abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:55:38 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_12313265
Livelink
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:40 schreef Lois het volgende:
ps. Mous heb je mijn mail ontvangen?
Ow en heb je al een foto van je nieuwe kapsel?

foto zal ik zo even voor zorgen, als ik mn haar weer in model krijg

Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 23:09:28 #152
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12313552
Moussy, bedankt voor je lieve mailtje!

En ik ben ook meteen weer weg, want het is bedtijd. Sterre heeft een fikse oorontsteking (de dokter kon niet eens in haar oortje kijken, zo potdicht met etter zat 't. Heeft wel voor een zeer onrustige nacht gezorgd, dus ik ben nou echt heel erg moe (vanmiddag bij de apotheek viel ik zelfs in slaap op de stoel, tijdens het wachten op Sterres medicijnen ), maar ja, er was een film op Canal+ die ik wou afkijken...
Welterusten meiden (en welkom terug Livelink)

† In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2003 @ 23:40:29 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_12314199
Sterre, beterschap!!

de bontmuts zoals het nu is. Het zit niet zoals het hoort, door het warme weer en het gezweet zakt het in en hangt het steeds als sliertjes om mn kop heen

vrijdag 8 augustus 2003 @ 23:42:56 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12314239
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:40 schreef moussy het volgende:
Sterre, beterschap!!

de bontmuts zoals het nu is. Het zit niet zoals het hoort, door het warme weer en het gezweet zakt het in en hangt het steeds als sliertjes om mn kop heen

[afbeelding]

LEUK!!!!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2003 @ 23:45:41 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_12314284
dit is op de trutterige manier tis de bedoeling dat het alle kanten op piekt en doet, maar daar moet het volgens mij -15 voor zijn

aan mn kop en tenen te zien hou ik nu wel errug veel vocht vast

zaterdag 9 augustus 2003 @ 09:33:04 #156
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12317771
Wat een bevrijdend gevoel vast, Moussy, niet meer van die lange haren! Hartstikke leuk!!! (ja, als je net van de kapper bent, fohnt denk het trema er even bij, ik heb geen zin te zoeken die het in een truttige coupe, dat is na een keer wassen al een heel stuk beter
-edit- Lezen Xandra ja, dat warme weer zorgt ook dat het anders zit, ik heb nu hulp van een speld, die ervoor zorgt dat het niet slap langs m'n gezicht valt. Probleemzone bij mij is de 'lange pony' dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 09-08-2003 09:39]

pi_12317823
owww kappers: ik kom ook altijd terug met een coupe, niemand die em nog herkent en dan veel adviezen mee he: u moet dit en dat....hartstikke gemakkelijk allemaal...jaja. Na een keer wassen ehb ik iig alweer mijn eigen hoofd terug, na een week is het al dusdanig gegroeid dat het alweer zit zoals het voor de kapper zat ...*Catoot heeft haar dat gemakkelijk lijkt, maar buitengewoon ingewikkeld is* En dit weer is haargewijs niets!! (mous heeft iig nog dik haar)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2003 @ 09:46:06 #158
7074 moussy
kuttekop
pi_12317831
Het is héérlijk in mn nek. Ik had (vind ik zelf) best mooi lang haar hoor. Maar droeg het nooit los. Altijd dat haar in mn gezicht, als je bukt heb je hapjes haar, ik was het gewoon zat om altijd en eeuwig met een strak naar achter getrokken staart of knot te lopen.

En ja, het zat hééééééééééééééél truttig toen ik bij de kapper vandaan kwam. Echt helemaal niet ik

Ik ga er zo meteen even een verfje door heen rammelen, zag de grijze haren al piepen, dus dan heeft het ook meteen weer een sopje gehad en kan ik het in model krijgen zoals ik dat wil.

zaterdag 9 augustus 2003 @ 12:24:53 #159
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12319493
Kortere haren: gemakkelijker met verven, da's nog een voordeel
Bij m'n laatste kapperbezoek heb ik 't ook laten verven (helemaaaal niet omdat ik ook wat grijze haren zag schitteren )
Hoe is het nu met je harde buiken Moussy, lijkt het al wat op het 'echte' werk?
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2003 @ 13:09:25 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_12320124
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoe is het nu met je harde buiken Moussy, lijkt het al wat op het 'echte' werk?
Ik zou het toch moeten weten, tis de derde.. maar ik weet het niet... Ik vind ze te pijnlijk voor gewone harde buiken. Maar ik kan er nog wel mee in slaap vallen, dus het zullen wel gewone harde buiken zijn.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 15:47:27 #161
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12322068
Misschien werk je nu toch wel al aan wat centimeters ontsluiting, dat zou mooi zijn! En hoe is de haarkleur geworden?

Sterre is vandaag alweer een stukje opgeknapt. Goed genoeg om te gaan spelen bij Victor

† In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2003 @ 18:53:06 #162
7074 moussy
kuttekop
pi_12324748
Dat zou echt heel erg mooi zijn. Ik krijg ze dan min of meer kado. Ben trouwens niet meer aan het verven gegaan, maar heb een lekker slapie gedaan

Wat lekker trouwens dat het met Sterre weer beter gaat.

pi_12327427
Haha, slapen is ook wel lekker, en je haar verfen kan altijd nog, die grijze haren zijn echt niet zo erg hoor

En ik ben ook blij dat het al weer wat beter met Sterre gaat

Julian gaat vanaf maandag een paar dagen bij een vriendje op de camping logeren. Dat is voor het eerst dat hij meerdere dagen achter elkaar gaat logeren, best spannend

zaterdag 9 augustus 2003 @ 23:28:33 #164
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12329031
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:47 schreef Sylvana het volgende:
Julian gaat vanaf maandag een paar dagen bij een vriendje op de camping logeren. Dat is voor het eerst dat hij meerdere dagen achter elkaar gaat logeren, best spannend
Leuk voor hem! Ik denk dat je hem best zult missen, als hij een paar dagen weg is, maar 't is ook wel weer lekker, extra tijd helemaal voor jezelf
pi_12329854
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:28 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Leuk voor hem! Ik denk dat je hem best zult missen, als hij een paar dagen weg is, maar 't is ook wel weer lekker, extra tijd helemaal voor jezelf

Ja, ik ga hem zeker missen. Ik ben ook wel met me vader op vakantie gegaan ( me ouders zijn gescheiden) dus dan zag ik hem ook een week niet, en dat vind ik best lang hoor Maar nou blijft hij maar een paar dagen op de camping, moeten we gewoon ff kijken hoe het gaat. Hij heeft er hartstikke veel zin in, lekker de hele dag op de camping spelen met zijn beste vriend

En ik vind het idd wel lekker dat ik wat meer tijd voor mezelf heb, heb gelijk al een vriendin uitgenodigd om een film bij me te komen kijken

pi_12332219
Ik meld me ook maar eens op het bankje. Zit er tegenwoordig irl ook op in artis, dus kan ik het virtueel ook gaan doen. Ik val er een beetje in, heb niet alle gesprekken gelezen. Maar ja, op een echt bankje ga je ook niet eerst uitzoeken waar ze het over hebben gehad die dagen dat jij er nog niet zat. Ik heb er trouwens een fantastisch uitzicht (je moet je dus voorstellen dat dit beestje slechts zo'n 30 cm groot is):

Ziet er leuk uit Mous! Over kappers: ik zeg altijd heel nadrukkelijk dat ik een kapsel wil waarbij ik NIET hoef te föhnen, want daar heb ik het geduld niet voor. En dan standaard aan het eind van de knipbeurt zegt zo'n vent:"kijk, en dan moet je 's morgens even zo föhnen...." grrrrrrrrr. Die zou je toch zijn bus haarlak naar zijn hoofd willen gooien?

Heb trouwens een hele spannende reactie gehad op mijn column bij Ouders Online, kan er nu nog niet zoveel over zeggen want moet nog reageren en kijken of er iets uit komt, maar ben er wel opgewonden over. Zelfs als er niets concreets uitkomt, is het wel een erg goed gevoel dat er door mensen uit het vak zo positief op wordt gereageerd.

Mous, Peet, René: extra voor jullie vandaag.

mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 augustus 2003 @ 17:48:40 #167
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12338582
Moussy, hoe is het nu? Ik ben blij dat je de bloemen en het gedichtje mooi vond

Ik heb er gisteren in Duinrell aan lopen denken dat je het zou krijgen en wat je ervan zou vinden. Vond je mailtje in de bus toen ik thuiskwam vandaag

Lukt het een beetje met deze dag, en zie je erg tegen die van morgen op?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12341298
Phileine, daar kan ik niet tegen, wat klink je spannend....!!! Watwatwatwat?????

Mous, de zondag is iig alweer bijna voorbij, ik moet nu ook erg aan Bluezz denken...toch een gek idee: als alles goed was gegaan, had ze nu een puberdochter met een feestje in de tuin gehad, giechelende vriendinnen omheen....Ik vind het zo erg dat het nooit echt, echt overgaat..kan ook niet, maar het lijkt me een zware last.

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 augustus 2003 @ 20:55:41 #169
13151 crew  Rewimo
pi_12342297
Over bontmutsen gesproken, ik ga de mijne maar weer eens verven. Mijn moeder heeft beloofd het morgen te vlechten, lekker met dit weer (ik kan dat zelf niet ).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 10 augustus 2003 @ 21:03:37 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_12342469
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:05 schreef Catootje het volgende:
Phileine, daar kan ik niet tegen, wat klink je spannend....!!! Watwatwatwat?????

Mous, de zondag is iig alweer bijna voorbij, ik moet nu ook erg aan Bluezz denken...toch een gek idee: als alles goed was gegaan, had ze nu een puberdochter met een feestje in de tuin gehad, giechelende vriendinnen omheen....Ik vind het zo erg dat het nooit echt, echt overgaat..kan ook niet, maar het lijkt me een zware last.

Morgen eerste rijles enzo... Het maakt niet uit of het nou 18 jaar geleden is of een jaar, het blijft een gemis denk ik.

knuffel!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 10 augustus 2003 @ 21:07:52 #171
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12342568
Phileine, aah toe, vertel nou, je maakt me zo nieuwsgierig, kun je niet een klein beetje meer vertellen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 augustus 2003 @ 21:14:45 #172
13151 crew  Rewimo
pi_12342734
Phileine, onder welke naam schrijf je op OO? Ook ik word nu erg nieuwsgierig (kom ook vaak op het forum daar zoals je denk ik wel weet).
  zondag 10 augustus 2003 @ 21:15:34 #173
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12342754
Samarinde, Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 augustus 2003 @ 21:17:32 #174
13151 crew  Rewimo
pi_12342805
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 21:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Samarinde, Rewimo
Aha, dat vermoedde ik al. Dus een real-life achteraf soap toch?
  zondag 10 augustus 2003 @ 21:31:40 #175
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12343146
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 21:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Aha, dat vermoedde ik al. Dus een real-life achteraf soap toch?

Precies! Ik hoop dat wij ook nog eens genoemd worden, ik wil ook 'beroemd' zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')