abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12358788
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:54 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

ik ben opgegeven door mijn ex

Heej dat is ook wel een goed smoesje inderdaad!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 11 augustus 2003 @ 16:28:05 #152
34545 ThaTanya
Be yourself, Be happy
pi_12359452
Is toch leuk, opgegeven door je ex
Je hoeft natuurlijk niet te gaan als je niet wilt
Ik heb ook heeeel even gedacht om me op te geven, maar ik vind mezelf niet goed genoeg...
Succes allemaal! Ik verheug me er nu al op
-xXx-
Als t niet gaat zoals t moet, dan moet t zoals t gaat!
  maandag 11 augustus 2003 @ 16:29:02 #153
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_12359482
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:27 schreef Speed1971 het volgende:
Ga je echt mee doen Bolletje... ?

Hoop dat je ver komt.....maar niet te ver natuurlijk

Ja echt
Kan je me ook eens irl bewonderen
doei
pi_12374222
Ik hoop alleen niet dat het er nu TE gemaakt uit gaat zien!!
Want je gaat nu wel van die mensen krijgen die juist op tv willen komen met een stomme act ofzow... de 1e keer was het (tenminste lijkt mij) allemaal nog spontaan!! Maarja ik zie het wel!! Zal zoiezo met pijn in mijn buik op de bank zitten lachen

heeft iemand die meegaat doen al iets gehoord!???

" Werkend brein! "
pi_12380569
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 09:35 schreef Rubend het volgende:
Ik hoop alleen niet dat het er nu TE gemaakt uit gaat zien!!
Want je gaat nu wel van die mensen krijgen die juist op tv willen komen met een stomme act ofzow... de 1e keer was het (tenminste lijkt mij) allemaal nog spontaan!! Maarja ik zie het wel!! Zal zoiezo met pijn in mijn buik op de bank zitten lachen

heeft iemand die meegaat doen al iets gehoord!???

Als je je opgeeft dan duurt het best lang voordat je een uitnodiging krijgt. Ik kreeg hem toen 2 weken voor de audities vorig jaar... nog steeds spijt dat ik niet ben gegaan...
pi_12403236
Reinout Oerlemans bij 2e reeks Idols
Zelfs ondanks zijn vastliggende, drukke opnameschemas heeft tv-maker en presentator Reinout Oerlemans te kennen gegeven ook dit jaar hoe dan ook de presentatie van Idols voor zijn rekening te willen nemen.

Eerder werd bekend dat ook Tooske weer van de partij zal zijn tijdens de tweede editie van het succesvolle RTL 4-programma, evenals de vier juryleden. Net als vorig jaar zal Reinout pas later in de reeks zijn opwachting maken.

Terwijl de finalisten van de eerste editie nog furore maken op diverse Nederlandse podia en de uitzending van tweede editie van Idols pas in december van start gaat, kan iedereen in de leeftijd 15 tot en met 28 jaar zich weer inschrijven voor de audities van veelbelovend zangtalent tot mensen voor wie meedoen belangrijker is dan winnen. Vorig jaar verschenen niet minder dan 7.626 enthousiastelingen op de veelbesproken sterrenstip. Hierbij is niet alleen hun zangtalent, maar ook hun uitstraling doorslaggevend voor verdere deelname aan het programma.

donderdag 14 augustus 2003 @ 09:16:18 #157
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_12422344
Ik blijf het promoten

Voor de mensen die niet kunnen wachten op de nieuwe idols en het nog steeds niet gecheckt hebben:

www.idool2003.be

Bevat clips van *alle* audities, line-ups, theater rondes, workshops en finales, specials en whatever. Zeg maar 20x zoveel als wat de Nederlandse site heeft. Dus van de theater ronde geen compilatie van een stukje jamai die de mist in gaat of alle 8 de Ricky Martins, maar iedereen volledig.

[Dit bericht is gewijzigd door Vamos op 14-08-2003 10:17]

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  donderdag 14 augustus 2003 @ 14:03:49 #158
34545 ThaTanya
Be yourself, Be happy
pi_12428349
Ik heb net gekeken op de belgische idols.
maar ik vind sommige van de 10 eindfinalisten niet echt geweldig. Ben me nu echt aant bedenken of ik ook mee zou doen.
Mijn moeder zegt dat ik het moet doen, maar zou het veel te erg vinden als ik bij de audities al niet door zou gaan, dan durf ik nooit meer te zingen
Maarja, ik zal wel zolang denken totdat je je niet meer kan inschrijven
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:16:09 #159
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_12430459
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:03 schreef ThaTanya het volgende:
Ik heb net gekeken op de belgische idols.
maar ik vind sommige van de 10 eindfinalisten niet echt geweldig.
Beetje net als NL eigenlijk. Paar goeden en een paar slechten. Voordeel is dat de Belgen wat ouder waren (bijna allemaal ruim 20 plus), dus het kwam allemaal wat volwassener over. Geen waanzinnige taferelen met gillende kleuters.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:25:37 #160
34545 ThaTanya
Be yourself, Be happy
pi_12462292
Vandaag weer de hele dag zitten twijfelen
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:02:44 #161
64294 jimlover
een mega jimfan
pi_12467304
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:16 schreef Vamos het volgende:

[..]

Beetje net als NL eigenlijk. Paar goeden en een paar slechten. Voordeel is dat de Belgen wat ouder waren (bijna allemaal ruim 20 plus), dus het kwam allemaal wat volwassener over. Geen waanzinnige taferelen met gillende kleuters.

wat bedoel je daarmee?
Niemand kan beter zingen dan Jim en niemand is knapper dan hem!!!
pi_12468436
jou?
  zondag 17 augustus 2003 @ 02:51:25 #163
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_12492944
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:02 schreef jimlover het volgende:

[..]

wat bedoel je daarmee?

Precies wat ik zei. Geen hordes gillende 14jarigen die een handtekening willen van een 15 jarig idool die nog helemaal niets te melden heeft over het leven.

De winnaar was een 26 of 28 jarige (kweetnietzeker) hardrocker

woensdag 20 augustus 2003 @ 00:00:08 #164
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_12565726
Eén van de voorrondes zal zijn in Zwolle !!!

Een hotel in Zwolle kreeg het verzoek goed 50 ( !! ) kamers vrij te houden voor de crew van Idols 2.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_12565827
ik wil wel met je mee, bolletje
geen gezeik
pi_12566564
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:08 schreef Boomlaars het volgende:
We hebben de volgende act bedacht (een groep van 3 a 4 personen)
Ik heb zelf een sinterklaaspak, en ga als eerst naar binnen, de personen erna zetten alleen mijn mijter afwisselend op.
We beginnen de entree met:

"Okay, Im going to attempt to drink myself to death (slaat kwartliter bacardi achterover) --> Kijkend in camera: "You can try this at home, you can be just like me"

Songtext:

[kijkend in camera]
I ain't gonna eat, I ain't gonna sleep
Ain't gonna breathe, til I see, what I wanna see
[kijkend naar juryleden]
And what I wanna see, is you go to sleep, in the dirt
Permanently, you just being hurt, this ain't gonna work
For me, it just wouldn't be, sufficient enough
Cuz we, are just gonna be, enemies
As long as we breathe, I don't ever see, either of us
Coming to terms, where we can agree
[kijkend naar camera]
There ain't gonna be, no reasoning, speakin wit me
You speak on my seed, then me, no speak-a ingles
So we gonna beef, and keep on beefin, unless
[oplopend naar camera]
You're gonna agree, to meet with me in the flesh
And settle this face to face, and you're gonna see
A demon unleashed in me, that you've never seen
And you're gonna see, this gangster beat on himself
I see you D-12, and thanks, but me need no help
[teruglopend naar oorspronkelijke positie, kijkend naar juryleden]
Me do this one all by my lonely, I don't need fifteen of my homies
When I see you, I'm seeing you, me and you only
We never met, but best believe you gon know me
When I'm this close, to see you exposed as phony
[kijkend naar camera]
Come on, bitch, show me, pick me up, throw me
Lift me up, hold me, just like you told me
You was gonna do, that's what I thought, you're pitiful
I'm rid of you, all of you, Ja, you'll get it too!

[Chorus]
[afwisselend kijkend naar camera / juryleden]
Now go to sleep bitch!
Die, motherfucker, die! Ugh, time's up, bitch, close ya eyes
Go to sleep, bitch! (what?)
Why are you still alive? How many times I gotta say, close ya eyes?
And go to sleep bitch! (what?)
Die motherfucker die, bye, bye, motherfucker, bye, bye!
Go to sleep bitch! (what?)
Why are you still alive? Why, die motherfucker, ah, ah, ah...
...Go to sleep bitch!

All you motherfuckers, take that!
Here, take this too, bitch! Uh, Uh, Uh, Uh, Waaaaaahoo
We're killing all you motherfuckers dead, all of you
Fake ass gangsters! No more press! No more press!
Rot, motherfuckers, rot! Decay, in the dirt, bitch, in the motherfucking dirt!
Die nameless, bitch, die nameless! No more fame!
Ahhhhhhhhhh! Hahahaha
---------------------------

En een nieuw idool is geboren...

u komt toch niet in de show terecht aangezien u flink ruikt naar publiciteit.. dus spaar je de moeite,
pi_12573706
quote:
MEER DAN 10.000 AANMELDINGEN BINNEN
20-03-03 - Slechts twee weken na de eerste oproep aan zingend Nederland om je op te geven voor de tweede reeks van het RTL 4-programma Idols, zijn al meer dan 10.000 (originele) aanmeldingen binnengekomen via deze site!

Omdat de officiële inschrijfperiode pas sluit op zondag 24 augustus (middernacht), is de kans groot dat het aantal deelnemers zelfs nog wat zal toenemen.

Vorig jaar verschenen in totaal 7.626 enthousiastelingen op de veelbesproken sterrenstip. Dit jaar zullen dus sowieso al meer dan tienduizend potentiële popidolen hun hoge en lage noten aan de vierkoppige en welbekende jury ten gehore brengen. Voor verdere deelname aan het programma is overigens niet alleen zangtalent, maar ook uitstraling van doorslaggevend belang. De eerste opnames/audities vinden plaats vanaf het eerste weekend van september.

Uitzending: wekelijks, vanaf zaterdag 6 december 2003.

Bron: Idols!!

Hetzelfde als wat er in Amerika en Engeland gaat geloof ik ook een beetje in Nederland komen Ben benieuwd wat het uiteindelijke totaal aan aanmeldingen zal gaan worden... kdenk iets van 12000-14000!!
" Werkend brein! "
pi_12573843
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:08 schreef Boomlaars het volgende:
We hebben de volgende act bedacht <knip>
Ik heb nu al medelijden met de jury om al die lullo's (à la klompen-Vincent vorig jaar) die gemaakt grappig komen doen.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  donderdag 21 augustus 2003 @ 08:14:46 #169
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12596610
quote:
Idols 2 trekt nog meer kandidaten

Hoewel Idols van sommige zingende kandidaten haast een levende karikatuur maakte, zijn er voor de tweede reeks van Idols binnen twee weken al meer dan 10.000 aanmeldingen binnengekomen via de website www.idols.nl. Omdat de officiële inschrijfperiode pas sluit op zondag 24 augustus (middernacht), is de kans groot dat het aantal deelnemers zelfs nog wat zal toenemen. Vorig jaar verschenen in totaal 7626 enthousiastelingen op de veelbesproken 'sterrenstip'. Dit jaar zullen dus sowieso al meer dan tienduizend potentiële popidolen hun hoge en lage noten aan de vierkoppige en welbekende jury ten gehore brengen. Voor verdere deelname aan het programma is overigens niet alleen zangtalent, maar ook uitstraling van doorslaggevend belang. De eerste opnames/audities vinden plaats vanaf het eerste weekend van september. De uitzendingen starten zaterdag 6 december.

nog meer sukkels, hoeveel daarvan zullen enkel meedoen om ff op tv te komen? Ik denk minimaal 9000
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 21 augustus 2003 @ 18:17:11 #170
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_12609958
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:13 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Ik heb nu al medelijden met de jury om al die lullo's (à la klompen-Vincent vorig jaar) die gemaakt grappig komen doen.

Gemaakt grappig? Mijn grappen vloeien vaak voort uit spontaniteit, en zijn niet "gemaakt", maar deze kortzichtige opmerking zegt eigenlijk al genoeg over de waarde van bovenstaande reactie. Bovendien was "klompen-Vincent" ook supergrappig, vooral als je het met je vrienden terugziet op TV ..maarja, je hebt van die saaie mensen die alles in het leven serieus moeten nemen, ik hoop dan ook dat bovenstaande niet kijkt.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  donderdag 21 augustus 2003 @ 18:18:24 #171
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_12609978
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 00:42 schreef Zero_Cool het volgende:

[..]

u komt toch niet in de show terecht aangezien u flink ruikt naar publiciteit.. dus spaar je de moeite,

Niet geschoten is altijd mis - een brutaal mens heeft de halve wereld zijn dan ook mijn motto's
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_12632193
Heeft iemand inmiddels al een uitnodiging gehad om auditie te doen of verwachten die personen dat na de inschrijving pas!!??????
" Werkend brein! "
pi_12650997
Ik heb me wel opgegeven, maar heb er nog nix over gehoord. ik denk dat als je je niet meer kunt inschrijven dan pas meer info krijgt enzow
pi_12651761
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 09:41 schreef IceQueeen het volgende:
Ik heb me wel opgegeven, maar heb er nog nix over gehoord. ik denk dat als je je niet meer kunt inschrijven dan pas meer info krijgt enzow
hmm op Idols.nl wordt afgeteld naar vannacht (zaterdag) 24.00,terwijl daarnaast (en overal) toch echt dit staat:

Geef je nu nog op, want op zondag 24 augustus om twaalf uur 's nachts sluit de inschrijving.

klopt IETS niet...

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12653136
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:10 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

hmm op Idols.nl wordt afgeteld naar vannacht (zaterdag) 24.00,terwijl daarnaast (en overal) toch echt dit staat:

Geef je nu nog op, want op zondag 24 augustus om twaalf uur 's nachts sluit de inschrijving.

klopt IETS niet...

Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')