Hehe, 256 reacties.... bug?
quote:Nope ik had m'n post op een beetje rare manier gedaan waardoor het topic weer open ging
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Amsterdam Tournament 2003 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » marlboro3 256 3183 01/08/03 23:11 · DoezelhaarHehe, 256 reacties.... bug?
Jammer dat LeTallec niet opgesteld werd. Leuk dat ik nu wel LSP heb zien spelen, maar echt veel heeft-ie niet kunnen laten zien in die 10 minuten.
Litmanen is duidelijk de meester, en VDV zijn beste leerling. Sonck kwam de tweede helft beter uit de verf maar Sonck op de zijkant: doe maar niet.. Waarom Koeman trouwens 4-3-3 wil spelen is mij een raadsel. Misschien moeten Methodmich en ik harder schreeuwen: 4-4-2!!!.
Smicer en Heskey vielen redelijk in maar nog steeds niet bepaald mijn favorieten. Gerrard was in de tweede helft wat beter dan de eerste (toen-ie redelijk onzichtbaar was). Riise was OK. Beter dan Vingal. Komt te minste ook mee naar voren.
Wat Ajax mist is iemand die het vuurtjke echt op kan stoken: de leiding neemt en de beuk er in gooit, zeg dus maar iemand die de rol van Chivu over kan nemen. Voetbaltechnisch geloof ik dat SQD niet echt hoeft onder te doen voor Chivu, maar Chivu wordt volgens mij als aanvoerder wel gemist.
Waarom in godsnaam? Waarom?? Waarom moet nou de gehele technische staf van ajax in het roze??
Om duidelijk te maken dat ajax een meisjesclub is?
Om het homosexuele element van Amsterdam te benadrukken??
Ik snap dat ze een beetje modieus willen overkomen, maar dit is 3x niks!
Wie is het met mij eens?
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:25 schreef Misanthroopia het volgende:
Nouw dan hier maar, ik had er een topic over gestart maar doc was chagrijnig,,,
Ik ben verre van sjaggo hoor
quote:SQD moet zich nog bewijzen en dat zal niet makkelijk worden met de erfenis van Chivu. Ik ben geen ajax-fan, maar ik moet toegeven dat Chivu een van de beste Europese verdedigers is. En eigenlijk vond ik VDV juist wel als een leider spelen. Hij was een van de weinigen die_zelf_voor de actie ging. Litmanen speelde dan ook in dienst van VDV wat hij overigens subliem deed met z'n steekballetjes.
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:23 schreef Doc het volgende:
Hyypia en Henchoz waren weer OK (op dat rare dingetje dat Hyypia deed - bal tegen de paal).Jammer dat LeTallec niet opgesteld werd. Leuk dat ik nu wel LSP heb zien spelen, maar echt veel heeft-ie niet kunnen laten zien in die 10 minuten.
Litmanen is duidelijk de meester, en VDV zijn beste leerling. Sonck kwam de tweede helft beter uit de verf maar Sonck op de zijkant: doe maar niet.. Waarom Koeman trouwens 4-3-3 wil spelen is mij een raadsel. Misschien moeten Methodmich en ik harder schreeuwen: 4-4-2!!!.
Smicer en Heskey vielen redelijk in maar nog steeds niet bepaald mijn favorieten. Gerrard was in de tweede helft wat beter dan de eerste (toen-ie redelijk onzichtbaar was). Riise was OK. Beter dan Vingal. Komt te minste ook mee naar voren.
Wat Ajax mist is iemand die het vuurtjke echt op kan stoken: de leiding neemt en de beuk er in gooit, zeg dus maar iemand die de rol van Chivu over kan nemen. Voetbaltechnisch geloof ik dat SQD niet echt hoeft onder te doen voor Chivu, maar Chivu wordt volgens mij als aanvoerder wel gemist.
Het wordt in ieder geval een spannende titelstrijd tegen PSV dit jaar.
quote:Nouw, das mooi!
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:27 schreef Doc het volgende:[..]
Ik ben verre van sjaggo hoor
Biertje?
quote:Het topic ging op slot om dat er genoeg andere topic waren waar het in besproken kon worden en om nou een apart mode topic te openen in VBL: leek me niet nodig. De opmerking was al geplaatst door iemand anders en daar had ik ook al op geantwoord.
Nouw dan hier maar, ik had er een topic over gestart maar doc was chagrijnig,,,Waarom in godsnaam? Waarom?? Waarom moet nou de gehele technische staf van ajax in het roze??
Om duidelijk te maken dat ajax een meisjesclub is?Om het homosexuele element van Amsterdam te benadrukken??
Ik snap dat ze een beetje modieus willen overkomen, maar dit is 3x niks!
Wie is het met mij eens?
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:02 schreef Doc het volgende:[..]
Dat het roze is niet zo erg, maar die witte boordjes zijn erg lelijk en het roze vloekt bij het rood van de stropdas...
Mooi is anders...
quote:Gin bitterlemon is my poison of choice for this evening
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:30 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
Nouw, das mooi!
Biertje?
Wel 1 dieptepunt: die overhemden van de trainers.
Als ze die nog een keer aan durven doen, in combinatie met een vloekende rood-witte das, ga ik persoonlijk het bestuur van Ajax aangeven bij de mode-politie.
quote:Die gasten bij Oger zijn volgens mij Ajax haters of waanzinnig kleurenblind...
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik vond het van beide kanten een matige wedstrijd, zonder al te veel hoogte punten.Wel 1 dieptepunt: die overhemden van de trainers.
Als ze die nog een keer aan durven doen, in combinatie met een vloekende rood-witte das, ga ik persoonlijk het bestuur van Ajax aangeven bij de mode-politie.
quote:Litmanen speelt altijd in dienst van het elftal, gaat nooit onnodig voor eigensuc6 maar is nog altijd ongelooflijk goed en die steekballetjes behoren tot zijn specialiteiten, hij ziet gewoon iedereen die vrij staat.
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:29 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
SQD moet zich nog bewijzen en dat zal niet makkelijk worden met de erfenis van Chivu. Ik ben geen ajax-fan, maar ik moet toegeven dat Chivu een van de beste Europese verdedigers is. En eigenlijk vond ik VDV juist wel als een leider spelen. Hij was een van de weinigen die_zelf_voor de actie ging. Litmanen speelde dan ook in dienst van VDV wat hij overigens subliem deed met z'n steekballetjes.
Het wordt in ieder geval een spannende titelstrijd tegen PSV dit jaar.
op paar leuke momenten na matige wedstrijd
en idd lelijke roze pakken voor de staf (en ook over de kleding: volgens mij ging bij iedere speler van ajax het kaartje achterin het shirt omhoog staan )
quote:slechter reclame voor die lui...
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:45 schreef Doc het volgende:[..]
Die gasten bij Oger zijn volgens mij Ajax haters of waanzinnig kleurenblind...
... als alle ajacieden nu collectief protest aanteken wordt er vast wel wat aan gedaan (zie keeperstrui bij feyenoord vorig seizoen (of 2 seiz. terug?))
sorry, newbe
[Dit bericht is gewijzigd door robinvdt op 01-08-2003 23:49]
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:46 schreef robinvdt het volgende:(en ook over de kleding: volgens mij ging bij iedere speler van ajax het kaartje achterin het shirt omhoog staan
)
en nu ben ik echt weg!
quote:Die doen het express, want klojo van een Oger heeft Skybox bij F'noord.
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:45 schreef Doc het volgende:Die gasten bij Oger zijn volgens mij Ajax haters of waanzinnig kleurenblind...
Maar van der Vaart was weer super, die acties van die gast mijn hemel hoe doet ie het! Jammer dat de ballen er niet in wilden, hoop wel dat tegen Inter de verdediging wat meer getest wordt.
Ik ben trots op de lelijkheid van deze blouses.
Vooral het roze is typisch voor een ruimdenkende stad.
Go Ajax. En volgend jaar uit in het roze.
quote:ik zat ook al te kijken, wat heeft Ronald Koemand nou weer voor een overhemd aan...fel roze!!
Ik vond het van beide kanten een matige wedstrijd, zonder al te veel hoogte punten.Wel 1 dieptepunt: die overhemden van de trainers.
ben bij alletwee de wedstrijden geweest, vond het gezellig, maar de wedstrijden zelf waren allebei erg bagger... verder ook geen sfeer in het stadion.. komt waarschijnlijk ook doordat er geen doelpunten zijn gevallen bij Ajax- Liverpool...
quote:tuurlijk niet
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:33 schreef Wutangtony het volgende:
Heeft Ajax gewonnen????
quote:IK ZEI;TUURLIJK NIET,0-0 is geen winst
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:36 schreef Wutangtony het volgende:
ze hebben gewonnen dus?
quote:hoe dom ben jij eigenlijk?
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:37 schreef Wutangtony het volgende:
dus ze hebben niet gewonnnen?
quote:klopt,6-0 verloren en dag hoor
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:39 schreef Wutangtony het volgende:
ja, nee, maaruh ze hebben dus niet gewonnen???
quote:ze hebben dus niet gewonnnen???
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:40 schreef DutchGooner het volgende:[..]
klopt,6-0 verloren en dag hoor
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:40 schreef DutchGooner het volgende:[..]
klopt,6-0 verloren en dag hoor
quote:Waarlijk gesproken als een man met de juiste connecties ... ervaringen met de MP?
http://www.vi.nl/images2/d/0/3/1998859957_1999999554_Vaart01_192_180.jpg
Lijkt wel een Alien, en check die arm/hand...brrr
quote:Idd
Op zaterdag 2 augustus 2003 07:58 schreef Smeich het volgende:
Wat is dat in hemelsnaam voor foto van Van der Vaart op vi.nl?http://www.vi.nl/images2/d/0/3/1998859957_1999999554_Vaart01_192_180.jpg
quote:Bijna ondragelijk om te zien. Hup Feyenoord !
Waarom in godsnaam? Waarom?? Waarom moet nou de gehele technische staf van ajax in het roze??
quote:En een discussie over de wedstrijd http://forums.thisisanfield.info/viewtopic.php?t=1630
Result: Ajax 0-0 Liverpool (FT)
Date: Friday, 1 August 2003Match Report by liverpoolfc.tv's Paul Rogers
While a goalless draw away to Amsterdam Tournament hosts Ajax is nothing to be ashamed about, tonight's match simply proved that you can't please all of the fans all of the time.
Whereas long-distance fans in the Far East will have been overjoyed to catch a rare glimse of their heroes on the club's pre-season tour of Thailand and Hong Kong, supporters who travelled to Holland today will have seen the expected after-effects of so much travelling in such a short space of time.
Gerard Houllier's players only arrived back in London in the early hours of Monday morning and as the manager revealed before the game, it's quite normal to experience a slight dip in pre-season as the effects of the heat of the Far East and all the travelling take their toll on the players.
In fact, two years ago the club played the same Amsterdam tournament just days after returning to England from a tour of Singapore and Thailand and struggled a bit despite a Jari Litmanen goal being enough to beat Valencia.
Tonight Jari was on the bench for the opponents for most of the match but in Harry Kewell, the Reds proved that they've got a player who will win his fair share of matches during what will hopefully be a long and profitable career at Anfield.
With Kewell returning for only his second ever start for Liverpool - his first in a Red shirt - after picking up the ankle injury that forced him to miss the club's pre-season Far East tour, Gerard Houllier picked a team to kick-off the Amsterdam Tournament that shouldn't be far off the one he'd probably like to name against Chelsea.
Sure, Gregory Vignal will have a fight on his hands to make the left-back slot his own and Emile Heskey, Vladimir Smicer and Chris Kirkland will all still be hoping to make the starting 11 when the season starts but make no mistake, this was a strong - if slightly tired - Liverpool team.
Ajax enjoyed the best of the opening minutes and could have scored after five minutes but for a great save from Jerzy Dudek after a low shot from Van der Vaart.
Six minutes later and Harry Kewell beat two players before releasing Milan Baros in the area but the Czech striker failed to get enough power on his shot - a golden opportunity for Liverpool to take the lead had just passed.
Fifteen minutes in and Ajax looked like they might have been about to break the deadlock when a dangerous cross from the right troubled Dudek but the Liverpool defence somehow managed to clear the ball.
After 21 minutes Gregory Vignal became the first player to go into the referee?s book when his foul on Steven Pienaar earned him a Yellow Card. From the resulting quick free-kick, Petri Pasanen almost caused a costly mix-up in the Reds area before Dudek got both hands on the ball.
Five minutes later Liverpool again went close with a Hyypia backwards header that just sailed wide from a free-kick from the left.
Liverpool could have taken the lead on the half-hour mark when a long-range shot from Harry Kewell was blocked in the area.
Three minutes later and Trabelsi followed Vignal into the book after bring down Diouf on the right wing. Danny Murphy?s long-range free-kick went for goal but sailed just over the bar.
A better chance arrived when Baros showed his blistering pace to race into the box but he couldn?t manage to find room for a shot on goal.
Just before half-time, Van der Vaart proved just why he is so highly rated when he produced a magnificent turn inside the box but Dudek was equal to his finish. The Polish keeper had to be at his best though seconds later when he tipped a thundering shot over his bar when a goal looked certain.
After a goaless first-half, Gerard Houllier resisted the temptation to change things around at half-time and it almost paid off when Diouf almost netted an opener but for a brilliant save from Maarten Stekelenburg in the Ajax goal. Just yards out from goal but facing a tight angle, the Senegal star saw his shot flicked off the line.
While Diouf's attempt was probably Liverpool's best attempt on goal in the second half, the team as a whole played well and held their own against a very quick-footed and skillful Ajax team. The home side didn't reach the quarter-finals of last season's Champions League for nothing.
With 73 minutes gone, Liverpool finally the first of their changes when Vladimir Smicer and John Arne Riise came on for Kewell and Vignal but it was a great bit of play by Murphy and Gerrard which almsot resulted in a goal for the Reds. The two friends linked up well in the midfield but when Gerrard attempted to centre the ball for a knock in, the Ajax defence reacted just in time to clear the danger.
Seven minutes later and there was a massive scare for the Reds bench when Sami Hyypia almost deflected a cross into his own net. Fortunately for the Liverpool captain and his team-mates, the post managed to keep the ball out of the net.
With just under 10 minutes left on the clock, Emile Heskey and Florent Sinama-Pongolle were introduced for Owen and Baros but try as they might, neither team could break the deadlock despite a few frantic final minutes.
Even in het kort:
Escudé speelde zoals ik dat had verwacht: defensief minder risicovol dan Chivu, daardoor verdedigend sterker, maar opbouwend / aanvallend minder. Hij is iets sneller dan Chivu, maar tegen Baros en Owen valt dat niet op...
Sonck wil ik in een 4-4-2 zien, zoals Doc en ik al een tijdje roepen hier, met Ibrahimovic ernaast. Misschien zondag?
Verder vond ik Wesley Sneijder toch wel de beste. Kiest bijna altijd de goede oplossing, bijna elke bal komt aan. Begint een klein fenomeen te worden.
Van der Vaart viel natuurlijk het meest op, door die acties.
quote:en dit dan 'onze David Beckham' noemen
Op zaterdag 2 augustus 2003 07:58 schreef Smeich het volgende:
Wat is dat in hemelsnaam voor foto van Van der Vaart op vi.nl?http://www.vi.nl/images2/d/0/3/1998859957_1999999554_Vaart01_192_180.jpg
quote:Dan ben je een dag te laat. De Gay-prideparade is vanavond in Amsterdam.
Op zaterdag 2 augustus 2003 02:04 schreef tong80 het volgende:
Tong is trouwens zondag te herkennen aan z'n roze shirt.
Liverpool alleen de eerste helft onthutsend zwak.
Liverpool frustrate Ajax
Liverpool hold Ajax to a scoreless draw at the Amsterdam Tournament.
Alsof Liverpool een wereldprestatie levert door het machtige ajax op 0-0 te houden.
Van mij mogen de spitsen van ajax wel het hele jaar spelen als gisteravond. Wat een gepruts voor het goal zeg.
quote:Keepersshirt van zoetebier
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:00 schreef tong80 het volgende:
De homo-fobe hand in hand supporters van Feyenoord kwamen vorig jaar in opstand vanwegen de roze uit-shirts van Feyenoord.
Maar tis idd verdomd lelijk, het hele ensemble. Maar we're from Amsterdam, we don't care .
Wat speelde VDV af en toe heerlijk trouwens, met die sleepjes. Jammer dat ie het niet afronde.
quote:Hoeft niet. Als Liverpool van Inter wint en Inter maakt in die wedstrijd geen goal, dan kan Ajax genoeg hebben aan een 2-0 overwinning op Galatasaray.
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:52 schreef superjoden het volgende:
Inter zal dit toernooi wel op zijn naam schrijven of Ajax moet met 3 doelpunten verschil winnen maar dat zie ik niet gebeuren..... de wedstrijd was niet echt enerverend met een paar enkele acties.... de nieuwelingen speelden niet slecht maar moeten duidelijk nog wennen aan dit elftal....
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:58 schreef Qi het volgende:[..]
Hoeft niet. Als Liverpool van Inter wint en Inter maakt in die wedstrijd geen goal, dan kan Ajax genoeg hebben aan een 2-0 overwinning op Galatasaray.
quote:Nog niet helemaal wakker?
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:58 schreef Qi het volgende:[..]
Hoeft niet. Als Liverpool van Inter wint en Inter maakt in die wedstrijd geen goal, dan kan Ajax genoeg hebben aan een 2-0 overwinning op Galatasaray.
Niet raar natuurlijk gezien ploegen als Inter en Liverpool nogal bekend staan om 't aantrekkelijke voetbal
Eerst gelachen om Klein Turkije dat was uitgerukt naar de Arena en vervolgens zichtbaar teleurgesteld afdropen...
Overigens wel vreselijk gaaf in de rust van Gala - Inter... Een knakker van Galatasary die echt fantastische dingen met de bal deed, waanzinnig gewoon!
Ajax - Liverpool, mwah, niet matig, maar wel verre van goed. Ik vond SQD juist erg tegenvallen. Sonck viel me mee, die komt er wel... En Van de Vaart en Litmanen, pfff wat goed weer...
Overigens genoeg kippevel momenten gehad. Een staande ovatie voor Andy van der Meyde, de entree van Litmanen blijft altijd mooi en helemaal als de Liverpool supporters ook mee klappen, en als hoogtepunt het YNWA met de Liverpool supporters.
Overigens Doc, op Zuid was het nog wel even "gezellig"... Dat was aan de linkerkant zeg maar. Volgens mij hing daar iets Engels. Aan de andere kant hing dat doek met Wallsall...
Wie denken jullie wie dit seizoen onder de lat zal staan bij ajax?
Persoonlijk hoop ik op Boschker. Stekelenburg is echt iemand voor de toekomst en Boschker zit voor een keeper nu op de perfecte leeftijd. Daarnaast heeft hij zich seizoen op seizoen bewezen bij de tukkers.
en daarnaast wil ik hem in mijn team omdat hij zo goedkoop is in het competiespel 'coach van het jaar' van het dagblad van het noorden
quote:Ik had begrepen dat zijn Engels en Nederlands nog niet zo goed waren,,, en vorig jaar werd hij ook om de haverklap gepasseerd,,,,
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:40 schreef zjroentje het volgende:
Lobont is met afstand de beste.
quote:Ow?
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:44 schreef Misanthroopia het volgende:,,, en vorig jaar werd hij ook om de haverklap gepasseerd,,,,
quote:Lobont heeft dat seizoen de helft van alle wedstrijden gekeept. Stekelenburg en Didulica de rest.
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:45 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ow?
Jezus wat hebben ze een slecht team dit jaar. Gierige bestuurders, hebben nog geen eens ff normale spelers gekocht en die trainer borduurt lekker verder op de flut elftal van vorig jaar. Dat ze 2e zijn geworden hebben ze te danken aan de rest omdat die gewoon slecht waren.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:18 schreef karagoz het volgende:
2 kaartjes te koop voor zondag tegen kostprijs. Ben nogal teleurgesteld in GS, tering wat een shitzooi.
Op noord, vak 116 ¤ 50, op te halen in Amsterdam...Jezus wat hebben ze een slecht team dit jaar. Gierige bestuurders, hebben nog geen eens ff normale spelers gekocht en die trainer borduurt lekker verder op de flut elftal van vorig jaar. Dat ze 2e zijn geworden hebben ze te danken aan de rest omdat die gewoon slecht waren.
quote:ohja, vorig seizoen was idd het slechste sinds jaren... uitgeschakeld in de kwartfinale CL zo waardeloos hebben we het de 5 jaar ervoor niet gepresteerd
2 kaartjes te koop voor zondag tegen kostprijs. Ben nogal teleurgesteld in GS, tering wat een shitzooi.
Op noord, vak 116 ¤ 50, op te halen in Amsterdam...Jezus wat hebben ze een slecht team dit jaar. Gierige bestuurders, hebben nog geen eens ff normale spelers gekocht en die trainer borduurt lekker verder op de flut elftal van vorig jaar. Dat ze 2e zijn geworden hebben ze te danken aan de rest omdat die gewoon slecht waren.
rot op loser, zelfs psv'ers en feyenoorders zeggen dat we goed ingekocht hebben.. 1 mindere wedstrijd en meteen opgeven
quote:Ooit van Galatasaray gehoord...
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:39 schreef robinvdt het volgende:[..]
ohja, vorig seizoen was idd het slechste sinds jaren... uitgeschakeld in de kwartfinale CL zo waardeloos hebben we het de 5 jaar ervoor niet gepresteerd
rot op loser, zelfs psv'ers en feyenoorders zeggen dat we goed ingekocht hebben.. 1 mindere wedstrijd en meteen opgeven
quote:goedemorgen
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:39 schreef robinvdt het volgende:[..]
ohja, vorig seizoen was idd het slechste sinds jaren... uitgeschakeld in de kwartfinale CL zo waardeloos hebben we het de 5 jaar ervoor niet gepresteerd
quote:Grappig, 116 zat ik gisteren naast... Zaten inderdaad een hele berg van die teleurgestelde GS supps...
quote:dat leek mij een mooi gezicht,jammer dat ik die gemist heb
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Grappig, 116 zat ik gisteren naast... Zaten inderdaad een hele berg van die teleurgestelde GS supps...
quote:oeps... tijd voor vakantie... ohnee die zit er net op
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:48 schreef DutchGooner het volgende:[..]
goedemorgen
'Zdenek heeft vrijdag de benodigde stempels gekregen op de Nederlandse ambassade in Praag. Zondag kan hij dus voor Ajax spelen', aldus algemeen directeur Arie van Eijden.
vi
Wat gebeurt er eigenlijk als Ajax met 2-0 van Inter wint...dan staan ze beide op 6 punten. Is dan het onderlinge resultaat doorslaggevend ?
quote:doelpunten zijn ook 1 punt waard dus de tussenstand:
Op zondag 3 augustus 2003 11:27 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik heb vrijdag wel genoten van het spel en de sfeer....vanavond hoop ik er ook een leuk resultaat bij te zien...Wat gebeurt er eigenlijk als Ajax met 2-0 van Inter wint...dan staan ze beide op 6 punten. Is dan het onderlinge resultaat doorslaggevend ?
Ajax moet dus met 3 doelpunten verschil winnen
maar er zijn belangrijkere prijzen dan het amsterdam tournament
quote:Maar als Ajax met 2-0 wint staan ze gelijk, wat dan? Strafschoppen?
Op zondag 3 augustus 2003 12:06 schreef robinvdt het volgende:[..]
doelpunten zijn ook 1 punt waard dus de tussenstand:
Inter 6 punten
Ajax 1 punt
Liverpool 1 punt
Galatasaray 0 puntenAjax moet dus met 3 doelpunten verschil winnen
maar er zijn belangrijkere prijzen dan het amsterdam tournament
quote:dan zal degene met de meeste doelpunten voor wel winnaar worden
Op zondag 3 augustus 2003 12:09 schreef Jadakis het volgende:[..]
Maar als Ajax met 2-0 wint staan ze gelijk, wat dan? Strafschoppen?
quote:Dan doelsaldo Inter: 3-2
Op zondag 3 augustus 2003 12:09 schreef Jadakis het volgende:[..]
Maar als Ajax met 2-0 wint staan ze gelijk, wat dan? Strafschoppen?
Lijkt me dus dat Ajax het toernooi wint dan.
Doelsaldo / Doelpunten voor / Onderling resultaat, het kan allemaal...
quote:Als Ajax met 2-0 wint hebben ze EN een beter onderling resultaat EN een beter doelsaldo...lijkt me erg vreemd als Inter dan omdat ze 3 doelpuntjes voor hebben winnen...maar je weet het natuurlijk nooit in Amsterdam
Op zondag 3 augustus 2003 13:04 schreef Jadakis het volgende:
Dat is dus ook nog niet echt duidelijkDoelsaldo / Doelpunten voor / Onderling resultaat, het kan allemaal...
Grtz en Ajax kampioen Mario
Let's go For Pumping
quote:ik denk dat ik je hier gelijk in moet geven..... ik denk dat we tegen het gelouterde inter tegen een nederlaag oplopen....
Op zondag 3 augustus 2003 15:10 schreef methodmich het volgende:
Winnen van Inter is niet zo maar gedaan... Ik ben bang dat Ajax 90 minuten beter is, maar toch met 1-2 verliest.
quote:enig realisme is wel op zijn plaats lijkt mij...Inter is een gelouterde europese topclub..... ajax zal wel 80 minuten dominant zijn maar door 1 onoplettendheidje zal er waarschijnlijk een tegendoelpunt vallen....
Op zondag 3 augustus 2003 18:14 schreef SanderVeldhuis het volgende:
Mensen, mensen toch!
Waar is jullie trouwe Ajax-hoop toch in vredesnaam gebleven.
Ik zeg dat Ajax met 3-0 wint.
Ben trouwens wel benieuwd hoe Van Der Meyde het doet tegen de verdediging van Ajax
quote:Gala sneed idd als boter door die Liverpool-defensie. Mooie radslag ook daarna
Op zondag 3 augustus 2003 18:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Galatasaray komt op 1-0 tegen Liverpool via Batista die een mooie aanval keurig afrondde
quote:Ben ik blij dat ik al die juichende Turken niet hoef te zien
Op zondag 3 augustus 2003 19:01 schreef keeper het volgende:[..]
Gala sneed idd als boter door die Liverpool-defensie. Mooie radslag ook daarna
.
2-1 Gala door een schitterende vrijetrap van Cesar Prates
quote:Tja... ze moeten ook eens normale spelers kopen.. Kewell..
Op zondag 3 augustus 2003 19:22 schreef BrauN het volgende:
Liverpool zwakjes... Ik ben bang dat het aankomend seizoen lang niet zo leuk gaat worden als iedere LFC fan hoopt. Ze maken een alles behalve sterke indruk.
best wel genieten eigenlijk
Pratez, zie hem voor het eerst. Heel goed
quote:Sinds die fransman van een Gerard Hoellier er zit is het al tijden niets...
Op zondag 3 augustus 2003 19:22 schreef BrauN het volgende:
Liverpool zwakjes... Ik ben bang dat het aankomend seizoen lang niet zo leuk gaat worden als iedere LFC fan hoopt. Ze maken een alles behalve sterke indruk.
quote:Hier kan je een leuk inkoppertje van maken.
Op zondag 3 augustus 2003 20:25 schreef keeper het volgende:
Als ik Liverpool fan was zou ik toch me niet in dit topic laten zien zeg.
quote:Hij spreekt de naam Chivu ook wel een beetje vaag uit, Sjifu ofzo
Op zondag 3 augustus 2003 20:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Opzouten met die de Boer, de saaiste man op aarde.
quote:Verbaasde me eigenlijk dat die hem niet chiuhvu noemde.
Op zondag 3 augustus 2003 20:35 schreef -Hans- het volgende:[..]
Hij spreekt de naam Chivu ook wel een beetje vaag uit, Sjifu ofzo
quote:haha lol
Op zondag 3 augustus 2003 20:37 schreef The_Coach het volgende:[..]
Verbaasde me eigenlijk dat die hem niet chiuhvu noemde.
Je weet het maar nooit met Frank
komt vast omdat ze op ze op shirt van een bepaalde Duitse club lijken
quote:NAC
Op zondag 3 augustus 2003 20:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wat een lelijk shirtjes van Inter zeg....komt vast omdat ze op ze op shirt van een bepaalde Duitse club lijken
quote:Hmm dat zal het zijn...
Op zondag 3 augustus 2003 20:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De shirtjes zijn niet lelijk, maar ook niet echt Inter
quote:Wie is eraf? Ik zit niet te kijken, maar ik gok Emre?
Op zondag 3 augustus 2003 21:28 schreef The_Coach het volgende:
De irritantste speler is er iig af.
VD Vaart 2-0 btw
quote:Dat heet nu Van der Vaart
Op zondag 3 augustus 2003 21:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Lekker verdedigd ook
quote:Idd, schitterend hoe hij de kans creeerde.
Op zondag 3 augustus 2003 22:02 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Dat heet nu Van der Vaart
quote:Mwah, als ie wat minder balverlies lijd, komt het wel goed.
Op zondag 3 augustus 2003 22:03 schreef GerardVanAs het volgende:
Sonck valt me weer vies tegen vandaag.
quote:Hij zal zo wel vervangen worden door Wamberto.
Op zondag 3 augustus 2003 22:04 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Mwah, als ie wat minder balverlies lijd, komt het wel goed.
quote:en laten we hopen dat het niet de laatste keer zal zijn dit seizoen
Op zondag 3 augustus 2003 22:03 schreef GerardVanAs het volgende:
Sonck valt me weer vies tegen vandaag.
Van die jongen wordt veel te veel verwacht,laat die jongen zich maar eerst in NL bewijzen
quote:Neuh, dat noem ik slecht verdedigen. Die sliding was niet nodig.
Op zondag 3 augustus 2003 22:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
Dat heet nu Van der Vaart
Sonck trouwens , deel III in de reeks Gabrich, Machlas
quote:Precies, er staat ook teveel druk op hem.
Op zondag 3 augustus 2003 22:05 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en laten we hopen dat het niet de laatste keer zal zijn dit seizoen
Van die jongen wordt veel te veel verwacht,laat die jongen zich maar eerst in NL bewijzen
Hij kan niet goed mee voetballen.
quote:90e, minuut Wambertoooo goal.... maarrrr was dat geen buitenspel???
Op zondag 3 augustus 2003 22:04 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Hij zal zo wel vervangen worden door Wamberto.
Hoe dan ook hij telt, en het is 3-0 en Ajax wint het AT
quote:Mwoah, na een paar oefenwedstrijdjes kun je nog niet gelijk spreken van een mislukking of niet. Dat kun je pas tegen de winterstop een keer beoordelen.
Op zondag 3 augustus 2003 22:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Neuh, dat noem ik slecht verdedigen. Die sliding was niet nodig.
Sonck trouwens
, deel III in de reeks Gabrich, Machlas
quote:Misschien niet, maar de superaanvaller die er even 30 in zou komen leggen lijkt me ook zeer voorbarig
Op zondag 3 augustus 2003 22:06 schreef GerardVanAs het volgende:
Mwoah, na een paar oefenwedstrijdjes kun je nog niet gelijk spreken van een mislukking of niet. Dat kun je pas tegen de winterstop een keer beoordelen.
quote:Jij laat je wel kennen zeg, als Ajax verliest loop je keihard te laggen, nu ze 2-0 voorstaan en de 2e goal gewoon schitterend was.... Begin je te janken over slecht verdedigen.
Op zondag 3 augustus 2003 22:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Schitterend schot van Recoba, helaas net op de lat
En net zoals PSV - Lyon, het blijven OEFENWEDSTRIJDEN.
quote:2e goal schitterend.....DAAR moet ik pas om lachen. Dan was de 1-0 zeker 2 keer zo mooi...maar oh nee, godenzoon VdV maakt um, dus dan is het meteen geweldig.
Op zondag 3 augustus 2003 22:14 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Jij laat je wel kennen zeg, als Ajax verliest loop je keihard te laggen, nu ze 2-0 voorstaan en de 2e goal gewoon schitterend was.... Begin je te janken over slecht verdedigen.
En net zoals PSV - Lyon, het blijven OEFENWEDSTRIJDEN.
quote:De actie was schitterend, de goal opzich niet.
Op zondag 3 augustus 2003 22:16 schreef Bobu het volgende:[..]
2e goal schitterend.....DAAR moet ik pas om lachen. Dan was de 1-0 zeker 2 keer zo mooi...maar oh nee, godenzoon VdV maakt um, dus dan is het meteen geweldig.
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:16 schreef Bobu het volgende:[..]
2e goal schitterend.....DAAR moet ik pas om lachen. Dan was de 1-0 zeker 2 keer zo mooi...maar oh nee, godenzoon VdV maakt um, dus dan is het meteen geweldig.
quote:Idd, de actie d'r voor.
Op zondag 3 augustus 2003 22:17 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
De actie was schitterend, de goal opzich niet.
quote:Nee, het was een schitterend schot van Recoba en als liefhebber vond ik het jammer dat die bal er niet in ging. anders had ik wel een
Op zondag 3 augustus 2003 22:14 schreef Ajaxno1 het volgende:
Jij laat je wel kennen zeg, als Ajax verliest loop je keihard te laggen, nu ze 2-0 voorstaan en de 2e goal gewoon schitterend was.... Begin je te janken over slecht verdedigen.En net zoals PSV - Lyon, het blijven OEFENWEDSTRIJDEN.
En die goal was slecht verdedigd en ik heb nergens gezegd dat ik Ajax dit misgun, dus jij leest alleen maar wat je wilt lezen en dat komt nogal dom over.
quote:Dat bedoel ik dus. Die goal van Pienaar was knap en daar heb ik totaal geen commentaar op, maar wel bewondering.
Op zondag 3 augustus 2003 22:16 schreef Bobu het volgende:2e goal schitterend.....DAAR moet ik pas om lachen. Dan was de 1-0 zeker 2 keer zo mooi...maar oh nee, godenzoon VdV maakt um, dus dan is het meteen geweldig.
Helaas is ieder beetje tegengas geloof ik direct landverraad hier
quote:Jij reageerd denk precies hetzelfde als je het over jouw club gaat... Is normaal denk ik
Op zondag 3 augustus 2003 22:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat bedoel ik dus. Die goal van Pienaar was knap en daar heb ik totaal geen commentaar op, maar wel bewondering.
Helaas is ieder beetje tegengas geloof ik direct landverraad hier
Overigens sinds Jari meedoet gaat het een stuk beter....
quote:Zeker, maar ik durf daarna ook toe te geven dat ik soms fout zit
Op zondag 3 augustus 2003 22:23 schreef Ajaxno1 het volgende:
Jij reageerd denk precies hetzelfde als je het over jouw club gaat... Is normaal denk ikOverigens sinds Jari meedoet gaat het een stuk beter....
quote:Dat is idd wel zo,de PSV (op 1 persoon na dan) en Feyenoord supporters kunnen nog enigzins zelfkritiek uiten,dat is iets wat je zelden of nooit van een jood hoort of ziet
Op zondag 3 augustus 2003 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zeker, maar ik durf daarna ook toe te geven dat ik soms fout zit
quote:Toch vind ik dat we wel tevreden mogen zijn, 1x gelijk, 1x gewonnen, 2x de 0 gehouden.
Op zondag 3 augustus 2003 22:32 schreef The_Coach het volgende:
Het is dat het Toernooi zo'n rare punten telling heeft anders was die allang in de zak.
Gewonnen
quote:Ze zijn er wel, maar die zijn in de minderheid.
Op zondag 3 augustus 2003 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
Dat is idd wel zo,de PSV (op 1 persoon na dan) en Feyenoord supporters kunnen nog enigzins zelfkritiek uiten,dat is iets wat je zelden of nooit van een jood hoort of ziet
Overigens wint Ajax deze wedstrijd terecht van een niet echt geinspireerd ogend Inter.
3-0 na een stapfout van Zanetti. vd Vaart geeft keurig af op Wamberto
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:06 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
90e, minuut Wambertoooo goal.... maarrrr was dat geen buitenspel???
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:35 schreef CAZZO het volgende:
zie die paupers es blij zijn
zielig toernooitje met zulke zwakke tegenstanders
quote:
quote:
quote:
quote:3-0 tegen een halve-finale CL ploeg noem ik nou niet slecht.
quote:Wij hebben er al 3
Op zondag 3 augustus 2003 22:36 schreef Duiveltja het volgende:
Eerste prijs is al binnen
quote:He, nu mag deze opmerking wel
Op zondag 3 augustus 2003 22:36 schreef Duiveltja het volgende:
Eerste prijs is al binnen
yes! het is hem van harte gegund, echt kicken man!
En het toernooi gewonnen
YES!!!!!!!!! Klasse jongens
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:38 schreef chelloboy het volgende:
Laat die neuzen maar ff blij wezen,het is toch hun enigste prijs die ze winnen dit jaar.
Begin ook wel aardig op een Duitse ploeg te lijken ajaks met hun laaste minuut doelpunt.
Ga jij maar fijn genieten van je prijzen tegen topclubs als Nacional en Crystal Palace.
quote:Zo duits als PSFAU zullen ze nooit worden.
Laat die neuzen maar ff blij wezen,het is toch hun enigste prijs die ze winnen dit jaar.
Begin ook wel aardig op een Duitse ploeg te lijken ajaks met hun laaste minuut doelpunt.
quote:Nee, jij bent lekker met al die kut-
Verschil is dat Ajax dat laatste doelpunt scoort als ze al 2-0 voorstaan.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 03-08-2003 22:41]
quote:Idd, als ik me niet vergis scoorde Rommedahl van het weekend nog een winnende treffer in de 89ste minuut.
Op zondag 3 augustus 2003 22:39 schreef The_Coach het volgende:[..]
Zo duits als PSFAU zullen ze nooit worden.
quote:Geweldige reactie!
Op zondag 3 augustus 2003 22:39 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ga jij maar fijn genieten van je prijzen tegen topclubs als Nacional en Crystal Palace.
quote:Jaloers?
quote:wat een diplomatiek antwoord zeg
Op zondag 3 augustus 2003 22:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mooie opsteker voor Ajax iig, nu de perikelen op de transfermarkt maar afwachten
quote:2e divisie clubs waar ajax niet van kon winnen?
Op zondag 3 augustus 2003 22:40 schreef twi het volgende:[..]
Nee, jij bent lekker met al die kut-
smileys van je zodra er van een 2e divisieclub uit Engeland wordt gewonnen
.
Niemand geloofde mij, ze dachten dat ik gek was!!!
Ik gun het Ajax echt heel erg, en ook erg collegiaal van Rafael (die al een goal had gemaakt) om het laatste doelpunt op naam van Wamberto te laten schrijven.
Kom nou maar eens op met jullie reactie!
Bij deze zeg ik dan ook maar dat Ajax dit jaar LANDSKAMPIOEN wordt!!
++++AJAX++++
quote:PSV had ook meer voorbereiding tegen betere clubs voor de wedstrijden tegen Engelse eerste divisie clubs.
Op zondag 3 augustus 2003 22:42 schreef DutchGooner het volgende:[..]
2e divisie clubs waar ajax niet van kon winnen?
quote:Met het mooie doelpunt van Sonck ;D
Op zondag 3 augustus 2003 22:42 schreef DutchGooner het volgende:[..]
quote:Ik zou bij een 2-1 overwinning in ieder geval géén
Op zondag 3 augustus 2003 22:42 schreef DutchGooner het volgende:
quote:WAAR KOM JIJ VANDAAN, WAAR WAS JIJ TOEN HET KUT GING MET AJAX. OPTIEFTEN!
Op zondag 3 augustus 2003 22:44 schreef SanderVeldhuis het volgende:
Het is nu opeens wel erg "stil" aan de overkant, vind je ook niet?
Wie zei hier VOOR Ajax-Liverpool dat het in 0-0 zou eindigen?
Wie zei hier VOOR Ajax-Internazionale dat het in 3-0 in het voordeel van Ajax zou eindigen?Niemand geloofde mij, ze dachten dat ik gek was!!!
Ik gun het Ajax echt heel erg, en ook erg collegiaal van Rafael (die al een goal had gemaakt) om het laatste doelpunt op naam van Wamberto te laten schrijven.Kom nou maar eens op met jullie reactie!
![]()
![]()
++++AJAX++++
![]()
![]()
quote:Goed excuus
Op zondag 3 augustus 2003 22:44 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
PSV had ook meer voorbereiding tegen betere clubs voor de wedstrijden tegen Engelse eerste divisie clubs.
quote:Ja, iedereen kan lezen wat er staat
Op zondag 3 augustus 2003 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
wat een diplomatiek antwoord zeg
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:44 schreef SanderVeldhuis het volgende:
Het is nu opeens wel erg "stil" aan de overkant, vind je ook niet?
Wie zei hier VOOR Ajax-Liverpool dat het in 0-0 zou eindigen?
Wie zei hier VOOR Ajax-Internazionale dat het in 3-0 in het voordeel van Ajax zou eindigen?Niemand geloofde mij, ze dachten dat ik gek was!!!
Ik gun het Ajax echt heel erg, en ook erg collegiaal van Rafael (die al een goal had gemaakt) om het laatste doelpunt op naam van Wamberto te laten schrijven.Kom nou maar eens op met jullie reactie!
![]()
![]()
++++AJAX++++
![]()
![]()
quote:Ik noem het geen excuus, het kan een oorzaak zijn.
Op zondag 3 augustus 2003 22:45 schreef Potter het volgende:[..]
Goed excuus
quote:smoesjes
Op zondag 3 augustus 2003 22:44 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
PSV had ook meer voorbereiding tegen betere clubs voor de wedstrijden tegen Engelse eerste divisie clubs.
quote:Devie !!!!
Op zondag 3 augustus 2003 22:45 schreef devv05 het volgende:
geweldige die jaloerse reactieswees maar lekker bang
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 03-08-2003 22:47]
Het is leuk , dat we winnen. Maar om je nu ineens te laten zien, en te gaan roepen dat we "zomaar" kampioen worden... zucht
quote:snap je nou wat ik bedoelde met die opmerking in het toto-topic?
Op zondag 3 augustus 2003 22:47 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik wil ff "Ajacieden" die hier zich voor het eerst laten zien, erop wijzen dat dit een oefentoernooi was.....Het is leuk
, dat we winnen. Maar om je nu ineens te laten zien, en te gaan roepen dat we "zomaar" kampioen worden... zucht
quote:Ik schijt al in mijn broek van angst.
Op zondag 3 augustus 2003 22:45 schreef devv05 het volgende:
geweldige die jaloerse reactieswees maar lekker bang
* Cart_man rilt, brrrrr
quote:Euhm die moet ik ff terug zoeken denk ik
Op zondag 3 augustus 2003 22:48 schreef DutchGooner het volgende:[..]
snap je nou wat ik bedoelde met die opmerking in het toto-topic?
quote:Vindt Tottenham Hotspurs geen 2e divisieclub hoor.
Op zondag 3 augustus 2003 22:40 schreef twi het volgende:[..]
Nee, jij bent lekker met al die kut-
smileys van je zodra er van een 2e divisieclub uit Engeland wordt gewonnen
Verschil is dat Ajax dat laatste doelpunt scoort als ze al 2-0 voorstaan.
quote:Zei onze Diehard
Ik wil ff "Ajacieden" die hier zich voor het eerst laten zien, erop wijzen dat dit een oefentoernooi was.....Het is leuk
, dat we winnen. Maar om je nu ineens te laten zien, en te gaan roepen dat we "zomaar" kampioen worden... zucht
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:44 schreef GerardVanAs het volgende:PSV had ook meer voorbereiding tegen betere clubs voor de wedstrijden tegen Engelse eerste divisie clubs.
En die Peace cup stelde niks voor met al die extreem zwakke tegenstanders. Ze waren ongeveer even ver in de voorbereiding dus dat is een kul argument.
Beide teams hebben nu een oefentoernooi gewonnen, maar ze staan allebei nog op 0 punten in de competitie
quote:die ene over "sympatieke joden",kzie andere niet gauw zulke opmerkingen maken
Op zondag 3 augustus 2003 22:48 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Euhm die moet ik ff terug zoeken denk ik
O ja, en het is natuurlijk leuk enzo dat we hebben gewonnen, maar wat hebben we hieraan?
Vandaag feesten, morgen al vergeten
quote:alleen zal PSV er financieel gezien veel meer wijzer van geworden zijn dan ajax nu.
Op zondag 3 augustus 2003 22:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En die Peace cup stelde niks voor met al die extreem zwakke tegenstanders. Ze waren ongeveer even ver in de voorbereiding dus dat is een kul argument.
Beide teams hebben nu een oefentoernooi gewonnen, maar ze staan allebei nog op 0 punten in de competitie
quote:Ja want uiteraard zijn alleen mensen die hier al 10 jaar op het forum zitten echte ajacieden
quote:sorry,zag je voor een andere user aan
Op zondag 3 augustus 2003 22:48 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Euhm die moet ik ff terug zoeken denk ik
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:48 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ik schijt al in mijn broek van angst.
* Cart_man rilt, brrrrr
quote:Zucht, nee ik zit niet elke wedstrijd in de Arena, heb geen Ajax tatoo. Helaas, heb je als student momenteel gewoon te weinig geld voor dingen als seizoenskaarten en elke week reizen.
Op zondag 3 augustus 2003 22:49 schreef Potter het volgende:[..]
Zei onze Diehard
Maar of me dat gelijk een mindere Ajacied maakt, ik vind van niet. En ik ben altijd voor Ajax gebeleven, ook toen we 5e werden. En zal ook altijd Ajacied blijven, en straks gewoon wel naar de Arena gaan, maar ik wil nu eerst m'n studie afmaken, en dat kost geld.
quote:Volgens mij snapte je de opmerking niet helemaal
Op zondag 3 augustus 2003 22:52 schreef devv05 het volgende:
Ja want uiteraard zijn alleen mensen die hier al 10 jaar op het forum zitten echte ajacieden
HET ZIJN NOG MAAR OEFENWEDSTRIJDEN EN IEDEREEN STAAT NOG OP 0 PUNTEN
Maxwell viel me mee, Sonck moet nog wennen, Grygeria loopt, en ziet eruit als ene J. Kiprich
Kan nog een leuk, en spannend seizoen worden in de HCE als Feyenoord kan blijven aanhaken.
Ik kijk er wel naar uit
quote:dit forum bestaat nog geen eens 10 jaar
Op zondag 3 augustus 2003 22:52 schreef devv05 het volgende:[..]
Ja want uiteraard zijn alleen mensen die hier al 10 jaar op het forum zitten echte ajacieden
quote:Ik snap de opmerking juist heel goed, de ondertoon met "Ajacieden" zegt al genoeg en zn vorige post ook..
Op zondag 3 augustus 2003 22:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Volgens mij snapte je de opmerking niet helemaal
HET ZIJN NOG MAAR OEFENWEDSTRIJDEN EN IEDEREEN STAAT NOG OP 0 PUNTEN
quote:goh
Op zondag 3 augustus 2003 22:54 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dit forum bestaat nog geen eens 10 jaar
quote:Dat zeg ik niet, maar eerlijk is eerlijk sinds de dat Ajax vorig jaar zover kwam in de CL, waren hier ineens veeeel meer Ajacieden.
Op zondag 3 augustus 2003 22:52 schreef devv05 het volgende:[..]
En, als Ajax strax er in de 1e ronde uitvliegt, 3e wordt en niks wint, dan voorspel ik er dat er van die nieuwe maar 1% blijft.
quote:Nou oké, Olympique Lyon was aardig als tegenstander, maar om nou te zeggen dat dat een indrukwekkende zege was....
Op zondag 3 augustus 2003 22:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
/edit: Waarmee ik niet wil zeggen dat het niks voorstelde. Ik reageerde meer op die overtrokken reacties van Chelloboy, die ik onder een heel ander kaliber PSV-supporter moet scharen als Dylan Dog en jij. Want jullie zijn wel oké (Maar volgens mij is dat een ander topic
)
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 03-08-2003 22:59]
quote:We gaann nou niet mierenneuken he
Op zondag 3 augustus 2003 22:54 schreef DutchGooner het volgende:dit forum bestaat nog geen eens 10 jaar
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
We gaann nou niet mierenneuken he
quote:Hé, hij is nu geblesseerd, nu mag het!
Op zondag 3 augustus 2003 22:56 schreef Atrimar het volgende:
Oh, en Escude tennisbal is zwaar lachen ... roken als topsporter
quote:Dat is wel zo, maar dat gezeik over nepsupporters etc word ik gewoon doodziek van.. Natuurlijk zijn ze er wel maar dat is bij elke club..
Op zondag 3 augustus 2003 22:55 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Dat zeg ik niet, maar eerlijk is eerlijk sinds de dat Ajax vorig jaar zover kwam in de CL, waren hier ineens veeeel meer Ajacieden.
En, als Ajax strax er in de 1e ronde uitvliegt, 3e wordt en niks wint, dan voorspel ik er dat er van die nieuwe maar 1% blijft.
quote:Och, natuurlijk ...
Op zondag 3 augustus 2003 22:58 schreef twi het volgende:[..]
Hé, hij is nu geblesseerd, nu mag het!
quote:hmm, denk dat je het toch wat hoger moet inschatten
Op zondag 3 augustus 2003 22:55 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Dat zeg ik niet, maar eerlijk is eerlijk sinds de dat Ajax vorig jaar zover kwam in de CL, waren hier ineens veeeel meer Ajacieden.
quote:Dat kon door die regen ook niet echt, maar dat boeit eigenlijk ook niet. Het zijn oefenwedstrijden die dienen als voorbereiding op het komende seizoen.
Op zondag 3 augustus 2003 22:56 schreef twi het volgende:
Nou oké, Olympique Lyon was aardig als tegenstander, maar om nou te zeggen dat dat een indrukwekkende zege was....
De overwinning van PSV op Tottenham vanmiddag was ook sterk, maar het is alleen een morele opsteker, meer niet.
De nederlaag van Feyenoord tegen Celta hoeft ook niks te betekenen, want als ze na 5 wedstrijden aan kop staan is iedereen dat resultaat vergeten
Het is leuk om er hier slap over te ouwehoeren, maar hecht er niet te veel waarde aan zou ik zeggen
quote:Nee, maar hij is wel goed. Hij heeft oa met Frankrijk de Davis Cup gewonnen
Op zondag 3 augustus 2003 22:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik ben niet zo into het tennis, maar die SQD, stond toch een tijdje 1e in de worldranking?
quote:Nu draaf je een beetje door, je kan er wel iets aan afmeten. Bijvoorbeeld dat Arjen Robben nu al meer pit in zijn donder heeft dan 11 Feyenoordspelers bij elkaar.
Op zondag 3 augustus 2003 23:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is leuk om er hier slap over te ouwehoeren, maar hecht er niet te veel waarde aan zou ik zeggen
en dat Sonck een miskoop is en Van der Vaart best goed kan voetballen in die zeldzame weken dat hij niet geblesseerd is enz.
quote:idd, een sympatiek ventje die Wamberto (pipo
Op zondag 3 augustus 2003 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Wamberto whooee, leuk voor de beste man!
quote:Dat Robben een topspeler is en dat v/d vaart ook gigantisch veel talent heeft wist iedereen al en het feit dat Torma ook ooit topscorer van Belgie is geweest kan je ook als een teken aan de wand zien
Op zondag 3 augustus 2003 23:02 schreef SCH het volgende:
Nu draaf je een beetje door, je kan er wel iets aan afmeten. Bijvoorbeeld dat Arjen Robben nu al meer pit in zijn donder heeft dan 11 Feyenoordspelers bij elkaar.en dat Sonck een miskoop is en Van der Vaart best goed kan voetballen in die zeldzame weken dat hij niet geblesseerd is enz.
quote:Idd, ik denk:
Op zondag 3 augustus 2003 23:03 schreef SCH het volgende:
Effe serieus: ik was zwaar onder de indruk van PSV, wat spelen die makkelijk en wat zit dat al goed in elkaar. Feyenoord is ruk, Heerenveen heeft de vaste mankementen maar 't ziet er leuk uit en Ajax is fris en frivool. Het wordt vast een erg leuke competitie.
1. Ajax of PSV
2. Ajax of PSV
3. Heerenveen
4. Feyenoord
Maar das een ander topic
quote:Onzin, heb ik als student ook gewoon het geld voor...kwestie van werk en studie combineren.
Op zondag 3 augustus 2003 22:53 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Helaas, heb je als student momenteel gewoon te weinig geld voor dingen als seizoenskaarten en elke week reizen.
quote:Daar zit het probleem dus ook... werken
Op zondag 3 augustus 2003 23:05 schreef Cart_man het volgende:[..]
Onzin, heb ik als student ook gewoon het geld voor...kwestie van werk en studie combineren.
Maar ik zie nie in waarom je gelijk een nep Ajacied bent, als je niet altijd in de Arena bent.
quote:Wamberto stond achter Van der Vaart toen hij de bal speelde, dus nee...
Op zondag 3 augustus 2003 22:06 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
90e, minuut Wambertoooo goal.... maarrrr was dat geen buitenspel???
quote:Ene Johan Cruijff vond niets lekkerder dan na een wedstrijd in de kleedkamer een peukie van zware shag te draaien en op te roken.
Op zondag 3 augustus 2003 22:56 schreef Atrimar het volgende:
Oh, en Escude tennisbal is zwaar lachen ... roken als topsporter
quote:Ga daar nou niet op in joh, dat soort voetbalfundamentalisme. Je bent zoveel supporter als je jezelf voelt, daar hoeft een ander niet over te oordelen.
Op zondag 3 augustus 2003 23:07 schreef Ajaxno1 het volgende:
Maar ik zie nie in waarom je gelijk een nep Ajacied bent, als je niet altijd in de Arena bent.
quote:Zo zie je maar weer het is gewoon bullshit dat roken en sporten op prof niveau niet goed samen gaat.
Op zondag 3 augustus 2003 23:08 schreef keeper het volgende:[..]
Ene Johan Cruijff vond niets lekkerder dan na een wedstrijd in de kleedkamer een peukie van zware shag te draaien en op te roken.
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:08 schreef SCH het volgende:[..]
Ga daar nou niet op in joh, dat soort voetbalfundamentalisme. Je bent zoveel supporter als je jezelf voelt, daar hoeft een ander niet over te oordelen.
quote:Dacht je dat ik het leuk vindt om te werken. Je moet wat om geld te verdienen
Op zondag 3 augustus 2003 23:07 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Daar zit het probleem dus ook... werken
quote:Tja...ben het eigenlijk wel eens met die gast
quote:Alleen je signature klopt niet, voor de rest is dit een hele wijze uitspraak.
Op zondag 3 augustus 2003 23:08 schreef SCH het volgende:[..]
Ga daar nou niet op in joh, dat soort voetbalfundamentalisme. Je bent zoveel supporter als je jezelf voelt, daar hoeft een ander niet over te oordelen.
quote:Tegen jou wil ik niet scrabelen, goede genade wat een woord.
voetbalfundamentalisme
quote:Kijk anders maar naar Rijkaard. Die rookt ook of z'n leven ervan afhangt
Op zondag 3 augustus 2003 23:09 schreef Ajaxno1 het volgende:
Zo zie je maar weer het is gewoon bullshit dat roken en sporten op prof niveau niet goed samen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |