Die lenzen zijn heel lichtgroenig, niet eens zichtbaar.
Hij is 2 jaar gebruikt. Maar de degelijkheid heeft zich dubbel en dwars bewezen. En zitten er gebruikskrasjes van nog geen mm op.
Je kan ze alleen zien als je echt op zoek gaat.
Er zit een Ray-ban doekje bij. Ray-ban koortje voor om je nek en een brillenkoker van leder.
Alles orgineel.
Nieuwprijs was toen ¤ 380,-
Bieden begint bij ¤ 75,-
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:14 schreef D.Rose het volgende:[..]
Hij zei ook: prijs toen...
Net even wezen poetsen en er zit maar 1 klein putje/krasje op van nog geen halve mm. Valt totaal niet op.
quote:Aha, verklaart een hoop. Ga zo naar opticien, ff checken of het iets voor mij is.
Op maandag 4 augustus 2003 13:14 schreef DrukVout het volgende:[..]
Het is een wat ouder model. En omdat hij nog zo goed als nieuw is.
Maar ik had het toen voor veel gekocht.
quote:Te laag.
Op maandag 4 augustus 2003 13:16 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Tsja aan de nieuwprijs van mijn Pentium 75 kan ik geen waarde meer hechtenIk bied 25 euro.
quote:¤ 51,--
Op maandag 4 augustus 2003 16:58 schreef DrukVout het volgende:
naja maakt niet uit voor onder de 50,- gaat hij toch sowiezo niet weg.
[edit]
Oja, mits hij past... want ik heb nogal een groot hoofd...
nouja, groot... groter dan het gemiddelde...
[/edit]
quote:56,- inclusief verzendkosten dan.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:26 schreef Jereon het volgende:[..]
¤ 51,--
mits hij past, en de glazen echt de "goede" zijn.... glazen maken immers voornamelijk de prijs...
Of lenzen.... ook goed....[edit]
[/edit]
quote:Ik vind het enorm zonde dat hij weg moet. Maar ik heb er niks meer aan. Heb een zonnebril nodig met sterkte. En die heb ik nu ook wel. Maar die Ray-Ban is toch even beter voor in de zon. Maarja ik zie zo weinig op het strand
Op donderdag 7 augustus 2003 12:56 schreef EggsTC het volgende:
Waarom doe je hem weg, vraag ik me dan af.
Foto's zijn niet echt heel goed geukt van de lenzen. Beetje erg lastig om erop scherptestellen, want hij stelt zich scherp op het geen wat achter de glazen is. En als ik er dan iets vlak achterhoud dan is het ook niks.
Beetje donker op mijn kamer maar het montuur is zilverkleurig.
quote:Als je nog steeds intresse hebt ben je de hoogste bieder. Hawg had geen intresse.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:26 schreef Jereon het volgende:[..]
¤ 51,--
mits hij past, en de glazen echt de "goede" zijn.... glazen maken immers voornamelijk de prijs...
Of lenzen.... ook goed....[edit]
[/edit]
quote:Kun je nagaan wat voor type lenzen het betreft?
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:27 schreef DrukVout het volgende:[..]
Als je nog steeds intresse hebt ben je de hoogste bieder. Hawg had geen intresse.
quote:Er staat BL in de glazen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 18:09 schreef Jereon het volgende:[..]
Kun je nagaan wat voor type lenzen het betreft?
Omdat de nieuwprijs zo hoog was? De huidige prijzen van een gelijksoortig model zijn vanaf ¤ 80,--
Ontopic:
Ik vind 51 euro voor een echte rayban (mits in goede staat) echt een koopje! Rayban is degelijk spul!
Succes met verkopen, maar ik houd het voorlopig maar bij mn eigen zonnebrilletje
Toen ik vannacht naar het plafond lag te staren (ik kon niet slapen) moest ik ineens nog ff aan je post denken hier.
Uit je post heb ik de indruk dat je die rayban glazen heel fijn vindt...
Maar je moet nu een zonnebril met sterkte hebben schrijf je...
Wat ik me afvroeg: als je een gewone bril hebt, misschien is het dan wel mogelijk om je rayban glazen in een voorhanger te laten zetten...
(moet je wel ff naar een wat betere opticien om dat te vragen...)
Misschien heb je er wat aan, misschien niet, in elk geval zal ik nu verder mn mond houden
quote:Ja dat stond altijd in de rayban glazen... (bij de nieuwste modellen niet meer volgens mij) Maar in de goedkope glazen staat ook dat merkteken.
Op vrijdag 8 augustus 2003 18:15 schreef DrukVout het volgende:[..]
Er staat BL in de glazen.
Binnekant van het montuur staat B&L Ray-ban
Maar er is al 60 geboden, ik ga daar niet overheen als je me de specs van je glazen niet kunt geven...
De oude modellen waren voorzien van zowel bl in het linker als het rechterglas, bezien van de voorkant. Meestal aan de zijkant, midden, van het glas, bij het schroefje van het monteur.
Ray-Ban staat op het monteur, BL in de glazen. Tesamen vormde BL en Ray-Ban het sterkste team op het gebied van zonnebrillen, IMHO that is. In de jaren 30/40 vooral door piloten gebruikt. In de jaren 60/70 door de USA politie en andere overheidsdiensten. Geloof zelfs dat het vaak de "standaard" politie zonnebril was daaro.
Ray-Ban betekend overigens bescherming, ban voor/tegen, de zon/straling.
BL staat overigens voor Bausch & Lomb
De laatste modellen voordat de Italianen Ray-Ban overnamen, waren voorzien van bl in het linkerglas, bovenaan in het midden.
Hoe de nieuwe modellen eruit zien is mij niet helemaal bekend.
Anyway als je deze info aantreft op een Ray-Ban kun je aardig tracen of die heel oud of wat jonger is enzo.
Zijn nog wel meerdere kenmerken, maar ik wil niet teveel offtopic gaan.
Last but not least, de gevraagde prijs is niet (te) duur voor een dergelijk model.
Inzake de glazen, het lijken mij RB3 glazen te zijn. Beetje opticien zou dat je overigens kunnen vertellen.
Su6 met de verkoop/het bieden.
Mazzeltov;
Ralph
quote:Dat is te lang geleden. Ik zou nu echt niet meer weten hoe en wat over die glazen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:38 schreef Jereon het volgende:[..]
Ja dat stond altijd in de rayban glazen... (bij de nieuwste modellen niet meer volgens mij) Maar in de goedkope glazen staat ook dat merkteken.
Maar je bent toch wel; enigszinds op de hoogte van welk soort glazen het betreft als je en bril van + 300 koopt... (terwijl de goedkopere onder de honderd blijft) Het verschil zou hem dus in de glazen moeten zitten...Maar er is al 60 geboden, ik ga daar niet overheen als je me de specs van je glazen niet kunt geven...
Er staat BL midden boven aan de zijkant van de glazen. Maar niet alleen de linker ook de rechter.
Het staat ook aan de binnenkant van het montuur.
quote:Hmm zou nog best eens kunnen.
Op zondag 10 augustus 2003 12:39 schreef ElisaB het volgende:
Weet je zeker dat ie 380 euro kostte? Was het niet 380 gulden?
quote:Ook best nog duur hoor, daar niet van, maar dan hoeven we nu niet meer te zoeken naar de reden van de extreem hoge kosten van deze bril
Op zondag 10 augustus 2003 16:29 schreef DrukVout het volgende:
Hmm zou nog best eens kunnen.
Denk 380,- gulden ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |