quote:Zinloos stuk vreten.
Op zondag 3 augustus 2003 23:57 schreef BaZje het volgende:
als HOMO hoor je niet met het SENSATION BLACK ANTHEM te fucken...... TIESTO is gewoon in mijn ogen een SPELONKEN BONKER!!!!!!
quote:bonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkmotherfuckerbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkmotherfuckerbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkpieppiepiepbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkpiewpiewbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonkbonk
Op maandag 4 augustus 2003 00:01 schreef BaZje het volgende:[..]
MMMMH tjah wat denk je wat we nu doen???? We zitten hier met een heerlijke HOLLANDIA in de poot te genieten van de originele NO REGULAR
![]()
quote:Loser.
Op maandag 4 augustus 2003 00:02 schreef BaZje het volgende:[..]
G(r)AYburn zegt ook wat
![]()
![]()
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 00:02 schreef BaZje het volgende:[..]
G(r)AYburn zegt ook wat
![]()
![]()
Scherp .
quote:Weet je waarom je al dat gebonk zo lekker vind? Dat is een oerinstinct wat omhoog komt en je doet denken aan de tijden dat je nog hard in je reet geneukt werd. Daarom schop je als gabber zo met je benen, stuiptrekkingen die je ook krijgt als je iets in je reet duwt.
Op maandag 4 augustus 2003 00:02 schreef BaZje het volgende:
G(r)AYburn zegt ook wat![]()
![]()
BOENK BOENK BOENK BOENK
quote:Buk ff, dan hang ik hem er gelijk even in, want ik weet wel dat je het lekker vind
Op maandag 4 augustus 2003 00:05 schreef BaZje het volgende:[..]
WTF
quote:hahahahahahahahahahaha
Op maandag 4 augustus 2003 00:06 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Weet je waarom je al dat gebonk zo lekker vind? Dat is een oerinstinct wat omhoog komt en je doet denken aan de tijden dat je nog hard in je reet geneukt werd. Daarom schop je als gabber zo met je benen, stuiptrekkingen die je ook krijgt als je iets in je reet duwt.
BOENK BOENK BOENK BOENK
quote:Hahahaha. Wat hou ik toch van dit forum
Op maandag 4 augustus 2003 00:06 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Weet je waarom je al dat gebonk zo lekker vind? Dat is een oerinstinct wat omhoog komt en je doet denken aan de tijden dat je nog hard in je reet geneukt werd. Daarom schop je als gabber zo met je benen, stuiptrekkingen die je ook krijgt als je iets in je reet duwt.
BOENK BOENK BOENK BOENK
quote:Ja maar van wie is dan de vraag. T zijn rare tijden hoor.
Op maandag 4 augustus 2003 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
Was tiesto's vriendin niet zwanger??
quote:ey ventje...hoe oud ben jij precies....echte gabbers (from the good old day's) hebben fucking respect voor andere muziekstylen...
Op zondag 3 augustus 2003 23:57 schreef BaZje het volgende:
als HOMO hoor je niet met het SENSATION BLACK ANTHEM te fucken...... TIESTO is gewoon in mijn ogen een SPELONKEN BONKER!!!!!!
kneus!
TS: ben je homo-in-de-kast?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 00:15 schreef Jerruh het volgende:
als tiesto al homo is omdat ie staat te hompen, wat is paul elstak dan als ie hompmuziek maakt?.
TS: ben je homo-op-de-kast?
quote:Ik heb respect voor andere muziek STIJLEN maar niet voor het verneuken van nummers.......
Op maandag 4 augustus 2003 00:13 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ey ventje...hoe oud ben jij precies....echte gabbers (from the good old day's) hebben fucking respect voor andere muziekstylen...
kneus!
Nogal lachwekkend
quote:Gabber is dead, hoe hard die wannabee's van tegenwoordig ook schreeuwen van niet
Op maandag 4 augustus 2003 00:13 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ey ventje...hoe oud ben jij precies....echte gabbers (from the good old day's) hebben fucking respect voor andere muziekstylen...
kneus!
quote:je hebt m'n vraag niet beantwoord, hoe oud ben je?
Op maandag 4 augustus 2003 00:15 schreef BaZje het volgende:[..]
Ik heb respect voor andere muziek STIJLEN maar niet voor het verneuken van nummers.......
quote:dat wil ik niet beweren, voor mij is het in iedergeval al jaren dood....toen de wannabee's (die nu het hardst roepen) kwamen, ben ik vertrokken.
Op maandag 4 augustus 2003 00:16 schreef Grayburn het volgende:[..]
Gabber is dead, hoe hard die wannabee's van tegenwoordig ook schreeuwen van niet
.
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 00:15 schreef smegmakrijger_3d het volgende:[..]
wat schattig dat er op basis van een of ander vooroordeeltje weer een persoontje is gebombardeerd tot homo.
en het TS'je reageert zeker ook altijd op FP op dit soort onderwerpen?
tief gewoon op met je poging tot het verneuken van wel zinnige onzin.
quote:Zo bedoelde ik het ook te zeggen, en same here trouwens
Op maandag 4 augustus 2003 00:17 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
dat wil ik niet beweren, voor mij is het in iedergeval al jaren dood....toen de wannabee's (die nu het hardst roepen) kwamen, ben ik vertrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |