De vriendin van mijn beste vriend moest zaterdag werken, dus ik zeg tegen hem: "Zullen we vanavond op het terras er eentje gaan drinken?"
Zij meteen met dr waffel ertussen; "Nee want ik heb liever niet dat [persoon] naar de stad gaat als ik niet ga!" Dus hij meteen Eddy Murphy style; "Okay" tegen zn vriendin.
Andere vriend van me. Zijn vriendin heeft ruzie met mijn vriendin, nou mag hij dus niet meer met mij praten. Ik heb zoiets van laat die meiden dat lekker zelf oplossen, en betrek ons er niet bij. Maar ja hij loopt gewoon als een mak schaap achter zijn vriendin aan...
Hoe komt het toch dat zoveel jongens ineens als ze een vriendin hebben hun ruggegraat verliezen, en meteen een soort slaafje worden?
Tussen mij en mijn vriendin gaat alles in overleg, geven en nemen zeg maar. Maar bij hun bepaalt mevrouw obersturmbahnfuhrer telkens wat er gebeurd en wat wel en niet mag.
Meerdere mensen die dit in hun vriendenkring zien?
quote:idd, maar andersom mag t dan vaak ook niet....
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:48 schreef SCH het volgende:
Sommige jongens mogen niet eens vreemdgaan van hun vriendin
[Dit bericht is gewijzigd door bcs66 op 02-08-2003 12:50]
quote:idd, is bekend
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:49 schreef bcs66 het volgende:
ROFL...
Gewoon bang dat ze ze kwijtraken... in het begin doet men namelijk (bijna) alles om er voor te zorgen dat ze ze niet kwijt raken.. trket wel weer bij na een half jaar of zo....
quote:Nou nee. Echt niet na een half jaar.
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:49 schreef bcs66 het volgende:
ROFL...
Gewoon bang dat ze ze kwijtraken... in het begin doet men namelijk (bijna) alles om er voor te zorgen dat ze ze niet kwijt raken.. trekt wel weer bij na een half jaar of zo....
quote:Goeie avatar.
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:47 schreef fratsman het volgende:
En nee. Ik zie dat niet bij mijn vrienden. Sorry.
Ik zou het iig niet pikken van mijn vriendin als ze zo is.
1. Met een of andere gast in de stad bier zuipen
2. Tussen de benen van je vriendin liggen aanklooien.
Tja. Optie 2 klinkt aantrekkelijker.
quote:Zit wat in ja
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:53 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar goed. Als je kunt kiezen:1. Met een of andere gast in de stad bier zuipen
2. Tussen de benen van je vriendin liggen aanklooien.Tja. Optie 2 klinkt aantrekkelijker.
Kleine teen gekneusd, een andere enge operatie, verjaardag van de broer van de schoonvader of ach, gewoon smoesjes misschien...
* LintuxCx ziet het probleem van vrijgezel zijn nog steeds niet, door dit soort dingen.
quote:okay, er zijn uitzonderingen waarbij meerdere redenen ten grondslag kunnen zijn:
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:50 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Nou nee. Echt niet na een half jaar.
1) men wil een nieuwe start met de nieuwe relatie
2) men is compleet ingepakt door vriendin, redding is niet meer mogelijk
3) men baalt van verleden en dus go with the flow..
4) ... verzin de rest ...
uiteindelijk is het een bewuste keuze met de nodige consequenties... of
of
quote:* Bioslock ook.
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:55 schreef LintuxCx het volgende:
* LintuxCx ziet het probleem van vrijgezel zijn nog steeds niet, door dit soort dingen.
quote:Dat je niet altijd kunt kiezen. Zeg maar. Dat is wel een probleem.
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:55 schreef LintuxCx het volgende:
Gebeurt idd vaker. Dudes waar ik op de middelbare school nog veel mee omging zie ik nu totaal niet meer. Als je ze dan vraagt waarom ze niet mee komen oid is er altijd weer iets met de vriendin ofzo.Kleine teen gekneusd, een andere enge operatie, verjaardag van de broer van de schoonvader of ach, gewoon smoesjes misschien...
Maar serieus, misselijkmakend als ze hun vrienden zo erg laten vallen omwille van hun vriendin, dan is er echt iets goed mis!!!
Def
[Dit bericht is gewijzigd door Doctor_Bara op 02-08-2003 13:03]
Had er net trouwens een aan de telefoon. "Ga je vanavond stappen?" zeg ik. Zegt hij; "Nou ik weet het nog niet, we hebben eerst familiedag bij [persoon] dr oma
Ik zeg "je ziet maar wat je doet"
Gebrek aan ruggegraat komt in beide sexen voor.
(Of moet ik jullie herinneren aan de eindeloze reeks "mijn vriendin wil wat gaan eten met een jongen, is dat normaal?"-topics in R&P?)
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:01 schreef BladE-l----- het volgende:
Blijkbaar hebben ze geen ruggegraat, of zijn ze bang dat ze anders geen nieuwe vriendin weer krijgen.
Ik pik dat soort dingen iig niet.
Ondanks het feit dat ik wel eens een geintje maak "dat het niet van mijn vrouw mag", laat ik me echt niet de boel voorschrijven door mijn vrouw.
Als ze het ergens niet over eens is, dan mag ze een tegenargument aanvoeren, maar ik neem niet alles klakkeloos over, en zij net zo min.
Maar het mooie is, mocht het ooit uitgaan, dan komen ze weer ,met hangende pootjes aanzetten zo van "sorry sorry ik zag het allemaal niet maar nu wel blablabla"
Ik blow regelmatig, is geen probleem zolang ik er geen potje van maak....en das begrijpelijk!
Greetz
Lauwrence
Maar goed hij mag ook geen reet van haar dus ja.....
quote:Gelukkig niet zeg, wat zijn dat voor mietjes zeg! Je geeft hier nu twee voorbeelden van zulk achterlijk kinderachtig gedrag, ik zou me er rot voor schamen! Dat die gasten daar niet tegenin gaan, zegt zeer veel over ze.
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:47 schreef fratsman het volgende:Meerdere mensen die dit in hun vriendenkring zien?
Wat een achterlijke pleuris wijven!
quote:Ach gut... Arme jongen....
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:06 schreef thecrook het volgende:
* meldt *Oh, dat was de vraag niet....sorry!
quote:Nee.
Ik zie het nu al bij twee goeie vrienden van me. Ze mogen NIKS maar dan ook echt NIKS van hun vriendin.De vriendin van mijn beste vriend moest zaterdag werken, dus ik zeg tegen hem: "Zullen we vanavond op het terras er eentje gaan drinken?"
Zij meteen met dr waffel ertussen; "Nee want ik heb liever niet dat [persoon] naar de stad gaat als ik niet ga!" Dus hij meteen Eddy Murphy style; "Okay" tegen zn vriendin.Andere vriend van me. Zijn vriendin heeft ruzie met mijn vriendin, nou mag hij dus niet meer met mij praten. Ik heb zoiets van laat die meiden dat lekker zelf oplossen, en betrek ons er niet bij. Maar ja hij loopt gewoon als een mak schaap achter zijn vriendin aan...
Hoe komt het toch dat zoveel jongens ineens als ze een vriendin hebben hun ruggegraat verliezen, en meteen een soort slaafje worden?
Tussen mij en mijn vriendin gaat alles in overleg, geven en nemen zeg maar. Maar bij hun bepaalt mevrouw obersturmbahnfuhrer telkens wat er gebeurd en wat wel en niet mag.
Vrienden, en ikzelf overigens ook, besteden wel minder aandacht aan elkaar omdat je gewoon minder tijd hebt door een vriendin. Maar als ik met m'n vrienden wil zuipen in de stad, en het mag niet....
Dit verzin ik dus niet.
quote:zegt toch wat over die vriend, niet?
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:11 schreef fratsman het volgende:
Overigens iemand die het ooit bij een van zijn vrienden aan het verstand probeerde te brengen?
Heb het ooit geprobeerd, heeft een maand niks tegen me gezegd
quote:ROC
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:13 schreef Sovereign het volgende:
Mooie anecdote. Ik zat een paar maanden terug in de bus naar het station, de route loopt langs een ROC. Stappen een paar van die meiden in, 3 gaan er bij mij zitten. Het gesprek gaat over naar hun vriendjes en ging ongeveer zo "En, heb jij hem er al onder?" "Oh ja" zegt een van de ander, "ik heb 'm mooi onder de duim" (ze maakt gebaar met d'r duim). "En jij?", zegt ze terug. "Oh ja, ik ook, hij doet mooi wat ik zeg".Dit verzin ik dus niet.
quote:DIT meen je niet.....
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:13 schreef Sovereign het volgende:
Mooie anecdote. Ik zat een paar maanden terug in de bus naar het station, de route loopt langs een ROC. Stappen een paar van die meiden in, 3 gaan er bij mij zitten. Het gesprek gaat over naar hun vriendjes en ging ongeveer zo "En, heb jij hem er al onder?" "Oh ja" zegt een van de ander, "ik heb 'm mooi onder de duim" (ze maakt gebaar met d'r duim). "En jij?", zegt ze terug. "Oh ja, ik ook, hij doet mooi wat ik zeg".Dit verzin ik dus niet.
quote:Mjah, ach, denk niet dat het opleidingsniveau iets te maken heeft met deze controledrang.
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:13 schreef chocolatemoeze het volgende:
ROC
quote:ze worden gehersenspoeld, dat is het...
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:13 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
zegt toch wat over die vriend, niet?
quote:Ja, en na een aantal jaar kwam hij er achter dat ik toen gelijk had.
Overigens iemand die het ooit bij een van zijn vrienden aan het verstand probeerde te brengen?
Misschien moet je eens een grote bek geven tegen die vriendinnen, onder het motto van 'zit toch niet te zeiken, die jongen is groot genoeg om zijn eigen beslissingen te maken, je bent zijn moeder toch niet', kijken hoe hij dan reageert.
quote:Dat zou je bijna gaan denken ja.
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:14 schreef fratsman het volgende:
Het is een complot, ik zeg het je...
quote:Opbouwend.
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:16 schreef Elusive het volgende:
Moet je maar moslim worden, dan mag je je vrouwtje aandiggelen slaan als ze niet luisterd, anders een emmertje zuur erover
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:15 schreef belsen het volgende:[..]
Ja, en na een aantal jaar kwam hij er achter dat ik toen gelijk had.
Misschien moet je eens een grote bek geven tegen die vriendinnen, onder het motto van 'zit toch niet te zeiken, die jongen is groot genoeg om zijn eigen beslissingen te maken, je bent zijn moeder toch niet', kijken hoe hij dan reageert.
quote:He dat topic ken ik ook!
Moet je maar moslim worden, dan mag je je vrouwtje aandiggelen slaan als ze niet luisterd, anders een emmertje zuur erover
quote:"What have you done for me lately?!?, I don't see no ring on this finger!"
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
They cant stand tha PUSSYTRAP!
quote:dat zuurverhaal heeft geen verband met de islam
Ik ga toch ook me eige gangetje dus waarom zou hij dat niet mogen.:Y
Ik denk dat die meisjes die zo doen bang zijn hun vriend kwijt te raken. Ze hebben waarschijnlijk helemaal geen vertrouwen in die jongen. Maar juist omdat ze zo bang zijn hem kwijt te raken en dus zo gaan gedragen, raak je hem eerder door kwijt. (denk ik) Omdat hij wel gewoon vrijheid wil. En als ze nou wel eens wat vertrouwen in hun vriend hadden dan zou die ook gewoon met de jongens op stap mogen gaan.
Ik vind dat als jij je vriend(in) voor 100 % vertrouwt en weet dat hij/zij niet vreemdgaat dat je elkaar rustig de vrijheid ken geven om met eige vriende op stap te gaan.
quote:Mee eens, maar het komt ook nogal eens voor dat ze een volstrekt wereldvreemd beeld van hun partner hebben. Het "daar heeft hij/zij helemaal geen behoefte aan, want hij/zij heeft mij al"-syndroom.
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:52 schreef _foei_ het volgende:
Ik vind dat als jij je vriend(in) voor 100 % vertrouwt en weet dat hij/zij niet vreemdgaat dat je elkaar rustig de vrijheid ken geven om met eige vriende op stap te gaan.
quote:Ja, maar vanuit een basis van (ingebeelde) kracht ipv zwakte. Voor het slachtoffer maakt dat uiteraard niet uit
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:00 schreef _foei_ het volgende:
kloptmaar dat is ook een vorm van jaloezie
quote:Nee want komt op hetzelfde neer.
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:15 schreef Litpho het volgende:[..]
Ja, maar vanuit een basis van (ingebeelde) kracht ipv zwakte. Voor het slachtoffer maakt dat uiteraard niet uit
.
quote:Been there, done that.
quote:En vervolgens komen we op het andere cliché: "Ik vertrouw jou wel, maar die ander niet"
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:20 schreef _foei_ het volgende:
Zij wil met vrienden omgaan klaar geen gezeur want als zij van je houd gaat ze toch niet vreemd.
Anyway, dit topic ging over jongens die niet met vrienden mogen omgaan.
Want ze mogen niet met vrienden omgaan omdat zij hem niet vertrouwt.
allleen bij mij ging het anders,
Ik mog van mijn vriendin niet met andere meiden chatten.
waneer ik afsprak met me ex omdat we beste vrienden zijn werd ze boos.
Zij chatte overgens wel met andere jongens etc. mog ik niks van zeggen.
Verder ben ik er achter gekomen dat ze van af het begin van onze relatie al een andere jongen vraagt of hij met der wil.. hij zegt alleen elke keer nee..
Verder zit ze ook alles bij elkaar te liegen etc..
maarjah.. tis nogsteeds me vriendin
quote:Dat is een domme opmerking, want als je dat zegt vertrouw je haar/hem ook niet. Vreemdgaan is nog altijd een keuze die jezelf maakt.
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:21 schreef Litpho het volgende:[..]
En vervolgens komen we op het andere cliché: "Ik vertrouw jou wel, maar die ander niet"
.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:31 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
hmm ik ken het wel..allleen bij mij ging het anders,
Verder ben ik er achter gekomen dat ze van af het begin van onze relatie al een andere jongen vraagt of hij met der wil.. hij zegt alleen elke keer nee..Verder zit ze ook alles bij elkaar te liegen etc..
[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 02-08-2003 14:34]
quote:Die is dus ech wel jaloers. Waarom praat je niet een keer met haar hierover? Luisteren moet ze wel. Als jullie niet gewoon kunnen praten dan word het toch niks.
Verder ben ik er achter gekomen dat ze van af het begin van onze relatie al een andere jongen vraagt of hij met der wil.. hij zegt alleen elke keer nee..Verder zit ze ook alles bij elkaar te liegen etc..
quote:Ehm... waar zit m de elastiek analogie precies in
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:28 schreef smurfinnetje het volgende:
Ik heb geleerd (the hard way!) dat mannen net elastiekjes zijn. Hoe harder je aan ze trekt hoe verder weg ze gaan
</betweter mode>
Aan de andere kant waren de voorbeelden die in de beginpost werden gegeven een teken aan de wand. zeker dat iemand niet uit 'mag' zonder zijn vriendin. Dan lijkt het me duidelijk wat er aan de hand is (dat iemand daar mee in stemt! ).
[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 02-08-2003 14:53]
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:49 schreef _foei_ het volgende:
Als jij aan een elastiek trekt en hem dan loslaat dan schiet hij weg. Doe dat nog es trek alleen ff wat harder dan gaat hij toch verder weg.
quote:lees dit maar eens
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:34 schreef _foei_ het volgende:[..]
Die is dus ech wel jaloers. Waarom praat je niet een keer met haar hierover? Luisteren moet ze wel. Als jullie niet gewoon kunnen praten dan word het toch niks.
Vin het trouwes knap van je dat je nog steeds bij haar bent.
quote:Oké, maar jij kiest er voor... dus ik zie hier geen probleem.
Qua topic:
Het is jammer dat het idd vaak zo gaat. Het enige wat je misschien kunt doen is die jongen keihard laten vallen. Door de hele vriendengroep. Veroordeel 'm dan maar écht aan zijn vriendin.
Let wel... als iemand het pikt om zich vanalles op te laten leggen door zijn eigen vriend of vriendin is dat zijn of haar EIGEN keuze. Daar komt geen dwang bij kijken (ja, hoogstens pussy-dwang). Als jij als vriend de balen van 'm hebt zoals hij is geworden, kun je beslissen om hem niet meer als vriend te zien.
Ik heb het echter ook gedaan - het conflict ontweken en het over me heen laten komen. Zat zelf ook behoorlijk onder de plak. Mocht niet met bepaalde mensen omgaan, en al helemaal niet met meisjes. Als ik het een keer over een meisje had, dan was het meteen van 'wtf? ben je verliefd op haar ofzo?' en dan was het weer gezellig..
Maar ik heb het doorstaan omdat ik oprecht om haar gaf. Daarvoor ben je bereid dingen over het hoofd te zien - om dingen te accepteren die je van anderen niet zou pikken.
Maar achteraf weet ik dat ik dat nooit meer wil. Dus ja, dat heb ik er dan wel weer van geleerd.
Laatst zei zo'n type kampbeul tegen me. De man hoort de vrouw te onderhouden. Nadat ik zei dat ik best een vrouw wil onderhouden, maar dat ze dan maar 2 rechten heeft het aanrecht en de smerigste fantasietjes die ik kan verzinnen verwezelijken. zei ze toch snel dat ze het zo niet bedoelde.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:45 schreef Dangerous_Dave1 het volgende:
Als ik zo'n vriendin had ging ik flink rellen! Dan zo ze continue boos op mij zou zijn. Sommige mensen vinden dit geil ( meester/ slaaf principe).
jij ook?
Als zij zou beginnen met mij vertellen wat ik moet doen, wie ik mag zien en wie niet, wanneer ik met vrienden/familie weg mag enz. is het zeer snel afgelopen... Ik geef teveel om mijn familie om mij door zo'n iemand te laten belemmeren en ik maak zelf uit met welke vrienden ik om ga...
Ik hoop iig niet zo'n iemand te ontmoeten...
Ik laat haar vrij, zij laat mij vrij, zo zie ik het graag, gelijkwaardig...
Ja, en het trekt niet bij zoals sommige beweren. Afijn, er is al heel vaak getracht om dan iets te doen en vaak aandacht te trekken bij je vriend maar als die telkens geen gehoor geeft dan gaat het op het laatst ook zo dat je hem ook niet meer in alle zaken betrekt.
Je neem dan zelf wel afstand en wanneer hij de behoefte heeft om weer te komen dan zal hij dat tezijner tijd aangeven.
Ik sprak er toevallig gisteren nog met iemand over en in een relatie behoor je altijd nog je eigen ding te doen. Anders ben je jezelf niet meer.
Zo gaat het in de reclames en ook in de meeste gezinnen, pa is het sulletje zit onder de plak van z'n vrouw en dochters en ma is alles en wordt nooit voor gek gezet.
En hier kan me zo KWAAD over maken
quote:Ik ken er ook zo 1 jah.
Ik zie het nu al bij twee goeie vrienden van me. Ze mogen NIKS maar dan ook echt NIKS van hun vriendin.De vriendin van mijn beste vriend moest zaterdag werken, dus ik zeg tegen hem: "Zullen we vanavond op het terras er eentje gaan drinken?"
Zij meteen met dr waffel ertussen; "Nee want ik heb liever niet dat [persoon] naar de stad gaat als ik niet ga!" Dus hij meteen Eddy Murphy style; "Okay" tegen zn vriendin.Andere vriend van me. Zijn vriendin heeft ruzie met mijn vriendin, nou mag hij dus niet meer met mij praten. Ik heb zoiets van laat die meiden dat lekker zelf oplossen, en betrek ons er niet bij. Maar ja hij loopt gewoon als een mak schaap achter zijn vriendin aan...
Die gaat nooit uit als zijn vriendin in het land is want die is nog te jong om uit te gaan en komt dus nergens in. Daarnaast zou ze nooit met ons uitwillen omdat ze ons niet zo aardig vindt
anyway, nou is z'n vriendin op vakantie en nou gaat ie ineens wel mee uit. en hij heeft de tijd van z'n leven als ik em zo zie
Maar zo gauw als ze terug is gaat ie niet meer omdat ie anders de grootste ruzie "thuis" heeft.
Noujah dat zal wel maar mijn vriendin (ik heb er nu geen maar als ik er 1 zou hebben) moet niet zeuren als ik iets wil doen. Ik snap best dat ze wat tijd voor ons zou willen hebben maar als zij zou moeten werken ga ik lekker naar de stad toe. of ze dat nou leuk vindt of niet.
quote:lullig hoor
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:48 schreef SCH het volgende:
Sommige jongens mogen niet eens vreemdgaan van hun vriendin
Waar het op neer komt is dat ze dus niets iets kunnen doen wat hun vriendin niet zint.!
Ik neem aan dat die vrienden van je voldoende hersens in hun bol hebben om zelf uit te maken waar ze heen gaan en met wie ze wat gaan drinken. Ik snap niet waarom ze er niet gewoon wat van zeggen. 't Is toch te gek dat hun vriendin een beetje bepaalt wat die jongens wel of niet doen?
Nu zit hij onder de plak, helemaal gestopt met uitgaan enzo, doet alles met dat vrouwmensch en er zit al zelfs een kind aan te komen. En dat was dan een vriend van je
Als ik met vrienden uit wil, dan moet dat gewoon kunnen enzo, daar zal geen vriendin tussen kunnen komen gaat zij ook maar uit met vriendinnen ofzo
quote:Ik ken het maar al te goed, die gozers zitten helemal onder de plak
Voorbeeld:
Ik kwam samen met een goede vriend terug van een wedstrijd, beiden bekaf en we hadden wel zin om er ff 1tje te drinken. Maarrr die vriend moest zn vriendin die erbij zat nog naar huis brengen en ze stond dus niet toe dat mn goede vriend maar 1! glas bier opdronk om ff bij te komen. goede vriend: "ah komop man het is maar 1 glas" vriendin: "Nee, anders ga ik niet bij je in de auto!" Moeder van vriend: "komop jongen drink nou maar ff wat je bent doodop" ze probeerde dus ff haar zoon die echt helemaal onder de plak zat over te halen om niet te zwichten voor die ongeloofelijke eigenwijsheid van zn vriendin. Dus hij zegt "ok ik doe er 1" waarop zn vriendin weer zegt:" nou dan bel ik mn vader wel op om me af te halen!. Ze zei dat op zon ongeloofelijk verwaande manier . Later vraagt zn moeder of ie dat ene biertje wil (ong 1 min later). Zegt hij "Nee, zeur nou niet zo ik mag toch zelf weten wat ik drink!
Afijn ik viel bijna achterover van verbazing. Hij zat echt helemaal onder de plak en zn moeder wou hem juist een keer overhalen om een keer te doen waar ie zin in had. Je kon hem echt zien balen gewoon. Hij is gewoon haar slaafje geworden.
Wat een moeilijkdoenerij (bestaat dat woord )
Best zielug eigenlijk
We zouden eigenlijk de rollen om moeten draaien, dat de vriendin niets meer mag doen, kijken hoe ze dat vinden
quote:Dat is DE oplossing, dan komen die vrienden die "onder de plak zitten" ook weer een keer tot leven. das echt een wereld van verschil.
Op maandag 4 augustus 2003 11:58 schreef Henno het volgende:
Onder de plak zitten lijkt me niksik zie me echt al zo'n iel mannetje voor ogen dat de koffers van madam draagt
Als ik met vrienden uit wil, dan moet dat gewoon kunnen enzo, daar zal geen vriendin tussen kunnen komen
gaat zij ook maar uit met vriendinnen ofzo
quote:Sommige vrouwen pakken het heel geraffineerd aan door langzaam alles in te dammen. Met een heel scala slimme truukjes weten ze zelfs van de grootste schreeuwers in dit topic die beweren dat het ze dit nooit zal overkomen volmaakte schoothondjes te maken.
Op maandag 4 augustus 2003 11:38 schreef Natalie het volgende:
't Is toch te gek dat hun vriendin een beetje bepaalt wat die jongens wel of niet doen?
quote:Ik denk eerder dat de emancipatie een beetje te ver door word gevoerd in zulke relaties......
Op maandag 4 augustus 2003 11:14 schreef ExcaliburDexter het volgende:
Zure nasmaak van emancipatie die boven begint te komen?
quote:Er moet nu eMANcipatie plaatsvinden
Op maandag 4 augustus 2003 17:34 schreef fratsman het volgende:[..]
Ik denk eerder dat de emancipatie een beetje te ver door word gevoerd in zulke relaties......
quote:Omdat diegene misschien een erg goede vriend van je is?
Op maandag 4 augustus 2003 20:16 schreef Angeles het volgende:
Waarom zou je zo'n drukte maken over iets wat in andermans relatie aan de hand is? Als het je zo tegenstaat zorg je dat het bij jezelf anders gaat.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:02 schreef pro_jeex het volgende:[..]
jij ook?
![]()
Ze mag natuurlijk best wel wat pit hebben, maar natuurlijk niet zo extreem. Meisjes die ja en amen zeggen, vind ik niet zo geweldig:{
In een relatie moet je elkaar de ruimte geven. Je moet elkaar vertrouwen...zo niet ....?
quote:Ik ken dat, Ik heb nu sinds 10 maanden een vriendin. Daarnaast had ik ook een goede vriend die ik al 12 jaar ken. Sinds ik mijn vriendin heb is het contact inderdaad wel minder geworden, maar goed je hebt ook wat minder tijd. Maar daar liep hij wel over te zeiken. Een paar maanden later kreeg hij zelf een vriendin en nu hoor ik helemaal niets meer van hem.
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:56 schreef IndoGuyver het volgende:
RAW!!!!
Kennelijk hebben ze nog niet het "oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh-geluidje" gehoort!Maar serieus, misselijkmakend als ze hun vrienden zo erg laten vallen omwille van hun vriendin, dan is er echt iets goed mis!!!
Def
quote:Tja, dan hou je lekker veel vrienden over als je alleen die snats van je chick ligt te kieren. Tuurlijk moet je je vriendin aandacht geven, maar je vrienden net zo goed. Als het uit gaat met dat chickie, wil je toch dat er vrienden zijn om je er doorheen te helpen.
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:53 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar goed. Als je kunt kiezen:1. Met een of andere gast in de stad bier zuipen
2. Tussen de benen van je vriendin liggen aanklooien.Tja. Optie 2 klinkt aantrekkelijker.
En als je alleen maar de dingen doet die je vriendin voor je beslist te doen, kan je beter gelijk bij de H&M gaan werken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |