quote:sick dude
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:11 schreef Georges het volgende:
Ik heb ooit Civilization 12 uur gespeeld aan een stuk, was daarna wel helemaal gaar. Zag in mijn slaap nog de units voorbij komen.
Wat is jouw record?
-edit-
en met je ogen dicht in je bed nog ff "naspelen" is een van de leukere dingen die je in bed kan doen
[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 02-08-2003 20:17]
maar de nes heeft me ook wat slapeloze nachten bezorgd
quote:oe, ja, nou je het zegt, kwas al helemaal vergeten dat ik vroeger ook nog een Sega Megadrive had, met o.a. FF4
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:19 schreef TaoOfDarkness het volgende:
33 uur, toen ik opstond zat mijn muisarm nog in dezelfde houdingmaar de nes heeft me ook wat slapeloze nachten bezorgd
quote:33 uur!? Jezus, dat zou ik niet trekken.
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:19 schreef TaoOfDarkness het volgende:
33 uur, toen ik opstond zat mijn muisarm nog in dezelfde houdingmaar de nes heeft me ook wat slapeloze nachten bezorgd
Het Spel Metal Gear Solid: Sons of Liberty ..
Maarjah die is dan ook meteen uitgespeeld
Verschillende spellen: Red Alert, Tiberian Sun, Age of Mythology en Rise of Nations.
Dit soort spellen kan ik nachtenlang spelen.
quote:Hoeft niet een week.. Die van ons was 24 uur gamen aan 1 stuk door.. Tuurlijk moet je wel ff eten en plassen ondertussen maar verder niks... Maar na 18 uur had ik het wel gezien..
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:55 schreef Georges het volgende:
Ik snap niet hoe mensen die lanparties trekken. Da's toch een week lang gamen?
quote:FF4 op de Megadrive?
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:20 schreef Short_stop het volgende:
oe, ja, nou je het zegt, kwas al helemaal vergeten dat ik vroeger ook nog een Sega Megadrive had, met o.a. FF4
Of bedoel je geen Final Fantasy?
Mij record is denk ik een uurtje of 12 non-stop. Ik heb het nooit gemeten, maar als er een nieuw spel uit was deed ik het hele weekend niks anders dan spelen.
quote:euh, ja, ik dacht het wel. Was wel nog een megadrive zonder cd maar met cartridges, later waren ze met cd geloof ik.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:08 schreef chibibo het volgende:[..]
FF4 op de Megadrive?
quote:Ja, Final Fantasy 4, en later heb ik ook nog final fantasy legend op de gameboy gespeeld maar das weer een heel ander verhaal...
Warcraft III
Unreal Tournament
Civilization III
Waarom?
- ik zat zo ontzettend in het verhaal vast, dat ik perse wilde zien hoe het ging als ik bepaalde dingen anders ging doen in het spel
- ander einde
Ik ben daar denk ik zo'n 13 uur mee bezig geweest denk ik, kan ook iets meer geweest zijn. Dat is mijn record van 1 bepaald spel achter elkaar spelen.....
Van verschillende spellen achter elkaar spelen is mijn "record" flink wat hoger
quote:mohaa multiplayer ?
Op zondag 3 augustus 2003 00:04 schreef dutchmage het volgende:
17 uur mohaa achter elkaar...dat was niet meer leuk...
quote:Weet je zeker dat je niet de SNES bedoelt? FF is namelijk nooit op de Megadrive verschenen.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:54 schreef Short_stop het volgende:
euh, ja, ik dacht het wel. Was wel nog een megadrive zonder cd maar met cartridges, later waren ze met cd geloof ik.
quote:Old Skool
Op zondag 3 augustus 2003 01:34 schreef Reza-impreza het volgende:
AMATEURS! , ik speel ELK WEEKEND +/-35 uur Unreal tournament online
ben niet zo'n fan van lang achter PC zitten, neem vaak pauze's van een uurtje of 2. Game zowieso niet echt veel per dag
quote:Zo lang speel ik Tactical Ops online*)
Op zondag 3 augustus 2003 01:34 schreef Reza-impreza het volgende:
AMATEURS! , ik speel ELK WEEKEND +/-35 uur Unreal tournament online
quote:Honderd procent zeker Sega Megadrive en honderd procent zeker Final Fantasy, negenennegentig procent zeker deel 4...
Op zondag 3 augustus 2003 02:24 schreef chibibo het volgende:[..]
Weet je zeker dat je niet de SNES bedoelt? FF is namelijk nooit op de Megadrive verschenen.
quote:Je zit honderd procent zeker fout, want Final Fantasy is nooit op de Megadrive verschenen, of op welk ander Sega platform dan ook.
Honderd procent zeker Sega Megadrive en honderd procent zeker Final Fantasy, negenennegentig procent zeker deel 4...
quote:Ok, dus jij gelooft me niet, kan ik niks aan doen verder, ik weet wat ik had (sega megadrive) en ik weet wat ik er op gespeeld heb (final fantasy) en wat jij daar van denkt moet je verder zelf maar weten...
Op zondag 3 augustus 2003 10:50 schreef chibibo het volgende:[..]
Je zit honderd procent zeker fout, want Final Fantasy is nooit op de Megadrive verschenen, of op welk ander Sega platform dan ook.
Bedoel je niet Phantasy Star? Dat was een beetje Sega's tegenhanger van FF.
quote:Het is geen kwestie van niet geloven, het is een kwestie van niet kunnen. Er is namelijk geen enkele Final Fantasy ooit op welk Sega-platform dan ook verschenen.
Ok, dus jij gelooft me niet, kan ik niks aan doen verder, ik weet wat ik had (sega megadrive) en ik weet wat ik er op gespeeld heb (final fantasy) en wat jij daar van denkt moet je verder zelf maar weten...
quote:Ergens is er dan wat fout gegaan in je memories, want er is nooit een FF titel voor de megadrive geweest.
Op zondag 3 augustus 2003 14:52 schreef Short_stop het volgende:[..]
Ok, dus jij gelooft me niet, kan ik niks aan doen verder, ik weet wat ik had (sega megadrive) en ik weet wat ik er op gespeeld heb (final fantasy) en wat jij daar van denkt moet je verder zelf maar weten...
quote:Ik denk dat dat vooral kwam doordat ze niet alleen non-stop achter hun computer zaten, maar ook niks aten en dronken.
Record gamen? Er zijn toch in diverse oosterse landen gasten doodgegaan door een overdosis gamen?
Schiet je iemand net dood, ga je zelf ook dood
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:52 schreef Short_stop het volgende:[..]
quote:Ssst...
Op maandag 4 augustus 2003 20:01 schreef chibibo het volgende:[..]
En WonderSwan.
quote:[off-topic]pff, je hebt wel voor onrust gezorgd hier hoor hee, pff. nou, ik op Internet gezocht en gezocht en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk inderdaad niet Final Fantasy 4 maar Phantasy Star III: Generations of Doom heb gespeeld toendertijd. Ik heb wat screenshots en een plaatje van de cover bekeken en dat komt me inderdaad wel erg bekend voor, al had ik toen ik Final Fantasy 7 speelde kunnen zweren dat ik al eerder Chocobos had gezien ergens en dat was dus blijkbaar ook niet in Final Fantasy Legend (GameBoy) aangezien dat ook geen echte Final Fantasy schijnt te zijn geweest...Mijn excuses dus, ik dacht écht dat het Final Fantasy 4 was geweest[off-topic]
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:08 schreef chibibo het volgende:[..]
FF4 op de Megadrive?
Mij record is denk ik een uurtje of 12 non-stop. Ik heb het nooit gemeten, maar als er een nieuw spel uit was deed ik het hele weekend niks anders dan spelen.
vanaf vrijdag avond (rond 21:00) geloof ik), tot zondag middag (18:00)
Dus zonder slapen...
lang zat
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 01:59 schreef SolidArt het volgende:
het langste was ooit op een lanparty DromE 7 geloof ik...vanaf vrijdag avond (rond 21:00) geloof ik), tot zondag middag (18:00)
Dus zonder slapen...
lang zat
Mijn langste zit was 18 uur achterelkaar uur unreal tournament deel 1 (online) ....
quote:Deel IV ook al, intussen. Die komt regelmatig voorbij op eBay.
Op maandag 4 augustus 2003 23:49 schreef Rano het volgende:
Ssst...Klopt Deel 1, 2 en 3 toch?
quote:Geeft niks, nu kun je alsnog FF4 gaan spelen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:57 schreef Short_stop het volgende:
Mijn excuses dus, ik dacht écht dat het Final Fantasy 4 was geweest[off-topic]
quote:Ja, ze zijn allemaal net weer opnieuw uitgebracht he? Ik zal er zeker s goed over nadenken
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:11 schreef chibibo het volgende:[..]
Geeft niks, nu kun je alsnog FF4 gaan spelen.
Dat was op Gelderlan 2 jaar geleden. Ik was echt ziek daarna kon niet normaal meer ff lopen, doe ik nooit meer. Geloof me of niet, was echt 62 uur en ik kan t niemand aanraden
trouwends wie kent hier het spel Forgotten worlds op de megadrive, die spel was echt cool
Spelletjes als Thief I & II, Civilization serie en Fallout hebben ook behoorlijke deuken in mijn nachtrust geslagen.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:50 schreef twijfel het volgende:
62 uurDat was op Gelderlan 2 jaar geleden. Ik was echt ziek daarna kon niet normaal meer ff lopen, doe ik nooit meer. Geloof me of niet, was echt 62 uur en ik kan t niemand aanraden
Daarnaast heb ik wel eens een officeele match gespeelt met Unreal 1on1 waarbij we tot 15 frags speelden, na 2 uur en 15 minuten was het eindelijk 15-14 voor mij
Laatste en beslissende frag duurde plusminus 45 minuten.
Was nog ERG verslaafd destijds aan dat spel
quote:zonder speed he
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:50 schreef twijfel het volgende:
62 uurDat was op Gelderlan 2 jaar geleden. Ik was echt ziek daarna kon niet normaal meer ff lopen, doe ik nooit meer. Geloof me of niet, was echt 62 uur en ik kan t niemand aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |