quote:Hou es op.
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:52 schreef Xilantof het volgende:
ben doodmoe...
heb het achtelijk heet.
maar die 2 dingen storen me niet...
mijn hoofd is een choas, ik merk niets op, ik lijk in een roes te leven...
ik kom net uit mijn werk. en kan me me hele terug rit niet herineren....
of wel herineren, maar niet waar ik aan dacht enzo..
chaos in mijn hoofd.
zenuwachtig
en bang
quote:Het is offtopic, maar heb je wel eens gedacht dat het misschien iets anders is dan een keelontsteking? Ik dacht nl. een tijdje terug ook dat ik keelontsteking had (een bacterie) maar de antibiotica sloegen niet aan, zoals jij zegt. Toen ik terug ging naar de dokter bleek het de ziekte van Pfeiffer te zijn (dat is een virus, daarom helpen antibiotica daar niet tegen).
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:42 schreef Afwezig het volgende:
Nogsteeds keelontsteking .. het gaat maar niet over. Antibiotica helpt niet .. Dus ik ben aangewezen op de pijnstillers. Voor de rest verveel ik me al dagen de ziekte omdat ik de deur niet uit kan.
Ontopic: erg moe en emotioneel, ook al heb ik vandaag al bijna 14 uur geslapen. Gisteren ruzie om niks gehad met m'n vriend doordat we allebei doodmoe waren. Vanmorgen ging het alweer op precies dezelfde manier door en uiteindelijk ben ik maar weer naar bed gegaan omdat ik anders toch alleen maar onredelijker en verwarder zou worden. Normaal heb ik nauwelijks last van de Pfeiffer *afklopt* maar vandaag is een erg slechte dag.
* Mini gaat maar snel een hoop multivitaminezooi naar binnen werken, dat zou moeten helpen.
Verder mezelf half van iemand erm, afgeschermd, want ging me steeds verrot voelen als ik met die persoon ging praten. Hoop dat het helpt.
quote:nope...
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:59 schreef Christine het volgende:[..]
Nog niets gehoord??
en aan milagro:
het staat hoe voel je je nu...
er staat niets waarmee ik me zelf kleineer, als ik bang ben.... dat kan toch? lijkt me.
quote:Kun je niet nog een dag wachten? Misschien is ze niet thuis vandaag (ofzo). Geen gekke dingen doen iig (of kom anders even op mIRC)
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:35 schreef Xilantof het volgende:
maar heb wel al een (zeer "drastisch") back-up plan in gedachten...
die moet ik maar uit voeren denk ik....
is het wel tijd voor...
Sorry voor de slowchat
Ontopic: beetje plakkerig
Omdat ik vind dat als ik me gelukkig voel... en het goed gaat... Dat mn buien dan ook moeten verdwijnen en ik nergens meer last van moet hebben..
En dat is dus duidelijk niet zo. Merkte ik net toen ik opeens zonder reden uberkwaad werd op mn vriendje, daarna in paniek raakte, en dingen heb gedaan die ik niet had moeten doen.
Aaargh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |