quote:
Op maandag 4 augustus 2003 10:39 schreef bingo het volgende:
Die van mij is op zijn russisch en klaarkomen in het gezicht. Ik hoorde dat mijn vriendin al lange tijd fantaseert over de jongen in de handboeien te slaan en te blinddoeken. Dus ik ga vanmiddag maar handboeien kopen.
quote:Geeft je dat een gevoel van macht ofzo?
Die van mij is op zijn russisch en klaarkomen in het gezicht.
(Russisch? 6x klaarkomen en maar 1x komt er wat uit??)
quote:Volgens mij is het bij jou sex in het biechthokje
Op maandag 4 augustus 2003 10:45 schreef de_priester het volgende:
mijn fantasie hou ik gewoon lekker voor me. Das persoonlijk.
En die van men partner? Weet ik niet, heb (nog) geen partner
Mijn vriendin en haar twee zussen, naakt, vastgebonden op me 180 bij 220 bed, jimi hendrix op de achtergrond, een krat bier naast me bed, hulpstukken in het rond, pc aan --> cam richten, en filmen maar
quote:Russisch is tussen de borsten (beetje cupsize wel een vereiste)
Op maandag 4 augustus 2003 10:49 schreef Greyfox het volgende:[..]
Geeft je dat een gevoel van macht ofzo?
(Russisch? 6x klaarkomen en maar 1x komt er wat uit??)
En voordat je commentaar geeft op anderen, het gaat over jouw fantasieen en die van je partner. Dus reageer dan tenminste on-topic.
quote:Ik snapte het al niet, ik dacht over russisch namelijk hetzelfde maar ik las op z'n russisch klaarkomen in het gezicht.
Op maandag 4 augustus 2003 10:53 schreef extreme het volgende:
Russisch is tussen de borsten (beetje cupsize wel een vereiste)En voordat je commentaar geeft op anderen, het gaat over jouw fantasieen en die van je partner. Dus reageer dan tenminste on-topic.
quote:okay, en nu waar we met z'n allen in spanning op wachten jouw sexuele fantasieen..
Op maandag 4 augustus 2003 10:56 schreef Greyfox het volgende:[..]
Ik snapte het al niet, ik dacht over russisch namelijk hetzelfde maar ik las op z'n russisch klaarkomen in het gezicht.
Compagnie HALT!
quote:Ouch... ik heb er hier ook een rond lopen waar ik het wel op zou kunnen...
Op maandag 4 augustus 2003 11:14 schreef Houzer het volgende:
Me vergrijpen aan de vrouwelijjke collega's op het werk
Jeeej... wat is zei lekker...
quote:Tsjah, daar zeg je wat, dat was ook ooit mijn opperste fantasie... Een trio... Maar om de een of andere vreemde reden heb ik daar met mijn huidige vriendin absoluut geen behoefte meer aan... Zou denkik heeeeeeeeeel erg jaloers worden als er iemand aan haar zou gaan zitten. Maargoed, zeg nooit nooit...
Op maandag 4 augustus 2003 11:31 schreef miendobbelsteen het volgende:
Het met een vrouw doen, en eventueel ook nog misschien een triootje
quote:Probeer haar maar niet te verleiden middels een gedicht, op de 1 of andere manier heb ik niet de indruk dat dat goed zal gaan namelijk.
Op maandag 4 augustus 2003 11:32 schreef Marinier het volgende:
Jeeej... wat is zei lekker...
quote:hoezo niet? Zo extreem is dat toch niet?
Op maandag 4 augustus 2003 13:09 schreef afraidtech het volgende:
handboeienme vriendin wil dat alleen niet
* NietGroen heeft eik al zijn fantasieen al wel uitgeleefd voor zover hij weet
quote:*mental image*
Op maandag 4 augustus 2003 11:31 schreef miendobbelsteen het volgende:
Het met een vrouw doen, en eventueel ook nog misschien een triootje
Er is nog zoveel wat wel zou ik wil doen, er is nog zoveel wat hij wel zou willen doen...
Ik ga er even over nadenken, de meest gewilde fantasie.......
quote:Verkracht worden toch?
Op maandag 4 augustus 2003 13:48 schreef erodome het volgende:
We hebben allebei zoveel fantasieen zeg........Er is nog zoveel wat wel zou ik wil doen, er is nog zoveel wat hij wel zou willen doen...
Ik ga er even over nadenken, de meest gewilde fantasie.......
quote:Fake rape, dat is al lang geen fantasie meer hoor
Op maandag 4 augustus 2003 13:49 schreef UltraBrain het volgende:[..]
Verkracht worden toch?
Dat is allang geprobeerd en goed bevonden
quote:Dat lijkt me nou echt zo suf. Of is dat het niet?
Op maandag 4 augustus 2003 13:52 schreef erodome het volgende:Fake rape
Maar ja, anaal had ze ook nog nooit gedaan voordat ze mij kende. En nu vind ze het superlekker.
quote:tsja ze wil gewoon niet, nou ja maakt ook niet uit
Op maandag 4 augustus 2003 13:41 schreef NietGroen het volgende:[..]
hoezo niet? Zo extreem is dat toch niet?
* NietGroen heeft eik al zijn fantasieen al wel uitgeleefd voor zover hij weet
quote:Nee dat is niet suf
Op maandag 4 augustus 2003 13:55 schreef mrSolid het volgende:[..]
Dat lijkt me nou echt zo suf. Of is dat het niet?
Maar wij hebben dan ook gekozen voor fake rape films om de belevenis een keer mee te maken.
Maakt het leuker omdat er een beetje een script is, leuke omgeving, wat trucjes om het heftiger te laten lijken(om het echt gewelddadig te laten lijken, heftig is het wel) enz enz enz.
Nee ik vind het niet suf, vind het enorm opwindend zelfs om niets te vertellen te hebben en gewoon bruut genomen te worden
Dat er een beetje met me in de rondte gegooit word, lekker slaag krijgen( ) enzo.........
Thuis is het minder leuk, is nogsteeds wel leuk, maar in een andere setting is het veel spannender.
Vind ik dan.........
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:53 schreef Viola_Holt het volgende:
recordpoging paalzitten !
quote:Voor hem ook denk ik, een 'fake'-rape doen met het risico betrapt te worden, ga dat maar eens uitleggen aan dat busje sportschooljongens wat net langs komt rijden.
Op maandag 4 augustus 2003 14:05 schreef erodome het volgende:
in een andere setting is het veel spannender.
quote:Waarom lijkt mannen dat eigenlijk wel wat?
Op maandag 4 augustus 2003 15:48 schreef Houzer het volgende:
Ik heb er nog eentje om een x een vrouw die veel ouder is dan mij te verwennen. Ik ben zelf 20 en me record staat op 25. Maar ik denk dus meer in de richting van de 30/40 (en dan niet zo'n dik uitgelebberd wijf)
quote:er zijn genoeg vrouwen die het ook wel wat lijkt hoor, of het moet ze gaan om een vaderfiguur of z'n geld !
Op maandag 4 augustus 2003 16:28 schreef Babbelzz het volgende:[..]
Waarom lijkt mannen dat eigenlijk wel wat?
Is dat om de (veronderstelde) ervaring? of is het een diepe wens om t ook ene keer met je moeder te doen?
quote:ow, ik scheel 14 jr met mijn vriend. Het is voor mij niet echt ene fantasie geweest om t met een ouder iemand te doen... t is zo gelopen...maar, ik moet wel zeggen, tis te merken in de ervaring...
Op maandag 4 augustus 2003 16:53 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
er zijn genoeg vrouwen die het ook wel wat lijkt hoor, of het moet ze gaan om een vaderfiguur of z'n geld !
quote:Een fake rape is niet iets wat je wil doen ergens waar je door mensen die van niets weten betrapt word
Op maandag 4 augustus 2003 16:02 schreef Jazzie het volgende:[..]
Voor hem ook denk ik, een 'fake'-rape doen met het risico betrapt te worden, ga dat maar eens uitleggen aan dat busje sportschooljongens wat net langs komt rijden.
Nee ik bedoel andere settings, ik heb een fake rape gedaan in een sportschool bv(film dus, geen bezoekers enzo ), in een grote villa in Belgie(nou ja het filmen in een garage dan
) en in een aantal studio's.
Maar ok een fantasie van mij.......
Ik heb er vele, sommige heb ik al verteld, ik probeer deze keer eens wat anders te pakken.....
Ik wil heel erg supergraag nog eens in een bondage harnas(van touw dus) opgehangen worden en dan dat er met me gespeeld word.
Zowiezo ben ik dol op japanse bondage(eigenlijk alle maarja), alleen kunnen we dat zelf nog niet(grmmmmmmmmfffffffffffffffff), dus een flinke bondage sessie, ja ja ja count me in!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ik ook nog heel graag wil is een keer met me laten spelen in een echte SM kamer, een hele mooie, classie, heftige SM kamer...
Ow shit...net gedaan!!!
Nietsvermoedend loop ik naar binnen en hoor licht gestommel en gesteun uit de lounge-hoek komen. Heel voorzichtig en stiekem, met m'n hart bonsend in m'n keel, kijk ik om het hoekje. Wat mijn ogen daar aanschouwen, overtreft mijn stoutste, zoete dromen. Ze zou afsluiten, maar kennelijk heeft ze met 4 vriendinnen nog een flesje wijn opengetrokken... Wulps en geil gaan ze op in elkaars liefdesspel, de vijf vriendinnen van de hockeyclub. De één halfnaakt, de ander nog gekleed. Strelend en kussend lachen ze lief naar elkaar. M'n lul heeft inmiddels z'n luie toestand verlaten en klopt bonsend in m'n broek. Mijn god, ik kan de natte geiligheid gewoon ruiken! Met hun slipjes op de knieen liggen ze nu gevijf naast elkaar, vingerend en masserend. Een grote, zachte rubberen dildo doet z'n ronde langs de zoete kutjes van de vijf vriendinnen. In extase en hevig schokkend van de opeenvolgende orgasmes worden de meiden weggevoerd naar hogere sferen. Dan laat ik in al m'n opwinding m'n sleutels vallen. Een keiharde stilte valt. Tien ogen kijken nu naar het hoekje vanwaar ik sta te gluren. Verwonderde gezichten met rode wangen kijken me vragend aan... Oh yes... oooh yes!
onze fantasie is om het nog een keertje te doen op het altaar in de kerk.
maar ik weet niet of ik dit ooit ga uitvoeren.
quote:Hahaha!
Op maandag 4 augustus 2003 23:43 schreef Viola_Holt het volgende:
ik wil graag een keer naar een wasteland feest en daar dan op het podium naakt in een zwartleren body-bag, die dichtgeritst kan worden met luchtgaten voor m'n neus en mond en gaten voor m'n ogen, opgehangen worden aan het plafond en dat ik dan af en toe een zetje krijg van een toevallige passant.
quote:*in een deuk ligt*
Op maandag 4 augustus 2003 23:43 schreef Viola_Holt het volgende:
ik wil graag een keer naar een wasteland feest en daar dan op het podium naakt in een zwartleren body-bag, die dichtgeritst kan worden met luchtgaten voor m'n neus en mond en gaten voor m'n ogen, opgehangen worden aan het plafond en dat ik dan af en toe een zetje krijg van een toevallige passant.
quote:Dat gaat je lekker niks aan
Die van mij is op zijn russisch en klaarkomen in het gezicht. Ik hoorde dat mijn vriendin al lange tijd fantaseert over de jongen in de handboeien te slaan en te blinddoeken. Dus ik ga vanmiddag maar handboeien kopen.
Mijn fantasie is het om het met mijn vriendin en haar beste vriendin tegelijk te doen, kortweg een trio dus, dit lijkt mij wel wat en zij weet dat ik deze fantasie heb, ze vind het niet erg voor zover ik weet, ze gebruikt het zelfs tegen me en wilt het ook graag weten als ik erover gedroomd heb.
En tjah het lijkt mij ook enorm fijn om met hun twee een trio te hebben
Nu die van mijn vriendin;
Haar grootste fantasie is ook een trio met mij te delen en een extra vrouw,en met een vrouw alleen, wel wat anders dan die van mij dus
Maar wel fijn om te weten natuurlijk
die van mn vriend ga ik nog maar eens vragen
Midden in de nacht wakker schrikken van een geluid.. er achter komen dat ik zowel m'n handen als voeten niet meer kan bewegen, doordat iemand ze vakkundig heeft vastgebonden. Daar lig ik dan, in het donker, op m'n rug, vastgebonden op bed... Als het licht aanspringt kijk ik knipperend om me heen... Even twijfel ik of ik nog droom, want daar staat niet alleen m'n anders zo lieve vriendin, nu gehuld in een gemeen uitziende latex outfit, maar ook een andere mooie meid in eenzelfde outfit... En de blik in hun ogen belooft (niet) veel goeds...
quote:lol! pics plz!
Op maandag 13 oktober 2003 20:10 schreef nik2043 het volgende:
vlammende oase!!echt mensen! dit moet je gewoon eens gedaan hebben!
quote:zie vorige pagina
Op maandag 13 oktober 2003 17:03 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
ergens ver weg onder de maan, op t strand ofzo.
of weten hoe het met een vrouw isdie van mn vriend ga ik nog maar eens vragen
quote:zaterdagavond?
Op woensdag 6 augustus 2003 18:53 schreef Metro2005 het volgende:
klaarkomen in de mond van mijn vriendin
quote:Jouw fantasie lijkt wel een beetje op die van mij
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:43 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[knip].. Oh yes... oooh yes!
En die van me vriendin weet ik eigenlijk niet, heb dr pas wat mee.
Weet wel dat ze het ooit een ffm trio wil doen daar wil ik dus bij zijn
quote:morgenavond Vondelpark, jij voor het beeld van Joost !
Op woensdag 15 oktober 2003 20:33 schreef schatje het volgende:
Ook verkrachting, lekker ruw en hard.
Kom ik vanachter dat beeld opeens !
quote:Ziek
quote:Dit willen wij ook nog..... klinkt bekend..... maar dat meedoen...ja
Op maandag 4 augustus 2003 16:30 schreef Babbelzz het volgende:
het lijkt mij geil om t een keer sex te hebben in een parenclub met mijn vriend, terwijl er dus andere mensen kijken.
Ik ben er nog niet over uit of ik daadwerkelijk wil dat ze mee doen. In eerste instantie denk ik van niet...
quote:hiermee ontkracht je je eerdere post een beetje
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:27 schreef Black-jack het volgende:[..]
Dit willen wij ook nog..... klinkt bekend..... maar dat meedoen...ja
Oeps....moest edit zijn, niet quote
quote:Heb deze fantasie nog nooit aan een vriendje durven vertellen, maar lijkt me echt helemaal geweldig!!
Op maandag 4 augustus 2003 14:05 schreef erodome het volgende:[..]
Nee dat is niet suf
Maar wij hebben dan ook gekozen voor fake rape films om de belevenis een keer mee te maken.
Maakt het leuker omdat er een beetje een script is, leuke omgeving, wat trucjes om het heftiger te laten lijken(om het echt gewelddadig te laten lijken, heftig is het wel) enz enz enz.Nee ik vind het niet suf, vind het enorm opwindend zelfs om niets te vertellen te hebben en gewoon bruut genomen te worden
Dat er een beetje met me in de rondte gegooit word, lekker slaag krijgen() enzo.........
Thuis is het minder leuk, is nogsteeds wel leuk, maar in een andere setting is het veel spannender.
Vind ik dan.........
quote:Als jullie dan bezig zijn, dan kijken wij wel en gaan we daar terplekke met elkaar "spelen"...
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:41 schreef LaPluche het volgende:[..]
Heb deze fantasie nog nooit aan een vriendje durven vertellen, maar lijkt me echt helemaal geweldig!!
quote:Je wilt dus gewoon ruige sex. Met verkrachting heeft dit niks te maken, toch? Of snap ik gewoon geen reet van deze fantasie die heel veel vrouwen toch schijnen te hebben?
Of lijkt het je echt lekker om met een verkrampte vagina en een half dichtgeknepen strot misbruikt te worden terwijl je probeert hem van je af te trappen en zijn ogen eruit te krabbelen en je vervolgens met volle kracht een paar stoten voor je bakkes krijgt.
Ik ben benieuwd.
quote:Riep hier iemand Oedipus?
Op maandag 4 augustus 2003 16:28 schreef Babbelzz het volgende:[..]
Waarom lijkt mannen dat eigenlijk wel wat?
Is dat om de (veronderstelde) ervaring? of is het een diepe wens om t ook ene keer met je moeder te doen?
quote:tot hier toe kan ik met je eens zijn
Op maandag 4 augustus 2003 10:52 schreef Floeper het volgende:
Mijn fantasie:Mijn vriendin en haar twee zussen, naakt, vastgebonden op me 180 bij 220 bed, jimi hendrix op de achtergrond, een krat bier naast me bed, hulpstukken in het rond, pc aan
quote:Vragen?
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:27 schreef Penske het volgende:
Mijn fantasie is om 'n keer een finger in de kont van m'n vriendin te duwen...
maar weet niet hoe ik het moet vragen aan m'n vriendin..
quote:Je kan natuurlijk altijd eerst een beetje eromheen spelen met je vingers als jullie allebei lekker geil zijn. Als ze reageert dat ze het lekker vindt ga je steeds wat verder....niet alles hoeft eerst besproken, dat maakt het zo beladen....maar dat vind ik dan hoor, misschien is zij juist wel erg besprekerig, dat weet jij beter dan ik.
quote:Gewoon ...spugen en douwen ....
quote:Dat heb ik als eens geprobeerd...
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:36 schreef pea4fun het volgende:[..]
Je kan natuurlijk altijd eerst een beetje eromheen spelen met je vingers als jullie allebei lekker geil zijn. Als ze reageert dat ze het lekker vindt ga je steeds wat verder....niet alles hoeft eerst besproken, dat maakt het zo beladen....maar dat vind ik dan hoor, misschien is zij juist wel erg besprekerig, dat weet jij beter dan ik.
Heb jij ervaring mee?
quote:voordat we hier teveel offtopic gaan:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:46 schreef Penske het volgende:[..]
Dat heb ik als eens geprobeerd...
ze geeft op het ene moment aan dat ze het wel lekker vindt maar op het andere moment wil ze het toch weer niet.
Ik denk dat ze is bang dat het pijn doet..Heb jij ervaring mee?
Er zijn heel veel tips te vinden in dit forum..
Even de search gebruiken en dan zoeken op 'anaal vingeren' of gewoon 'anale sex'. Je komt dan echt een mega-load aan topics tegen.
quote:ik neem aan dat ze dat niet bedoelt !
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:37 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
Je wilt dus gewoon ruige sex. Met verkrachting heeft dit niks te maken, toch? Of snap ik gewoon geen reet van deze fantasie die heel veel vrouwen toch schijnen te hebben?
Of lijkt het je echt lekker om met een verkrampte vagina en een half dichtgeknepen strot misbruikt te worden terwijl je probeert hem van je af te trappen en zijn ogen eruit te krabbelen en je vervolgens met volle kracht een paar stoten voor je bakkes krijgt.
Ik ben benieuwd.
zal wel om die ruige sex gaan en dat haar vriendje haar onverwacht neemt ofzo...
maar dat zal ze het best zelf kunnen vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |