abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12210933
Die van mij is op zijn russisch en klaarkomen in het gezicht. Ik hoorde dat mijn vriendin al lange tijd fantaseert over de jongen in de handboeien te slaan en te blinddoeken. Dus ik ga vanmiddag maar handboeien kopen.
Je bent nooit te oud om bingo te spelen!
pi_12211020
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 10:39 schreef bingo het volgende:
Die van mij is op zijn russisch en klaarkomen in het gezicht. Ik hoorde dat mijn vriendin al lange tijd fantaseert over de jongen in de handboeien te slaan en te blinddoeken. Dus ik ga vanmiddag maar handboeien kopen.
pi_12211037
romantisch onbewoon eiland op het strand onder de volle maan ofzo
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
  maandag 4 augustus 2003 @ 10:45:37 #4
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_12211069
mijn fantasie hou ik gewoon lekker voor me. Das persoonlijk.
En die van men partner? Weet ik niet, heb (nog) geen partner
Imperare sibi maximum imperium est
pi_12211150
quote:
Die van mij is op zijn russisch en klaarkomen in het gezicht.
Geeft je dat een gevoel van macht ofzo?

(Russisch? 6x klaarkomen en maar 1x komt er wat uit??)

pi_12211170
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 10:45 schreef de_priester het volgende:
mijn fantasie hou ik gewoon lekker voor me. Das persoonlijk.
En die van men partner? Weet ik niet, heb (nog) geen partner
Volgens mij is het bij jou sex in het biechthokje
Het zal me een worst zijn
pi_12211218
Mijn fantasie:

Mijn vriendin en haar twee zussen, naakt, vastgebonden op me 180 bij 220 bed, jimi hendrix op de achtergrond, een krat bier naast me bed, hulpstukken in het rond, pc aan --> cam richten, en filmen maar

Ton vind je me een mooi meisje? --> Ja hoor, je bent de twee mooiste meisjes die ik ken
pi_12211229
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 10:49 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Geeft je dat een gevoel van macht ofzo?

(Russisch? 6x klaarkomen en maar 1x komt er wat uit??)

Russisch is tussen de borsten (beetje cupsize wel een vereiste)

En voordat je commentaar geeft op anderen, het gaat over jouw fantasieen en die van je partner. Dus reageer dan tenminste on-topic.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_12211297
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 10:53 schreef extreme het volgende:
Russisch is tussen de borsten (beetje cupsize wel een vereiste)

En voordat je commentaar geeft op anderen, het gaat over jouw fantasieen en die van je partner. Dus reageer dan tenminste on-topic.

Ik snapte het al niet, ik dacht over russisch namelijk hetzelfde maar ik las op z'n russisch klaarkomen in het gezicht.
pi_12211438
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 10:56 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Ik snapte het al niet, ik dacht over russisch namelijk hetzelfde maar ik las op z'n russisch klaarkomen in het gezicht.

okay, en nu waar we met z'n allen in spanning op wachten jouw sexuele fantasieen..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  maandag 4 augustus 2003 @ 11:14:42 #11
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_12211644
Me vergrijpen aan de vrouwelijjke collega's op het werk
ik ben de jager met de pet.
  maandag 4 augustus 2003 @ 11:30:32 #12
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_12211864
Heb sinds mijn huidige vriendin niks meer te wensen... Ze is helemaal geweldig!!!
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_12211891
Het met een vrouw doen , en eventueel ook nog misschien een triootje
  maandag 4 augustus 2003 @ 11:32:05 #14
50512 Marinier
Geen opleidings plaatsen >:
pi_12211899
Links, Rechts.
Links, Rechts.

Compagnie HALT!

quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:14 schreef Houzer het volgende:
Me vergrijpen aan de vrouwelijjke collega's op het werk
Ouch... ik heb er hier ook een rond lopen waar ik het wel op zou kunnen...

Jeeej... wat is zei lekker...

Qua patet orbis[br]Zo wijd de wereld strekt[br]Kut kabinet... Kut recesie
  maandag 4 augustus 2003 @ 11:35:55 #15
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_12211977
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:31 schreef miendobbelsteen het volgende:
Tsjah, daar zeg je wat, dat was ook ooit mijn opperste fantasie... Een trio... Maar om de een of andere vreemde reden heb ik daar met mijn huidige vriendin absoluut geen behoefte meer aan... Zou denkik heeeeeeeeeel erg jaloers worden als er iemand aan haar zou gaan zitten. Maargoed, zeg nooit nooit...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 4 augustus 2003 @ 11:41:23 #16
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_12212068
mn vriendin wil een keer iets met een dame doen!
ik mag kijken...
liever voor achter dan hoog nietwaar?
pi_12213858
handboeien me vriendin wil dat alleen niet
pi_12214563
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:32 schreef Marinier het volgende:
Jeeej... wat is zei lekker...
Probeer haar maar niet te verleiden middels een gedicht, op de 1 of andere manier heb ik niet de indruk dat dat goed zal gaan namelijk.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_12214654
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:09 schreef afraidtech het volgende:
handboeien me vriendin wil dat alleen niet
hoezo niet? Zo extreem is dat toch niet?

* NietGroen heeft eik al zijn fantasieen al wel uitgeleefd voor zover hij weet

Blauw is de kleur van een hoop bier
  FOK!fotograaf maandag 4 augustus 2003 @ 13:45:22 #20
18921 freud
Who's John Galt?
pi_12214727
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:31 schreef miendobbelsteen het volgende:
*mental image*

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_12214783
We hebben allebei zoveel fantasieen zeg........

Er is nog zoveel wat wel zou ik wil doen, er is nog zoveel wat hij wel zou willen doen...

Ik ga er even over nadenken, de meest gewilde fantasie.......

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_12214814
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:48 schreef erodome het volgende:
We hebben allebei zoveel fantasieen zeg........

Er is nog zoveel wat wel zou ik wil doen, er is nog zoveel wat hij wel zou willen doen...

Ik ga er even over nadenken, de meest gewilde fantasie.......

Verkracht worden toch?
pi_12214853
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:49 schreef UltraBrain het volgende:

[..]

Verkracht worden toch?

Fake rape, dat is al lang geen fantasie meer hoor

Dat is allang geprobeerd en goed bevonden

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_12214883
recordpoging paalzitten !
fokschaap
pi_12214928
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:52 schreef erodome het volgende:

Fake rape

Dat lijkt me nou echt zo suf. Of is dat het niet?
Rukken tot het pijn doet
pi_12214969
mijn fantasie is in de mond van mijn vriendin klaarkomen, en dat ze dan slikt. Maar ze houdt 'r helemaal niet van.

Maar ja, anaal had ze ook nog nooit gedaan voordat ze mij kende. En nu vind ze het superlekker.

Rukken tot het pijn doet
pi_12215018
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:41 schreef NietGroen het volgende:

[..]

hoezo niet? Zo extreem is dat toch niet?

* NietGroen heeft eik al zijn fantasieen al wel uitgeleefd voor zover hij weet

tsja ze wil gewoon niet, nou ja maakt ook niet uit
pi_12215026
Ook ik wil het wel een keer met een vrouw doen. (Ben zelf v).
Lijkt me ook heel lekker om eens te zien hoe een man het met een andere man doet, lijkt me lekker om te zien hoe de een de ander oraal bevredigd en zelf ook bezig zijn. Dus een soort kwartet v-v en m-m...
Maar heb geen vriendje... (ook geen vriendinnetje trouwens )
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_12215143
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:55 schreef mrSolid het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou echt zo suf. Of is dat het niet?

Nee dat is niet suf

Maar wij hebben dan ook gekozen voor fake rape films om de belevenis een keer mee te maken.
Maakt het leuker omdat er een beetje een script is, leuke omgeving, wat trucjes om het heftiger te laten lijken(om het echt gewelddadig te laten lijken, heftig is het wel) enz enz enz.

Nee ik vind het niet suf, vind het enorm opwindend zelfs om niets te vertellen te hebben en gewoon bruut genomen te worden
Dat er een beetje met me in de rondte gegooit word, lekker slaag krijgen( ) enzo.........

Thuis is het minder leuk, is nogsteeds wel leuk, maar in een andere setting is het veel spannender.
Vind ik dan.........

maandag 4 augustus 2003 @ 14:23:47 #30
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_12215499
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:53 schreef Viola_Holt het volgende:
recordpoging paalzitten !
das wel weer leuk
Imperare sibi maximum imperium est
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:48:28 #31
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_12217165
Ik heb er nog eentje om een x een vrouw die veel ouder is dan mij te verwennen. Ik ben zelf 20 en me record staat op 25. Maar ik denk dus meer in de richting van de 30/40 (en dan niet zo'n dik uitgelebberd wijf)
pi_12217435
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:05 schreef erodome het volgende:
in een andere setting is het veel spannender.
Voor hem ook denk ik, een 'fake'-rape doen met het risico betrapt te worden, ga dat maar eens uitleggen aan dat busje sportschooljongens wat net langs komt rijden.
je moet niet kijken waar het op lijkt, je moet zien wat het is.
pi_12217804
-
pi_12217976
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:48 schreef Houzer het volgende:
Ik heb er nog eentje om een x een vrouw die veel ouder is dan mij te verwennen. Ik ben zelf 20 en me record staat op 25. Maar ik denk dus meer in de richting van de 30/40 (en dan niet zo'n dik uitgelebberd wijf)
Waarom lijkt mannen dat eigenlijk wel wat?
Is dat om de (veronderstelde) ervaring? of is het een diepe wens om t ook ene keer met je moeder te doen?
pi_12218000
het lijkt mij geil om t een keer sex te hebben in een parenclub met mijn vriend, terwijl er dus andere mensen kijken.
Ik ben er nog niet over uit of ik daadwerkelijk wil dat ze mee doen. In eerste instantie denk ik van niet...
  maandag 4 augustus 2003 @ 16:46:28 #36
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_12218321
Neej niet me moeder
Maar inderdaad een beetje oudere vrouw die hoef ik niks meer te vertellen
pi_12218498
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:28 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

Is dat om de (veronderstelde) ervaring? of is het een diepe wens om t ook ene keer met je moeder te doen?

er zijn genoeg vrouwen die het ook wel wat lijkt hoor, of het moet ze gaan om een vaderfiguur of z'n geld !
fokschaap
pi_12219862
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:53 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

er zijn genoeg vrouwen die het ook wel wat lijkt hoor, of het moet ze gaan om een vaderfiguur of z'n geld !

ow, ik scheel 14 jr met mijn vriend. Het is voor mij niet echt ene fantasie geweest om t met een ouder iemand te doen... t is zo gelopen...maar, ik moet wel zeggen, tis te merken in de ervaring...
pi_12219933
Mijn fantasie is een partner.
pi_12222141
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:02 schreef Jazzie het volgende:

[..]

Voor hem ook denk ik, een 'fake'-rape doen met het risico betrapt te worden, ga dat maar eens uitleggen aan dat busje sportschooljongens wat net langs komt rijden.

Een fake rape is niet iets wat je wil doen ergens waar je door mensen die van niets weten betrapt word
Ik zie het al helemaal voor je, ik helemaal vastgebonden word bruut genomen, wieuuuuuuu wieeuuuuuuuuu wieeeeeeeuuuuuuu politie komt eraan racen, mijn man word half in elkaar geslagen omdat ze denken dat hij een brute verkrachter is enzo
Grijns, best wel een leuk idee eigenlijk, gaan we een keer doen, kijken wat er gebeurt(hahahahahahaha, sorry ben melig, nee dat gaan we maar niet doen).

Nee ik bedoel andere settings, ik heb een fake rape gedaan in een sportschool bv(film dus, geen bezoekers enzo ), in een grote villa in Belgie(nou ja het filmen in een garage dan ) en in een aantal studio's.

Maar ok een fantasie van mij.......

Ik heb er vele, sommige heb ik al verteld, ik probeer deze keer eens wat anders te pakken.....

Ik wil heel erg supergraag nog eens in een bondage harnas(van touw dus) opgehangen worden en dan dat er met me gespeeld word.
Zowiezo ben ik dol op japanse bondage(eigenlijk alle maarja), alleen kunnen we dat zelf nog niet(grmmmmmmmmfffffffffffffffff), dus een flinke bondage sessie, ja ja ja count me in!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat ik ook nog heel graag wil is een keer met me laten spelen in een echte SM kamer, een hele mooie, classie, heftige SM kamer...

pi_12223855
Sjah zeer standaard maar al heel lang al wil ik nog eens met een meisje. 2 mag ook
pi_12226483
ik wil graag een keer naar een wasteland feest en daar dan op het podium naakt in een zwartleren body-bag, die dichtgeritst kan worden met luchtgaten voor m'n neus en mond en gaten voor m'n ogen, opgehangen worden aan het plafond en dat ik dan af en toe een zetje krijg van een toevallige passant.
fokschaap
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 00:03:57 #43
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_12226979
Mijn meisje lekker neuken op het balkon terwijl ze op hoge hakken staat en een schoolmeisjesuniform aanheeft...
Daarna kom ik klaar over haar gezicht en neemt ze mijn spuitende lul in haar mond en slikt mijn zaad door...

Ow shit...net gedaan!!!

Suffering from Oblomow's
pi_12229886
Een feestje ter ere van het 20-jarig bestaan van de plaatselijke hockeyclub. Het was een leuk feestje, niet te laat geworden ook. Acht uur. Iedereen gaat tevreden naar huis. Ook ik verplaats me huiswaarts. Halverwege de route bedenk ik me dat ik m'n portefeuille vergeten ben in de lounge (we hebben een heerlijke hang-lounge met grote banken op de club). Moe, maar toch vastberaden m'n portefeuille te halen, spoed ik me naar de hockeyclub. In het schemerdonker rijd ik het terrein op en zie in de verte tussen de bomen dat er een lichtje brandt in de kantine. Ik stal m'n fiets tegen de muur van de kantine en werp een vluchtige blik naar binnen. Veel zie ik niet, de ramen zijn beslagen. Vreemd dat er nog mensen op de club zijn, een vriendinnetje van me zou immers afsluiten?

Nietsvermoedend loop ik naar binnen en hoor licht gestommel en gesteun uit de lounge-hoek komen. Heel voorzichtig en stiekem, met m'n hart bonsend in m'n keel, kijk ik om het hoekje. Wat mijn ogen daar aanschouwen, overtreft mijn stoutste, zoete dromen. Ze zou afsluiten, maar kennelijk heeft ze met 4 vriendinnen nog een flesje wijn opengetrokken... Wulps en geil gaan ze op in elkaars liefdesspel, de vijf vriendinnen van de hockeyclub. De één halfnaakt, de ander nog gekleed. Strelend en kussend lachen ze lief naar elkaar. M'n lul heeft inmiddels z'n luie toestand verlaten en klopt bonsend in m'n broek. Mijn god, ik kan de natte geiligheid gewoon ruiken! Met hun slipjes op de knieen liggen ze nu gevijf naast elkaar, vingerend en masserend. Een grote, zachte rubberen dildo doet z'n ronde langs de zoete kutjes van de vijf vriendinnen. In extase en hevig schokkend van de opeenvolgende orgasmes worden de meiden weggevoerd naar hogere sferen. Dan laat ik in al m'n opwinding m'n sleutels vallen. Een keiharde stilte valt. Tien ogen kijken nu naar het hoekje vanwaar ik sta te gluren. Verwonderde gezichten met rode wangen kijken me vragend aan... Oh yes... oooh yes!

Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 11:11:22 #45
43099 BigFloppyDonkeyDick
Shitfaced Cockmaster
pi_12232042
elektrolyse in mn darmkanaal dat lijkt me wel fijn
If I ever gave a fuck, I'd shave my nuts, tuck my dick inbetween my legs and cluck!
pi_12232680
ehhh...

onze fantasie is om het nog een keertje te doen op het altaar in de kerk.
maar ik weet niet of ik dit ooit ga uitvoeren.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
pi_12232760
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:43 schreef Viola_Holt het volgende:
ik wil graag een keer naar een wasteland feest en daar dan op het podium naakt in een zwartleren body-bag, die dichtgeritst kan worden met luchtgaten voor m'n neus en mond en gaten voor m'n ogen, opgehangen worden aan het plafond en dat ik dan af en toe een zetje krijg van een toevallige passant.
Hahaha!
pi_12232967
ok heb een nieuwe, iets met veel pijn

lijkt me super kan heel goed tegen pijn

dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:55:52 #49
25742 The1
The Innovator of Violence
pi_12239044
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:43 schreef Viola_Holt het volgende:
*in een deuk ligt*

King kong ain't got shit on me!
pi_12262904
klaarkomen in de mond van mijn vriendin
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 6 augustus 2003 @ 19:53:44 #51
61288 Duna
Still Going Strong
pi_12263760
quote:
Dat gaat je lekker niks aan
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_12320306
Eerst ik dan maar;

Mijn fantasie is het om het met mijn vriendin en haar beste vriendin tegelijk te doen, kortweg een trio dus, dit lijkt mij wel wat en zij weet dat ik deze fantasie heb, ze vind het niet erg voor zover ik weet, ze gebruikt het zelfs tegen me en wilt het ook graag weten als ik erover gedroomd heb.
En tjah het lijkt mij ook enorm fijn om met hun twee een trio te hebben

Nu die van mijn vriendin;

Haar grootste fantasie is ook een trio met mij te delen en een extra vrouw,en met een vrouw alleen, wel wat anders dan die van mij dus
Maar wel fijn om te weten natuurlijk

None yet
pi_13848380
Mijn fantasie is dat een vrouw iets tegen me zegt
pi_13854206
ergens ver weg onder de maan, op t strand ofzo.
of weten hoe het met een vrouw is

die van mn vriend ga ik nog maar eens vragen

maandag 13 oktober 2003 @ 18:15:38 #55
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_13855929
Het lijkt me erg opwindend om het in een trein te doen en dan alle mogelijke standjes uit te voeren (nu nog een partner ).
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_13856009
te lief, en te fijn om nu over na te denken ...
  maandag 13 oktober 2003 @ 19:58:52 #57
38379 FragFrog
Pitty? Error.. EXTERMINATE!!
pi_13858128
Hmmz.. die van mij dan maar...

Midden in de nacht wakker schrikken van een geluid.. er achter komen dat ik zowel m'n handen als voeten niet meer kan bewegen, doordat iemand ze vakkundig heeft vastgebonden. Daar lig ik dan, in het donker, op m'n rug, vastgebonden op bed... Als het licht aanspringt kijk ik knipperend om me heen... Even twijfel ik of ik nog droom, want daar staat niet alleen m'n anders zo lieve vriendin, nu gehuld in een gemeen uitziende latex outfit, maar ook een andere mooie meid in eenzelfde outfit... En de blik in hun ogen belooft (niet) veel goeds...

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
pi_13858430
vlammende oase!!

echt mensen! dit moet je gewoon eens gedaan hebben!

Damn! We're in a tight spot!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 09:08:27 #59
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_13867770
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:10 schreef nik2043 het volgende:
vlammende oase!!

echt mensen! dit moet je gewoon eens gedaan hebben!

lol! pics plz!
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 10:05:25 #60
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_13868585
Op dit moment is ze m'n ex, maar we zouden het een keer met een ander stel gaan doen. Helaas is het daar nooit van gekomen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_13891815
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 17:03 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
ergens ver weg onder de maan, op t strand ofzo.
of weten hoe het met een vrouw is

die van mn vriend ga ik nog maar eens vragen

zie vorige pagina
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_13902840
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 18:53 schreef Metro2005 het volgende:
klaarkomen in de mond van mijn vriendin
zaterdagavond?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 19:49:21 #63
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_13903695
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:43 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[knip].. Oh yes... oooh yes!
Jouw fantasie lijkt wel een beetje op die van mij Goed gebracht trouwens

En die van me vriendin weet ik eigenlijk niet, heb dr pas wat mee.
Weet wel dat ze het ooit een ffm trio wil doen daar wil ik dus bij zijn

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 20:25:10 #64
22180 Killah_Priest
shirley goes wild and sexy
pi_13904370
triootje met een meisje erbij wil me vriend ook wel eens proberen
things happend the same whem you came to my life happiness lies when you know who i am when you share your secret with me somthing come over to me my baby got a secret , he know what he want
pi_13904515
Ook verkrachting, lekker ruw en hard .
pi_13905793
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:33 schreef schatje het volgende:
morgenavond Vondelpark, jij voor het beeld van Joost !

Kom ik vanachter dat beeld opeens !

drugs are bad!
pi_13989215
quote:
Ziek
When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
pi_14032806
Fantasieen hebben we niet ech meer...wat we bedenken / fantaseren proberen we ook.....
Ik ben zo gek als een deur
pi_14032831
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:30 schreef Babbelzz het volgende:
het lijkt mij geil om t een keer sex te hebben in een parenclub met mijn vriend, terwijl er dus andere mensen kijken.
Ik ben er nog niet over uit of ik daadwerkelijk wil dat ze mee doen. In eerste instantie denk ik van niet...
Dit willen wij ook nog..... klinkt bekend..... maar dat meedoen...ja
pi_14032956
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:27 schreef Black-jack het volgende:

[..]

Dit willen wij ook nog..... klinkt bekend..... maar dat meedoen...ja

hiermee ontkracht je je eerdere post een beetje
fokschaap
pi_14033065
Niet echt, wat we willen doen en daadwerkelijk doen zijn verschillende zaken.....
pi_14033081
Niet echt, wat we willen doen en daadwerkelijk doen zijn verschillende zaken..... en we zijn er nog niet aan toe gekomen om naar een parenclub te gaan

Oeps....moest edit zijn, niet quote

pi_14033177
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee dat is niet suf

Maar wij hebben dan ook gekozen voor fake rape films om de belevenis een keer mee te maken.
Maakt het leuker omdat er een beetje een script is, leuke omgeving, wat trucjes om het heftiger te laten lijken(om het echt gewelddadig te laten lijken, heftig is het wel) enz enz enz.

Nee ik vind het niet suf, vind het enorm opwindend zelfs om niets te vertellen te hebben en gewoon bruut genomen te worden
Dat er een beetje met me in de rondte gegooit word, lekker slaag krijgen( ) enzo.........

Thuis is het minder leuk, is nogsteeds wel leuk, maar in een andere setting is het veel spannender.
Vind ik dan.........

Heb deze fantasie nog nooit aan een vriendje durven vertellen, maar lijkt me echt helemaal geweldig!!
pi_14033744
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:41 schreef LaPluche het volgende:

[..]

Heb deze fantasie nog nooit aan een vriendje durven vertellen, maar lijkt me echt helemaal geweldig!!

Als jullie dan bezig zijn, dan kijken wij wel en gaan we daar terplekke met elkaar "spelen"...
pi_14037397
euhw, een trio, dus met man + vrouw erbij, of 2 mannen
en sex in het zwembad lijkt me ook wel wat
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_14037656
quote:
Je wilt dus gewoon ruige sex. Met verkrachting heeft dit niks te maken, toch? Of snap ik gewoon geen reet van deze fantasie die heel veel vrouwen toch schijnen te hebben?

Of lijkt het je echt lekker om met een verkrampte vagina en een half dichtgeknepen strot misbruikt te worden terwijl je probeert hem van je af te trappen en zijn ogen eruit te krabbelen en je vervolgens met volle kracht een paar stoten voor je bakkes krijgt.

Ik ben benieuwd.

Ze gaf me een of andere kus.
pi_14038258
Ik wil het een keer in een hoogslaper doen lijkt me echt supergeil
When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
pi_14041343
Mijn fantasie is om 'n keer een finger in de kont van m'n vriendin te duwen...
maar weet niet hoe ik het moet vragen aan m'n vriendin..
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 22:31:46 #79
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14041423
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:28 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

Riep hier iemand Oedipus?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 22:34:32 #80
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_14041499
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 10:52 schreef Floeper het volgende:
Mijn fantasie:

Mijn vriendin en haar twee zussen, naakt, vastgebonden op me 180 bij 220 bed, jimi hendrix op de achtergrond, een krat bier naast me bed, hulpstukken in het rond, pc aan

tot hier toe kan ik met je eens zijn cam hoeft niet.... en lekker klaar komen in het bekkie en dat ze er om gaan vechten... of met elkaar gaan over gooien
pi_14041500
IN DE KONT ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 22:36:16 #82
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14041530
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:27 schreef Penske het volgende:
Vragen?
Je duwt hem er gewoon in als je haar van achteren neemt
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 22:36:37 #83
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_14041539
quote:
Je kan natuurlijk altijd eerst een beetje eromheen spelen met je vingers als jullie allebei lekker geil zijn. Als ze reageert dat ze het lekker vindt ga je steeds wat verder....niet alles hoeft eerst besproken, dat maakt het zo beladen....maar dat vind ik dan hoor, misschien is zij juist wel erg besprekerig, dat weet jij beter dan ik.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_14041542
quote:
Gewoon ...spugen en douwen ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_14041758
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:36 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk altijd eerst een beetje eromheen spelen met je vingers als jullie allebei lekker geil zijn. Als ze reageert dat ze het lekker vindt ga je steeds wat verder....niet alles hoeft eerst besproken, dat maakt het zo beladen....maar dat vind ik dan hoor, misschien is zij juist wel erg besprekerig, dat weet jij beter dan ik.

Dat heb ik als eens geprobeerd...
ze geeft op het ene moment aan dat ze het wel lekker vindt maar op het andere moment wil ze het toch weer niet.
Ik denk dat ze is bang dat het pijn doet..

Heb jij ervaring mee?

dinsdag 21 oktober 2003 @ 22:48:14 #86
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_14041789
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:46 schreef Penske het volgende:

[..]

Dat heb ik als eens geprobeerd...
ze geeft op het ene moment aan dat ze het wel lekker vindt maar op het andere moment wil ze het toch weer niet.
Ik denk dat ze is bang dat het pijn doet..

Heb jij ervaring mee?

voordat we hier teveel offtopic gaan:

Er zijn heel veel tips te vinden in dit forum..
Even de search gebruiken en dan zoeken op 'anaal vingeren' of gewoon 'anale sex'. Je komt dan echt een mega-load aan topics tegen.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_14183138
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:37 schreef HomoUniversalis het volgende:

[..]

Je wilt dus gewoon ruige sex. Met verkrachting heeft dit niks te maken, toch? Of snap ik gewoon geen reet van deze fantasie die heel veel vrouwen toch schijnen te hebben?

Of lijkt het je echt lekker om met een verkrampte vagina en een half dichtgeknepen strot misbruikt te worden terwijl je probeert hem van je af te trappen en zijn ogen eruit te krabbelen en je vervolgens met volle kracht een paar stoten voor je bakkes krijgt.

Ik ben benieuwd.

ik neem aan dat ze dat niet bedoelt !

zal wel om die ruige sex gaan en dat haar vriendje haar onverwacht neemt ofzo...

maar dat zal ze het best zelf kunnen vertellen

drugs are bad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')