quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:40 schreef Lois het volgende:
ps. Mous heb je mijn mail ontvangen?
Ow en heb je al een foto van je nieuwe kapsel?
foto zal ik zo even voor zorgen, als ik mn haar weer in model krijg
En ik ben ook meteen weer weg, want het is bedtijd. Sterre heeft een fikse oorontsteking (de dokter kon niet eens in haar oortje kijken, zo potdicht met etter zat 't. Heeft wel voor een zeer onrustige nacht gezorgd, dus ik ben nou echt heel erg moe (vanmiddag bij de apotheek viel ik zelfs in slaap op de stoel, tijdens het wachten op Sterres medicijnen
), maar ja, er was een film op Canal+ die ik wou afkijken...
Welterusten meiden
(en welkom terug Livelink)
de bontmuts zoals het nu is. Het zit niet zoals het hoort, door het warme weer en het gezweet zakt het in en hangt het steeds als sliertjes om mn kop heen ![]()
quote:LEUK!!!!!
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:40 schreef moussy het volgende:
Sterre, beterschap!!de bontmuts zoals het nu is. Het zit niet zoals het hoort, door het warme weer en het gezweet zakt het in en hangt het steeds als sliertjes om mn kop heen
aan mn kop en tenen te zien hou ik nu wel errug veel vocht vast
[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 09-08-2003 09:39]
En ja, het zat hééééééééééééééél truttig toen ik bij de kapper vandaan kwam. Echt helemaal niet ik ![]()
Ik ga er zo meteen even een verfje door heen rammelen, zag de grijze haren al piepen, dus dan heeft het ook meteen weer een sopje gehad en kan ik het in model krijgen zoals ik dat wil.
quote:Ik zou het toch moeten weten, tis de derde.. maar ik weet het niet... Ik vind ze te pijnlijk voor gewone harde buiken. Maar ik kan er nog wel mee in slaap vallen, dus het zullen wel gewone harde buiken zijn.
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoe is het nu met je harde buiken Moussy, lijkt het al wat op het 'echte' werk?
Wat lekker trouwens dat het met Sterre weer beter gaat.
En ik ben ook blij dat het al weer wat beter met Sterre gaat ![]()
Julian gaat vanaf maandag een paar dagen bij een vriendje op de camping logeren. Dat is voor het eerst dat hij meerdere dagen achter elkaar gaat logeren, best spannend
quote:Leuk voor hem! Ik denk dat je hem best zult missen, als hij een paar dagen weg is, maar 't is ook wel weer lekker, extra tijd helemaal voor jezelf
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:47 schreef Sylvana het volgende:
Julian gaat vanaf maandag een paar dagen bij een vriendje op de camping logeren. Dat is voor het eerst dat hij meerdere dagen achter elkaar gaat logeren, best spannend
quote:Ja, ik ga hem zeker missen. Ik ben ook wel met me vader op vakantie gegaan ( me ouders zijn gescheiden) dus dan zag ik hem ook een week niet, en dat vind ik best lang hoor
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:28 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Leuk voor hem! Ik denk dat je hem best zult missen, als hij een paar dagen weg is, maar 't is ook wel weer lekker, extra tijd helemaal voor jezelf
En ik vind het idd wel lekker dat ik wat meer tijd voor mezelf heb, heb gelijk al een vriendin uitgenodigd om een film bij me te komen kijken

Ziet er leuk uit Mous! Over kappers: ik zeg altijd heel nadrukkelijk dat ik een kapsel wil waarbij ik NIET hoef te föhnen, want daar heb ik het geduld niet voor. En dan standaard aan het eind van de knipbeurt zegt zo'n vent:"kijk, en dan moet je 's morgens even zo föhnen...." grrrrrrrrr. Die zou je toch zijn bus haarlak naar zijn hoofd willen gooien?
Heb trouwens een hele spannende reactie gehad op mijn column bij Ouders Online, kan er nu nog niet zoveel over zeggen want moet nog reageren en kijken of er iets uit komt, maar ben er wel opgewonden over. Zelfs als er niets concreets uitkomt, is het wel een erg goed gevoel dat er door mensen uit het vak zo positief op wordt gereageerd.
Mous, Peet, René: extra
voor jullie vandaag.
Ik heb er gisteren in Duinrell aan lopen denken dat je het zou krijgen en wat je ervan zou vinden. Vond je mailtje in de bus toen ik thuiskwam vandaag
Lukt het een beetje met deze dag, en zie je erg tegen die van morgen op?
Mous, de zondag is iig alweer bijna voorbij, ik moet nu ook erg aan Bluezz denken...toch een gek idee: als alles goed was gegaan, had ze nu een puberdochter met een feestje in de tuin gehad, giechelende vriendinnen omheen....Ik vind het zo erg dat het nooit echt, echt overgaat..kan ook niet, maar het lijkt me een zware last.
quote:Morgen eerste rijles enzo... Het maakt niet uit of het nou 18 jaar geleden is of een jaar, het blijft een gemis denk ik.
Op zondag 10 augustus 2003 20:05 schreef Catootje het volgende:
Phileine, daar kan ik niet tegen, wat klink je spannend....!!! Watwatwatwat?????Mous, de zondag is iig alweer bijna voorbij, ik moet nu ook erg aan Bluezz denken...toch een gek idee: als alles goed was gegaan, had ze nu een puberdochter met een feestje in de tuin gehad, giechelende vriendinnen omheen....Ik vind het zo erg dat het nooit echt, echt overgaat..kan ook niet, maar het lijkt me een zware last.
knuffel!
quote:Aha, dat vermoedde ik al. Dus een real-life achteraf soap
Op zondag 10 augustus 2003 21:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Samarinde, Rewimo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |