Fijn gesprek, het liep erg lekker.
Heb het gevoel dat ik mezelf echt heb verkocht.
Ze hebben nog 5 gesprekken volgende week. Daarna nog een tweede ronde als er meer kandidaten geschikt lijken, maar ik heb wel het gevoel dat ik bij een tweede ronde zit, vooral na de afsluitende opmerking "waarschijnlijk tot volgende week".
Zodra ik meer weet horen jullie het! Bedankt voor het duimen!
Kom ik net thuis, omdat ik mn bontmuts er af heb laten halen, staat Peet heel erg zo; te kijken.... ik dacht dat het vanwege mn nieuwe kapsel was, dus schrok... Dat was het niet zei die, kijk eens in die doos. Doos
Staat daar gewoon een vreselijk mooi boeket met een verschrikkelijk mooi gedichtje
Wat ontzettend lief
We staan écht niet alleen
Jullie mooie manneke,
Een jaar geleden geboren
De volgende dag
Hebben jullie Mink verloren
In deze moeilijke tijd
Willen we jullie laten weten
Dat we die grote kleine kanjer
Nooit zullen vergeten.
De ouder(s) van Fok!
Bedankt!!
![]()
ik sta niet snel met mn bek vol tanden, maar nu wel -edit- door mn gejank stond er een vreselijk stomme tik-vaudt
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 08-08-2003 15:37]
quote:Natuurlijk staan jullie niet alleen.. lekkere muts
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:52 schreef moussy het volgende:Wat ontzettend lief
We staan écht niet alleen
foto van nieuwe bontmuts graag...
Gaat vastwel goedkomen voor je
quote:Ja he, ik dacht al dat Loisje blij zou zijn dat het iig op tijd was
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:34 schreef Lois het volgende:
En ik was nog wel bang dat de bezorging te laat zou zijn![]()
En Moussy, we zullen Mink nooit vergeten hoor ![]()
Een heel erg mooi gedichtje is het ja
Joehoe.
.
*zoeft voorbij*.
Hebben jullie die lange gil vanmiddag óók gehoord???
Die wasse van mij,
.
.
Oh, en dat kreetje van zonnet ook, toen ik erachter kwam dat mijn internet het weer doet.
.
. potdorie 1 keer niet betalen en planet sluit al af.
.
.
Oh, en mijn pjoeter lag ook weer eens in puin dankzij die klote e-mailgroepen van yahoo kreeg ik de nieuwste virusbinnen. en dát terwijl ik norton 2003 erop heb, regelmatig scan en een virusscanner via planet. gelukkig maar dat ik die had anders had ik wéér format c moeten doen dat is me het toch niet meer waard in die groepen te blijven. dat geklooi steeds.
.
Verder alles kits met jullie??
Wij gaan zo naar de camping toe.
Toedeloe.
.
quote:Daaorm gilde ik ook zo Catoot.
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:19 schreef Catootje het volgende:
was je stuk Berney!!! Gelukkig ben je er weer, is het werken voorbij?
Die kl*te computers ook soms.
.
Sterkte he maandag.
.
Alles goed hier, alleen een beetje heet
Fijn dat je pc het weer doet
Virussen zijn heel erg irritant ja ![]()
Een fijne vakantie!
Berney, nou kan jij lekker gaan genieten van je vakantie. Ik neem tenminste niet aan dat je Anouk naar school laat gaan met die tropische temperaturen.
Ik heb ook nog even in het voorbijlezen meegekregen dat Kleintje bezig is met een nieuwe baan. Veel succes! Je weet in ieder geval waar je het voor doet, lijkt me een hele goede stimulans, want het zou toch ondenkbaar zijn dat je je kleintje zou moeten missen.
Moussy, wat fijn dat ze hier zo aan je gedacht hebben. Het valt me vaak op dat er zo veel attente ouder(s) hier rondlopen. Dat is toch wel heel bijzonder.
Zo, ik ga even in een ander topic een paar nieuwe babietjes begroeten
en alvast meepuffen met een aantal moeders
quote:hoi, welkom terug
Zo, weer thuis van een weekje Zuid-Limburg (waarom moest ik nou net naar het warmste plekje van Nederland in plaats van Terschelling of zo?) kom ik even uitpuffen op het bankje. Vakantie was leuk, vooral voor Katja. Haar nichtjes en neefje waren er ook, dus dat was erg leuk. Ze heeft een hoop nieuwe woordjes geleerd en het bleek dat ze ook redelijk goed tegen de hitte kan. Voor mij was het hoogtepunt van de vakantie een bezoek aan de grotten. Heerlijk, ik kwam helemaal bij.
zo te horen hebben jullie een hele leuke vakantie achter de rug gehad
en ja, het was warm, maarja, dat heb je overal in Nederland.
En dat is idd wel leuk voor Katja, dat ze ook kinderen mee om te spelen heeft die ze al kent, dat is toch vertrouwd
Hier is het trouwens zalig weer, al bijna de hele dag. Door de dichte zeemist en het briesje is het niet warmer geworden dan 25 graden, het is hier zelfs nu behoorlijk fris en ik moet zeggen Ik geniet ervan !
Helaas is het morgen gewoon weer heet ![]()
ps. Mous heb je mijn mail ontvangen?
Ow en heb je al een foto van je nieuwe kapsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |