Year 1937
Origin Not Available
Make Mercedes-Benz
Base Price Not Available
Model W125
Production Not Available
Engine & Transmission Body / Chassis
Position Front Longitudinal Drive Wheels RWD
Configuration M 125 F V8
Curb Weight 833 kg / 1836 lbs
Valvetrain DOHC 4 Valves / Cyl
Displacement 5660 cc / 345.4 cu in
Power 441.5 kw / 592 bhp @ 5800 rpm
Length 4200 mm / 165.4 in
Width 1750 mm / 68.9 in
Height 1200 mm / 47.2 in
Torque Not Available
Wheelbase 2798 mm / 110.2 in
Bore 94 mm / 3.7 in
Front Track 1473 mm / 58.0 in
Stroke 102 mm / 4.02 in
Rear Track 1412 mm / 55.6 in
Redline 6000 Steering Worm & Nut
HP / Liter 104.59 bhp per litre
Body / Frame Aluminum over Oval Tube Frame
HP / Curb Weight 710.68 bhp per tonne
Front Brakes Lockheed Hydrualic Drums
Gear Type 4-Speed Manual
Front Brake Size 400 mm / 15.7 in
1st Gear Ratio 2.13:1
Rear Brakes Lockheed Hydrualic Drums
2nd Gear Ratio 1.37:1
Rear Brake Size 400 mm / 15.7 in
3rd Gear Ratio 1.18:1
Front Wheels Not Available
4th Gear Ratio 0.94:1
Rear Wheels Not Available
5th Gear Ratio Not Available
Front Tires 5.25x17
6th Gear Ratio Not Available
Rear Tires 7.00x19
7th Gear Ratio Not Available
Front Suspension Unequal Wishbones w/Coil Springs, Hydrualic Shock Absorbers
Final Drive Ratio 3.52:1
Rear Suspension De Dion Axle w/Torsion Bar Springs, Hydrualic Shock Absorbers
Performance
Top Speed 321.9 kph / 200.0 mph
[Dit bericht is gewijzigd door Xtreem op 04-08-2003 15:32]
maar euh succes enne tsja ik zie wel kbaal nog steeds wel dat we die bagger fiats niet hebben van een tdi naar een gewone diesel is nie fijn rijden
quote:ok, is idd een achteruitgang.. maar je zou ook verbannen kunnen worden naar de fiets
Op maandag 4 augustus 2003 15:29 schreef jozef444 het volgende:
waar blijft de topiclist(wel gave wagen
)
maar euh succes enne tsja ik zie wel kbaal nog steeds wel dat we die bagger fiats niet hebben van een tdi naar een gewone diesel is nie fijn rijden
quote:nou dan zal ik toch eerst ook naar een andere afdeling over moeten worden geplaatst (wij doen alleen pakketpost en hebben dus alleen maar bussen, geen peugeotjes partner en fietsen dus
Op maandag 4 augustus 2003 15:31 schreef Xtreem het volgende:[..]
ok, is idd een achteruitgang.. maar je zou ook verbannen kunnen worden naar de fiets
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:50 schreef Pjederdy het volgende:
Slowchat.
Nee dank u.
dicht.
quote:Geen slowchat meer?
Op maandag 4 augustus 2003 16:55 schreef ook_gek het volgende:
Xtreem
[..]
Waar moet ik dan al me onzin kwijt???
quote:Jha dat vraag ik me ook af
Op maandag 4 augustus 2003 17:18 schreef Boink het volgende:[..]
Geen slowchat meer?
Waar moet ik dan al me onzin kwijt???
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Slowchat] Honda Wide body van APR
quote:Hij is goed hoor.
Op maandag 4 augustus 2003 17:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jha dat vraag ik me ook af
Maar dat modje is wel heel erg actief en vind zich zelf heel erg goed
quote:laat hem aub in onzin blijven....en van PTA afblijven
Op maandag 4 augustus 2003 16:55 schreef ook_gek het volgende:
Xtreem
[..]
quote:zolang je uit PTA blijft is het best
Op maandag 4 augustus 2003 18:31 schreef Pjederdy het volgende:
Had ik al laten weten dat ik heel goed ben?.
quote:Nee. Open er een topic in PTA over ofzo!
Op maandag 4 augustus 2003 18:31 schreef Pjederdy het volgende:
Had ik al laten weten dat ik heel goed ben?.
ik wil hierbij ff laten weten dat als alles een beetje meezit ik over een paar weken ga kijken voor een lomax kit na men vakantie werk hoop ik genoeg geld te hebben om te beginnen met t paket (als er niks anders belangrijks tussendoor komt wat geld kost
)
quote:ach tis een leuk knutselobject en we zien wel of nadat ik m heb gemaakt we harder durven te rijden dan 10 km/u
Op maandag 4 augustus 2003 18:40 schreef D-Devil het volgende:
oké met zo'n oude ketel zou ik wel nooit zo hard willen rijden, lijkt me niet safe.
quote:Je haalt de 5 niet eens
Op maandag 4 augustus 2003 18:43 schreef jozef444 het volgende:[..]
ach tis een leuk knutselobject en we zien wel of nadat ik m heb gemaakt we harder durven te rijden dan 10 km/u
quote:hoe ken jij mij zo goed
Op maandag 4 augustus 2003 18:51 schreef Boink het volgende:[..]
Je haalt de 5 niet eens
quote:wat mij betreft hoor je er bij hoor
Op maandag 4 augustus 2003 18:21 schreef jozef444 het volgende:
oh god nou mag de harde kern van pta zich der tegenaan gaan bemoeien ( * Boink beschouwd zich semi harde kern tot de bevestiging van boink en ook_gek doorkomt)
maar euh ik zou voor de duitser gaan, lijkt me de betere auto en hij is volgens mij ook wat ruimer als een punto koekblik
. En een italiaan tsja kwee nie in alle fiats waar ik tot nu toe in heb rondgereden is er altijd wel iets wat standaard fout is/gaat terwijl ik dat bij vw's nog eigenlijk niet ben tegengekomen (hiermee bedoel ik dus eigenlijk dat italiaanse auto's eigenlijk wat vaker ontwerp/fabricage foutjes hebben
)
maar dis mijn mening en voel je vooral niet geroepen om naar mij te luisteren (dat doet toch niemand
)
quote:wat mij betreft hoor jij der ook bij hoor als jij die post hebt gelezen
Op maandag 4 augustus 2003 19:11 schreef Boink het volgende:[..]
wat mij betreft hoor je er bij hoor
. Ikzelf ben ook niet echt harde kern dus
quote:dan ist nu alleen nog wachten op de reactie van de grote
Op maandag 4 augustus 2003 19:33 schreef Boink het volgende:
hehe, kzat een beetje bij te lezen
hmzz kzal ook maar ff wat ontopic plaatsen, kheb afgelopen weekend binnen een middagje in cuijk (jaja werk he ) 2 ferrari's gespot hoe en wat voor spul weet ik niet kben der nie zo goed in volgens mij een 360 spider en een oude gto maarja wel vaag dat je der daar eigenlijk nooit iets ziet en nu in 1x 2
bij afwijzing door ook_gek waar kunnen boink en ik een second opiniong vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |