quote:Dat waren toch de Seeds of love?
Op maandag 4 augustus 2003 11:45 schreef pro_jeex het volgende:
Sea of love ofzo, das een goed nummer, voor de rest ben ik er niet kapot van.
Verder was Shout toch ook best goed
quote:Ik zei ook :
Op maandag 4 augustus 2003 11:50 schreef killer_mac het volgende:[..]
Dat waren toch de Seeds of love?
Verder was Shout toch ook best goed
quote:Donnie Darko Soundtrack.
Op maandag 4 augustus 2003 11:53 schreef RichardBucket het volgende:
Ik vind deze band ook echt super, vooral hun werkt tot aan "..seeds of love...".
Weet trouwens iemand w3ie de uitvoerend artiest is van het nummer "Mad World" die je hoort in de Donnie Darko film?
Shout vind ik een leuk nummer, maar voor de rest ben ik er niet echt kapot van.
quote:Gary Jules als ik het goed heb. Mooi nummer, net als het Origineel. En die film is ook TOP!
Op maandag 4 augustus 2003 11:53 schreef RichardBucket het volgende:
Ik vind deze band ook echt super, vooral hun werkt tot aan "..seeds of love...".
Weet trouwens iemand w3ie de uitvoerend artiest is van het nummer "Mad World" die je hoort in de Donnie Darko film?
Ze zien er wel weird uit.
quote:Alles en iedereen zag er wierd uit in de jaren 80....zij vallen nog best heel erg mee, als je het vergelijkt met bands als Japan of Duran Duran lol
Op maandag 4 augustus 2003 11:58 schreef pro_jeex het volgende:
[afbeelding]
Ze zien er wel weird uit.
quote:The Hurting is zeker een goed album!
Op maandag 4 augustus 2003 15:16 schreef MuadDib het volgende:
Ik vind het album "The Hurting" wel goed, vooral "Change" en "Pale Shelter". Daarna werd het allemaal een beetje poppier, hoewel ik "Shout" wel een goed nummer vind. Net zoals "Sowing The Seeds Of Love", hoewel dat natuurlijk gewoon een remake is van 'I Am The Walrus" (wat de heren ook zelf hebben toegegeven).
quote:daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. het is dat je weet dat t uit de jaren 80 komt dat het verschil hoorbaar maakt. het viel mij juist op dat t zo tijdloos is. ik kende de meeste nummers niet en het ontroerde me enorm. the hurting is zeker geweldig, een conceptalbum eigenlijk waar ik me erg ik kan vinden.
Op maandag 4 augustus 2003 16:12 schreef inspiral het volgende:
Mad World en Pale Shelter zijn nog steeds erg goed aan te horen,
maar ik moet wel zeggen dat enkele nummers tegenwoordig toch erg gedateerd klinken.
memories memories
the dukes of stratosphear hebben trouwens een iets geslaagdere versie.
Tears for fears is een band moet goede lyrics, maar de muziek is me nu iets te soft
en heb nog een bandje van concert in ahoy na het verschijnen van songs from the big chair, door de kro uitgezonden.
mijn god, wat is dat geweldig! ahoy barstte uit zijn voegen. Shout live! Suffer the children live! ZO GAAF
quote:ik sta vooraan!
Op woensdag 8 oktober 2003 20:45 schreef SunChaser het volgende:
Ze gaan weer samen optreden en er komt een nieuwe CD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |