quote:"Sowing the seeds" en "everybody wants tot rule the world" ook niet?
Op donderdag 9 oktober 2003 08:14 schreef BrianMay het volgende:
ik kan niet zeggen dat ik een nummer ken, op Shout na dan
quote:werd de release van the seeds of love ook niet ondersteund door philips ofzo, iets met het promoten van het cd gebeuren. het klonk ook heel goed op cd, echt een cd productie, strak digitaal.
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:48 schreef evert het volgende:
......
heb ze in ahoy gezien bij de tour na verschijnen The seeds of love, nog nooit in ahoy zo een perfect geluid gehoord.
......
quote:Niet van naam, misschien als ik ze hoor
Op donderdag 9 oktober 2003 08:16 schreef MikeyMo het volgende:[..]
"Sowing the seeds" en "everybody wants tot rule the world" ook niet?
quote:Als ze elkaar de hersens niet inslaan want ik meen dat ze nogal met modder naar elkaar hebben gegooid.
Op woensdag 8 oktober 2003 20:45 schreef SunChaser het volgende:
Ze gaan weer samen optreden en er komt een nieuwe CD.
Ik vind het heerlijke muziek.
quote:downloaden nu!
Op vrijdag 10 oktober 2003 07:32 schreef BrianMay het volgende:[..]
Niet van naam, misschien als ik ze hoor
quote:Heb hem liggen...die solo-cd en nog steeds niet goed geluisterd
Op vrijdag 10 oktober 2003 08:47 schreef desintbestaat het volgende:
Die solo CD van Orzabal Tomcats Screaming Outside is trouwens ook erg goed en als we toch bezig zijn, moet je ook gelijk Emiliana Torrini's Love in the Time of Science proberen, waar Orzabal de drijvende kracht achter was. Prachtig
quote:Dan hebben ze op de LP toch ook wel hun best gedaan (al was het omdat 't artwork op zo'n formaat nog mooier is
Op donderdag 9 oktober 2003 14:43 schreef rheingold het volgende:
werd de release van the seeds of love ook niet ondersteund door philips ofzo, iets met het promoten van het cd gebeuren. het klonk ook heel goed op cd, echt een cd productie, strak digitaal.
* LEiPiE 's favourites:
Mad World
Woman in Chains
Break It Down
Head Over Heels
Everybody Wants To Rule The World
Shout
quote:Yeah!
Op woensdag 15 oktober 2003 08:58 schreef ratpack het volgende:[..]
Heb hem liggen...die solo-cd en nog steeds niet goed geluisterd
Vond Raoul and The Kings of Spain ook altijd wel goed te verteren. Orzabal wordt ondergewaardeerd...
Dat zou leuk nieuws zijn! Die nieuwe single klinkt lekker vind ik....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 04:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze komen dit jaar waarschijnlijk naar Pinkpop hoorde ik net van Giel Beelen...
In 2004 is een Best of cd verschenen, met werk van 1982 tot 1992. Die is vast nog wel ergens voor weinig te vinden, en je hebt dan meteen alle goeie nummers te pakken. Zorg wel dat je een versie hebt waar Pale shelter en Change op staan, want er zijn ook verzamel-cd's van TFF gemaakt zonder die twee nummers.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 03:12 schreef StefanP het volgende:
Is de rest van hun nummers ook te pruimen of zijn alleen bovenstaande tracks goed?
Absoluut: http://prutsfm.punt.nl/?id=305812&r=1&tbl_archief="e:Op maandag 4 augustus 2003 23:01 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Tears for fears is een band moet goede lyrics
Zo is het !quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:09 schreef sararaats het volgende:
Tears for Fears is kei-bangelijk
Ik had ook erge jeuk om deze een keer te kicken. Het is nu gebeurdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:18 schreef Curiosity het volgende:
En sorry voor de megakick, maar ik vond het tijd worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |