abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12233272
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:00 schreef wiseguy79 het volgende:

[..]

Briljant! ... en heel subtiel

graag gedaan
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
pi_12234165
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:28 schreef whiteskin het volgende:
Diegene(mannen), die zich hetero durven noemen terwijl ze anale zex bedrijven, zijn achterbakse leugenaars! Jullie zijn gewoon een stelletje homo's die er niet voor uit durven te komen, mietjes!!! En je kan me niet vertellen dat je anale sex als hetero lekker vind, anders ben je homo. Ik wil het nog niet eens proberen!! :r
kortzichtig...
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 18:59:39 #53
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_12308096
Draai een plaat van Franz Bauer.... als ze daar niet van ontspant...
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_12309125
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:20 schreef WhiteTwin het volgende:
Waarom leeftijd?
Jongetjes zijn nog niet zo goed ontwikkeld.
Waarom opleiding?
Lees je tekst nog maar eens na. Erg veel spelVAUTEN
Waarom religie?
Dan weet je misschien ook niet beter.......
Waarom stel je die vragen, denk je nu werkelijk dat zijn iq zo hoog is dat hij dit begrijpt? Kom nou toch, een sok die in de open haard heeft gelegen is nog slimmer.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 20:10:36 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12309372
Zullen we de opmerking van Whiteskin verder maar gewoon negeren? "t Is jammer dat ik de post niet eerder gezien heb.. anders had ik 'm gewoon verwijderd.

Tips voor anale sex?
Veel glijmiddel, heel voorzichtig doen, eerst een vinger om op te rekken, dan nog eentje erbij .. Neem je tijd.

Als je merkt dat je er te gespannen voor bent.. plan het dan niet. Denk niet van te voren "vanavond gaan we anaal proberen" .. go with the flow en zie maar waar je uitkomt.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_12309445
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:10 schreef E.T. het volgende:
Denk niet van te voren "vanavond gaan we anaal proberen" .. go with the flow en zie maar waar je uitkomt.
Dit is het allerbelangrijkste....
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12311378
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:13 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Dit is het allerbelangrijkste....

Idd!!!!!!!

Als je het inplant en de hele tijd al denkt vanavond gaan we anaal doen terwijl je gespannen bent vergeet het dan maar, dan gaat het niet lukken!!!!

Bouw het rustig op, zit niet zo te wachten op anaal neuken, maar doe rustig aan, laat eerst haar kontje maar wennen aan dingen erin(vingers, dunne dildo's enzo), als ze eenmaal aan dat gevoel gewent is gaat neuken ook een stuk makkelijker.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_12313459
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd!!!!!!!

Als je het inplant en de hele tijd al denkt vanavond gaan we anaal doen terwijl je gespannen bent vergeet het dan maar, dan gaat het niet lukken!!!!

Bouw het rustig op, zit niet zo te wachten op anaal neuken, maar doe rustig aan, laat eerst haar kontje maar wennen aan dingen erin(vingers, dunne dildo's enzo), als ze eenmaal aan dat gevoel gewent is gaat neuken ook een stuk makkelijker.

Is ook niet altijd waar, ik vind juist die 'wen-alternatieven' heel vreselijk aanvoelen.
pi_12313875
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:10 schreef E.T. het volgende:
Denk niet van te voren "vanavond gaan we anaal proberen" .. go with the flow en zie maar waar je uitkomt.
Aan de andere kant kun je natuurlijk niet altijd anaal doen. Je wilt natuurlijk met de flow gaan, maar als je 'vol' zit kun je weinig beginnen
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 10:47:22 #60
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_12318286
Dames: iets wat kan helpen om het niet pijn te laten doen is zorgen dat je ervoor naar de wc bent geweest, waar je dan een hele minuut geperst hebt (goed voor je buikspieren ook). Dat ontspant, en je wordt er leger van
En op het moment van penetratie diep uitademen, zuchten. Hoesten helpt ook maar is niet bijster romantisch.
Dit helpt ook als je wat verstopt zit trouwens
..en laat gaan...
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 10:59:49 #61
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_12318408
quote:
Diegene(mannen), die zich hetero durven noemen terwijl ze anale zex bedrijven, zijn achterbakse leugenaars! Jullie zijn gewoon een stelletje homo's die er niet voor uit durven te komen, mietjes!!! En je kan me niet vertellen dat je anale sex als hetero lekker vind, anders ben je homo. Ik wil het nog niet eens proberen!! :r
"Straight sex... Doesn't that sound like the kind of sex the guys in 'Dragnet' would have?"
Ik ga naar huis.
pi_12318492
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 09:32 schreef Aphrodity het volgende:
hallo,
mijn vriend en ik wilden het graag een x anders doen, anaal dus. Maar ik ben veel te gespannen als hij in me wil komen, en daardoor gaat het zeer doen...... heeft iemand hier tips voor of er zelf ervaring mee??\

liefs, Aphrodity

Zoals anderen al zeiden:

- denk er niet vantevoren aan, go with the flow
- zorg dat je genoeg glijmiddel in huis hebt

En ik gebruikte ook weleens poppers. Is in homokringen een middeltje dat zeer regelmatig gebruikt wordt. Het is een spierontspanner (voor je kringspier) en je wordt er ook bloedgeil van.

Flesje kan je kopen in de sexshop, klein snuifje nemen, werkt al na enige seconden. Maar gebruik het niet te vaak.

www.billyzane.com
pi_12319109
Anale seks doet geen pijn, gewoon een kwestie van ontspannen.
pi_12319199
Steeds een vinger erbij bij jeelf tot dat alle 4 je vingers er makkelijk inpassen. Dan een beetje oprekken en met glijmiddel gaat het dan wel aardig. Eerste keer doet erg zeer, gewoon doorgaan, na een paar sec voel je het namelijk niet meer zo.
Het wordt steeds makkelijker en fijner.
Mijn vriend klaagt nu alleen dat ik te los word als hij een paar keer heen en weer is geweest...
pi_12319221
anaal .
moe en lui tegelijk
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 12:04:59 #66
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12319230
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:04 schreef kaminawanalaya het volgende:
anaal .
Dat heb je goed gelezen.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_12319270
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:04 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Dat heb je goed gelezen.

gelukkig. ff checken.
moe en lui tegelijk
pi_12326581
Zorg ervoor dat de sfeer in ieder geval juist is, niet zo van nu gaan we het doen, gewoon lekker met het voorspel aan de gang en dan moet je vriend ervoor zorgen dat je ontspannen bent, je misschien eerst beffen en dan lager gaan likken, over je kontje, je dan daar gaan vingeren en dan kan je het proberen om anaal sex te hebben
None yet
pi_12374497
Let aub op dat je zoals eerder gezegd is wel glijmiddel op waterbasis gebruikt. Met alcohol erin voelt heel vervelend.
Wat verder bij mijn vriendin goed werkt is als ze op haar zij gaat liggen, met haar benen iets uit elkaar, maar ik denk dat het voor iedereen anders is.
Waar je ook rekening mee moet houden is dat het misschien de eerste (paar) keer niet lukt, bij ons heeft het een tijd geduurt voor dat het goed lukte, je moet er dus kennelijk vor oefenen
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_12377126
quote:
dan doe je dat toch niet..... zeikert..
  dinsdag 15 juni 2004 @ 10:32:37 #71
57992 kaminawanalaya
hup holland hup
pi_19902834
de eerste x dat je t wil doen gewoon zorgen dat je veel alcohol in je systeem hebt zitten.. dan ben je ontspannen genoeg. daar gaat het gewoon om. als je je daar niet zo zou spannen zouden veel en veel meer mensen het al geprobeerd hebben.
echt waar.
moe en lui tegelijk
  dinsdag 15 juni 2004 @ 10:37:58 #72
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_19902950
Over deze kick van bijna een jaar...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')