevoel dat iemand er mee om kan gaan als hij er een website voor gaat openen om acceptatie te krijgen want die acceptatie begint bij jezelf. Daar zie ik nu juist het gevaar. Mensen die er wel acceptatie voor nodig hebben kunnen er dus in mijn ogen niet goed mee omgaan en wie zegt mij dat ze wel kunnen omgaan met kinderen zonder daarbij aan kinderen te zitten of vinden het eigenlijk toch best normaal ook al proberen ze dit te verbloemen. Het komt op mij niet erg stabiel over.

Maar waar ligt dan de grens volgens jou?
Vind jij het een prettig idee als die kennis af en toe met een sexueel getint oogje naar je kind kijkt ook al wil hij dit zelf niet?

Als je homofiel bent dan komt daar een praktische kant bij kijken want eens zul je toch je partner mee moeten nemen en moet je dus vertellen over je geaardheid. Als je pedofiel bent heb je dat probleem niet en zie ik de noodzaak dit aan je familie te vertellen nog steeds niet.

pi_12236673
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 03:41 schreef twexx het volgende:

Helaas leven we nog steeds in een wereld waar mensen liegen voor eigen bestwil. Moeten ouders nu beginnen met een nieuwe revolutie door hun kind als proefmonster te gebruiken? De goeden moeten leiden onder de kwaden en daar hoeven onschuldige kinderen geen verandering in te brengen.

Uiteraard niet. Je kinderen aan iemand meegeven die je niet vertrouwt, daar vraagt ook niemand om. En of dat nu een hetero, homo of pedo is, ... andere karaktertrekken lijken me toch belangrijker dan waar je 's avonds aan denkt als je je afrukt.

Wat zou helpen, is kinderen wat weerbaarder te maken in dat soort zaken. Zoals je zegt: d'er zijn gevallen waarin de volwassene toenadering zoekt en het kind het eigenlijk niet fijn vindt, maar er gewoon niets van begrijpt en het dus stilhoudt. De kwaadwillige pedo zal daarbovenop schaamte aanpraten. Als je zo'n kind al vroeg leert: zo en zo zit het ineen, mensen die je daar aanraken willen dat van je of kweet niet hoe. Gewoon dat zo'n kind de situatie kan herkennen waarin het tever gaat, weet dat er geen schaamte bij hoeft komen, en er dus ook dusdanig op kan reageren (ouders verwittigen, bv).

Zo'n maatregel beschermt de kinderen veel meer dan dat je ze angstvallig bij élke pedo uit de buurt probeert te halen (want 90% zul je toch niet herkennen).

De mensheid heeft een nieuwe Verlichting nodig, en de Verlichting een nieuwe mensheid.
pi_12238353
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:32 schreef twexx het volgende:

Ja precies om zichzelf te accepteren en er mee om te leren gaan. Ik krijg namelijk niet het gevoel dat iemand er mee om kan gaan als hij er een website voor gaat openen om acceptatie te krijgen want die acceptatie begint bij jezelf. Daar zie ik nu juist het gevaar. Mensen die er wel acceptatie voor nodig hebben kunnen er dus in mijn ogen niet goed mee omgaan en wie zegt mij dat ze wel kunnen omgaan met kinderen zonder daarbij aan kinderen te zitten of vinden het eigenlijk toch best normaal ook al proberen ze dit te verbloemen. Het komt op mij niet erg stabiel over.

Nou neem je aan dat wie acceptatie vraagt, die acceptatie nodig heeft. Zoiets van: "hij vraagt acceptatie door de maatschappij, hij kan het zelf niet accepteren!". In feite is er geen verband tussen accepteren voor jezelf en acceptatie vragen door de maatschappij. Alle vier de combinaties komen voor.
pi_12239866
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:24 schreef Tasher het volgende:

[..]

Nou neem je aan dat wie acceptatie vraagt, die acceptatie nodig heeft. Zoiets van: "hij vraagt acceptatie door de maatschappij, hij kan het zelf niet accepteren!". In feite is er geen verband tussen accepteren voor jezelf en acceptatie vragen door de maatschappij. Alle vier de combinaties komen voor.

De kans bestaat dat dat zo is ja. De vrijheidsstrijders hebben dan pech omdat het risico te groot is in mijn ogen en ik het dus gewoon niet zal accepteren om iemand daar een vrijbrief voor te geven die het allemaal niet zo goed op een rijtje heeft in zijn hoofd.
Als pedofielen nu gaan verkondigen dat je van kinderen af moet blijven zonder daarbij te prediken zoals op de websites die ik heb gelezen dat als het kind het zelf mag en de ouders het goed vinden het wel mag dan zou ik er nog eens over nadenken.
pi_12241455
Waarom zou een kind van zeg maar tien jaar een vriendschap willen aangaan met een vent van over de twintig??

Het lijkt me ook niet dat het initiatief vanuit het kind uitgaat.Want een kind speelt graag met lotgenoten, en zo hoort het ook.

En wordt het kind op de hoogte gebracht van de gevoelens van de pedo??

Dus hoe gelijkwaardig is de realatie tussen een kind en de pedo eigenlijk??

pi_12244547
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:14 schreef schatje het volgende:
niet
pi_12247263
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:14 schreef schatje het volgende:
Waarom zou een kind van zeg maar tien jaar een vriendschap willen aangaan met een vent van over de twintig??
Vriendschap is leuk, weet je.
quote:
Het lijkt me ook niet dat het initiatief vanuit het kind uitgaat.Want een kind speelt graag met lotgenoten, en zo hoort het ook.
Inderdaad. Alle kinderen zullen nooit een vriendschap hebben met ouderen zonder dat er dwang bij te pas komt... Jij blijkt alle kinderen zeer goed te kennen, vind ik.
quote:
En wordt het kind op de hoogte gebracht van de gevoelens van de pedo??
Meestal in zulke mate dat het kind merkt dat de pedo graag bij het kind is. Da's genoeg, vind ik.
quote:
Heb je al vaker aangehaald, maar je moet me toch eens precies uitleggen wat je nu eigenlijk met zo'n vaag woord als 'gelijkwaardig' wilt zeggen. Want met dat woord kun je alle kanten op.

Gelijkwaardig, dus dat iets evenveel 'waard' is. Fysisiek niet evenveel waard? Zie je bij een heterofiele relatie ook, vrouwen zijn namelijk statistisch zwakker dan mannen. Intellectueel ongelijk? Zie je ook bij relaties van mensen met andere geaardheden. Emotioneel ongelijk? Idem. Seksueel ongelijk? Dat blijkt inderdaad waar te zijn. Maar een niet-pedoseksuele pedofiele relatie houdt geen seks in, dus da's ook geen argument. Ongelijk qua leeftijd? Ook weer een verschijnsel bij andere relaties.

Kortom: ik kan geen 'ongelijkheid' bespeuren die op zich een objectief doorslaggevend feit geeft om een pedofiele relatie af te keuren. Mijn besluit is dan ook dat het een op z'n zachts gezegd 'vaag' argument is. Zou je dat wat beter kunnen toelichten?

dinsdag 5 augustus 2003 @ 23:48:08 #133
136 V.
pi_12247474
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:39 schreef Tasher het volgende:
Gelijkwaardig, dus dat iets evenveel 'waard' is. Fysisiek niet evenveel waard? Zie je bij een heterofiele relatie ook, vrouwen zijn namelijk statistisch zwakker dan mannen. Intellectueel ongelijk? Zie je ook bij relaties van mensen met andere geaardheden. Emotioneel ongelijk? Idem. Seksueel ongelijk? Dat blijkt inderdaad waar te zijn. Maar een niet-pedoseksuele pedofiele relatie houdt geen seks in, dus da's ook geen argument. Ongelijk qua leeftijd? Ook weer een verschijnsel bij andere relaties.

Kortom: ik kan geen 'ongelijkheid' bespeuren die op zich een objectief doorslaggevend feit geeft om een pedofiele relatie af te keuren. Mijn besluit is dan ook dat het een op z'n zachts gezegd 'vaag' argument is. Zou je dat wat beter kunnen toelichten?

How about: op ALLE FREAKIN' fronten ongelijk

DJIEZUS, wat word ik moe van dit theoretisch-semantisch salongelul

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12247552
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:48 schreef Verbal het volgende:

[..]

How about: op ALLE FREAKIN' fronten ongelijk

V.

Blijkbaar ben je niet zo goed in toelichten.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:11:50 #135
136 V.
pi_12248038
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:51 schreef Tasher het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je niet zo goed in toelichten.

Dat wel, maar sommige mensen zijn wat traag van begrip

Maar vooruit:

quote:

Fysisiek niet evenveel waard?

Ja.
quote:

Intellectueel ongelijk?

Ja.
quote:

Emotioneel ongelijk?

Ja.
quote:

Seksueel ongelijk?

Ja.
quote:

Ongelijk qua leeftijd?

Ja.

Moeilijk, hè, begrijpend lezen...?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12248324

Je flamet niet enkel, je weigert ook nog eens fatsoenlijk te lezen wat ik schrijf (aangenomen dat je het zou begrijpen indien je niet deze arrogantie zou hebben).
Ik ontken in mijn gissingen nergens dat er geen 'ongelijkheid' is, ik relativeer enkel de betekenis van die 'ongelijkheden', en vraag toelichting over de hoedanigheid dat het pedofilie dan doet verwerpen.

50 keer ja roepen is daar geen antwoord op.

woensdag 6 augustus 2003 @ 00:37:48 #137
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248526
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:26 schreef Tasher het volgende:

Je flamet niet enkel, je weigert ook nog eens fatsoenlijk te lezen wat ik schrijf (aangenomen dat je het zou begrijpen indien je niet deze arrogantie zou hebben).
Ik ontken in mijn gissingen nergens dat er geen 'ongelijkheid' is, ik relativeer enkel de betekenis van die 'ongelijkheden', en vraag toelichting over de hoedanigheid dat het pedofilie dan doet verwerpen.

jongen toch.

Ga nou gewoon hulp zoeken ipv hier op fok te proberen om begrip te kweken voor iets waar geen begrip voor is.

je bent ziek en moet behandeld worden.

pi_12248563
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:37 schreef PLAE@ het volgende:

Ga nou gewoon hulp zoeken ipv hier op fok te proberen om begrip te kweken voor iets waar geen begrip voor is.

Hulp waarmee?
quote:
Is 't te genezen dan?
pi_12248578
quote:

[..]

jongen toch.

En wat voor hulp zou ik dan moeten zoeken?
Als je er blijkbaar zo van overtuigd ben dat ik behandeld moet worden, zal je dat wel weten zeker.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:41:51 #140
136 V.
pi_12248595
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:26 schreef Tasher het volgende:

*hele*

*diepe*

*zucht*

Jip & Janneke-taal dan maar :

JIJ zegt dat in elke relatie wel een ongelijkheid voorkomt, DUS dat op basis van zo'n ongelijkheid je pedofilie niet zou mogen wegstrepen.

IK zeg dat in een pedofiele relatie ALLE vormen van ongelijkheid voorkomen (T E G E L IJ K!!!!), en dat die hoeveelheid -nog afgezien van andere bezwaren- VOLDOENDE reden is om ertegen te zijn. Niks 'vaags' aan.

Hooghartig lopen janken terwijl je zelf geen ene reet begrijpt doe je maar op de kleuterschool.

En 'flamen'? I haven't even begun.

V.

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 06-08-2003 00:43]

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:42:20 #141
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12248601
quote:
je bent ziek
Dat is jouw mening.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:43:25 #142
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248615
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:42 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.

jep..........................en ik weet dat het niet aan mij is om zo over iemand te oordelen. Maar ik doe het in deze situatie toch.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:44:41 #143
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12248634
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:43 schreef PLAE@ het volgende:
jep..........................en ik weet dat het niet aan mij is om zo over iemand te oordelen.
Doe dat dan ook niet.
pi_12248643
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:43 schreef PLAE@ het volgende:

jep..........................en ik weet dat het niet aan mij is om zo over iemand te oordelen. Maar ik doe het in deze situatie toch.

Dat is dan dom.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:45:33 #145
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248654
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:40 schreef Tasher het volgende:

[..]

En wat voor hulp zou ik dan moeten zoeken?
Als je er blijkbaar zo van overtuigd ben dat ik behandeld moet worden, zal je dat wel weten zeker.

nee ik heb eigenlijk geen idee wat er met je moet gebeuren.
moet er iets gebeuren? Is er een behandeling? (nee toch......)

Ik zou me echt verrot voelen als ik jou was wat nu te doen.

woensdag 6 augustus 2003 @ 00:46:32 #146
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248671
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat is dan dom.

Nee het is juist goed dat er meer mensen zijn die dat vinden en doen anders haddne pedo's vrij spel
pi_12248673
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

En hij gaat maar door...

Als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk en superieure intellect, zal ik je m'n tijd maar niet verdoen, zeker.

woensdag 6 augustus 2003 @ 00:48:00 #148
136 V.
pi_12248701
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:46 schreef Tasher het volgende:

[..]

En hij gaat maar door...

Als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk en superieure intellect, zal ik je m'n tijd maar niet verdoen, zeker.

Het gaat in deze niet om mijn intellect, mijn waardeloze.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:48:11 #149
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12248707
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:46 schreef PLAE@ het volgende:
Nee het is juist goed dat er meer mensen zijn die dat vinden en doen anders haddne pedo's vrij spel
Wat loop je nou te blaten?
Pedofielen zijn ook mensen, zolang ze hun geaardheid maar niet praktiseren is het al goed hoor.
pi_12248739
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:45 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

nee ik heb eigenlijk geen idee wat er met je moet gebeuren.
moet er iets gebeuren? Is er een behandeling? (nee toch......)

Ik zou me echt verrot voelen als ik jou was wat nu te doen.

Nou, zo voelde ik me in het begin.

Maar na een tijdje zie je dat het accepteren en het niet als een ziekte zien de enige uitweg is, aangezien er - zoals je zegt - geen afdoende behandeling is.

woensdag 6 augustus 2003 @ 00:50:04 #151
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248748
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:48 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Pedofielen zijn ook mensen,

en daar is dan ook alles mee gezegt
pi_12248773
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:50 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Was het maar...
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:52:04 #153
136 V.
pi_12248776
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:48 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Pedofielen zijn ook mensen

AVRO-leden ook...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:52:27 #154
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248783
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:49 schreef Tasher het volgende:

[..]

Nou, zo voelde ik me in het begin.

Maar na een tijdje zie je dat het accepteren en het niet als een ziekte zien de enige uitweg is, aangezien er - zoals je zegt - geen afdoende behandeling is.

Heb je het eigenlijk ooit ervaard?

seks met een kind dus. (en nee dat wil ik niet weten om je dan verrot te kunnen schelden of wat dan ook).

Maar misschien is het uiteindelijk wel niks...........of ben je toch niet echt pedo..........maar dat zal wel meer 'hopen op' zijn dan........dat het echt zo is of blijkt te zijn.

woensdag 6 augustus 2003 @ 00:52:37 #155
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12248786
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:50 schreef PLAE@ het volgende:
Nee, gezegd.

En vertel mij maar eens wat er mis is met niet-praktiserende pedofielen.

woensdag 6 augustus 2003 @ 00:53:02 #156
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12248793
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:52 schreef Verbal het volgende:
AVRO-leden ook...
.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:55:19 #157
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248831
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:52 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Nee, gezegd.

En vertel mij maar eens wat er mis is met niet-praktiserende pedofielen.

die zijn ziek.

maar we komen in een cirkeltje zo he

of wil je dat ik dit helemaal ga uitleggen ofzo waarom ik dat vind?

pi_12248846
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:52 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Heb je het eigenlijk ooit ervaard?

seks met een kind dus. (en nee dat wil ik niet weten om je dan verrot te kunnen schelden of wat dan ook).

Maar misschien is het uiteindelijk wel niks...........of ben je toch niet echt pedo..........maar dat zal wel meer 'hopen op' zijn dan........dat het echt zo is of blijkt te zijn.

Ik heb nooit seks met een kind gehad. Ik merk dat ik pedo ben, gewoon omdat ik verliefd wordt op kinderen. Ik heb een lange ontkenningsperiode gehad, hoor (ongeveer een jaar), maar nu ben ik toch zeker dat ik pedofiele gevoelens heb. En geloof me, dat zeg je ook niet zomaar voor je plezier.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:56:55 #159
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12248851
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:55 schreef PLAE@ het volgende:
die zijn ziek.

maar we komen in een cirkeltje zo he

of wil je dat ik dit helemaal ga uitleggen ofzo waarom ik dat vind?

Als je dat vindt, dan zijn ze niet ziek, en is dat gewoon jouw mening.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:58:08 #160
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248885
ja maar verliefd wat is het precies voor jou gevoel?

ik bedoel ik verlang echt naar een meisje als ik er verliefd op ben.

Maareh ik wil hier eignelijk niet gaan lullen op de manier dat moeders doen die niet willen dat hun zoon homo is.

woensdag 6 augustus 2003 @ 00:59:49 #161
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248902
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:56 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Als je dat vindt, dan zijn ze niet ziek, en is dat gewoon jouw mening.

ze zijn ziek tot het tegendeel bewezen is . maareh omdat jij dat wilt ga ik echt niet zeggen dat ik dat vind.

trouwens wel eens onderzoeken gelezen of wat dan ook waaruit blijkt dat ze het niet zijn? Er zit iets mis in die bovenkamer dat lijkt me zeker. Jou niet?

pi_12248925
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:58 schreef PLAE@ het volgende:
ja maar verliefd wat is het precies voor jou gevoel?

ik bedoel ik verlang echt naar een meisje als ik er verliefd op ben.

Mja, verlangen is er een mooi woord voor. Beetje vaag, maar daar komt het wel op neer, ja.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:03:19 #163
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12248945
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:59 schreef PLAE@ het volgende:
ze zijn ziek tot het tegendeel bewezen is . maareh omdat jij dat wilt ga ik echt niet zeggen dat ik dat vind.

trouwens wel eens onderzoeken gelezen of wat dan ook waaruit blijkt dat ze het niet zijn?

Dat is de bewijslast omdraaien, ìk ga het bewijs voor jouw stelling niet bij elkaar zoeken. Als je het niet kunt bewijzen, moet je ook niet gaan schreeuwen dat het een ziekte is.
quote:
Er zit iets mis in die bovenkamer dat lijkt me zeker. Jou niet?
Mwoah, ik vroeg om bewijs, niet om wat jij vindt van pedofielie. Zelf vind ik het ook niet van smaak getuigen, maar ik denk (of vrees) dat het een geaardheid is, net zoals homofilie.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:04:55 #164
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248967
Ik wil er dan seks mee, bij d'r zijn enz.

Maar om op iemand echt verliefd te zijn moet het qua gedachten ook klikken. We moeten een beetje op 1 lijn zitten. Ze moet een beetje een mooi figuurtje hebben, niet op haar mondje gevallen zijn enz. enz. Ze moet een beetje stijl hebben wat betreft kleding. Van mijn smaak muziek houden (bij voorkeur haha ) enz.

Hoe bekijk je dat bij een kind

Wat is het aantrekkelijke?

Die beleveningswereld is toch totaal verschillend? Het niveau van denken enz. toch ook?

pi_12248986
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:59 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

trouwens wel eens onderzoeken gelezen of wat dan ook waaruit blijkt dat ze het niet zijn?

Nou, pedofielen hebben geen afwijkende kararktereigenschappen. Het enige wat hen onderscheidt, is dat ze op kinderen vallen. Suggesties zoals machtgeilheid, kindsheid, lage intelligentie en verbanden met andere psychische ziektes zijn nooit bewezen.

Dus objectief bekeken, is de argumentatie om pedofilie een ziekte te noemen dezelfde als om homofilie een ziekte te noemen.

woensdag 6 augustus 2003 @ 01:07:23 #166
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248991
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:03 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Mwoah, ik vroeg om bewijs, niet om wat jij vindt van pedofielie. Zelf vind ik het ook niet van smaak getuigen, maar ik denk (of vrees) dat het een geaardheid is, net zoals homofilie.

is homofilie een geaardheid dan? volgens mij niet.

En verder lees je maar mooi over m'n posts heen als je je eraan irriteert of aan m'n spelfouten of wat dan ook

en bewijs dat het een ziekte is heb ik hier zo niet. Misschien is het er wel , misschien ook niet.

woensdag 6 augustus 2003 @ 01:10:19 #167
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12249018
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
is homofilie een geaardheid dan? volgens mij niet.
Ja, homofilie is een geaardheid. Zoek het woord anders maar even op in het woordenboek, hopelijk snap je het dan.
quote:
en bewijs dat het een ziekte is heb ik hier zo niet. Misschien is het er wel , misschien ook niet.
Ja, dus is het volgens jou een ziekte, en geen onomstotelijk bewezen feit. Je moet dan ook niet gaan schreeuwen pedofilie ìs een ziekte.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:11:39 #168
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12249034
pedofilie = een ziekte.

en volgens mij is homofilie geen geaarheid

zo ben ik ff een open-minded Nederlander (not)

woensdag 6 augustus 2003 @ 01:12:36 #169
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12249046
Tasher krijg ik nog een antwoord op dat verliefdheid gedoe?
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:13:38 #170
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12249056
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:11 schreef PLAE@ het volgende:
pedofilie = een ziekte.
Oh, en daarnet zei je nog dat je er geen bewijs voor hebt?
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
quote:
en volgens mij is homofilie geen geaardheid
En dat is wèl bewezen. .
quote:
zo ben ik ff een open-minded Nederlander (not)
Stoer.
pi_12249080
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:04 schreef PLAE@ het volgende:
Ik wil er dan seks mee, bij d'r zijn enz.

Maar om op iemand echt verliefd te zijn moet het qua gedachten ook klikken. We moeten een beetje op 1 lijn zitten. Ze moet een beetje een mooi figuurtje hebben, niet op haar mondje gevallen zijn enz. enz. Ze moet een beetje stijl hebben wat betreft kleding. Van mijn smaak muziek houden (bij voorkeur haha ) enz.

Hoe bekijk je dat bij een kind

Wat is het aantrekkelijke?

Die beleveningswereld is toch totaal verschillend? Het niveau van denken enz. toch ook?

Yep, kwil er dan ook bij zijn. En 's avonds aan hem denken bij het masturberen helpt veel.

En verliefdheid reikt inderdaad verder dan het uiterlijk alleen. Persoonlijk vind ik vooral intelligente jongens aantrekkelijk, heb ik gemerkt. Spontaniteit is ook heel leuk. Je zou verbaasd zijn wat voor wijsheid er allemaal uit de mond van een 12-jarige kan komen.

Maar hoe ik een pedofiele relatie bekijk? Moeilijke vraag, want ik heb er nog nooit een gehad. Het zal wel vooral een vriendschapsrelatie zijn.
En er is inderdaad een verschil in denkwereld, maar dat maakt het enkel interessanter, vind ik.

woensdag 6 augustus 2003 @ 01:18:25 #172
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12249106
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:13 schreef Gil-galad het volgende:
Stoer.
ja he.

wat wil je nou eigenlijk horen?

dat ik pedofilie een ziekte vind? nou vooruit: volgens mij is pedofilie een ziekte ......

en wat is het bewijs dat homofilie een geaardheid is? behalve het woordenboek

Als we het over geaardheid hebben geloof ik niet en volgens mij worden homo's niet als homo zijnde geboren. Maar dit vind ik moeilijk om uit te leggen.

mag ik eigenlijk nog aan je vragen waarom je er zo op geilt om spellingsfouten te verbeteren? Niet iedereen let erg op z'n typefoutjes om kwart over 1 's nachts. Ik ben er 1 van

maareh rot je nu ook op hier?

woensdag 6 augustus 2003 @ 01:21:52 #173
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12249135
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:16 schreef Tasher het volgende:

[..]

Yep, kwil er dan ook bij zijn. En 's avonds aan hem denken bij het masturberen helpt veel.

En verliefdheid reikt inderdaad verder dan het uiterlijk alleen. Persoonlijk vind ik vooral intelligente jongens aantrekkelijk, heb ik gemerkt. Spontaniteit is ook heel leuk. Je zou verbaasd zijn wat voor wijsheid er allemaal uit de mond van een 12-jarige kan komen.

Maar hoe ik een pedofiele relatie bekijk? Moeilijke vraag, want ik heb er nog nooit een gehad. Het zal wel vooral een vriendschapsrelatie zijn.
En er is inderdaad een verschil in denkwereld, maar dat maakt het enkel interessanter, vind ik.

wat is er (lichamelijk) interessant aan kinderen? of lekker of wat dan ook?

verder kan ik me er niet zo in inleven in zo'n relatie.

pi_12249147
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:16 schreef Tasher het volgende:

[..]

Wat wil je dan dat mensen accepteren aan jou? Dat je het gevoel hebt of dat je dat gevoel prettig vind?
  Admin woensdag 6 augustus 2003 @ 01:24:10 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12249162
Discussie best, maar FOK! leent zich no way voor het uiten van ervaringen van pedo's.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')