quote:Dat went wel Moussy.
Op maandag 11 augustus 2003 15:37 schreef moussy het volgende:
Ow jah, een holle rug in een waterbed is niet ideaal hoor, het omdraaien gaat dan wat lastiger als ik het zo bij ons bekijk.
* berney ook een holle rug heeft.
quote:Maak ons maar jaloers
Op maandag 11 augustus 2003 19:40 schreef Rewimo het volgende:
*voelt voorzichtig of het bankje niet te heet is*Zo, daar ben ik weer
Vandaag weer gewerkt, had helemaal geen zin
Nog een week of 6, dan zitten we in Turkije
Waarom gaan de dagen voor de vakantie altijd zo langzaam?
Ik heb vandaag een fludder-stretch-aan-alle-kanten-grote-maten-mode-broek gekocht. Wat zit dat héérlijk!! Vooral vergeleken bij een inmiddels te strakke spijker-positiebroek.
quote:slaap lekker
Op maandag 11 augustus 2003 23:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja je mag nu ongegeneerd uitdijen MousLekker hè? Ik wens je vast een goede nacht toe, ik ga slapen. Tot morgen allemaal
Julian is vanochtend vroeg naar de camping gegaan, zonder dat hij mij gedag heeft kunnen zeggen
Het is toch wel stil in huis zonder hem
Maar hij is daar bij zijn grote vriend, hij kan de hele dag lekker spelen en zwemmen ( daar hebben ze een hele grote steile glijbaan en daar is hij helemaal alleen vanaf gegaan
( wel met bandjes natuurlijk en onderaan stond iemand om hem op te vangen) Dus hij vermaakt zich wel. Het voordeel is natuurlijk wel dat ik niet hoef op te passen, dus morgen komt gelijk een vriendin hier film kijken
Maar ik mis hem toch wel een klein beetje
quote:Godallemachtig
Op zondag 10 augustus 2003 22:57 schreef E.T. het volgende:O, nog even vrolijke noot enzo.. (voornamelijk leuk voor de oldbies die (bijna) niet meer op de rest van 't forum komen)
Nostalgie-topic: oude meeting-foto's .. Ik heb wel gelachten toen ik deze oude foto's zag
Pfft, René zit ook weer op school... en ik.... ik ben voor het eerst sinds 6 weken op de fiets geweest. Arme Zo, die komt nu met de vorm van een zadel in zn kop ter wereld. Ik had echt het gevoel alsof ik er boven op zat... Het was niet écht prettig, maar dat stuk kan ik niet meer lopen
dus Zo mag wat dát betreft wel geboren worden
quote:Héérlijk!!! Hij staat niet koud hoor. Dat hadden we wel voor 1 nachtje, maar dat was niet prettig.
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Heerlijk toch, met je waterbed op standje koel
quote:Mijn kuur sloeg pas écht aan (voor mijn gevoel dan) toen ik al klaar was met het slikken er van. Maar ik had geen pijn, of last van veel plassen, alleen maar van roestwater plassen. Ik dácht, maar weet echt niet zeker dat ik amoxicilline of zo had, maar hoeveel mg weet ik ook niet meer.
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:37 schreef jessie het volgende:
Moussy moussy ff vraagje
Jij had pas toch een hele zware blaasontsteking. Wat voor kuur heb jij gehad en sloeg die snel aan?
Ik ben gisteren dus met me kuur begonnen heb nog steken en pies nog heeeel vaak word er niet goed van. mijn kuur loopt tot en met vrijdag, dus ga ik maandag voor de zekerheid maar weer een piesie inleveren.
Ik hoopte en dacht echt dat deze schat eerder zou komen maar dit word weer net zo'n eigenwijs als Bo en blijft gewoon de volle 42 weken zitten ik weet ut zeker
Ik ga naar beneden wat drinken, en..... ja piesen
Ik kan me bijna niet voorstellen dat een hoge dosis vitamine C kwaad kan tijdens de zwangerschap, maar vraag het voor de zekerheid even na (kan je meteen een receptje voor die 500 mg tabletjes vragen
)
Sterkte d'r mee.
Poehpeoh, wat is het toch weer warm vandaag ![]()
Morgen komt Julian als het goed is weer terug, ik mis hem echt ![]()
Als ik zonder hem op vakantie ben dan zie ik hem veel langer niet, maar dan heb ik zat andere dingen te doen. Nou ben ik de hele dag thuis en dan mis je hem echt veel sneller ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Sylvana op 13-08-2003 18:17]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |