abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12363467
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:37 schreef moussy het volgende:

Ow jah, een holle rug in een waterbed is niet ideaal hoor, het omdraaien gaat dan wat lastiger als ik het zo bij ons bekijk.

Dat went wel Moussy. . .

* berney ook een holle rug heeft.

pi_12364395
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:40 schreef Rewimo het volgende:
*voelt voorzichtig of het bankje niet te heet is*

Zo, daar ben ik weer Vandaag weer gewerkt, had helemaal geen zin Nog een week of 6, dan zitten we in Turkije Waarom gaan de dagen voor de vakantie altijd zo langzaam?

Maak ons maar jaloers Ik wil ook wel weer op vakantie En als je maar veel afleiding hebt, dan gaan die dagen wel snel hoor
  † In Memoriam † maandag 11 augustus 2003 @ 20:52:50 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_12364616
*schuift ook op het bankje*

Ik heb vandaag een fludder-stretch-aan-alle-kanten-grote-maten-mode-broek gekocht. Wat zit dat héérlijk!! Vooral vergeleken bij een inmiddels te strakke spijker-positiebroek.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 augustus 2003 @ 23:15:11 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12368341
Ja je mag nu ongegeneerd uitdijen Mous Lekker hè? Ik wens je vast een goede nacht toe, ik ga slapen. Tot morgen allemaal
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12368706
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 23:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja je mag nu ongegeneerd uitdijen Mous Lekker hè? Ik wens je vast een goede nacht toe, ik ga slapen. Tot morgen allemaal
slaap lekker

Julian is vanochtend vroeg naar de camping gegaan, zonder dat hij mij gedag heeft kunnen zeggen Het is toch wel stil in huis zonder hem Maar hij is daar bij zijn grote vriend, hij kan de hele dag lekker spelen en zwemmen ( daar hebben ze een hele grote steile glijbaan en daar is hij helemaal alleen vanaf gegaan ( wel met bandjes natuurlijk en onderaan stond iemand om hem op te vangen) Dus hij vermaakt zich wel. Het voordeel is natuurlijk wel dat ik niet hoef op te passen, dus morgen komt gelijk een vriendin hier film kijken Maar ik mis hem toch wel een klein beetje

maandag 11 augustus 2003 @ 23:28:01 #206
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12368725
Tot morgen, ik ga ook lekker slapen
  maandag 11 augustus 2003 @ 23:30:06 #207
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12368785
Nog even voor Sylvana: wat jammer, dat je hem niet nog even zag voor vertrek Maar geniet maar lekker van je rust nu (hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat dat niet eens steeds zo 'leuk' is, ik mis m'n kinderen ook als ze eens ergens spelen, of als ze naar school zijn, terwijl ik op drukke momenten er juist naar smacht )
  Jubileum moderator dinsdag 12 augustus 2003 @ 08:22:23 #208
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12373501
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 22:57 schreef E.T. het volgende:

O, nog even vrolijke noot enzo.. (voornamelijk leuk voor de oldbies die (bijna) niet meer op de rest van 't forum komen)
Nostalgie-topic: oude meeting-foto's .. Ik heb wel gelachten toen ik deze oude foto's zag

Godallemachtig
Wat zien we eruit en wat is het alweer lang geleden vind je ook niet Phil?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2003 @ 09:04:03 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_12373869
Ik had phil ook al gezien op de foto's, maar zag bij de groepsfoto geen nummertje er bij staan en wist niet of ze wel omschreven wilde worden

Pfft, René zit ook weer op school... en ik.... ik ben voor het eerst sinds 6 weken op de fiets geweest. Arme Zo, die komt nu met de vorm van een zadel in zn kop ter wereld. Ik had echt het gevoel alsof ik er boven op zat... Het was niet écht prettig, maar dat stuk kan ik niet meer lopen dus Zo mag wat dát betreft wel geboren worden

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 augustus 2003 @ 17:27:01 #210
13151 crew  Rewimo
pi_12384965
René was zeker wel blij dat ze eindelijk weer mocht, Moussy? Om over moeders maar te zwijgen denk ik Ik hoor tenminste niet anders dan zuchten van verlichting van andere moeders, dat de school weer is begonnen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2003 @ 21:34:30 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_12390550
René was helemaal heppiedepeppie, moeders is gewoon dr bed ingedoken omdat ze niet wist waar ze het moest zoeken in deze warmte Ik heb er dus lekker misbruik van gemaakt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 augustus 2003 @ 21:35:18 #212
13151 crew  Rewimo
pi_12390569
Heerlijk toch, met je waterbed op standje koel
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2003 @ 21:36:45 #213
7074 moussy
kuttekop
pi_12390613
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Heerlijk toch, met je waterbed op standje koel
Héérlijk!!! Hij staat niet koud hoor. Dat hadden we wel voor 1 nachtje, maar dat was niet prettig.
pi_12390621
Moussy moussy ff vraagje
Jij had pas toch een hele zware blaasontsteking. Wat voor kuur heb jij gehad en sloeg die snel aan?
Ik ben gisteren dus met me kuur begonnen heb nog steken en pies nog heeeel vaak word er niet goed van. mijn kuur loopt tot en met vrijdag, dus ga ik maandag voor de zekerheid maar weer een piesie inleveren.
Ik hoopte en dacht echt dat deze schat eerder zou komen maar dit word weer net zo'n eigenwijs als Bo en blijft gewoon de volle 42 weken zitten ik weet ut zeker
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2003 @ 21:46:04 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_12390839
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:37 schreef jessie het volgende:
Moussy moussy ff vraagje
Jij had pas toch een hele zware blaasontsteking. Wat voor kuur heb jij gehad en sloeg die snel aan?
Ik ben gisteren dus met me kuur begonnen heb nog steken en pies nog heeeel vaak word er niet goed van. mijn kuur loopt tot en met vrijdag, dus ga ik maandag voor de zekerheid maar weer een piesie inleveren.
Ik hoopte en dacht echt dat deze schat eerder zou komen maar dit word weer net zo'n eigenwijs als Bo en blijft gewoon de volle 42 weken zitten ik weet ut zeker
Mijn kuur sloeg pas écht aan (voor mijn gevoel dan) toen ik al klaar was met het slikken er van. Maar ik had geen pijn, of last van veel plassen, alleen maar van roestwater plassen. Ik dácht, maar weet echt niet zeker dat ik amoxicilline of zo had, maar hoeveel mg weet ik ook niet meer.
pi_12390888
Die kuur heb ik ook!!!
3 keer daags 500 heb ik en dat 5 dagen
Mijn plas was/is juist wel helder. maar dat heb ik altijd ook al is de onsteking nog zo groot, raar maar waar.
Nou ja we zien wel.
Tijd dat die meid er uit komt.
Als jullie nou hard roepen misschien luistert ze wel

Ik ga naar beneden wat drinken, en..... ja piesen

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 22:48:51 #217
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12392637
Mijn moeder heeft ook regelmatig (zo'n 1 a 2 keer per jaar) blaasontsteking en heeft daar ook steeds meerdere antibiotica-kuren voor nodig... Wat ook belangrijk is: veel (water) drinken dat vergeet m'n moeder wel eens, haar moeder (mijn oma dus) wees haar daar op
Jessie, hopelijk gaat het nu wel over na 1 kuurtje.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 augustus 2003 @ 06:56:59 #218
13151 crew  Rewimo
pi_12398008
Jessie, ik heb gehoord dat het drinken van cranberrysap een goed middel is tegen blaasontstekingen. Ter voorkoming dus. Als je er gevoelig voor bent, is het een goed idee om geregeld cranberrysap te drinken. 't Is ook nog eens erg lekker
  † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2003 @ 09:50:23 #219
7074 moussy
kuttekop
pi_12399167
Spuuglokje, kende je deze al?

http://katoenenluiers.pagina.nl/

woensdag 13 augustus 2003 @ 09:52:34 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_12399199
Veel zure dingen drinken zoals sinaasappelsap, cola en citroensap in het water gooien!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_12409099
Jessie, heel veel vitamine C helpt inderdaad bij het bestrijden van een blaasontsteking. Zelf had ik vitamine C tabletjes van 500 mg, 10 keer zo veel als gewone vitamine C voedingssuplementen. Overtollige vitamine C scheid je gewoon via de urine uit, waardoor de urine dus veel zuurder wordt dan anders. Slecht voor bacteriën dus.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat een hoge dosis vitamine C kwaad kan tijdens de zwangerschap, maar vraag het voor de zekerheid even na (kan je meteen een receptje voor die 500 mg tabletjes vragen )

Sterkte d'r mee.

pi_12410570
* ploft op speeltuinbankje neer*

Poehpeoh, wat is het toch weer warm vandaag

Morgen komt Julian als het goed is weer terug, ik mis hem echt

Als ik zonder hem op vakantie ben dan zie ik hem veel langer niet, maar dan heb ik zat andere dingen te doen. Nou ben ik de hele dag thuis en dan mis je hem echt veel sneller

[Dit bericht is gewijzigd door Sylvana op 13-08-2003 18:17]

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 augustus 2003 @ 18:32:34 #223
13151 crew  Rewimo
pi_12410809
Warm? Het was hier heerlijk vandaag
pi_12411102
Hebben jullie ook warme chocomel hier op het bankje. Het wordt een beetje frisjes.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_12411228
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 18:49 schreef easy-going het volgende:
Hebben jullie ook warme chocomel hier op het bankje. Het wordt een beetje frisjes.
*Kop warme chocomel aan easy-going geeft*

Wil je er ook slagroom op?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')