quote:Heej dat is ook wel een goed smoesje inderdaad!
Op maandag 11 augustus 2003 15:54 schreef Tichelaar het volgende:[..]
ik ben opgegeven door mijn ex
quote:Ja echt
Op maandag 11 augustus 2003 15:27 schreef Speed1971 het volgende:
Ga je echt mee doen Bolletje... ?Hoop dat je ver komt.....maar niet te ver natuurlijk
heeft iemand die meegaat doen al iets gehoord!???
quote:Als je je opgeeft dan duurt het best lang voordat je een uitnodiging krijgt. Ik kreeg hem toen 2 weken voor de audities vorig jaar... nog steeds spijt dat ik niet ben gegaan...
Op dinsdag 12 augustus 2003 09:35 schreef Rubend het volgende:
Ik hoop alleen niet dat het er nu TE gemaakt uit gaat zien!!
Want je gaat nu wel van die mensen krijgen die juist op tv willen komen met een stomme act ofzow... de 1e keer was het (tenminste lijkt mij) allemaal nog spontaan!! Maarja ik zie het wel!! Zal zoiezo met pijn in mijn buik op de bank zitten lachenheeft iemand die meegaat doen al iets gehoord!???
Eerder werd bekend dat ook Tooske weer van de partij zal zijn tijdens de tweede editie van het succesvolle RTL 4-programma, evenals de vier juryleden. Net als vorig jaar zal Reinout pas later in de reeks zijn opwachting maken.
Terwijl de finalisten van de eerste editie nog furore maken op diverse Nederlandse podia en de uitzending van tweede editie van Idols pas in december van start gaat, kan iedereen in de leeftijd 15 tot en met 28 jaar zich weer inschrijven voor de audities van veelbelovend zangtalent tot mensen voor wie meedoen belangrijker is dan winnen. Vorig jaar verschenen niet minder dan 7.626 enthousiastelingen op de veelbesproken sterrenstip. Hierbij is niet alleen hun zangtalent, maar ook hun uitstraling doorslaggevend voor verdere deelname aan het programma.
Voor de mensen die niet kunnen wachten op de nieuwe idols en het nog steeds niet gecheckt hebben:
Bevat clips van *alle* audities, line-ups, theater rondes, workshops en finales, specials en whatever. Zeg maar 20x zoveel als wat de Nederlandse site heeft. Dus van de theater ronde geen compilatie van een stukje jamai die de mist in gaat of alle 8 de Ricky Martins, maar iedereen volledig.
[Dit bericht is gewijzigd door Vamos op 14-08-2003 10:17]
quote:Beetje net als NL eigenlijk. Paar goeden en een paar slechten. Voordeel is dat de Belgen wat ouder waren (bijna allemaal ruim 20 plus), dus het kwam allemaal wat volwassener over. Geen waanzinnige taferelen met gillende kleuters.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:03 schreef ThaTanya het volgende:
Ik heb net gekeken op de belgische idols.
maar ik vind sommige van de 10 eindfinalisten niet echt geweldig.
quote:wat bedoel je daarmee?
Op donderdag 14 augustus 2003 15:16 schreef Vamos het volgende:[..]
Beetje net als NL eigenlijk. Paar goeden en een paar slechten. Voordeel is dat de Belgen wat ouder waren (bijna allemaal ruim 20 plus), dus het kwam allemaal wat volwassener over. Geen waanzinnige taferelen met gillende kleuters.
quote:Precies wat ik zei. Geen hordes gillende 14jarigen die een handtekening willen van een 15 jarig idool die nog helemaal niets te melden heeft over het leven.
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:02 schreef jimlover het volgende:[..]
wat bedoel je daarmee?
De winnaar was een 26 of 28 jarige (kweetnietzeker) hardrocker
Een hotel in Zwolle kreeg het verzoek goed 50 ( !! ) kamers vrij te houden voor de crew van Idols 2.
quote:u komt toch niet in de show terecht aangezien u flink ruikt naar publiciteit.. dus spaar je de moeite,
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:08 schreef Boomlaars het volgende:
We hebben de volgende act bedacht (een groep van 3 a 4 personen)
Ik heb zelf een sinterklaaspak, en ga als eerst naar binnen, de personen erna zetten alleen mijn mijter afwisselend op.
We beginnen de entree met:"Okay, Im going to attempt to drink myself to death (slaat kwartliter bacardi achterover) --> Kijkend in camera: "You can try this at home, you can be just like me"
Songtext:
[kijkend in camera]
I ain't gonna eat, I ain't gonna sleep
Ain't gonna breathe, til I see, what I wanna see
[kijkend naar juryleden]
And what I wanna see, is you go to sleep, in the dirt
Permanently, you just being hurt, this ain't gonna work
For me, it just wouldn't be, sufficient enough
Cuz we, are just gonna be, enemies
As long as we breathe, I don't ever see, either of us
Coming to terms, where we can agree
[kijkend naar camera]
There ain't gonna be, no reasoning, speakin wit me
You speak on my seed, then me, no speak-a ingles
So we gonna beef, and keep on beefin, unless
[oplopend naar camera]
You're gonna agree, to meet with me in the flesh
And settle this face to face, and you're gonna see
A demon unleashed in me, that you've never seen
And you're gonna see, this gangster beat on himself
I see you D-12, and thanks, but me need no help
[teruglopend naar oorspronkelijke positie, kijkend naar juryleden]
Me do this one all by my lonely, I don't need fifteen of my homies
When I see you, I'm seeing you, me and you only
We never met, but best believe you gon know me
When I'm this close, to see you exposed as phony
[kijkend naar camera]
Come on, bitch, show me, pick me up, throw me
Lift me up, hold me, just like you told me
You was gonna do, that's what I thought, you're pitiful
I'm rid of you, all of you, Ja, you'll get it too![Chorus]
[afwisselend kijkend naar camera / juryleden]
Now go to sleep bitch!
Die, motherfucker, die! Ugh, time's up, bitch, close ya eyes
Go to sleep, bitch! (what?)
Why are you still alive? How many times I gotta say, close ya eyes?
And go to sleep bitch! (what?)
Die motherfucker die, bye, bye, motherfucker, bye, bye!
Go to sleep bitch! (what?)
Why are you still alive? Why, die motherfucker, ah, ah, ah...
...Go to sleep bitch!All you motherfuckers, take that!
Here, take this too, bitch! Uh, Uh, Uh, Uh, Waaaaaahoo
We're killing all you motherfuckers dead, all of you
Fake ass gangsters! No more press! No more press!
Rot, motherfuckers, rot! Decay, in the dirt, bitch, in the motherfucking dirt!
Die nameless, bitch, die nameless! No more fame!
Ahhhhhhhhhh! Hahahaha
---------------------------En een nieuw idool is geboren...
quote:Hetzelfde als wat er in Amerika en Engeland gaat geloof ik ook een beetje in Nederland komen
MEER DAN 10.000 AANMELDINGEN BINNEN
20-03-03 - Slechts twee weken na de eerste oproep aan zingend Nederland om je op te geven voor de tweede reeks van het RTL 4-programma Idols, zijn al meer dan 10.000 (originele) aanmeldingen binnengekomen via deze site!Omdat de officiële inschrijfperiode pas sluit op zondag 24 augustus (middernacht), is de kans groot dat het aantal deelnemers zelfs nog wat zal toenemen.
Vorig jaar verschenen in totaal 7.626 enthousiastelingen op de veelbesproken sterrenstip. Dit jaar zullen dus sowieso al meer dan tienduizend potentiële popidolen hun hoge en lage noten aan de vierkoppige en welbekende jury ten gehore brengen. Voor verdere deelname aan het programma is overigens niet alleen zangtalent, maar ook uitstraling van doorslaggevend belang. De eerste opnames/audities vinden plaats vanaf het eerste weekend van september.
Uitzending: wekelijks, vanaf zaterdag 6 december 2003.
Bron: Idols!!
quote:Ik heb nu al medelijden met de jury om al die lullo's (à la klompen-Vincent vorig jaar) die gemaakt grappig komen doen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:08 schreef Boomlaars het volgende:
We hebben de volgende act bedacht <knip>
quote:nog meer sukkels, hoeveel daarvan zullen enkel meedoen om ff op tv te komen? Ik denk minimaal 9000
Idols 2 trekt nog meer kandidatenHoewel Idols van sommige zingende kandidaten haast een levende karikatuur maakte, zijn er voor de tweede reeks van Idols binnen twee weken al meer dan 10.000 aanmeldingen binnengekomen via de website www.idols.nl. Omdat de officiële inschrijfperiode pas sluit op zondag 24 augustus (middernacht), is de kans groot dat het aantal deelnemers zelfs nog wat zal toenemen. Vorig jaar verschenen in totaal 7626 enthousiastelingen op de veelbesproken 'sterrenstip'. Dit jaar zullen dus sowieso al meer dan tienduizend potentiële popidolen hun hoge en lage noten aan de vierkoppige en welbekende jury ten gehore brengen. Voor verdere deelname aan het programma is overigens niet alleen zangtalent, maar ook uitstraling van doorslaggevend belang. De eerste opnames/audities vinden plaats vanaf het eerste weekend van september. De uitzendingen starten zaterdag 6 december.
quote:Gemaakt grappig? Mijn grappen vloeien vaak voort uit spontaniteit, en zijn niet "gemaakt", maar deze kortzichtige opmerking zegt eigenlijk al genoeg over de waarde van bovenstaande reactie. Bovendien was "klompen-Vincent" ook supergrappig, vooral als je het met je vrienden terugziet op TV
Op woensdag 20 augustus 2003 12:13 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik heb nu al medelijden met de jury om al die lullo's (à la klompen-Vincent vorig jaar) die gemaakt grappig komen doen.
quote:Niet geschoten is altijd mis - een brutaal mens heeft de halve wereld zijn dan ook mijn motto's
Op woensdag 20 augustus 2003 00:42 schreef Zero_Cool het volgende:[..]
u komt toch niet in de show terecht aangezien u flink ruikt naar publiciteit.. dus spaar je de moeite,
quote:hmm op Idols.nl wordt afgeteld naar vannacht (zaterdag) 24.00,terwijl daarnaast (en overal) toch echt dit staat:
Op zaterdag 23 augustus 2003 09:41 schreef IceQueeen het volgende:
Ik heb me wel opgegeven, maar heb er nog nix over gehoord. ik denk dat als je je niet meer kunt inschrijven dan pas meer info krijgt enzow
Geef je nu nog op, want op zondag 24 augustus om twaalf uur 's nachts sluit de inschrijving.
klopt IETS niet...
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:10 schreef Stefkuh het volgende:[..]
hmm op Idols.nl wordt afgeteld naar vannacht (zaterdag) 24.00,terwijl daarnaast (en overal) toch echt dit staat:
Geef je nu nog op, want op zondag 24 augustus om twaalf uur 's nachts sluit de inschrijving.
klopt IETS niet...
Tot vorige week woensdag stond het aantal inschrijvingen nog slechts op ruim 10.000. De eerste opnames/audities vinden plaats vanaf het eerste weekend van september.
Vorig jaar verschenen nog 7.626 enthousiastelingen op de veelbesproken sterrenstip om hun hoge en lage noten aan de vierkoppige jury ten gehore brengen. Voor verdere deelname aan het programma is overigens niet alleen zangtalent, maar ook uitstraling van doorslaggevend belang.
Uitzending: wekelijks, vanaf zaterdag 6 december 2003.
Bron RTL
quote:heeft iemand überhaupt al wat gehoord??
Op maandag 25 augustus 2003 12:27 schreef mat_herben het volgende:
zou me buurjongen het al weten dat hij meedoet ?
quote:nee
Op maandag 25 augustus 2003 21:15 schreef Rubend het volgende:[..]
heeft iemand überhaupt al wat gehoord??
quote:precies
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:45 schreef NoXxa het volgende:
Idols zuigt zwaar... commercieel winstbejag over de rug van onschuldige kindertjes. Daarnaast je rijnste muziek verkrachting. De enige die het snapte was intwine.
Daarom ga ik lekker de mosselman doen daar hehe
quote:hoezo heb je je ingeschreven?
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:14 schreef Mandytjuhhh het volgende:[..]
nee
quote:ja
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:19 schreef mat_herben het volgende:[..]
hoezo heb je je ingeschreven?
quote:ik vind alles aan idols leuk
Op maandag 1 september 2003 12:36 schreef cerror het volgende:
Wat is nou zo leuk aan idols afgezien van de audities???? :S
quote:De slowchat
Op maandag 1 september 2003 12:36 schreef cerror het volgende:
Wat is nou zo leuk aan idols afgezien van de audities???? :S
maar wanneer beginnen de uitzendingen weer?
quote:Uhh nou misschien niet in de eerste ronde, maar ik ben wel van plan (mits ik verder kom dan hae...) iets van Counting Crows te gaan zingen (Holiday in Spain is uitermate geschikt voor alleen piano).
Op donderdag 7 augustus 2003 13:28 schreef -Mk- het volgende:
Zal me benieuwen of er ook mensen zijn die Coldplay, Counting Crows of Creed gaan zingen
edit: Tracy Chapman is best geschikt voor a-capella, vooral Baby Can I Hold You Tonight en Fast Car. Daar heb ik zelfs nog over nagedacht als jongen!
ERGO: IK DOE OOK MEE! (morgen zelfs al!)
[Dit bericht is gewijzigd door Kwique op 05-09-2003 13:59]
quote:WoeHoe!!..Mosselman rulezzz!
Op vrijdag 5 september 2003 19:48 schreef Dezz het volgende:
Volgende week is mijn auditie in Eindhoven
quote:Gelukkig iemand die vertrouwen in me heeft
Op vrijdag 5 september 2003 20:00 schreef EmmYKuHh het volgende:[..]
WoeHoe!!..Mosselman rulezzz!
Dirk gaat winnen!!
quote:Ik wel, maar sonnescherm jammer genoeg niet.
Op zaterdag 6 september 2003 17:05 schreef Rubend het volgende:
zijn jullie wel allebei door??
quote:Man je hebt me gewoon belazerd en dat pik ik niet meer dat weet je best.
Op zaterdag 6 september 2003 20:24 schreef Skefthem het volgende:[..]
Ik wel, maar sonnescherm jammer genoeg niet.
Hij mist iets wat ik wel heb.....
Wat mis ik trouwens??
De uitzendingen worden echt weer lachen.. Er zitten gelukkig nog steeds mensen tussen die denken dat ze heel goed zijn, maar ondertussen zit ik met gekromde tenen
Het gaat allemaal in groepen van 200.
Je moet je eventjes melden bij de gastvrouwen en die geven je een nummer. Op Zaterdag is de echte jury nog niet aanwezig Die zijn er alleen op zondag. Dus als je op Zaterdag door mag...zal je Zondag uiteindelijk voor de echte idols jury komen te staan. Je hebt echt heel weinig tijd om te laten zien wat je kan....dus geef dan ook alles op het moment dat je er Zaterdag bent. Dat betekent dus ook dat er alleen op Zondag camera bij is.Dat scheelt weer voor de mensen die daar een beetje vrees voor hebben.
Bron: Greatabby van HMG ( http://tv.clubs.nl/Idols )
Ter info en makkelijk om te weten toch?
We krijgen weer veel bellers met de vraag wanneer men wordt uitgenodigd?
Of over het te kunnen legitimeren tijdens de audities?
Vragen over het legitimatiebewijs??????????
Indien je nog niet in het bezit bent van een eigen paspoort dan staat je altijd bij een van je ouders bijgeschreven.
Neem dan een kopie van de desbetreffende paspoort mee.
Dat is dan jou geldige legitimatiebewijs.
Wanneer men in het bezit is van een eigen legitimatiebewijs (dat spreekt voor zich ).
Aanmelden kan alleen via internet ( dat wisten we al ).
Als men de juiste procedure heeft gevolgd, krijgt men een uitnodiging.
Ook deze informatie is op de site toegevoegd bij de meest gestelde vragen.
Het kan zijn dat men zich als een groep heeft aangemeld maar dat er een van dat groepje nog niet is uitgenodigd,
dit kan betekenen dat iemand net een in een andere postcode gebied woont, deze krijgt dan een uitnodiging voor een andere locatie.
Bron: Http://tv.clubs.nl/Idols
quote:Maw, de echt slechte worden er al aan het begin (voordat de camera erbij is) uitgefilterd?
Op zondag 7 september 2003 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe gaan de audities is zijn werk.Het gaat allemaal in groepen van 200.
Je moet je eventjes melden bij de gastvrouwen en die geven je een nummer. Op Zaterdag is de echte jury nog niet aanwezig Die zijn er alleen op zondag. Dus als je op Zaterdag door mag...zal je Zondag uiteindelijk voor de echte idols jury komen te staan. Je hebt echt heel weinig tijd om te laten zien wat je kan....dus geef dan ook alles op het moment dat je er Zaterdag bent. Dat betekent dus ook dat er alleen op Zondag camera bij is.Dat scheelt weer voor de mensen die daar een beetje vrees voor hebben.Bron: Greatabby van HMG ( http://tv.clubs.nl/Idols )
quote:Dat brengen ze wel weer uit op DVD
Op zondag 7 september 2003 17:09 schreef kingmob het volgende:
Maw, de echt slechte worden er al aan het begin (voordat de camera erbij is) uitgefilterd?
De voorrondes zijn eigenlijk het leukst, gezien de winnaar wel een 2e Jim of Jamai zal zijn (of zal het dit keer toch een vrouw worden?).
quote:Ik hoop wel dat de winnaar een vrouw wordt......bij Idols 1 had Dewi of Hind het moeten worden......maar ja.
Op zondag 7 september 2003 17:18 schreef MSXUser het volgende:[..]
Dat brengen ze wel weer uit op DVD
De voorrondes zijn eigenlijk het leukst, gezien de winnaar wel een 2e Jim of Jamai zal zijn (of zal het dit keer toch een vrouw worden?).
overings kijk ik vanaf de finale niet meer, teveel onzin tussendoor
Dordrecht 6 en 7 sep
Eindhoven 13 en 14 sep
Amsterdam 20 en 21 sep
Eindhoven 4 en 5 okt
Zwollen 11 en 12 okt
Dordrecht 18 en 19 okt
Amsterdam 25 en 26 okt
Bron: http://tv.clubs.nl/Idols
quote:Tsja... feit blijft dat tienermeisjes nu eenmaal eerder naar de winkel gaan om een CDtje te halen. Zoiets wordt wel degelijk meegenomen in de uitslag.
Op zondag 7 september 2003 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop wel dat de winnaar een vrouw wordt......bij Idols 1 had Dewi of Hind het moeten worden......maar ja.
quote:Geen rotterdam dit keer?? en ff vraagje... wanneer komen die uitnodigingen???? (niet dat ik voor niks aan het oefenen ben!)
Op zondag 7 september 2003 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Hier een lijsje met de data`s van de eerste opnames.Dordrecht 6 en 7 sep
Eindhoven 13 en 14 sep
Amsterdam 20 en 21 sep
Eindhoven 4 en 5 okt
Zwollen 11 en 12 okt
Dordrecht 18 en 19 okt
Amsterdam 25 en 26 oktBron: http://tv.clubs.nl/Idols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |