quote:En als we er met zijn allen zijn dan kunnen we er gelijk een crea dag van maken, dan maken we met zijn allen die balzaal wel in orde. Dan hebben we ook meer rechten om er iedere week te komen meeten, lekker vlak bij het strand!
Op woensdag 6 augustus 2003 23:16 schreef Rewimo het volgende:[..]
Tuurlijk, en met wat hulp van René
moet dat zo gepiept zijn
quote:slaap lekker
Op woensdag 6 augustus 2003 23:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee allemaal, ik ga zo lekker slapen. Ben benieuwd waar ik vannacht weer over droom
Dag en tot morgen
en ik ben benieuwd wat je droomt ja
quote:Met het Kleintje gaat het goed, en haar kleintje ook!
Op donderdag 7 augustus 2003 09:18 schreef Catootje het volgende:
Hoe zou het met Kleintje haar kleintje gaan eik...?
Heb maandag een sollicitatiegesprek, verder schrijf ik echt op alle advertenties die een beetje in de buurt liggen van wat ik graag wil.
Dus ik hoop snel wat te hebben!
Rewimo, toedeloehoe
quote:Maar het maakt een mens sterk, ik vecht er keihard voor!
Op donderdag 7 augustus 2003 11:04 schreef moussy het volgende:
he potverdomme Kleintje, je krijgt het ook niet kado he...Rewimo, toedeloehoe
Veel plezier Rewimo (gok dat ik al te laat ben)!
Ai Kleintje ik hoop dat je snel een nieuwe baan vind. Ik ga voor je duimen oke?
Als ik zie hoe gelukkig Jeroen is in zijn nieuwe baan en hoe heerlijk het is om zo dichtbij huis te werken ga ik bijna ook overwegen om een baan dichterbij huis te zoeken. Helaas liggen die banen niet voor het oprapen maar, vooral nu in deze hitte, vind Jeroen het onwijs lekker dat hij het op de fiets afkan ipv 1 uur in de hitte in de file.
Oke en dan mag het van mij nu wel iets minder met de warmte. Gewoon 5 graden zakken, dan zou ik al tevreden zijn. Als ik potverdrie met mijn grote teen wiebel gutst het zweet al van me af. ![]()
Mous, Jeroen zag gisteren de foto van René met het pakje shag en zei "daar heb je volgens mij je handen aan vol" en toen vertelde ik hem het douche-verhaal.
Echt een pittig wijffie die René en Jeroen hoopt stiekum dat Eva ook zo wordt.
Ik hoop voor jullie niet dat Eva zo wordt als René een beetje minder zou leuker zijn
Veel plezier Rewimo, waar gaan julle nou precies heen, want ik heb alleen van Christan gehoord dat er kikkers zijn ![]()
Ik denk trouwens dat we een groter bankje nodig hebben dan op dat plaatje van dat speetuinbankje, anders passen we er nooit met zijn allen op
Ik wilde vandaag die dubbele bontmuts van mn kop afhalen. En meteen René meenemen voor een andere coupe dan dr kaarsvet coupe.. Gaat René bij de buren spelen en Peet smeert hem met de auto om hout te halen
Morgen bekijken ze het maar lekker, madam dan maar een kaarsvet-coupe en ik neem de auto mee
Duimen jullie voor me???
quote:Tuurlijk, we doen ons best!
Op donderdag 7 augustus 2003 17:08 schreef Kleintje het volgende:
Morgen om 10 uur sollicitatiegesprek! Eerste kennismakingsgesprek noemen ze het, dus ik neem aan dat ze veel kandidaten hebben.
Ik ben de eerste, kan dus in het voordeel zijn, maar ook een groot nadeel omdat ze me misschien eind van de rit niet meer goed voor de geest kunnen halen.
Ik ga gewoon een verpletterende indruk maken zodat de rest het maar moet gaan redden bij mij.Duimen jullie voor me???
quote:Tuurlijk!!
Op donderdag 7 augustus 2003 17:08 schreef Kleintje het volgende:
Duimen jullie voor me???
En ze zullen je vast nog wel voor de geest kunnen halen, ook al moet je als eerste. En het vorodeel van als eerste is, dat je er ook vlug weer vanaf bent ![]()
Veel succes morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |