Een (inmiddels ex-) huisgenoot van me is een collega van de vriendin van Tiësto...
hij is dus geen homo, lekker puh
En waarom word er vanuit de hardcore scene altijd tegen trance (of andere stijlen) aan geschopt, terwijl je uit de trance scenene nooit mensen tegen hardcore aan zien schoppen. Zegt weer wat over het niveau van die 'gabbers'
quote:Zo was het toch?
Op maandag 4 augustus 2003 00:32 schreef Doopy-X- het volgende:
lachen je vrienden maten je btw nu niet erg uit dat je zwaar voor lul gezet wordt in je eigen "stoere" topic?
Ik zie geen DJ Tiesto Remix, van no regular
Hij draaide dus gewoon de Original Mix
ik vind m overrated, maargoed, ieder zijn eigen smaak
quote:jij luistert teveel siobhan zeker sinaasappel?
Op maandag 4 augustus 2003 13:38 schreef Sinaasappel het volgende:
of ie homo is, weet ik niet, moet ie ook zelf weten
maargoed, ik ben ook geen tiesto fanik vind m overrated, maargoed, ieder zijn eigen smaak
de topicstarter is inmiddels idd honderd keer door de mand gevallen. En als ie al wakker is wil ik hem nog wel een bijscholingscursus tegen vooroordelisme geven .
quote:hmzz ik techno, trance en tori amos
Op maandag 4 augustus 2003 13:45 schreef Sinaasappel het volgende:
ik luister naar hardcore, oldschool, en techno
quote:Igos S ken ik niet eens
Op maandag 4 augustus 2003 13:46 schreef Jerruh het volgende:[..]
hmzz ik techno, trance en tori amos
.
ben helemaal gek van marco V en Igor S..
meestal zit ik toch echt op de hardcore
Yoji biomehanika, tom hardig.
ooo ja, en darkraver, 2 steps, en catscan niet te vergeten
quote:juist die stijl met ritmes en geluidjes vind ik super. igor S boomerang heeft een redelijk hoog beukgehalte voor een technonummer en klinkt gewoon lekker
Op maandag 4 augustus 2003 13:51 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Igos S ken ik niet eens
marco V vind ik ook niet zo geweldig, is een totaal andere stijl toch??meestal zit ik toch echt op de hardcore
quote:Ik eigenlijk alleen trance, word ik geil van.
Op maandag 4 augustus 2003 13:53 schreef Sinaasappel het volgende:
geef mij maar dave clarke, umek, die ene japanner van shockers dit jaar, weet de naam niet meer.Yoji biomehanika, tom hardig.
ooo ja, en darkraver, 2 steps, en catscan niet te vergeten
quote:yeah right, volgens mij was het Tiesto die in 98 de aanval op de gabbers had ingezet nadat hij jarenlang zelf onder de alias DJ Maikel op C-klasse-label-Trashcan heeft geprobeerd te scoren zonder succes
Op maandag 4 augustus 2003 07:45 schreef Trance4Ever het volgende:
de vriendin van tiesto is een lekker ding hoorEn waarom word er vanuit de hardcore scene altijd tegen trance (of andere stijlen) aan geschopt, terwijl je uit de trance scenene nooit mensen tegen hardcore aan zien schoppen. Zegt weer wat over het niveau van die 'gabbers'
quote:Idd, sommige mensen
Op maandag 4 augustus 2003 21:56 schreef Jelief het volgende:
tis maar waar je je druk om maakt...
quote:Ik snap dat ook niet, ik luister zelf beide stijlen (al weet ik geen fuck van al die termen in de hardcore scene af).
Op maandag 4 augustus 2003 07:45 schreef Trance4Ever het volgende:
de vriendin van tiesto is een lekker ding hoorEn waarom word er vanuit de hardcore scene altijd tegen trance (of andere stijlen) aan geschopt, terwijl je uit de trance scenene nooit mensen tegen hardcore aan zien schoppen. Zegt weer wat over het niveau van die 'gabbers'
Koop je de cd van Armin van Buuren bijv, ben je ineens homo
En dan vertel je dat je van bijna elke elektronische muziek stijl houd (om het maar ff zo te noemen) en je bent gelijk meeloper, commercieel
Mja, ik draai wat ik wil en als ik wil relaxen dan is het vaak trance, ben ik een beetje hyper dan de wat hardere muziek (dus soms ook Hardcore)
quote:strak strak in me trainingspak pak..........
Op zondag 3 augustus 2003 23:52 schreef BaZje het volgende:
Ik zit hier net met een paar maten van me Dance Valley te kijken op mtv.... staat die Tiesto daarzo een beetje raar te springen netals of hij in de kont is geneukt...... en dan durft die ook nog NO REGULAR te verneuken ........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOMO
![]()
![]()
Hij refereert aan Thunderdome 1???
Mag hij me uitleggen wat op die CD de betekenis is van het nummer Speedfreak - Sonic-Mine EP, als DAT geen verneuken is weet ik het ook niet meer...
quote:Nee man....hakken en zagen !!!
Op donderdag 18 september 2003 10:53 schreef U-lerZzZ het volgende:
Toenk, toenk, boink, boink, daar komt gabbertje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |