quote:graag gedaan
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:00 schreef wiseguy79 het volgende:[..]
Briljant!
... en heel subtiel
quote:kortzichtig...
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:28 schreef whiteskin het volgende:
Diegene(mannen), die zich hetero durven noemen terwijl ze anale zex bedrijven, zijn achterbakse leugenaars! Jullie zijn gewoon een stelletje homo's die er niet voor uit durven te komen, mietjes!!! En je kan me niet vertellen dat je anale sex als hetero lekker vind, anders ben je homo. Ik wil het nog niet eens proberen!!:r
quote:Waarom stel je die vragen, denk je nu werkelijk dat zijn iq zo hoog is dat hij dit begrijpt? Kom nou toch, een sok die in de open haard heeft gelegen is nog slimmer.
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:20 schreef WhiteTwin het volgende:
Waarom leeftijd?
Jongetjes zijn nog niet zo goed ontwikkeld.
Waarom opleiding?
Lees je tekst nog maar eens na. Erg veel spelVAUTEN
Waarom religie?
Dan weet je misschien ook niet beter.......
Tips voor anale sex?
Veel glijmiddel, heel voorzichtig doen, eerst een vinger om op te rekken, dan nog eentje erbij .. Neem je tijd.
Als je merkt dat je er te gespannen voor bent.. plan het dan niet. Denk niet van te voren "vanavond gaan we anaal proberen" .. go with the flow en zie maar waar je uitkomt.
quote:Dit is het allerbelangrijkste....
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:10 schreef E.T. het volgende:
Denk niet van te voren "vanavond gaan we anaal proberen" .. go with the flow en zie maar waar je uitkomt.
quote:Idd!!!!!!!
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:13 schreef Grayburn het volgende:[..]
Dit is het allerbelangrijkste....
Als je het inplant en de hele tijd al denkt vanavond gaan we anaal doen terwijl je gespannen bent vergeet het dan maar, dan gaat het niet lukken!!!!
Bouw het rustig op, zit niet zo te wachten op anaal neuken, maar doe rustig aan, laat eerst haar kontje maar wennen aan dingen erin(vingers, dunne dildo's enzo), als ze eenmaal aan dat gevoel gewent is gaat neuken ook een stuk makkelijker.
quote:Is ook niet altijd waar, ik vind juist die 'wen-alternatieven' heel vreselijk aanvoelen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:25 schreef erodome het volgende:[..]
Idd!!!!!!!
Als je het inplant en de hele tijd al denkt vanavond gaan we anaal doen terwijl je gespannen bent vergeet het dan maar, dan gaat het niet lukken!!!!
Bouw het rustig op, zit niet zo te wachten op anaal neuken, maar doe rustig aan, laat eerst haar kontje maar wennen aan dingen erin(vingers, dunne dildo's enzo), als ze eenmaal aan dat gevoel gewent is gaat neuken ook een stuk makkelijker.
quote:Aan de andere kant kun je natuurlijk niet altijd anaal doen. Je wilt natuurlijk met de flow gaan, maar als je 'vol' zit kun je weinig beginnen
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:10 schreef E.T. het volgende:
Denk niet van te voren "vanavond gaan we anaal proberen" .. go with the flow en zie maar waar je uitkomt.
quote:"Straight sex... Doesn't that sound like the kind of sex the guys in 'Dragnet' would have?"
Diegene(mannen), die zich hetero durven noemen terwijl ze anale zex bedrijven, zijn achterbakse leugenaars! Jullie zijn gewoon een stelletje homo's die er niet voor uit durven te komen, mietjes!!! En je kan me niet vertellen dat je anale sex als hetero lekker vind, anders ben je homo. Ik wil het nog niet eens proberen!!:r
quote:Zoals anderen al zeiden:
Op zondag 3 augustus 2003 09:32 schreef Aphrodity het volgende:
hallo,
mijn vriend en ik wilden het graag een x anders doen, anaal dus. Maar ik ben veel te gespannen als hij in me wil komen, en daardoor gaat het zeer doen...... heeft iemand hier tips voor of er zelf ervaring mee??\liefs, Aphrodity
- denk er niet vantevoren aan, go with the flow
- zorg dat je genoeg glijmiddel in huis hebt
En ik gebruikte ook weleens poppers. Is in homokringen een middeltje dat zeer regelmatig gebruikt wordt. Het is een spierontspanner (voor je kringspier) en je wordt er ook bloedgeil van.
Flesje kan je kopen in de sexshop, klein snuifje nemen, werkt al na enige seconden. Maar gebruik het niet te vaak.
quote:Dat heb je goed gelezen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:04 schreef kaminawanalaya het volgende:
anaal .
quote:gelukkig. ff checken.
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:04 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Dat heb je goed gelezen.
quote:dan doe je dat toch niet..... zeikert..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |