abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12212129
tears for fears is verreweg mijn favoriete band uit de jaren tachtig. toen ze nog samen muziek maakten en op hun hoogtepunt waren en ik 12 was, wilde ik cd's van ze hebben. maar dat kwam er nooit van.
anderhalf jaar geleden kocht ik pas mn eerste tears for fears album en hij is geweldig. zoveel mooie nummers hebben ze gemaakt en maken ze nog steeds(maar dan zonder die ene)
het viel me op dat er nog geen topic over deze band was en daarom begin ik er 1.
pi_12212148
Sea of love ofzo, das een goed nummer, voor de rest ben ik er niet kapot van.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12212190
Ik heb sinds kort het nummer Head Over Heels van hun ontdekt (door de Donnie Darko soundtrack). Erg goed!
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2003 @ 11:48:18 #4
47213 ArmaniMania
pi_12212198
Zout Zout... hehehehe Shout vond ik altijd een goed nummer en ook die clip uit die tijd vond ik leuk
  maandag 4 augustus 2003 @ 11:50:11 #5
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_12212234
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:45 schreef pro_jeex het volgende:
Sea of love ofzo, das een goed nummer, voor de rest ben ik er niet kapot van.
Dat waren toch de Seeds of love?

Verder was Shout toch ook best goed

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_12212248
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:50 schreef killer_mac het volgende:

[..]

Dat waren toch de Seeds of love?

Verder was Shout toch ook best goed

Ik zei ook :
ofzo, ik wist de exacte titel niet,
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 4 augustus 2003 @ 11:53:02 #7
55905 RichardBucket
We're NOT buying a Rolls
pi_12212280
Ik vind deze band ook echt super, vooral hun werkt tot aan "..seeds of love...".
Weet trouwens iemand w3ie de uitvoerend artiest is van het nummer "Mad World" die je hoort in de Donnie Darko film?
"We don't have to be friends, Hyacinth, We're married!!!"
pi_12212322
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:53 schreef RichardBucket het volgende:
Ik vind deze band ook echt super, vooral hun werkt tot aan "..seeds of love...".
Weet trouwens iemand w3ie de uitvoerend artiest is van het nummer "Mad World" die je hoort in de Donnie Darko film?
Donnie Darko Soundtrack.

Shout vind ik een leuk nummer, maar voor de rest ben ik er niet echt kapot van.

pi_12212330
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:53 schreef RichardBucket het volgende:
Gary Jules als ik het goed heb. Mooi nummer, net als het Origineel. En die film is ook TOP!
pi_12212343
ik ken niet zo heel veel nummers van hun. Sinds kort heb ik Woman In Chains, die vind ik wel erg mooi
pi_12212380

Ze zien er wel weird uit.

maandag 4 augustus 2003 @ 12:08:27 #12
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_12212653
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:58 schreef pro_jeex het volgende:
[afbeelding]

Ze zien er wel weird uit.

Alles en iedereen zag er wierd uit in de jaren 80....zij vallen nog best heel erg mee, als je het vergelijkt met bands als Japan of Duran Duran lol
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_12216068
aanvankelijk kende ik alleen 'Shout',maar ook ik heb door de film Donnie Darko andere nummer van Tears for Fears gehoord, en die vontik bijzonder aardig...
pi_12216545
Ik vind het album "The Hurting" wel goed, vooral "Change" en "Pale Shelter". Daarna werd het allemaal een beetje poppier, hoewel ik "Shout" wel een goed nummer vind. Net zoals "Sowing The Seeds Of Love", hoewel dat natuurlijk gewoon een remake is van 'I Am The Walrus" (wat de heren ook zelf hebben toegegeven).
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  maandag 4 augustus 2003 @ 16:12:11 #16
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_12217626
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:16 schreef MuadDib het volgende:
Ik vind het album "The Hurting" wel goed, vooral "Change" en "Pale Shelter". Daarna werd het allemaal een beetje poppier, hoewel ik "Shout" wel een goed nummer vind. Net zoals "Sowing The Seeds Of Love", hoewel dat natuurlijk gewoon een remake is van 'I Am The Walrus" (wat de heren ook zelf hebben toegegeven).
The Hurting is zeker een goed album!
Mad World en Pale Shelter zijn nog steeds erg goed aan te horen, maar ik moet wel zeggen dat enkele nummers tegenwoordig toch erg gedateerd klinken.
memories memories
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
  maandag 4 augustus 2003 @ 20:46:53 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_12222364
Ken alleen Shout, en dat vind ik wel ewen leuk nummer. Verder ken ik de band niet, en het lijkt me ook een beetje een eendagsvlieg.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 4 augustus 2003 @ 20:57:00 #18
30961 Knaller
knalt er op los
pi_12222559
Heb dat Seeds Of Love album wel... maar vind dat nummer alleen veruit het beste.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_12223805
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:12 schreef inspiral het volgende:
Mad World en Pale Shelter zijn nog steeds erg goed aan te horen,
maar ik moet wel zeggen dat enkele nummers tegenwoordig toch erg gedateerd klinken.
memories memories
daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. het is dat je weet dat t uit de jaren 80 komt dat het verschil hoorbaar maakt. het viel mij juist op dat t zo tijdloos is. ik kende de meeste nummers niet en het ontroerde me enorm. the hurting is zeker geweldig, een conceptalbum eigenlijk waar ik me erg ik kan vinden.
pi_12224189
seeds of love is idd een behoorlijk geslaagde remake van iam the walrus.

the dukes of stratosphear hebben trouwens een iets geslaagdere versie.

pi_12225218
Vergeet "Everybody Wants To Rule The World" niet...
pi_12225263
Disturbed heeft een PRACHTIGE cover gemaakt van shout!!!

Tears for fears is een band moet goede lyrics, maar de muziek is me nu iets te soft

dinsdag 5 augustus 2003 @ 15:48:05 #23
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_12237463
The hurting is zo een geweldig nummer
heb ze in ahoy gezien bij de tour na verschijnen The seeds of love, nog nooit in ahoy zo een perfect geluid gehoord.

en heb nog een bandje van concert in ahoy na het verschijnen van songs from the big chair, door de kro uitgezonden.

mijn god, wat is dat geweldig! ahoy barstte uit zijn voegen. Shout live! Suffer the children live! ZO GAAF

wat moet ik hier nu neerzetten?
  Redactie Frontpage woensdag 8 oktober 2003 @ 20:45:34 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13749652
Ze gaan weer samen optreden en er komt een nieuwe CD.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 23:57:26 #25
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_13755272
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:45 schreef SunChaser het volgende:
Ze gaan weer samen optreden en er komt een nieuwe CD.
ik sta vooraan!
wat een geweldige groep!!!!!
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')