quote:Hij zat vandaag bij de post, hij paste alleen niet door de brievenbus...
Op woensdag 6 augustus 2003 17:27 schreef Ker_Plunk het volgende:voor al die mensen die FFVII kopen
Vrijdag heb ik pas tijd om m op te halen bij 't postkantoor. Een paar nachtjes slapen dus nog...
quote:Ook bij mij is de postbode langsgeweest met een pakje... ik was er dus alleen niet. Geen nood echter, morgen kan ik hem fijn ophalen op het postkantoor... Zal wel moeilijk zijn om me te bedwingen hem nog niet te spelen voor ik FFX uitgespeeld heb. Overigens ben ik daar nu op de Calm Lands, en het klinkt heel stom, maar ik kan dat irritante beest/baas aan het einde met zijn krachtige fysieke aanvallen maar niet verslaan, mijn HP is veel te laag...
Op woensdag 6 augustus 2003 16:10 schreef Bommie het volgende:
Whoohoo! heb vandaag FF7 binnen gekregen.*doet een dansje*
quote:Defender X?
Op woensdag 6 augustus 2003 18:43 schreef LuQas het volgende:[..]
Ook bij mij is de postbode langsgeweest met een pakje... ik was er dus alleen niet. Geen nood echter, morgen kan ik hem fijn ophalen op het postkantoor... Zal wel moeilijk zijn om me te bedwingen hem nog niet te spelen voor ik FFX uitgespeeld heb. Overigens ben ik daar nu op de Calm Lands, en het klinkt heel stom, maar ik kan dat irritante beest/baas aan het einde met zijn krachtige fysieke aanvallen maar niet verslaan, mijn HP is veel te laag...
quote:Als het defender X is die je bedoelt moet je de hele tijd met Tidus de skill Provoke gebruiken.
Op woensdag 6 augustus 2003 18:43 schreef LuQas het volgende:[..]
Ook bij mij is de postbode langsgeweest met een pakje... ik was er dus alleen niet. Geen nood echter, morgen kan ik hem fijn ophalen op het postkantoor... Zal wel moeilijk zijn om me te bedwingen hem nog niet te spelen voor ik FFX uitgespeeld heb. Overigens ben ik daar nu op de Calm Lands, en het klinkt heel stom, maar ik kan dat irritante beest/baas aan het einde met zijn krachtige fysieke aanvallen maar niet verslaan, mijn HP is veel te laag...
quote:hahaha mee eens kreeg net ook een meeltje
Op woensdag 6 augustus 2003 18:56 schreef Zooi het volgende:
Oh ja, als iemand graag lastig gevallen wordt door puisterige pubbers die dolgraag copies willen verkopen aan je, terwijl je toch heel duidelijk vermeldt dat je op zoek bent naar een orgineel van iets, probeer Marktplaats. Succes verzekerd..
quote:Wat heb je gekocht ?
Op woensdag 6 augustus 2003 18:56 schreef Zooi het volgende:
Oh ja, als iemand graag lastig gevallen wordt door puisterige pubbers die dolgraag copies willen verkopen aan je, terwijl je toch heel duidelijk vermeldt dat je op zoek bent naar een orgineel van iets, probeer Marktplaats. Succes verzekerd..
quote:Of eerder.. waar ben je mee genaait
Op woensdag 6 augustus 2003 19:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat heb je gekocht ?
quote:In ieder geval vandaag Final Fantasy VIII voor de PC, compleet in doos, met handleiding en orgineel voor 15 oud holandsche euro's.
Op woensdag 6 augustus 2003 19:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat heb je gekocht ?
Tevens ben ik nog steeds aan het twijfelen of ik FF VII International zal bestellen (Ja Ker, ik weet dat ik het gewoon moet doen *PETS*) en zit ik ook stiekem een beetje uit te zoeken hoeveel verschillende versies van VII er nu zijn (PC en PSX) en of het een beetje te doen is om ze allemaal te krijgen.
Mijn god wat ben ik in een hebberige bui momenteel. .
quote:Zal ik je alvast petsen of wacht je op Ker ?
Op woensdag 6 augustus 2003 20:53 schreef Zooi het volgende:[..]
Tevens ben ik nog steeds aan het twijfelen of ik FF VII International zal bestellen (Ja Ker, ik weet dat ik het gewoon moet doen *PETS*)Mijn god wat ben ik in een hebberige bui momenteel.
.
quote:........ Jij doet echt alles door elkaar he slet
Op woensdag 6 augustus 2003 20:58 schreef Hakkert het volgende:
Ik ga FFX ook nog een keer spelen met advanced sphere grid...
quote:Niet nodig.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zal ik je alvast petsen of wacht je op Ker ?
En er is niks mis mee om eens hebberig te zijn.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3038556494
Wie wil me aanraken? .
quote:Tis inderdaad verschrikkelijk met die jongen. Ik zit hier maar mezelf te kwellen om eerst Zelda uit te spelen en daarna pas weer eens iets met FF te gaan doen.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
........ Jij doet echt alles door elkaar he slet
Niet dat Zelda niet leuk is natuurlijk. .
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:09 schreef Zooi het volgende:[..]
Tis inderdaad verschrikkelijk met die jongen.
quote:GIJS
Op woensdag 6 augustus 2003 21:07 schreef Zooi het volgende:[..]
Wie wil me aanraken?.
quote:hahaha... ik vind gewoon veel leuk
Op woensdag 6 augustus 2003 20:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
........ Jij doet echt alles door elkaar he slet
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
GIJS
Waar je maar wilt
![]()
Vooruit, kus op mijn wang dan, en die verwacht ik van Ker ook absoluut. .
quote:Bah
Op woensdag 6 augustus 2003 21:20 schreef Zooi het volgende:[..]
. Laat m'n vrouw het maar niet horen.
.
Vooruit, kus op mijn wang dan, en die verwacht ik van Ker ook absoluut.
.
Maar ik ben trots op je hoor...tis zo mooie editie
Kan hem alleen niet afspelen iemand die een ntsc psx boot cd heeft ?
*Zooi kus op wang geeft..... *
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 06-08-2003 23:36]
quote:Ik vind die 2e errug cool.. Ik ben zelf bezig met eeb gifje van yuna, maar heb niet veel leuke plaatjes voor hooffie... Auron vind ik ook erg cool, maar daar zijn ook niet egt veel coole plaatjes van.. Ik vind die van mij nu ook wel mooi.. jij niet?
Op woensdag 6 augustus 2003 23:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Speciaal voor Hakkert
quote:Ok, nu kloppen ze allemaal
Op woensdag 6 augustus 2003 23:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Speciaal voor Hakkert
Ik maak morgen nog een mooie...over Sephiroth
quote:je hebt nix gezegd over die van mij
Op woensdag 6 augustus 2003 23:37 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ok, nu kloppen ze allemaal
Ik maak morgen nog een mooie...over Sephiroth
quote:2de beslaat maar een paar seconden van een filmpje dus daar hoefde ik niet veel plaatjes uit de gif te halen.
Op woensdag 6 augustus 2003 23:35 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik vind die 2e errug cool.. Ik ben zelf bezig met eeb gifje van yuna, maar heb niet veel leuke plaatjes voor hooffie... Auron vind ik ook erg cool, maar daar zijn ook niet egt veel coole plaatjes van.. Ik vind die van mij nu ook wel mooi.. jij niet?
Had nog een Aeris gifje :
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 06-08-2003 23:44]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |