abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13028560
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:46 schreef Chen het volgende:
is de jurie weer het zelfde?
Je heb in 1 weekend 2 audities, als je zaterdag doorgaat bij de onbekende jury verschijn je zondag voor de jury van tv.

Dus alleen zondag is de jury (hekjan en co) aanwezig

pi_13028599
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:58 schreef Mandytjuhhh het volgende:

[..]

Geen rotterdam dit keer?? en ff vraagje... wanneer komen die uitnodigingen???? (niet dat ik voor niks aan het oefenen ben!)

I.p.v. Rotterdam hebben ze Dordrecht gekozen. De eerste audities in dordrecht zijn al geweest. Maar er is nog een weekend audities in Dordrecht.

Wat betreft jouw uitnodiging Mandy......ik zal het eens navragen voor je.......

pi_13028858
quote:
Op zondag 7 september 2003 17:09 schreef kingmob het volgende:
Maw, de echt slechte worden er al aan het begin (voordat de camera erbij is) uitgefilterd?
quote:
Op zondag 7 september 2003 17:18 schreef MSXUser het volgende:
Dat brengen ze wel weer uit op DVD
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13029081

Het allereerste auditieweekend van Idols zit erop. Honderden wannabe's met kekke brilletjes en kleurige dreads kwamen in Dordrecht bij elkaar om onder begeleiding van presentatrice Tooske aan het twee seizoen van Idols te beginnen. Gooi die kelen maar open!

Audities
Sommigen kwamen met hun ouders, anderen met vrienden en vriendinnen en een enkeling zelfs alleen. Maar allen hadden ze hetzelfde doel: een gooi doen naar het sterrendom van popidolen als Jamai, Jim en Hind. Om dat te bereiken kwamen honderden jongeren afgelopen weekend naar het Mercure Hotel in Dordrecht, waar de eerste auditie van Idols plaatsvond. Voor de ingang van het hotel was het een drukte van belang. Overal stonden groepjes jongeren wat gelaten te wachten, tot ze naar binnen mochten.

Cameraploegen
Ze waren de tweede van de drie lichtingen en moesten wachten tot hun voorgangers het pand hadden verlaten. Om de tijd door te komen oefenden sommigen hun ingestudeerde liedje, gingen anderen als echte sterren de aanwezige cameraploegen af en vermaakte een groot gedeelte zich met een bezoek aan het nabij gelegen restaurant van McDonald's.

Shots
De jeugd ziet er piekfijn uit; de haren perfect in model en de kleding volgens de laatste trends. Als de bus, die tussen het station en het hotel pendelt, zijn laatste passagiers heeft afgezet, verschijnen er medewerkers van het programma op het balkon boven de ingang. Er moeten voor de uitzending shots worden gemaakt. Iedereen moet met de handen in de lucht de yell 'Wij doen mee met Idols twee' roepen.

Megafoon
Als dat niet helemaal loopt, wordt, tot enthousiasme van de aanwezigen, presentatrice Tooske Breugem erbij gehaald. Met een megafoon roept ze op tot het zingen van enkele nummers. Ook moeten ze uitbundig reageren op Breugems 'Welkom bij Idols!'. Een waar kabaal breekt los. Als de opnames buiten voorbij zijn, druppelen de jongeren langzaam naar binnen. De eersten komen na ongeveer een half uur alweer naar buiten, alwaar ze door de pers worden opgewacht.

Irritatie
De meesten hebben het niet gehaald en met een moeizame glimlach doen ze hun relaas. Anderen zoeken steun bij elkaar en wijten hun afwijzing aan de ongeïnteresseerde jury. "Ze zat gewoon in haar papieren te bladeren toen ik zong", zegt een meisje met dreadlocks. Een ander punt van irritatie is het mobile-koord dat als presentje is meegegeven. Op het koord staat het Idols-logo met de tekst 'Je was kansloos'.

Inschrijvingen
Idols heeft dit jaar met 16.731 inschrijvingen bijna 10.000 inschrijvingen meer dan vorig seizoen. Volgens een persmedewerker is de massale toestroom vooral te danken aan de populariteit van de eerste Idols-finalisten. Wegens de veelbesproken audities van afgelopen jaar staan dit seizoen zes afleveringen in het teken van de voorrondes, twee meer dan bij de eerste editie. De uitzendingen zijn vanaf 6 december op televisie te zien.

RTL Boulevard

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13032516
quote:
Op maandag 8 september 2003 18:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wat betreft jouw uitnodiging Mandy......ik zal het eens navragen voor je.......

okeejzz
  dinsdag 9 september 2003 @ 11:20:39 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_13042275
quote:
Een ander punt van irritatie is het mobile-koord dat als presentje is meegegeven. Op het koord staat het Idols-logo met de tekst 'Je was kansloos'.

Dat moet toch wel een collectors item worden!
  dinsdag 9 september 2003 @ 13:32:13 #232
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_13044891
Hoezo nog even wat extra zout in de wonden wrijven??
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_13049097
quote:
Op maandag 8 september 2003 21:07 schreef Mandytjuhhh het volgende:

[..]

okeejzz

Ik heb het nagevraagd als je de juiste procedure heeft gevolgd, krijgt je een uitnodiging. Je krijgt maximaal anderhalve week van tevoren bericht op welke datum jouw auditie staat gepland. Het kan dus voorkomen dat je pas half oktober een uitnodiging ontvangt.

Ik neem aan dat je auditie gaat doen in Dordrecht, dat is voor jou de dichtsbijzijnde plaats. Er zijn ook nog audities in Dordrecht op 18 en 19 okt. Dus begin oktober zal je nog weleen brief krijgen........als je de juiste procedure heb gevolgd.

Dus nog even geduld......ik wens je in ieder geval veel succes!

pi_13054622
Eerste audities zitten er op
08-09-03 - Dit weekend was het eindelijk zover: de allereerste audities van het nieuwe Idols-seizoen! De audities vonden ditmaal plaats in Dordrecht. Ontzettend veel kandidaten probeerden de afgelopen twee dagen de juryleden te overtuigen van hun talent om zo een stapje dichter bij het felbegeerde platencontract te komen.

De komende tijd volgen er door het hele land nog veel meer audities. Het verloop ervan zie je op 6 december, want dan start de eerste uitzending van Idols en kan je zes weken lang genieten van de landelijke auditieronde van deze populaire talentenjacht! Deze zes weken zijn nog maar het begin, want daarna volgen de theater- en workshopronde om af te sluiten met de spectaculaire liveshows waarin de laatste tien overgebleven talenten hun uiterste best doen om het nieuwe idool van Nederland te worden.

Bron: RTL

pi_13074959
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb het nagevraagd als je de juiste procedure heeft gevolgd, krijgt je een uitnodiging. Je krijgt maximaal anderhalve week van tevoren bericht op welke datum jouw auditie staat gepland. Het kan dus voorkomen dat je pas half oktober een uitnodiging ontvangt.

Ik neem aan dat je auditie gaat doen in Dordrecht, dat is voor jou de dichtsbijzijnde plaats. Er zijn ook nog audities in Dordrecht op 18 en 19 okt. Dus begin oktober zal je nog weleen brief krijgen........als je de juiste procedure heb gevolgd.

Dus nog even geduld......ik wens je in ieder geval veel succes!

hartstikke bedankt voor het navragen ik heb zover ik weet de goede procedure gevolgd. Maar ik zie wel ik hoop in ieder geval dat ik auditie kan doen
pi_13495222
Ik heb de uitnodiging binnen, ik moet as zaterdag..
1 probleem... weet niet welk liedje ik moet zingen
En ik moet trouwens om 8.15 's morgens... en ik ben nog steeds verkouden .. maarja.. enige tips??
pi_13500687
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:05 schreef Mandytjuhhh het volgende:
En ik moet trouwens om 8.15 's morgens... en ik ben nog steeds verkouden .. maarja.. enige tips??
hey gaaf man!

maaruh 8.15 aaaaaaaaah ik zou gek worden, das echt te vroeg voor mij!

zondag 28 september 2003 @ 16:58:05 #238
6941 APK
Factual, I think.
pi_13500945
quote:

Iets over je pussy of zo.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_13501817
quote:

denk er even over na zou ik zeggen.

Strawberry Flavour..
pi_13502473
quote:
Een ander punt van irritatie is het mobile-koord dat als presentje is meegegeven. Op het koord staat het Idols-logo met de tekst 'Je was kansloos'.

Ge-wel-dig
Hoi.
pi_13505131
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:58 schreef APK het volgende:

[..]

Iets over je pussy of zo.

haha zal ik maar nie doen he
pi_13505153
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hey gaaf man!

maaruh 8.15 aaaaaaaaah ik zou gek worden, das echt te vroeg voor mij!

Jaah ik vind 8.15 ook wel heeel erg vroeg, dan ben ik nog schor maarja ik zal toch wel lang moeten wachten!
pi_13505194
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:39 schreef -moi- het volgende:

[..]

denk er even over na zou ik zeggen.

Ben ik al ruim een jaar mee bezig.... vorig jaar had ik me ook aangemeld, maar toen wist ik het al niet. Ik heb gewoon de rest van het jaar lopen denken, wat nou als er weer een idols komt, welk liedje doe ik dan... maar ik weet het egt nie ...
pi_13505249
Ik wil het liefst een liedje doen die niet iedereen doet ...
pi_13505251
kunnen we verzoeknummertjes geven?

die jullie dan gaan zingen?

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13505265
quote:
Op zondag 28 september 2003 20:11 schreef mat_herben het volgende:
kunnen we verzoeknummertjes geven?

die jullie dan gaan zingen?

Jah hoor, als het een fatsoenlijk nummer is
pi_13505302
Aïsha??
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13505320
of Dido - White Flag?
code:
I know you think that I shouldn't still love you
I'll tell you that 
But if I didn't say it
Well, I'd still have felt it
Where's the sense in that?

I promise I'm not trying to make your life harder 
Or return to where we were 

Well I will go down with this ship
And I won't put my hands up and surrender 
There will be no white flag above my door 
I'm in love and always will be 

I know I left too much mess 
And destruction to come back again 
And I caused but nothing but trouble 
I understand if you can't talk to me again 
And if you live by the rules of 'It's over' 
Then I'm sure that that makes sense 

And when we meet 
As I'm sure we will
All that was then 
Will be there still 
I'll let it pass 
And hold my tongue 
And you will think 
That I've moved on

I will go down with this ship

[Dit bericht is gewijzigd door mat_herben op 28-09-2003 20:23]

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13505350
quote:
Op zondag 28 september 2003 20:14 schreef mat_herben het volgende:
of Dido - White Flag?
kzal eens ff downloaden, kijken of het iets is...
pi_13505846
quote:
Op zondag 28 september 2003 20:15 schreef Mandytjuhhh het volgende:

[..]

kzal eens ff downloaden, kijken of het iets is...

en?? wat vind je ervan?
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13505876
quote:
Op zondag 28 september 2003 20:39 schreef mat_herben het volgende:

[..]

en?? wat vind je ervan?

mooi liedje, ik zal hem eens proberen maar ik kan niks beloven he? Heb je nog meer tips??
pi_13505894
moet het een zangeres zijn? of maakt dat niet uit?
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13505923
quote:
Op zondag 28 september 2003 20:41 schreef mat_herben het volgende:
moet het een zangeres zijn? of maakt dat niet uit?
hmmm.. het liefste wel, maar als er egt een mooi liedje is, wat niet al te moeilijk is van een man, en wat ook 'succesvol' kan zijn bij de auditie dan is het ook goed
pi_13506084
Ilse DeLange - No reason to be shy
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13506115
quote:
Op zondag 28 september 2003 20:51 schreef mat_herben het volgende:
Ilse DeLange - No reason to be shy
Iets van Ilse De lange zat ik al aan te denken ja... Ken eigenlijk alleen maar de liedjes van de cd World of hurt, maar ik zal No reason to be shy ffies downloaden, misschien is het wel iets
dankje in ieder geval
pi_13506158
graag gedaan

Slotje

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')