Hij was op een keer bij ons en een beetje baldadig. Wij hadden toen een parkiet die Scully heette. Dus hij om zijn zin te krijgen: "Scully klijpen? (knijpen). "Nee Michael, dan gaat-ie dood."
Hij, doodleuk: "Nieuwe batterijen kopen?"
'Herman heb je Sinterklaas al gebeld ?' ![]()
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:26 schreef Partygurl het volgende:
Buurjongentje: Sinterklaas komt bijna!
Ikke: En Sinterklaas heeft een hele lange......... (baard!)
Buurjongentje: SLurf!
mijn andere neefje: ik moest oppassen en hij was met speelgoed aan het gooien en ik had al enkele keren gezegd dat hij op moest houden en hij wou niet luisteren. Hier in Kerkrade zeggen we dus als je niet luistert: Dat kan ik je ook zingen en fluiten he....begint hij te fluiten.....
Op mijn vraag wat hij aan het doen is antwoordt hij:
Ik moet even de motorkap stopzetten!
quote:hahahaha, leuk!
Op vrijdag 21 november 2003 21:39 schreef babyfeet het volgende:
Kyllian blaast tegenwoordig de lampen uit leuk gezicht
komt door papa die zei een keer doe maar blazen en toen deed hij de lamp uit dus blijft hij de hele tyd blazen..
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 22:10 schreef phileine het volgende:
zoontje van een vriendin -nogal gevoelig knulletje- moest een tand laten trekken en had zich daar enorm over opgewonden. Na afloop, onderweg naar huis, opeens voorzichtig "mamma, ik ben heel erg moeiïg". Moeder wimpelde het eerst een beetje weg. "ja maar mamma ik ben ècht heel erg moeiïg, ik denk dat ik even ga slapen. En in mijn oren is heel veel lawaai." Ze kon hem nog net opvangen toen hij flauwviel. Vond wel mooi uitgedrukt hoe het voelt om flauw te vallen: heel erg moeiïg en lawaai in je oren.
't Is mij nooit gelukt om aan te kondigen dat ik flauw ging vallen
mama => mama
papa=>papa
teddy de hond => aweeeeeeeeeeeeeeeel
als hij onder zijn voeten krijgt van ons zeggen we dat woordje tegen hem , denk ze nu verzekers dat hij zo noemt
Mijn moeder en ik keken elkaar aan en schoten vreselijk in de lach
(zeer opvoedkundig
)
In dezelfde tijd ging ik met mijn ouders naar de doop van het kindje van kennissen. Ik was nog nooit in de kerk geweest en was erg onder de indruk van de psalmen die werden gezongen. Toen het net even stil was vroeg ik quasi-fluisterend (zoals kinderen dat doen) aan mijn vader: pahaaap, wanneer gaan ze nou het liedje van Ome Willem zingen! ![]()
Ik weet het zelf niet meer, maar volgens mijn vader lag de halve kerk in een deuk
quote:Bij foop van mn nichtje zei mn neefje ook kei hard door de kerk toen de pasto wegliep van `heeeeeej waar gaat sinterklaas (of koning, 1 van die 2) naar toe ???
Op donderdag 27 november 2003 11:16 schreef Trinity77 het volgende:
Toen ik een jaar of 4 was ging ik met mijn moeder naar de supermarkt. Bij het maandverband-schap kwam ik een vriendinnetje en haar moeder tegen, en terwijl mijn eigen moeder een schap verderop stond hoorde ze mij heel hard tegen dat vriendinnetje zeggen: kijk, deze gebruikt mijn moeder altijdIn dezelfde tijd ging ik met mijn ouders naar de doop van het kindje van kennissen. Ik was nog nooit in de kerk geweest en was erg onder de indruk van de psalmen die werden gezongen. Toen het net even stil was vroeg ik quasi-fluisterend (zoals kinderen dat doen) aan mijn vader: pahaaap, wanneer gaan ze nou het liedje van Ome Willem zingen!
Ik weet het zelf niet meer, maar volgens mijn vader lag de halve kerk in een deuk
Welterusten mama. Mama, jij moet wel zachtjes doen voor mij hoor! *vermanend vingertje*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |